The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 
Rosa (1572)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 
Alma (1559)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 
Ciel (1525)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 
kattriona (1467)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 
Perceval (1358)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 
amiana (903)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 
Kayla (861)
et uheld med maden... - stephen I_vote_lcapet uheld med maden... - stephen I_voting_baret uheld med maden... - stephen I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
et uheld med maden... - stephen I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
et uheld med maden... - stephen I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
et uheld med maden... - stephen I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
et uheld med maden... - stephen I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
et uheld med maden... - stephen I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
et uheld med maden... - stephen I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
et uheld med maden... - stephen I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
et uheld med maden... - stephen I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
et uheld med maden... - stephen I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


et uheld med maden... - stephen

Go down

et uheld med maden... - stephen Empty et uheld med maden... - stephen

Indlæg  amiana Søn Aug 07, 2011 4:16 am

Tid: ved spisetid til frokost
Sted: spisesalen
Vejr: vådt efter regn
omgivelser: en masse elever

Amiana kom gående i kantinen sammen med sin veninde. Hun tog noget mad og de gik mod et bord. Amiana havde så travlt med at snakke at hun ikke så det vand nogen havde spildt på gulvet. Hun gled i det og hendes mad fløj igennem luften og landede på en dreng som sad og spiste. Selv faldte hun lige ned og blev våd. Hun rejste sig og gik hen til drengen. "undskyld. Jeg så mig ikke for og faldt i noget vand" mumlede hun og rødmede over at have tabt alt maden ud over ham.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10365
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum