The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 
amiana (903)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Alene ved maden. I_vote_lcapAlene ved maden. I_voting_barAlene ved maden. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Alene ved maden. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Alene ved maden. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Alene ved maden. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Alene ved maden. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Alene ved maden. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Alene ved maden. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Alene ved maden. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Alene ved maden. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Alene ved maden. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Alene ved maden.

3 deltagere

Go down

Alene ved maden. Empty Alene ved maden.

Indlæg  Amore Lør Jul 02, 2011 7:16 am

S: Elevernes spisesal.
T: I spisefrivateret.
D: Tordag.
O: En masse spisene Ynglinge.
V: det sneer udenfor

Amore sad alene og spise sin mad. Hun legede stille med sine grøntsager og ventede på selskab. Hun ser sig stille omkring og mærker en kold brise kører gennem hendes hår. Hun ser det åbne vindue og nyder den næste brise der kommer, hun sukker stille og smiler for sig selv. Smilende ser hun omkring sig, det søde smil bliver hurtigt trist og kedeligt igen.
Amore
Amore
Yngling

Nye navn : Amore Pith
Url Alder : 16
Antal indlæg : 22
Vampyr Erfaring : 9431
Respekt : 0
Skoleuniformen : Ærmerne er foldede. Har hullede gemager og en hvid t-shirt på. Intet slips, kun en sølv halskæde med navnet 'Nyx' på.
Join date : 01/07/11

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Matthew Lør Jul 02, 2011 7:25 am

Matt kom gående med sin taske over skulderen, han kiggede lidt rundt da han kom ind i spisesalen. Han ville gerne se om der var nogen han kendte, elleres ville han bare sidde sig ned ved en random bord, hvor der sad nogle andre. Han fik øje på en pige, som sad alene(Amore). Han gik der hen til hende. "Hej... Vil du ha noget i mod at jeg sidder mig her?" spurgte han smilende med en venlig undertone.
Matthew
Matthew
Yngling

Nye navn : Matthew Will Johnson
Url Alder : 17 år :3
Antal indlæg : 726
Vampyr Erfaring : 10210
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort trøje, sammen med et par sort busker med nogle kæder på. Sammen med nogle sort handsker med noget rød ting på. Sort All Stars.
Join date : 13/06/11
Geografisk sted : London :3

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Amore Lør Jul 02, 2011 7:29 am

Hun ser op på Matt og smiler venligt, "Nej værsgo og sid" Sagde hun smilende og rykkede sin taske. Hun så sig lidt omkring igen og kiggede så på Matt. Tøvende sagde hun "Jeg hedder Amore." Et lille smil fandt sted på hendes læber mens hun ville give hånd. Ventende så hun sig omkring og smilede stille videre.
Amore
Amore
Yngling

Nye navn : Amore Pith
Url Alder : 16
Antal indlæg : 22
Vampyr Erfaring : 9431
Respekt : 0
Skoleuniformen : Ærmerne er foldede. Har hullede gemager og en hvid t-shirt på. Intet slips, kun en sølv halskæde med navnet 'Nyx' på.
Join date : 01/07/11

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Matthew Lør Jul 02, 2011 7:37 am

Han kiggede smilende på hende, hans smil var venligt. "Mange tak," sagde han smilende og satte sig overfor hende. "Jeg hedder Matt," sagde han med en venlig undertone. Han rakte hendes hånd kort, og klemte den blidt. Han kiggede ned på sin salat, han stak lidt til den, før han spiste noget af det. Han var ikke helt så vildt med det, men han skulle jo spise noget.
Matthew
Matthew
Yngling

Nye navn : Matthew Will Johnson
Url Alder : 17 år :3
Antal indlæg : 726
Vampyr Erfaring : 10210
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort trøje, sammen med et par sort busker med nogle kæder på. Sammen med nogle sort handsker med noget rød ting på. Sort All Stars.
Join date : 13/06/11
Geografisk sted : London :3

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Maybell Lør Jul 02, 2011 7:39 am

Maybell kunne mærke, hvordan sulten i hendes mave begyndte, at blive større og større. Spisesalen havde det fantastiske udvalg af mad. Lidt ligesom, at gå ind i en restaurant. Men alt var bare gratis. Hun besluttede sig for, at tage en smut derned. Hun fandt sig en bakke, og tog en lille skål med spaghetti. De fleste sad i klikker. Men der var ingen klikke Maybell fandt sig rette i, og hvilken klikke gad have hende? "Hmfp" Mumler hun for sig selv, da hun fik øje på to ynglinge sidde lidt længere henne ved et bord. Ville hendes kolde og arrogante facade veg dem bort? Eller ville de prøve på, at finde frem til hendes bløde side. Selvom det nok aldrig ville lykkedes. "Kan jeg sidde her?" Sagde hun. Sætningen lød venlig nok, men hendes måde, at sige det på, lød langt fra venlig. Maybell forsøgte sig med et lille smil, men det blev mere til en grimasse.


Sidst rettet af Maybell Lør Jul 02, 2011 7:50 am, rettet 1 gang
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9522
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Amore Lør Jul 02, 2011 7:43 am

Smilende lagde hun gaflen ned og tog en tår vand. "Hej Matt" Sagde hun smilende, da hun hørte en anden piges stemme kiggede hun op. Smilende sagde hun "Ja værsgo" Venligt smilede hun til Matt og Maybell. Hun tog en bid af sin lasagne og kiggede ud af vinduerne. Mumlede stille af sig selv mens hun kiggede ud. Hun tænkte længe over hvad hun skulle sige, selvom intet ord kom ud af hendes mund.
Amore
Amore
Yngling

Nye navn : Amore Pith
Url Alder : 16
Antal indlæg : 22
Vampyr Erfaring : 9431
Respekt : 0
Skoleuniformen : Ærmerne er foldede. Har hullede gemager og en hvid t-shirt på. Intet slips, kun en sølv halskæde med navnet 'Nyx' på.
Join date : 01/07/11

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Matthew Lør Jul 02, 2011 7:51 am

"Hej," sagde han smilende Amore, da hun havde sagt hje. Han kiggede over på den anden pige som kom over til dem. "Jeps," sagde han med et venligt smil, han havde heller ikke set hende før. "Jeg er Matt, og det er Amore," sagde han med en venlig undertone, og pegede over på Amore. Han spiste lidt mere af sin salat, selvom han mest havde lyst til at smide det hele ud.
Matthew
Matthew
Yngling

Nye navn : Matthew Will Johnson
Url Alder : 17 år :3
Antal indlæg : 726
Vampyr Erfaring : 10210
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort trøje, sammen med et par sort busker med nogle kæder på. Sammen med nogle sort handsker med noget rød ting på. Sort All Stars.
Join date : 13/06/11
Geografisk sted : London :3

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Maybell Lør Jul 02, 2011 7:57 am

"Maybell" Sagde Maybell inden hun satte sig ned, og så fra Matt til Amore, og fra Amore til Matt. Af rent høflighed ville hun nok have sagt ''Hyggeligt at møde jer'' Men nej. Det ville hun bestemt ikke gøre. Hun tog sin gaffel, og satte den ned i spaghettien. Hun spiste noget af sin spaghetti, og det smagte selvfølgelig helt igennem fantastisk.

//OOG: Sorry det er lidt kort ^^//
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9522
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Amore Lør Jul 02, 2011 8:01 am

Hun smilede venligt til Matt og så på Maybell, "..." Hun skulle til at sige noget men stoppede tøvende og sukkede så. Hun tænkte længe over hvad hun skulle sige og hvor dårlig hun var til at starte samtaler. Hun legede med sin salat og tog en tår vand. Hun tænkte over om hun ville spise sit æble, hun plejede at spise mange æbler men efter alt ændrede sig. Stoppede hun med det samme. "Ehm.." Hun så ned i sin mad igen og undgik øjenkontakt.
Amore
Amore
Yngling

Nye navn : Amore Pith
Url Alder : 16
Antal indlæg : 22
Vampyr Erfaring : 9431
Respekt : 0
Skoleuniformen : Ærmerne er foldede. Har hullede gemager og en hvid t-shirt på. Intet slips, kun en sølv halskæde med navnet 'Nyx' på.
Join date : 01/07/11

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Matthew Lør Jul 02, 2011 8:08 am

Matt smilte venligt til dem, og lagde hovedet på skrå. De virkede ikke som om at de havde så meget lyst til at snakke, så han sagde ikke rigtig til dem. Han kiggede let ned i sin salat, og tænkte lidt over om han skulle sige noget til dem. "Ehm... Hvorfor lang tid har i så været her på skolen?" spurgte han med en venlig undertone, og kiggede ovet på pigerne.
Matthew
Matthew
Yngling

Nye navn : Matthew Will Johnson
Url Alder : 17 år :3
Antal indlæg : 726
Vampyr Erfaring : 10210
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort trøje, sammen med et par sort busker med nogle kæder på. Sammen med nogle sort handsker med noget rød ting på. Sort All Stars.
Join date : 13/06/11
Geografisk sted : London :3

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Maybell Lør Jul 02, 2011 8:16 am

Maybell undersøgte hurtigt Amore og Matt med sine øjne, imens hun tykkede det spaghetti færdigt hun havde i munden. "Har katten nu spist din tunge, Amore?" Sagde hun med den samme tone som før. Den var ikke en takt blødere. Hun nippede kort til hendes glas med vand, inden hun igen vendte opmærksomheden imod Matt og Amore. "Hmfp.. Ikke så lang tid" Nøjes Maybell med, at sige Det var ikke altid man behøvede, at gå i detaljer. En enkel sætning kunne sommetider være nok.
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9522
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Amore Lør Jul 02, 2011 8:18 am

Hun placerede et lille smil på læberne da hun kiggede på Matt. "Jeg.. Faktisk er jeg rimelig ny. Startede her igår" Genert sagde hun ikke mere og smilede bare stille. Amore så stille på Maybell "Hvad med dig Matt?" Spurgte hun forsigtigt og tog en bid af sin lasagne før hun skubbede bakken helt væk fra sig. Hun så på den ikke tomme bakke. Hun så irreteret på Maybell. "Nej, men den har måske taget din venlighed?" Sagde hun gement.
Amore
Amore
Yngling

Nye navn : Amore Pith
Url Alder : 16
Antal indlæg : 22
Vampyr Erfaring : 9431
Respekt : 0
Skoleuniformen : Ærmerne er foldede. Har hullede gemager og en hvid t-shirt på. Intet slips, kun en sølv halskæde med navnet 'Nyx' på.
Join date : 01/07/11

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Maybell Lør Jul 02, 2011 8:58 am

Maybell så endnu en gang på Amore. Der var noget ved hendes navn der var bekendt. Hun havde set navnet på hendes værelse... Der stod en bunke tøj. En ny yngling var ankommet. Hun var den nye "For fanden da" Mumlede hun for sig selv, og hun kunne sværge ved nyx, at hun ikke glædede sig. Hun rettede sig op, og så direkte på Amore. "Goddag værelseskammerat" Sagde hun, og smilede hånligt. Hun rakte hånden ud for, at hilse. Amores kommentar fik hende til, at le. Men ikke en venlig latter. Mere en nedgørende latter. "Søde skat" Sagde Maybell med en sukkersød stemme, og trak i hendes hånd, så deres ansigter kun var få centimeter fra hinanden. "Jeg har ingen venlighed, om jeg må be om'" Snerrede hun lavt, og tilføjede et engel smil i slutningen af sætningen. Hun slap grebet om hende, og smilede stort til Matt der sad ved siden af Amore.
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9522
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Amore Søn Jul 03, 2011 4:41 am

"Det sandt, ja" Irriteret svarede Amore med en smule foragt i stemmen. Amore svingede sin taske op på skuldren og rejste sig så. "Du må være mere end velkommen til at.." Amore stoppede op ved siden af Maybell. "Nej lad vær" Amore hviskede tydeligt ordene ind i ørene på Maybell. Amore begyndte langsomt at gå sin vej.
Amore
Amore
Yngling

Nye navn : Amore Pith
Url Alder : 16
Antal indlæg : 22
Vampyr Erfaring : 9431
Respekt : 0
Skoleuniformen : Ærmerne er foldede. Har hullede gemager og en hvid t-shirt på. Intet slips, kun en sølv halskæde med navnet 'Nyx' på.
Join date : 01/07/11

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Maybell Søn Jul 03, 2011 5:05 am

Maybell trippede lidt utålmodigt med foden. "Hm, jeg tror jeg er færdig her" Mumlede hun, mest for sig selv. "Nej lad være" Efterlignede hun, og grinede kort. Skulle hun tage det som en tam trussel, eller hvad var meningen med den sætning? Efter Amore havde rejst sig, rejste Maybell sig. "Farvel Matt" Nynnede hun, men uden at se på ham. Hun vendte sig om imod døren, og forsatte med rank ryg ud af spisesalen.
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9522
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene ved maden. Empty Sv: Alene ved maden.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum