The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_lcapLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_voting_barLevende lys (Åbent emne) - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Levende lys (Åbent emne) - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Levende lys (Åbent emne)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Levende lys (Åbent emne) - Page 2 Empty Sv: Levende lys (Åbent emne)

Indlæg  Amera Tirs Aug 23, 2011 11:09 pm

Amera smilede blidt til ham. da han knyttede hånden for brystet og rejste sig, rødmede hun lidt, men det var hun efterhånden van til. Amera selv rejste sig op og knyttede hånden for brystet. "vi mødes i glæde Moreau" sagde hun og smilede til ham, også hun så ind i hans øjne. Amera betraktede ham lidt da døren gik op, et lille rødt ansigt kom frem, og miavede til hende. Amera rødmede igen og så hen på katten hun indtil videre delte soveværelse med.

//okay (:
Amera
Amera
Yngling

Nye navn : Amera H. Wings
Url Alder : 17
Antal indlæg : 234
Vampyr Erfaring : 9574
Respekt : 0
Skoleuniformen : tætte Jeans, en lille top, og altid en hætte trøje der er alt for stor, korte sorte støvler med nitter, sin skulder taske med dvs. ting i. hun har en ring hun altid går med en lille sølv ring, med en grøn sten i. ellers bare nogle øreringe og en lille sølvkæde med en kvart måne.
Join date : 07/08/11
Geografisk sted : på sit værelse der tilhører skolen,

Tilbage til toppen Go down

Levende lys (Åbent emne) - Page 2 Empty Sv: Levende lys (Åbent emne)

Indlæg  Ciel Tirs Aug 23, 2011 11:29 pm

Ciel smilede bredt, da han fik øje på katten. Han var en dyreven - bortset fra, med heste ... - men alligevel havde en kat først valgt ham på 5. trin.
"Er det katten, der vaglte dig?" Han lagde hovedet på skrå og så på det søde, lille kræ, der kom listende imod hende.
Han kunne ikke lade være med at tænke på sin kære Ringo - hvor var den skøre kat egentligt nu? Den gik sine egne vejne og reagerede kun, når den selv ville, eller når Ciel kom for tæt på en anden kat. Den var virkelig jaloux anlagt.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11040
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Levende lys (Åbent emne) - Page 2 Empty Sv: Levende lys (Åbent emne)

Indlæg  Amera Ons Aug 24, 2011 2:55 am

Amera så Hope komme nærmere, "ja, hun valgte mig For en eller to uger siden, jeg tæller ikke dagene. Men jeg er så glad for hendes selvskab." sagde hun smilende. De mindede utroligt meget om hinanden, de var begge to ildrødei deres hår/pels farve. "jeg har kaldt hende Hope" sagde hun og smilede kærligt til Hope
Da hun gned sig kælent op af hendes ben.
Amera
Amera
Yngling

Nye navn : Amera H. Wings
Url Alder : 17
Antal indlæg : 234
Vampyr Erfaring : 9574
Respekt : 0
Skoleuniformen : tætte Jeans, en lille top, og altid en hætte trøje der er alt for stor, korte sorte støvler med nitter, sin skulder taske med dvs. ting i. hun har en ring hun altid går med en lille sølv ring, med en grøn sten i. ellers bare nogle øreringe og en lille sølvkæde med en kvart måne.
Join date : 07/08/11
Geografisk sted : på sit værelse der tilhører skolen,

Tilbage til toppen Go down

Levende lys (Åbent emne) - Page 2 Empty Sv: Levende lys (Åbent emne)

Indlæg  Ciel Fre Aug 26, 2011 11:27 am

"Af nogen speciel grund?" Det mest oplagte var, at katten havde givet hende håb om et eller andet, men han kunne jo ikke vide det. Hans egen kat havde bare fået navnet Ringo, fordi en af de skaldede pletter han havde, mindede Ciel om et æble. Men man kunne jo ikke kalde en kat for æble, så han tog den japanske udgave af ordet.
Selv da Hope var rimelig tæt på, så Ringo ikke ud til at komme farende. Det overraskede ham en smule, men han havde ikke noget imod at hans dejlige magre kat tog sig en pause.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11040
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Levende lys (Åbent emne) - Page 2 Empty Sv: Levende lys (Åbent emne)

Indlæg  Amera Man Aug 29, 2011 9:56 am

"Hope er mit mellemnavn, og på en måde mit gamle navn, det minder mig om min far, og mit liv før jeg blev mærket." svarede hun og kløede hende bag øret.
"da jeg ikke har nogen Roommate endnu, holder hun mig med selvskab, og det er jeg rigtig glad for" sagde hun og smilede lidt for sig selv. Amera bed sig i læben men hun betraktede den lille røde kat, der stille gik hen og snuede til Ciels' fødder og miavede.
Amera
Amera
Yngling

Nye navn : Amera H. Wings
Url Alder : 17
Antal indlæg : 234
Vampyr Erfaring : 9574
Respekt : 0
Skoleuniformen : tætte Jeans, en lille top, og altid en hætte trøje der er alt for stor, korte sorte støvler med nitter, sin skulder taske med dvs. ting i. hun har en ring hun altid går med en lille sølv ring, med en grøn sten i. ellers bare nogle øreringe og en lille sølvkæde med en kvart måne.
Join date : 07/08/11
Geografisk sted : på sit værelse der tilhører skolen,

Tilbage til toppen Go down

Levende lys (Åbent emne) - Page 2 Empty Sv: Levende lys (Åbent emne)

Indlæg  Ciel Tors Sep 15, 2011 2:51 am

Ciel rynkede brynene lidt, men rystede så på hovedet. At opkalde sin kat efter dig selv? Det havde han aldrig hørt om før. Han havde regnet med at en pige ville kunne finde på noget mere kreativt - selvom han godt vidste, det var en kønsdiskriminerende tankegang, var det nu også en kompliment. Han synes ikke der var så frygteligt mange kreative drenge, og det gav intrykket af at alle piger, var det.
"Nåh ... " Han vidste ikke, hvad han ellers skulle sige, så han besluttede at holde sin store mund lukket, før han sagde et eller andet forkert.
Han flyttede blikket ned på katten ved hans fødder.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11040
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Levende lys (Åbent emne) - Page 2 Empty Sv: Levende lys (Åbent emne)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum