The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 
Alma (1559)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 
amiana (903)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 
Kayla (861)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_vote_lcapKan ikke finde ud af det!!!! I_voting_barKan ikke finde ud af det!!!! I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Kan ikke finde ud af det!!!! I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Kan ikke finde ud af det!!!! I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Kan ikke finde ud af det!!!! I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Kan ikke finde ud af det!!!! I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Kan ikke finde ud af det!!!! I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Kan ikke finde ud af det!!!! I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Kan ikke finde ud af det!!!! I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Kan ikke finde ud af det!!!! I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Kan ikke finde ud af det!!!! I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Kan ikke finde ud af det!!!!

3 deltagere

Go down

Kan ikke finde ud af det!!!! Empty Kan ikke finde ud af det!!!!

Indlæg  Zoey Ons Okt 20, 2010 2:13 pm

S: I fægtnings lokalet?
T: efter skole
O: kun Zoey, men ellers ca. fire vægge, osv... xD
V: Kan ikke se det xD
P: Har skoleuniformen på..
_______________________________________

Zoey stod og øvede sig. Hun havde ikke andet at give sig til, og hun kunne ikke finde ud af det de lavede i fægtning idag, så hun ville øve sig. Hun prøvede at lave en dans, men det var for svært. Hun ville ønske at der var en til at hjælpe hende, hvilket der selfølgelig ikke var. Hun prøvede igen. Hellere ikke denne gang. Hun opgav, og satte sig på gulv, med benene op uden sig, med sværg-tingen foran sig. *Hvordan skal jeg nogensinde kunne klare dette her?* tænkte hun, og lagde armene på knæerne, og skjulte ansigtet...
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 10952
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde ud af det!!!! Empty Sv: Kan ikke finde ud af det!!!!

Indlæg  Katherine Lee Ons Feb 22, 2012 2:18 pm

Katy gik rundt på skolen og anede ikke hvad hun skulle foretage sig. Hun gik forbi fægtingslokalet og så en pige der sad derinde. Hun så trist ud, så Katy besluttede sig for at kigge ind for at se om hun var ok. "Hej" sagde hun stille. "Er du ok?" spurgte hun pigen.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9300
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde ud af det!!!! Empty Sv: Kan ikke finde ud af det!!!!

Indlæg  Hayate Tirs Jul 10, 2012 9:51 am

hayate kom ind i lokalet. han så de to piger. "Er der problemer med fægtningen?" spurgte han høfligt. hayate var nemlig fægtemester, og ville med glæde lære fra sig, hvis folk altså ønskede at lære. han kunne nemlig lære mange at fægte
Hayate
Hayate
Yngling

Nye navn : Hayate
Url Alder : 19
Antal indlæg : 616
Vampyr Erfaring : 9957
Respekt : 0
Skoleuniformen : lyseblå skjorte, og mørke blå bukser
Join date : 08/08/11
Geografisk sted : skolen

Tilbage til toppen Go down

Kan ikke finde ud af det!!!! Empty Sv: Kan ikke finde ud af det!!!!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum