The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 
Rosa (1572)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 
Alma (1559)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 
Ciel (1525)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 
kattriona (1467)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 
Perceval (1358)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 
amiana (903)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 
Kayla (861)
En ensom nat ( åbent emne) I_vote_lcapEn ensom nat ( åbent emne) I_voting_barEn ensom nat ( åbent emne) I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
En ensom nat ( åbent emne) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
En ensom nat ( åbent emne) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
En ensom nat ( åbent emne) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
En ensom nat ( åbent emne) I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
En ensom nat ( åbent emne) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
En ensom nat ( åbent emne) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
En ensom nat ( åbent emne) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
En ensom nat ( åbent emne) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
En ensom nat ( åbent emne) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


En ensom nat ( åbent emne)

2 deltagere

Go down

En ensom nat ( åbent emne) Empty En ensom nat ( åbent emne)

Indlæg  Mira Lør Aug 18, 2012 6:20 am

T: efter aftensmaden
S: I stalden
O: Heste som står i deres båse, og ingen ynglings
V: Skyfri, så månen titter frem

Mira gik over til Katja. Hun fandt trykhed ved hestene. De var flotte og store dyr. Hun var ked af det. Men hun havde ikke sagt det til nogen. Hun gik ud efter stilerne. Hun ville lave noget som hun havde gjordt før. Hun tog det, og gik ud til Katjas bås. Hun gik ind til Katja. Det var dejligt at føle hendes nærvær.
Mira
Mira
Yngling

Nye navn : Mira Wolf Night
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9337
Respekt : 1
Skoleuniformen : hun har lang ærmet sort trøje hvor mærket for 3 trin sidder og lang sorte bukser
Join date : 22/10/11
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

En ensom nat ( åbent emne) Empty Sv: En ensom nat ( åbent emne)

Indlæg  Barius Søn Aug 19, 2012 4:11 am

Barius gik rundt ude foran stalden, og kiggede rundt med sine skinnende blodrøde øjne. Han pludselig nogen inde i stalden, og lagde hovedet let på skrå af nysgerrighed. Hvem mon der var der inde på denne tid? Barius gik ind i stalden og kiggede rundt, og fik øje på en pige, som stod inde ved en af hestene. Barius gik hen mod hende og betraktede hende nysgerrigt, og kunne tydeligt se på hende at hun var ked af det. "Hey, hvad er der galt?" Spurgte han bekymret, og kiggede hende i øjne med sine blodrøde øjne. Han havde et par hullede jeans på, en sort hullede t-shirt så man kunne se noget af hans bare hud, og vel trænet krop.
Barius
Barius
Yngling

Nye navn : Barius Darknight
Url Alder : 18
Antal indlæg : 204
Vampyr Erfaring : 9548
Respekt : 0
Skoleuniformen : Starme jeans, med sølv kæder på. En sort skjorte der er åben, så man kan se hans muskuløse overkrop. Han har et hundetegn af sølv, om halsen som har været hans fars.
Join date : 11/08/11
Geografisk sted : Nattens hus.

Tilbage til toppen Go down

En ensom nat ( åbent emne) Empty Sv: En ensom nat ( åbent emne)

Indlæg  Mira Tirs Aug 21, 2012 10:57 am

Mira gav et lille spjæt fra sig da hun hørte der var kommet en ind, uden hun havde hørt det. Hun vendte sig om og så ind i et par boldrøde øjne. Hun hørte hans spørgsmål, han sagde det med et bekymret stemme, han kunne åbenbart se at hun var ked af det. Hun havde altid været let at aflæse. "En af mine nære veninder er lige død, hun døde tidliger idag." Hun kikkede på ham hun vidste ikke om hun havde set ham før men det troede hun ikke eller så kunne hun huske det.
Mira
Mira
Yngling

Nye navn : Mira Wolf Night
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9337
Respekt : 1
Skoleuniformen : hun har lang ærmet sort trøje hvor mærket for 3 trin sidder og lang sorte bukser
Join date : 22/10/11
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

En ensom nat ( åbent emne) Empty Sv: En ensom nat ( åbent emne)

Indlæg  Barius Fre Sep 07, 2012 8:50 am

Barius kiggede nysgerrigt på hende, mens han ventede på hendes svar. Han lagde hovedet let på skrå, og kiggede hende så i øjne igen med sine blodrøde øjne. Han hørte det hun sagde, og kunne ikke lade vær med at have ondt af hende, for han vidste hvordan det var at miste en ven. "Det er jeg ked af at høre." sagde han stille, og med medfølse i sin stemme. Han gik lidt tættere på hende, og krammede hende blidt ind til sig, og slap hende så igen og gik lidt tilbage.
Barius
Barius
Yngling

Nye navn : Barius Darknight
Url Alder : 18
Antal indlæg : 204
Vampyr Erfaring : 9548
Respekt : 0
Skoleuniformen : Starme jeans, med sølv kæder på. En sort skjorte der er åben, så man kan se hans muskuløse overkrop. Han har et hundetegn af sølv, om halsen som har været hans fars.
Join date : 11/08/11
Geografisk sted : Nattens hus.

Tilbage til toppen Go down

En ensom nat ( åbent emne) Empty Sv: En ensom nat ( åbent emne)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum