The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 
Alma (1559)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 
amiana (903)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 
Kayla (861)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_lcapStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_voting_barStephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Stephen Eric Damon Christopher Caron Albion Tristan

2 deltagere

Go down

Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan Empty Stephen Eric Damon Christopher Caron Albion Tristan

Indlæg  Stephen Ons Jul 13, 2011 6:18 pm

~~Jeg har ændret en lille smule på skemaet ~~

Gamle Navn Sean Neewfourmer

Nye Navn Stephen Eric Damon Christopher Caron Albion Tristan

Kælenavn Stephan, Step, Sedccat *Fulde navn forkortet*. Andre kommer.

Alder 17 år.

Rank 5. års elev.

Seksuelle Orientering Biseksuel. Han kan ikke bleslutte sig for sin mening.

Status Singel.

Køn Ung dreng.

Øjnene Hans øjne er uhyggelige. De er gule med en rødbrun kan som minder om størknet blod. Han ligner en der er fuld eller på stoffer. Han pupiller er enten meget meget store, eller er så er de næsten kun små prikker, som var det et støvkorn. Han har rende under øjnene, eller er i hvert flad mørk og lidt om øjnene.

Højde 197 centimeter.

Vægt Det er meningen man skal veje 110 mindre end sin højde, han vejer 67.

Udseende Stephen har mørkebrunt hår som altid er støjet lidt til siden så det kun dækker det højre øje og ikke begge øjne. Hans hår er meget tykt og dækker hans mærke. Han har en krop der ser vildt spinkel ud men er enlig mentalt stærk – man behøver ikke at ligne en der er stærk. Han går meget i sort, det vil sige alt fra sorte smokings, når han skal være fin, til sorte skjorter, hvor ærmerne er snøret op og sorte bukser, til en sort strut kjole når han er fuld og har det sjovt... Er der mere? Det tror jeg ikke!

Mærket Kun spredt sig en meget lille smule, ikke meget.

Bor Nattens hus.

Hvordan han har det med andre personer Det er forskelligt hvordan Stepen har det med andre. Det går an på situationen. Men de skal helst ikke være for poppede... Men han siger for det meste ikke så meget og starter for det meste ikke en samtale med fremmede.

Personlighed Stephen er for det meste lidt lukket og siger ikke så meget. Han er en der godt kan lide at side alene og hygge sig. Lidt enspænder. Han er indelukket af hans fortid. Hans forældre døde da han var lille og derfor endte han på et plejehjem hvor der ikke var nogen der ville snakke med en særlig som ham da han havde gule øjne, og derfor ville han ikke snakke om sine mentale problemer. Han ser og hører syner. Han fejler bulimi, som er en sygdom der minder lidt om anoreksi, når de spiser noget kan de ikke holde på maden og kaster derefter op, derfor forholder han sig tynd. Han kan nemt falde i staver hvis han ikke bliver beskæftiget og siger en masse underlige ting. Han kan også blive svimmel af at ikke blive beskæftiget, han kan tilmel blive syg. Det kan blive så slemt at han får fråde, hyperventilere og hans krop bevæger sig på en hurtig underlig måde.

Fortid/Baggrundshistorie Da Stephen var lille havde han sin mor og sin far som havde et roligt og lykkeligt liv og Stephen havde et hærligt liv med sin tvillingesøster Melinda. Lige indtil at moren var med i en bilulykke. Faren havde ikke råd til at passe den lille femårige dreng og tvillingesøsteren. Han satte søsteren på et pleje hjem og beholdte drengen. Så Stephen måtte selv komme frem og tilbage i sit liv og selv finde ud af hvordan man levede livet. Siden moren døde var Stephen en uheldig dreng. Faren skulle beskæftiges hele tiden. Enten så røg han stoffer, var ude til sent om natten og drak sig fuld eller så skulle han misbruge sin lille dreng.
Efter første gang Stephen var blevet misbrugt kom alle hans sygdomme på en gang.
Til Stephens fødselsdag, hvor han blev seks, blev han misbrugt igen. Men Stephen gjorde modstand og fik ringet til politiet i kort tid og der kom straks nogle... Men det var ikke politiet... Det var overfaldsmænd. Stephen havde dog gemt sig i et skab og faren blev dræbt. Derefter kiggede de en del af huset igennem og løb igen, da de kunne hører politisirener. Stephen løb så ind i politiet og og fik nogle til at hente ham og afhøre ham. Han endte så på et plejehjem hvor kun personalet, som havde ansvar for ham passede på ham. Ellers var han alene. Men Personalet kunne ikke lide ham. Han levede et elendigt liv alene, ved at læse bøger og snakke med det ignorerende personale. Lige indtil hans fødselsdag, hvor han lagde mærke til en brunhåret pige. Hun var smuk. Uimodståelig smuk. Selv om hun var på alder med ham. Vent. Det var hans søster!
Der fra af var de sammen. Søsteren var hans eneste støtte, som fik en del af pigerne til at hilse på ham. Men Stephen ville kun have hans søster vidste det med faren og hans problemer.


Forældrenes Navne Xander Neewfourmer og Abigail Neewfourmer

Mors Job Hun er død.

Fars Job Han er også død.

Søskende Forsvundet tvillingesøster.

Hvad kan han lide Stephen elsker at være lidt alene når han er i sit lidt underlige humør, men andre gange går han i baglås og skal straks have en til at berolige ham. Så en person ved hånden er altid godt, men for megen opmærksomhed driver ham endnu mere til vanvid. Han kan dog godt lide begge køn, gerne langhårede piger og lidt blanding med drenge.

Hvad kan han ikke lide Stephen hader folk der ikke kan tie stille og kan nemt blive sur eller ikke tænke sig om og så slå dem. Hvis de reagere tilbage og slår igen slår han endnu hårdere.


Sidst rettet af Stephen Man Aug 01, 2011 8:01 am, rettet i alt 2 gange
Stephen
Stephen
Yngling

Nye navn : Stephen Eric Christopher Tristan
Url Alder : 19
Antal indlæg : 102
Vampyr Erfaring : 9812
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort skjorte, sorte jeans og et sort kors omkring halsen. Måske har han lige kort sat ærmerne op til albuerne eller noget.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

Stephen Eric Damon  Christopher Caron Albion Tristan Empty Sv: Stephen Eric Damon Christopher Caron Albion Tristan

Indlæg  Maybell Lør Jul 16, 2011 3:18 am

Vi mødes i glæde, Stephen. - Velkommen til siden. Jeg håber du vil nyde dit ophold her!
Dit skema er godkendt Very Happy
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9544
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum