The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 
amiana (903)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_lcapVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_voting_barVerden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Verden vil forgå, da valmuen stod og så på.

2 deltagere

Go down

Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. Empty Verden vil forgå, da valmuen stod og så på.

Indlæg  Nefertari Man Sep 17, 2012 8:25 am

Jeg har skrevet et ny digt, så jeg håber I vil tag godt i mod det.... Og hvis ikke, så må det være det.
Ris og ros er mere end velkommen.
________________________________________________________

En heksering over moser og åer.
Får året til at forgå.
Vil elverkongen til at så, med fuglenes vinger på.
over marker og en å, vil de stå, med valmuer på.
Dér vil verden forgå.
Fordi valmuen stod og så på.

De sang og lo, i mosset de lå, imens valmuen så på.
valmuen vil se verden forgå, for så kan valmuen pludselig gå.
Men hvis valmuen forgå, fordi verden stod og så på.
Vil verden bestå.
Og hvis verden bestå, vil valmuen stå og se på.
Verden vil forgå, da valmuen stod og så på.

Og verden vil forgå og bestå, fordi valmuen stod, og så på.


Det var så det.
Og som sagt, ris og ros er mere end velkommen.


Sidst rettet af Nefertari Tors Jan 29, 2015 3:33 pm, rettet i alt 2 gange
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9607
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Verden vil forgå, da valmuen stod og så på. Empty Sv: Verden vil forgå, da valmuen stod og så på.

Indlæg  Ciel Ons Sep 19, 2012 2:20 am

Idéen, du har, er rigtig god. Men jeg synes nu, det er træls at læse "på" om og om og om igen. Det bliver mere eller mindre en træls gentagelse og digtet får ikke rigtig liv. Personligt får jeg indtrykket af, at digtet går i ring ...
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11076
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum