The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 
Alma (1559)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 
amiana (903)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 
Kayla (861)
Teater - åbent emne I_vote_lcapTeater - åbent emne I_voting_barTeater - åbent emne I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Teater - åbent emne I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Teater - åbent emne I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Teater - åbent emne I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Teater - åbent emne I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Teater - åbent emne I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Teater - åbent emne I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Teater - åbent emne I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Teater - åbent emne I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Teater - åbent emne I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Teater - åbent emne

Go down

Teater - åbent emne Empty Teater - åbent emne

Indlæg  Katherine Lee Ons Okt 31, 2012 6:31 am

Tid: Nat
Sted: Dramalokale
Omgivelse: 3 vægge og 1 væg med spejle
Vejr: kan ikke ses
Påklædning: sort kjole, der er stram på overkroppen og spræder sig ud fra hofterne og ned til knæene, med 3.trin-tegnet i siden af maven(højre side) og kinasko

Klassen havde lige fået fri, og de fleste på vej mod kantinen for at få mad. Katy var den eneste der stod tilbage i klassen hun stod foran det store spejl. Hun dansede og øvede reaktioner, til skuespillet der skal spilles foran hele skolen. Katy ville gå efter den store rolle. Pludselig hørte hun en høj lyd, skreg og krøb sig sammen op ad spejlet. Hun kiggede op og så en skygge ved døren, og hørte en der råbte "SHIT". Hun trak vejret stille igen, da det gik op for hende at det bare var en yngling eller vampyr. Ihvertfald stoppede personen op ved døren og kiggede ind, Katy kunne ikke vurdere om det var yngling eller vampyr pga. afstanden. Men en ting var sikkert, det var en dreng.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9316
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum