The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 
Rosa (1572)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 
Alma (1559)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 
Ciel (1525)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 
kattriona (1467)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 
Perceval (1358)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 
amiana (903)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 
Kayla (861)
det er jo en night of house hjemmeside I_vote_lcapdet er jo en night of house hjemmeside I_voting_bardet er jo en night of house hjemmeside I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
det er jo en night of house hjemmeside I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
det er jo en night of house hjemmeside I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
det er jo en night of house hjemmeside I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
det er jo en night of house hjemmeside I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
det er jo en night of house hjemmeside I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
det er jo en night of house hjemmeside I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
det er jo en night of house hjemmeside I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
det er jo en night of house hjemmeside I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
det er jo en night of house hjemmeside I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


det er jo en night of house hjemmeside

3 deltagere

Go down

det er jo en night of house hjemmeside Empty det er jo en night of house hjemmeside

Indlæg  Camilla Ons Aug 03, 2011 12:19 am

hej jeg undre mig over hvorfor der ikke er et sted her på hjemmesiden hvor man kan snakke om bøgerne og personerne. det er jo en hjemmeside om serien nattens hus så kunne det ikke være en god ide at have sådan nogle emner. altså med hvilke bøger man bedst kan lide, hvor meget man glæder sig til den næste bog, hvilke personer man elsker og hader og alt derimellem, hvor de bevæger sig hen i bøgerne, hvad de laver (på fx ens ønglingsscene) og hvilke affiniteter de forskellige har eller er "eksperter" i Very Happy

Camilla
Yngling

Nye navn : Maevalia
Url Alder : 16
Antal indlæg : 1
Vampyr Erfaring : 9485
Respekt : 0
Skoleuniformen : den skifter skifter
Join date : 27/05/11
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

det er jo en night of house hjemmeside Empty Sv: det er jo en night of house hjemmeside

Indlæg  Stephen Ons Aug 03, 2011 2:43 am

Ved ikke rigtig hvad jeg syntes om den ide... På nogle måder kan jeg godt lide den, for så kan den af os som kun er her fordi det er en god side, finde mere ud af hvordan og hvorledes det er med siden ^^'
Og på andre områder kan jeg ikke lide den, den kan, af hvad jeg tror, udelukke os, som jo ikke ved særlig meget om bøgerne i det hele taget.
Stephen
Stephen
Yngling

Nye navn : Stephen Eric Christopher Tristan
Url Alder : 19
Antal indlæg : 102
Vampyr Erfaring : 9812
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort skjorte, sorte jeans og et sort kors omkring halsen. Måske har han lige kort sat ærmerne op til albuerne eller noget.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

det er jo en night of house hjemmeside Empty Sv: det er jo en night of house hjemmeside

Indlæg  Isabelle Ons Aug 03, 2011 4:14 am

Jeg vil gerne sige at vi ikke har tænk at oprette et emne som udelukkende omhandler bøgerne - også som Stephen siger det - er der jo nogen som ikke har læst bøgerne, og denne side skulle gerne fungere selvom ham ikke har læst bøgerne.
Siden blev ikke oprettet for dem som udelukkende havde læst noget af serien, da det også ville give meget mindre medlemmer.
Hvis man gerne vil snakke om bøgerne eller lignende kan du altid oprette et lille emne índe under 'snikke snakke' nederst på siden hvor det er tilladt at snakke om alt mellem himmel og jord.

~Isabelle~
Isabelle
Isabelle
Leder af Mørkets Døtre

Nye navn : Isabelle Timeless
Url Alder : 18
Antal indlæg : 75
Vampyr Erfaring : 10403
Respekt : 2
Skoleuniformen : Den skifter hun ofte
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

det er jo en night of house hjemmeside Empty Sv: det er jo en night of house hjemmeside

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum