The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 
Rosa (1572)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 
Alma (1559)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 
Ciel (1525)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 
kattriona (1467)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 
Perceval (1358)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 
amiana (903)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 
Kayla (861)
ikke sulten - lorenzo I_vote_lcapikke sulten - lorenzo I_voting_barikke sulten - lorenzo I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
ikke sulten - lorenzo I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
ikke sulten - lorenzo I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
ikke sulten - lorenzo I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
ikke sulten - lorenzo I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
ikke sulten - lorenzo I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
ikke sulten - lorenzo I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
ikke sulten - lorenzo I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
ikke sulten - lorenzo I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
ikke sulten - lorenzo I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


ikke sulten - lorenzo

2 deltagere

Go down

ikke sulten - lorenzo Empty ikke sulten - lorenzo

Indlæg  amiana Tors Aug 18, 2011 1:01 am

T: sent
S:gårdspladsen
V:regn
O:træer og østmuren
tøj: sort kort kjole og høje hæle med nitter

amiana sad på østmuren og så rundt på naturen. hun var ikke sulten så havde sat sig udenfor mens de andre var inde at spise. hun sad og tænkte og kælede fraværende for sin kat. den var helt sort og man kunne kun se dens øjne som var irgrønne som amianas øjne. den lagde i hendes skød og spandt
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10353
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ikke sulten - lorenzo Empty Sv: ikke sulten - lorenzo

Indlæg  Lorenzo Tors Aug 18, 2011 1:10 am

Lorenzo kom gående ude i skolegården, henne omkring ved østmuren. Han ville ikke spise sammen de andre. Han var ikke sulten nok til at skulle sidde inde i det store lokale sammen med en masse andre ynglinge.
Han slæbte sine fødder hen af jorden og kom med en dyb sukken. Han savnede noget selvskab, men spisesalen var ikke det bedste sted for en sky person at finde venner. Han strakte sig så man lige kunne skimte hans mave, og gik så videre. Han gik i sine egne tanker, og lagde ikke rigtigt mærke til tingene omkring ham, mest af alt, ønskede han at have en rigtigt ven.
Lorenzo
Lorenzo
Yngling

Nye navn : Lorenzo O'dale
Url Alder : 17
Antal indlæg : 40
Vampyr Erfaring : 9640
Respekt : 0
Skoleuniformen : Har valgt at bruge en sort skjorte (bytter den tit ud med en sort eller mørk t-shirt) med en sort hætte trøje udover. Mine bukser er slidte og mørke blå.
Join date : 19/03/11
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

ikke sulten - lorenzo Empty Sv: ikke sulten - lorenzo

Indlæg  amiana Tors Aug 18, 2011 2:31 am

amiana fik øje på en dreng som gik rundt. "hey skal du ikke ind og spise sammen med de andre?" spurgte hun. hun hoppede ned fra muren og hendes kat sprang ned ved siden af hende. hun gik over til drengen og smilede sødt. hendes kat fulgte med og sprang op i hendes arme.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10353
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ikke sulten - lorenzo Empty Sv: ikke sulten - lorenzo

Indlæg  Lorenzo Tors Aug 18, 2011 3:13 am

Lorenzo stoppede straks op. Hans hjerte bankede på grund af chokket. Han vendte rundt og kiggede lige ind i pigens ansigt. Han var for overrasket til først at sige noget, han stod med svagt åben mund, han var ellers sikker på at alle var inde og spise!
Han lukkede straks munden og rystede næsten usynligt på hovedet for at komme til sig selv. Han kiggede nærmere på pigen, studerede hendes hår, hendes øjne, hendes ansigtstræk, hendes hud og hendes mærker.
Forundret over hendes mærker, blinkede han et par gange og tog mod til endelig at svare på hendes spørgsmål. "Narj... jeg... jeg er ikke sulten" *Ikke efter mad ihvertfald* tænkte han så og tænkte på, savnet af selvskab og venskab.
Lorenzo
Lorenzo
Yngling

Nye navn : Lorenzo O'dale
Url Alder : 17
Antal indlæg : 40
Vampyr Erfaring : 9640
Respekt : 0
Skoleuniformen : Har valgt at bruge en sort skjorte (bytter den tit ud med en sort eller mørk t-shirt) med en sort hætte trøje udover. Mine bukser er slidte og mørke blå.
Join date : 19/03/11
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

ikke sulten - lorenzo Empty Sv: ikke sulten - lorenzo

Indlæg  amiana Tors Aug 18, 2011 12:33 pm

"så er vi to" sagde hun og smilede. Hun så på drengen som før havde gået rundt. Hun lagde hovedet let på skrå og smilede sødt. "hvad er dit navn?" spurgte hun. Hun pegede på sig selv. "jeg hedder amiana men kald mig bare mi, og det her er min kat tira" sagde hun og pegede på tira ved hendes fødder. Som hej gik tira hen og gned sig op af lorenzos ben. Amiana grinede. "det er hendes måde at sige hej på og fortælle at hun godt kan lide dig." sagde hun
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10353
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ikke sulten - lorenzo Empty Sv: ikke sulten - lorenzo

Indlæg  Lorenzo Tors Aug 18, 2011 1:16 pm

Lorenzo smilede til hende. Hun virkede meget ligetil og venlig. De skulle nok blive gode venner en dag. Håbede han da.
*Amiana, et smukt navn enlig* tænkte han og smilte skævt til hende. Med øjnene 'rakte han hende hånden'. Det var hans måde at sige hej på, han brød sig ikke om kropskontakt og mente at øjnene var nemmere at bruge til det. "Mit navn er Lorenzo" Sagde han så og kiggede ned på katten. Han var ikke meget for at den skulle røre ham, men den virkede flink. Han ville ikke bukke sig ned og kæle den, men han så på den med et kærligt blik, der i hans øjne var lige så godt hvis ikke bedre end at kæle den. "Jeg kan skam også godt lide hende" Sagde han i et venligt tone fald og kiggede op. Han søgte efter øjenkontakt med hende. Hun var smuk, med sit hårs farve og de elegante træk i hendes ansigt. Han kunne ikke tage blikket fra hende af ren beundring. Men han lagde intet i det...
Lorenzo
Lorenzo
Yngling

Nye navn : Lorenzo O'dale
Url Alder : 17
Antal indlæg : 40
Vampyr Erfaring : 9640
Respekt : 0
Skoleuniformen : Har valgt at bruge en sort skjorte (bytter den tit ud med en sort eller mørk t-shirt) med en sort hætte trøje udover. Mine bukser er slidte og mørke blå.
Join date : 19/03/11
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

ikke sulten - lorenzo Empty Sv: ikke sulten - lorenzo

Indlæg  amiana Tors Aug 18, 2011 1:23 pm

Tira gik hen til amiana igen som tog hende op. "tira er en rigtig sød kat" sagde hun. Hun havde en lidt underlig accent i sin stemme men den kunne godt være svær at høre da hun var blevet god til engelsk. "hvad laver du egentlig herude? Hvis jeg må spørge" sagde hun nysgerrigt. Hun satte sig ned i græsset og så op på ham.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10353
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ikke sulten - lorenzo Empty Sv: ikke sulten - lorenzo

Indlæg  Lorenzo Tors Aug 18, 2011 1:37 pm

Lorenzo kiggede beundrende på amiana og tira. Han satte sig ned foran dem og lænede sig tilbage imens han hvilede overkroppe på sine albuer og underarme. Han lagde hovedet tilbage og kiggede op i himlen. "Jeg gik rundt for mig selv. Jeg havde ikke lyst til at spise og det føltes indelukket oppe på mit værelse, så jeg ville gå en tur rundt herude... Hvad med jer?" Han så væk fra himlen og kiggede nu på amiana og tira igen med et lille smil.
Lorenzo
Lorenzo
Yngling

Nye navn : Lorenzo O'dale
Url Alder : 17
Antal indlæg : 40
Vampyr Erfaring : 9640
Respekt : 0
Skoleuniformen : Har valgt at bruge en sort skjorte (bytter den tit ud med en sort eller mørk t-shirt) med en sort hætte trøje udover. Mine bukser er slidte og mørke blå.
Join date : 19/03/11
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

ikke sulten - lorenzo Empty Sv: ikke sulten - lorenzo

Indlæg  amiana Tors Aug 18, 2011 1:48 pm

"jeg sad og tænkte og tira er fulgt efter mig som hun plejer. Jeg er heller ikke sulten men det har jeg ikke været i lang tid. Faktisk ikke siden min far døde" sagde hun og hviskede det sidste. Hun så op på stjernerne og tænkte på sin far. Hun havde altid elsket ham virkelig højt. Han havde fået kræft da hun var to og de havde ikke haft penge til at kunne hjælpe ham. Da hun havde været 12 var hun blevet sendt på teaterskole i firenze for at tjene penge til sin familie. Hendes mor havde desværre løjet når hun havde fortalt at hendes far havde fået hjælp. Han var nu død kort efter hun var blevet flyttet til nattens hus i tulsa.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10353
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ikke sulten - lorenzo Empty Sv: ikke sulten - lorenzo

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum