The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 
Alma (1559)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 
amiana (903)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 
Kayla (861)
Demprimeret.... } Zoey  I_vote_lcapDemprimeret.... } Zoey  I_voting_barDemprimeret.... } Zoey  I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Demprimeret.... } Zoey  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Demprimeret.... } Zoey  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Demprimeret.... } Zoey  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Demprimeret.... } Zoey  I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Demprimeret.... } Zoey  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Demprimeret.... } Zoey  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Demprimeret.... } Zoey  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Demprimeret.... } Zoey  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Demprimeret.... } Zoey  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Demprimeret.... } Zoey

2 deltagere

Go down

Demprimeret.... } Zoey  Empty Demprimeret.... } Zoey

Indlæg  Tessie Man Sep 12, 2011 1:27 pm

S: vores værelse
T: tidlig morgen, ved at være sovetid
O: vores ting, og hinanden
V: næsten solopgang

Tessie sad på sin seng og så lidt trist ned i gulvet. Hendes humør havde været forfærdeligt de sidste dage, selvom hun havde gjort alt for at prøve og være positiv. Normalt smilte hun altid, og var i strålende humør. Men den side af hende var forsvundet, og blevet erstattet af en ny, langt mere stille og trist Tessie. Hun var hverken vred eller sur. Bare ked af det. Den eneste hun havde snakket rigtigt med var Dina, 'hendes' hest. Og det var begrænset hvor mange svar og råd hun kom med. Normalt puffede hun bare til Tessie med sin mule, eller snuppede noget af hendes hår ind i munden. Det var ikke charmerende, men det fik hende da til at grine.
Tessie knugede sine ben ind til sig. Hendes halvlange hvide natkjole havde hun trukket ud over dem, så kun hendes tær, og starten af hendes ankler var synlige. Hendes hovede lå tungt mod hendes knæ. Hun lignede en der kunne give sig til at græde når som helst. Og sådan havde hun det også. Der var så meget der gik og trykkede hende. Så meget som Zoey bare ikke ville kunne forstå...
Tessie
Tessie
Yngling

Nye navn : Tessie McBride
Url Alder : 17½
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 10137
Respekt : 0
Skoleuniformen : hun har sorte leggins på. Hendes sko er sorte Kawasaki, og hendes nederdel er en sort lille sag, men den er anstændig. Hun har en t-shirt på, lavet af sort og blødt stof, med ærmer der minder lidt om puf-ærmer. Hun har en sjælevarmer på med 6. trins mærke
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Demprimeret.... } Zoey  Empty Sv: Demprimeret.... } Zoey

Indlæg  Zoey Fre Sep 16, 2011 7:59 am

Zoey kom en på værelset. Hun havde været ret stille på det seneste, men det var der ikke rigtigt nogen der havde lagt mærke til. Hun så kort på Tess, men smuttede ud på badeværelset. Hun havde dækcreme i hele hovedet, så det var nok en idé at vaske det af først. Hun tog en vatrunde og gjorde den våd. Hun tørrede lidt langsomt dækcremen af. Hun havde ikke været sig selv. For det første havde hun ikke rigtigt snakket med Tess eller Scorpius på det sidste. Hun havde tilbragt de fleste af sine pause under et træ ved østmuren. Og når de så havde fri, havde hun taget dækcremen på og var gået ud for skolensmure. Hun vidste ikke hvorfor hun havde 'undgået' sin bedste veninde og sine andre veninder - og kæreste! - på den måde. Hun sukkede og holde tårer tilbage. Hun skammede sig sådan over det. Hun blev overraskende hurtigt færdig med at tørre cremen af. Bagefter gik hun ud og tog sit pyjamas. Hun så på Tess. Hun kunne tydeligt mærke hun var trist. Det gjorde nærmest ondt på Zoe. Hun gik hen og satte sig ved siden af hende. "Tess? Er du okay?" spurgte hun bekymret.
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11014
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Demprimeret.... } Zoey  Empty Sv: Demprimeret.... } Zoey

Indlæg  Tessie Fre Sep 16, 2011 11:44 am

Tess så kort på Zoe da hun kom ind. Så slog hun igen blikket ned. Der var noget akavet over det. Normalt var Tess ikke sådan her, slet ikke. Men det var længe siden nogen havde set hende rigtigt. Sådan rigtig glad, og positiv. Da Zoey kom tilbage rystede hun på hovedet. "Nej.." mumlede hun trist. Hendes kat hoppede op til hende og mjavede lavt. Tess strøg ham kort og blidt over pelsen. Hun så igen på Zoey. "Hvad har du lavet?" spurgte hun lidt anklagende. Zoey havde aldrig tid til hende mere. Jo ældre de blev, jo mindre var de sammen. Det gjorde hende ked af det. Specielt fordi der så ikke rigtigt var nogen hun kunne snakke med.

//ingen krea, sorry xD
Tessie
Tessie
Yngling

Nye navn : Tessie McBride
Url Alder : 17½
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 10137
Respekt : 0
Skoleuniformen : hun har sorte leggins på. Hendes sko er sorte Kawasaki, og hendes nederdel er en sort lille sag, men den er anstændig. Hun har en t-shirt på, lavet af sort og blødt stof, med ærmer der minder lidt om puf-ærmer. Hun har en sjælevarmer på med 6. trins mærke
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Demprimeret.... } Zoey  Empty Sv: Demprimeret.... } Zoey

Indlæg  Zoey Søn Sep 18, 2011 7:59 am

Zoey fik lidt mere skyldfølelse. Var det mon hendes skyld hun var sådan? På en måde måtte det jo være hendes skyld. Tess var blevet gjort opmærksom på at hun var ensom, da hun havde fået en kæreste. "Det er jeg ked af at høre," nærmest hviskede hun. Hun mente det, men hendes stemme var bare ikke højere lige der. Hun så ned og bed sig i læben. "Jeg.." Hun tøvede. Hvad skulle hun sige? At hun havde undgået alt og alle uden nogen grund. "Det ved jeg ikke," sagde hun så. Hun kiggede ud af vinduet, for at få sig selv uden kontrol. Hun kunne mærke alt blive for meget. Hun tog en dyb skælvende indånden. "Jeg er bare ikke helt mig selv," sagde hun, efter lang tids kæmpen for at kontrollere sig selv. Hun så på Tess. "Hvad har du lavet?" spurgte hun, bare for at komme uden om det hun lige havde sagt.

// Det er okay xD Min krea er også lidt væk xD
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11014
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Demprimeret.... } Zoey  Empty Sv: Demprimeret.... } Zoey

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum