The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 
Alma (1559)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 
amiana (903)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 
Kayla (861)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_lcapSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_voting_barSkørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD

+3
Clary
Alma
Zoey
7 deltagere

Go down

Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD Empty Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD

Indlæg  Zoey Fre Jan 28, 2011 4:25 pm

Heys ^^
En af mine veninder, på min egen siden sendte mig en vidio jeg syntes i skulle se ^^
Se den! Den er mega nice efter min mening xD



Fred er så fun xD
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11014
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD Empty Sv: Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD

Indlæg  Alma Lør Feb 19, 2011 2:10 pm

Fed video, Zoey Very Happy
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11516
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD Empty Sv: Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD

Indlæg  Clary Tirs Mar 08, 2011 10:34 am

Hah damn en creepy musikvideo o.o personligt brød jeg mig ikke om ham fred pga stemmen.. man sangen er virkelig fucked up xD
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10756
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD Empty Sv: Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD

Indlæg  Rinna Ons Mar 09, 2011 5:06 am

mega cool, tænk en fantasi at skrue sådan een sammen, respekt for det!!
Rinna
Rinna
En af Mørkets Døtre

Nye navn : rinna
Url Alder : 16
Antal indlæg : 217
Vampyr Erfaring : 10330
Respekt : 3
Skoleuniformen : Syer altid en lykke sten indvendig i tøjet.
Join date : 10/08/10
Geografisk sted : House of Night

Tilbage til toppen Go down

Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD Empty Sv: Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD

Indlæg  Ciel Ons Jul 06, 2011 8:28 am

Tja, jeg er ikke rigtig Fred-fan, men hans musik er da god nok. Hans julesang var nu mere creepie end den der ... xD
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11076
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD Empty Sv: Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD

Indlæg  Stephen Fre Aug 05, 2011 6:50 pm

Se nu D: Nu er jeg i Fred-mode! D:
FRED, FRED, FRED, FRED, FRED!
Stephen
Stephen
Yngling

Nye navn : Stephen Eric Christopher Tristan
Url Alder : 19
Antal indlæg : 102
Vampyr Erfaring : 9814
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort skjorte, sorte jeans og et sort kors omkring halsen. Måske har han lige kort sat ærmerne op til albuerne eller noget.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD Empty Sv: Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 8:43 am

Jeg havde faktisk hørt/set den der video før.. Og jeg har den på hjernen meget for tiden. Ogz før jeg så dette. Creepy! Nej egentlig ikk.. Den er sgu ret sjov.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9100
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD Empty Sv: Skørt... men hvad fanden ^^ Det er jeg jo også xD

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum