The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 
Alma (1559)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 
amiana (903)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 
Kayla (861)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_lcapEt Nyt Arbejde~Kayla  I_voting_barEt Nyt Arbejde~Kayla  I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Et Nyt Arbejde~Kayla  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Et Nyt Arbejde~Kayla

2 deltagere

Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  kattriona Søn Aug 18, 2013 5:51 am

T: Lidt efter klokken 18:00
S: foran kattens værn (Butikken)
O: Ligger på en åben gade
V: Overskyet, men man kan se månen en smule
P: En lidt for stor t-shirt, med skriften "Kattens værne" et par mørke grå Jeans og nogle røde convers.

"Skal, skal ikke, skal, skal ikke... Du har brug for at få tankerne over i noget andet... Gå så der ind og søg arbejde..." med hånden på døren åbnede hun den. Da døren ramte klokken gav det et lille meget diskret 'diiiing'. 'så langt så godt.' tænkte hun. en af nonnerne kom gående ud fra det lille rum bag disken. "Hvad kan jeg så gøre for dig søde ven?" "øm... jo... er der et job ledigt?" det sidste blev sagt så lavt at hun ikke havde troede på at hun sagde det højt. "Jammen self. Du kan komme ud og skrive under på kontrakten så skal jeg bare lige høre hvor du bor og så skal jeg snakke med dine forældre." smilet om Kattrionas mund blev mindre og mindre. Til sidst var det bare en hvid streg i det blege ansigt. "okay." hun gik om bag disken og fulgte med nonne. "her er de Kattriona skrev sit navn og tøvede ved adresse. til sidst skrev hun:'Nattens hus.' "ÅH... mit barn hvor fantastisk at du kommer fra huset." hun gav Kattriona et kæmpe knus, så Kattriona var ved at blive kvalt. "Du kan starte nu hvis det er. kom så skal jeg vise dig rundt." Kattriona smilede igen og satte efter nonnen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10340
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  Kayla Tirs Aug 20, 2013 1:43 pm

T: En stor hættetrøje, sorte jeans, og sorte vans. Hun har hætten på.

Kayla lod blikket glide hen over butiksvinduerne, og hendes blik faldt på Kattens Værn. Hun så et bekendt skikkelse bevæge sig rundt derinde og et smil bredte sig på hendes læber.
Hun skubbede døren op og hørte klokken bimle. Hun så rundt og smilede af de lidt fjollede ting der var inde på hylderne. Hun kastede skjulte blikke hen mod Kat, men uden at sige noget.

//Beklager hvis jeg ikke altid får svaret, men er begyndt på efterskole for lidt over en uge siden og har ret travlt hele tiden :-)
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9762
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  kattriona Tors Aug 29, 2013 7:33 am

Kattirona så hen mod pigen som virkede bekendt. "Hej, kan jeg hjælpe?" Kattirona smillede hen til pigen og pludselig slog det hende. "Hvad laver du her, Kayla?" hun smillede. Havde Kayla fået kat her på det sidste? eller var der noget andet? Hun rystede tanken af sig.

//helt fint. jeg er heller ikke så ofte på længere^^
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10340
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  Kayla Tors Aug 29, 2013 11:16 am

Hun grinede til Kat og gik hen mod disken med en lilla mus som kunne pive når man trykkede på den. Hun lagde den foran Kat og smilede.
"Jeg gik en tur og så tilfældigvis at du var herinde, og så kunne jeg passende få købt denne her mus til min kat" sagde hun og et stort smil sprang frem på hendes læber. "Det er længe siden jeg har set dig. Hvor har du gemt dig?"
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9762
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  kattriona Tors Aug 29, 2013 11:29 am

Et smil gled frem på hendes ansigt."Jeg har for det meste gemt mig under min seng." hun grinede og slog den ind. "Har du fået kat? og det bliver 2 dollars." hun grinede igen og så ned af gangen. "Også manglede jeg noget og lave, så her er jeg." hun smilede stort og kiggede ned på gulvet. alle de gange hun havde haft fri havde hun enten været ude ved øst muren, løbet, læst eller være ude og se til Moon.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10340
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  Kayla Fre Aug 30, 2013 1:43 am

Hun løftede et øjenbryn og grinede lidt. Hun hev sin pung frem fra sin lomme og fandt to dollars. "Ja, jeg er blevet valgt!" hun smilede stort. "Hun er sort, og pelsen er helt glat. Hun kan godt lide musik" hun grinede lidt. "Jeg har kaldt hende Symfe. Som symfoni" forklarede hun og tog musen fra bordet og puttede din i lommen.
"Hvorfor har du ikke været sammen med mig eller nogen af de andre?"
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9762
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  kattriona Fre Aug 30, 2013 12:42 pm

"Tak." hun tog i mod pengene og lagde dem i kassen. "Sumfe," hun smagte på ordet. "sødt." Kattriona så hen imod uret. jeg har fri om 20 minutter hvis det er." hun smilede og kiggede ned af gangen med katte-legetøj, indtil hun fik øje på en kunde. "er tilbage om et øjeblik." hun gik roligt hen mod damen og spurgte om hun kunne hjælpe. kort efter kom damen op og købte noget katte mad. "10 dollars skal jeg bede om." hun smilede et venligt og strålende tandpasta smil. damen gav hende pengene og hun takkede. "godt lidt mindre at ordne senere."
"jeg har ikke rigtig været sammen med nogen, da jeg har haft alt for meget at tænke på, alt for meget at lave og har bare lige haft noget at skulle ordne." Kattriona sagde det lige ud. der var ikke noget at skjule.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10340
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  Kayla Lør Aug 31, 2013 6:08 am

Hun smilede og nikkede som tak. Hun ventede til Kat kom tilbage og lagde hovedet på skrå. "Skal vi følges tilbage til skolen?" spurgte hun med et smil. Hun havde savnet Kat, men havde selv haft ret travlt.
"Har du mødt en fyr?" spurgte hun lusket med et drillende glimt i øjnene.

//Elsker for resten dit nye billede ^^ :-)
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9762
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  kattriona Lør Aug 31, 2013 6:33 am

"kan vi da godt." hun smilede. "Igen fyr til mig, det kan jeg slet ikke klare lige nu." et lys gik op for hende, hun lavede at for meget i forhold til at være en teenager... 'Wow den havde jeg ikke set før.' tænkte hun for sig selv. "Hvad med dig? Nu da du har en kat er det eneste en fyr. Er du stadig i kantakt med ham fra... øhh.. hvad anden var det nu. Jo Italien." hun grinede og daskede med sin hånd til sit hoved.
Klokken slog 00.00 "Okay jeg har fri. jeg skriver lige og så er jeg den som er smuttet." hun grinede og tog en mappe frem og skrev med store bogstaver: KATTRIONA. "Godt skal vi smutte?" på vej hen mod udgangen sagde hun forvel til nonnen og gik ud i den kolde natte luft.

//tak. Er også selv ret vild med det :-D
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10340
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  Kayla Lør Sep 07, 2013 8:36 am

Hun fulgte efter Kat ud på gaden i den kølige natteluft. "Jeg har stadig kontakt med ham fra Italien, Derek. Han kommer snart på besøg!" hun smilede glad og klappede i hænderne. "Jeg tror vores næste mission er at finde en fyr til dig!" sagde hun og pegede på Kat og smilede lusket. Hun så sig om på gaden og begyndte at gå.
"Hvem kan du godt lide på skolen?" spurgte hun og så kort over på Kat.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9762
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  kattriona Søn Sep 08, 2013 1:47 pm

Nøg hvor havde hun savnet Kayla. "en jeg kan lide.... Alså dig som veninden, tæller det?" spurgte hun med et stort smil. "jeg ved sq ikke hvem jeg kan lide af drengene, Malakas er en god ven... Men ikke mere, jeg snakker stadig med Daniel og det bliver heller ikke til mere... Okay når jeg tænkerover det er jeg lidt af en nederen teenager..." hun grinede lidt og tog hænderne ned i lommen. "er der nogen café'er som ikke har lukket?"
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10340
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  Kayla Man Sep 09, 2013 10:59 am

Hun grinede. "Nej, det tæller ikke, men jeg kan også godt lide dig!" sagde hun og stak sin arm ind under Kats. Hun ventede lidt med at svare og sagde så: "Er dig og Malakas blevet gode venner igen?"
Hun så lidt rundt. "Jeg mener der ligger en tre gader herfra som har døgnåbent" Hun smilede og trak Kat i retning af caféen.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9762
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  kattriona Tirs Sep 10, 2013 7:31 am

"Malakas og jeg er blevet venner, efter en længere diskution..." sagde hun med et grin og så på kayla.
Da de kom ind på café'en bestilte hun en chokolade med skum. "der er ikke noget bedre end varm chokolade. Umm." hun drak lidt og slikkede sig om munden.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10340
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  Kayla Man Sep 16, 2013 5:18 am

Hun bestilte en latte, og satte sig ved et bord. Hun drejede koppen et par gange og to en slurk. "Hvorfor vil du være venner med ham?" spurgte hun og løftede et øjenbryn. Hun så bekymret på veninden og ventede på hendes svar.

/Beklager virkelig der går så lang tid mellem jeg svare, men jeg gemmer det altid når jeg har tiden til det :-)
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9762
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  kattriona Tirs Sep 17, 2013 12:45 am

Hun smilede svagt og så ned i bordet. "Jeg ved det ikke. Jeg var vel desparat? Ej... jeg ved det sq ikke helt... Det er bare underligt." Hendes smil forsvandt da hun ikke rigtig kunne komcentrere sig længere. Der var så mange ting der skulle ordnes.
Hun skubbede tanken fra sig og drak noget mere af sin varme kakao.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10340
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  Kayla Tirs Sep 17, 2013 1:35 am

Hun sukkede svagt og rakte ind over bordet og tog Kats hånd. "Det virker som om der er noget galt. Fortæl mig hver du tænker på?" sagde hun og smilede.
Hun havde slev haft en del at tænke over de seneste par uger, men det var ikke noget som Kat havde behøvet at få af vide.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9762
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Et Nyt Arbejde~Kayla  Empty Sv: Et Nyt Arbejde~Kayla

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum