The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 
Alma (1559)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 
amiana (903)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 
Kayla (861)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_lcapI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_voting_barI'm back! ~ Emilly - Page 4 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
I'm back! ~ Emilly - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


I'm back! ~ Emilly

2 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Christian Ons Aug 20, 2014 11:44 am

Han kunne mrke hvordan hun nærmest gav efter, da han kyssede hende.
Og da han så hende forsvinde over muren, måtte han jo nok indrømme for sig selv, at
Han nok godt kunne lide udsigten lidt mere end bare en tand.
Han klatrede selv over muren, en smule anstrengt. Da han var kommet helt over, så han en smule undskyldende på Em, inden han bare begyndte at gå mod drengenes sovesal.
Han havde brug for at kunne sove lidt, og så var der et 'personligt ærinde' som han skulle tage sig af, efter det kys. Hans krop havde simpelthen for meget lyst til hende, at det var til at skjule.
''vi ses senere, Em!'' sagde han roligt, men hurtigt, inden han kom udenfor hørevidde.


//undskyld længden//
Christian
Christian
Yngling

Nye navn : Christian Martin Grey
Url Alder : 19
Antal indlæg : 91
Vampyr Erfaring : 7849
Respekt : 0
Skoleuniformen : Knapper ikke skjorten - viser den bare mave. Intet slips. Trins-nålen sidder i en kæde om hans hals i stedet for på skjorten.
Join date : 08/10/13

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Emilly Ons Aug 20, 2014 11:55 am

Hun smilede for sig selv, da Christian også selv kom - en smule anstrengt - over muren, og skulle lige til at foreslå at de lavede noget sammen, da hun så hans undskyldende smil. Hendes eget smil falmede, da han gik og fik sagt et hurtigt farvel.

"Vent!" Sagde hun og småløb hen til ham. Det var først, da hun gik ved siden af ham, at hun indså, hvad hun egentlig havde gjort.
"Jeg.. Øh..." Hun kiggede genert ned i jorden. "Jeg tænkte, at vi kunne se en film sammen eller sådan noget... Hvis du altså har lyst." Hun håbede, at han ville overveje det, da det jo ikke krævede noget fysisk; han kunne lade sin krop slappe af og komme sig.

//Lige over//
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7494
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Christian Ons Aug 20, 2014 12:01 pm

De første sekunder forbandede han hende for hendes nuttede opførsel. Han kunne jo ikke sige nej til hende.
Derfor smilede han kærligt til hende inden han lagde en hånd på hans kind.
''Det lyder godt.'' smilede han inden han så mod drengenes sovesal.
''Men det bliver oppe hos mig.'' grinte han roligt, og tog hendes hånd.
Han hev hende med sig, ikke voldsomt, men en smule hurtigt.
Han havde brug for at komme op på værese.

//sorry længden :/ //
Christian
Christian
Yngling

Nye navn : Christian Martin Grey
Url Alder : 19
Antal indlæg : 91
Vampyr Erfaring : 7849
Respekt : 0
Skoleuniformen : Knapper ikke skjorten - viser den bare mave. Intet slips. Trins-nålen sidder i en kæde om hans hals i stedet for på skjorten.
Join date : 08/10/13

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Emilly Ons Aug 20, 2014 12:04 pm

Hendes ansigt blev oplyst af et smil, da han sagde ja, og hun grinede triumferende indeni, da han tog hendes hånd og hev hende med sig op på værelset.

Hun vidste ikke hvorfor, men hun glædede sig. Eller jo, måske håbede hun på noget putteri, men det var ikke noget hun kunne finde på at foreslå. Eller overhovedet lægge op til. Men alligevel spirede håbet i hende, hvilket fik en svag farve frem i hendes kinder.
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7494
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Christian Fre Aug 22, 2014 2:47 pm

Det var i forevejen svært nok for ham ikke at vise andre hvordan han havde det med hende - men når hun ligefrem stod og tiggede om det kunne han ikke lade være med at hive hende ind af døren da de var kommet op til hans værelse.
Han fjernede hurtigt alt der kunne ligge og rode på sengen, og i løbet af få sekunder havde han hevet hende ned og ligge oven på sig i sengen. Han smilede drilsk til hende, og pustede lidt til hendes ansigt med sin søde ånde.
''Du er altså en smule for nuttet, min kære.'' hviskede han kælent. Alt træthed var glemt, kun lysten til at være nær hende var der.
''Hvilken film har du lyst til at se?'' spurgte han drillende, og fumlede med en lok af hendes hår.
Christian
Christian
Yngling

Nye navn : Christian Martin Grey
Url Alder : 19
Antal indlæg : 91
Vampyr Erfaring : 7849
Respekt : 0
Skoleuniformen : Knapper ikke skjorten - viser den bare mave. Intet slips. Trins-nålen sidder i en kæde om hans hals i stedet for på skjorten.
Join date : 08/10/13

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Emilly Lør Aug 23, 2014 1:37 am

Hun havde slet ikke tid til at se sig omkring på hans værelse, da Christian hev hende indenfor. Desorienteret stod hun midt i rummet et par sekundet, før Christian atter var hos hende. Et splitsekund efter lå hun solidt placeret ovenpå Christian i sengen, og hun vidste godt, who was to blame.

Et smil kom frem på hendes ansigt, da han pustede hende blidt på hendes ansigt. Han så virkelig kær ud, som han lå der, og Emilly kunne ikke lade være med at puste igen. Føj - hun var virkelig en smaskforelsket teenager, og hun afskydede og elskede tanken om det.

"Neeej," hvinede hun genert og gemte sit ansigt ved hans hals og skulder. Hendes kinder brændte - igen. Hun vidste ikke, hvordan han kunne få hende til at rødme 10+ gange om dagen. Men kært syntes hun altså ikke, det var.

Ved hans næste spørgsmål rettede hun sig op, så hun kunne se hans ansigt. Hendes blik blev tankefuldt, mens hun fraværende så på hans ansigt. "Det ved jeg ikke," mumlede hun. Eller jo - hun ville gerne se Disney, men hun tvivlede på, at han var med på idéen. "Hvad har du?"
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7494
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Christian Lør Aug 23, 2014 2:41 am

Hendes reaktion på hans lille kompliment fik ham til at klukke varmt.
Hvor var hun dog bare vidunderligt nuttet. Det var da helt utroligt! Men så igen, måske var et fast forhold ikke hvad hun havde brug for? Fy, Christian! Ikke sådan noget du skal tænke på nu!

Han smilede til hende, og kyssede hende på kinden.
''Det kommer an på hvad du vil se. Jeg tror jeg har en million film liggende på harddisken som jeg ikke har set endnu!'' grinte han roligt inden han nussede hende på kinden.

Han vidste jo godt at hun ikke var erfaren med denne slags bekendtskaber. Men det blev hun forhåbentligt med hans hjælp.
Christian
Christian
Yngling

Nye navn : Christian Martin Grey
Url Alder : 19
Antal indlæg : 91
Vampyr Erfaring : 7849
Respekt : 0
Skoleuniformen : Knapper ikke skjorten - viser den bare mave. Intet slips. Trins-nålen sidder i en kæde om hans hals i stedet for på skjorten.
Join date : 08/10/13

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Emilly Lør Aug 23, 2014 2:47 am

Hendes blik huilende på hans - tildækket - bryst, da han kyssede hende på kinden og fortalte, at de egentlig kunne se, lige hvad de havde lyst til. Eller rettere sagt; lige hvad Emilly havde lyst til.
Med et genert smil fastholdt hun sit blik hvor det var, imens hun tegnede mønstre på hans bryst med sin pegefinger. Hun overvejede, hvilke film hun regnede med, han havde lyst til at se, og hvilke hun selv gerne ville se.

Christian ville nok gerne se noget med biler, piger og action. For hvilke fyre ville ikke det? Det var bare ikke en genre, som hun var særlig kendt i. Derfor lod hun sit blik møde hans igen, og mumlede genert: "Måske... Øh.." Hendes blik landede igen på hans bryst, imens hun hviskede: "Disney?"
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7494
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Christian Lør Aug 23, 2014 2:59 am

Han slog øjnene helt op og så en smule overrasket å hende. Så nikkede han med et lille smil.
''Javel, disney it is!'' smilede han indenhan kyssede hende på næsen.
''er du så mest til prinser og prinsesser, eller det helt nye med biler, flyvemaskiner og animerede tryllekunster?' smilede han og satte sig halvvejs op uden at flytte hende. De sad nu brystkasse mod bryst - og han smilede varmt til hende.

Hun var uden tvivl typen til prinser, prinsesser og smukke lykkelige slutninger.
Eller, det lod det til at hun var.
Christian
Christian
Yngling

Nye navn : Christian Martin Grey
Url Alder : 19
Antal indlæg : 91
Vampyr Erfaring : 7849
Respekt : 0
Skoleuniformen : Knapper ikke skjorten - viser den bare mave. Intet slips. Trins-nålen sidder i en kæde om hans hals i stedet for på skjorten.
Join date : 08/10/13

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Emilly Lør Aug 23, 2014 3:10 am

Hendes smil voksede, da Christian nikkede og smilte svagt.
"Seriøst?" Grinte hun og gav ham et hurtigt kys.

Hans næste spørgsmål fik endnu et genert smil frem. "Jeg er mest til klassiskerne. Med prinsesser og prinser," svarede hun og smilte, da han satte sig halvt op, så hendes bryst nu var presset helt op mod hans brystkasse. "Eller vi kan også se en Ghibli film eller sådan noget," foreslog hun. Så fik han trods alt også et valg. "Altså de er godt nok børnefilm," begyndte hun. "Men de er virkelig gode og meget vigtige!" Hun kiggede alvorligt på ham med store øjne.
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7494
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

I'm back! ~ Emilly - Page 4 Empty Sv: I'm back! ~ Emilly

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum