The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 
Alma (1559)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 
amiana (903)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 
Kayla (861)
Opholds/TV-stuen I_vote_lcapOpholds/TV-stuen I_voting_barOpholds/TV-stuen I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Opholds/TV-stuen I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Opholds/TV-stuen I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Opholds/TV-stuen I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Opholds/TV-stuen I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Opholds/TV-stuen I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Opholds/TV-stuen I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Opholds/TV-stuen I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Opholds/TV-stuen I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Opholds/TV-stuen I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Opholds/TV-stuen

4 deltagere

Go down

Opholds/TV-stuen Empty Opholds/TV-stuen

Indlæg  Grace Ons Dec 08, 2010 12:56 pm

Sted: opholdstuen på pigernes kolegie.
Tid: 19:30 om aftenen.
Omgivelser: Nogle få andre ynglinge der sidder og ser fjernsyn.
Vejr udenfor: mørkt og sne.

Grace sad i en lænestol og så en film på TV2. Hun var næsten lige vågnet, hendes hår lignede en fuglerede, og hun havde sin lange, sorte natkjole på, der gik hende til anklerne.
Grace
Grace
Yngling

Nye navn : Grace Elizabeth Katharina Jones
Url Alder : 16
Antal indlæg : 6
Vampyr Erfaring : 9840
Respekt : 0
Skoleuniformen : Tit en rød top, eller lign., sorte jeans eller skirt, converse eller ballerina sko.
Join date : 05/12/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Cia Ons Dec 08, 2010 1:11 pm

Cia kom ind i opholdsstuen, og satte sig med det samme i en lænestol. Hun trak benene op under sig og slog armene omkring dem. Hendes lange, røde hår hang løst og det var pjusket, men alligevel sad det perfekt. Hun var ellers bare iført en sort langærmet, et par mørkeblå jeans med huller i og sorte ballerinaer.
Cia
Cia
Yngling

Nye navn : Cia Dayné Kensey.
Url Alder : 16 år.
Antal indlæg : 8
Vampyr Erfaring : 9838
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort langærmet, som altid er smøget op ved ærmerne. Et par sorte, slidte jeans og et par sorte støvler med en lillebitte hæl på.
Join date : 08/12/10
Geografisk sted : Nattens Hus?

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Grace Ons Dec 08, 2010 1:16 pm

Grace så på pigen med det røde hår. hun tænkte lidt over om hun burde tale til pigen, hvad hvis hun ventede på en anden? Ja, hvad så? Man kan vel godt snakke til hende alligevel?
"Hej." Sagde hun efter noget tids tøven og sendte pigen et venligt og varmt smil.
Grace
Grace
Yngling

Nye navn : Grace Elizabeth Katharina Jones
Url Alder : 16
Antal indlæg : 6
Vampyr Erfaring : 9840
Respekt : 0
Skoleuniformen : Tit en rød top, eller lign., sorte jeans eller skirt, converse eller ballerina sko.
Join date : 05/12/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Cia Ons Dec 08, 2010 1:21 pm

Cia så op. Hun så hen på en pige, der vidst nok havde sagt noget. Hun så rundt på de andre piger, men så så hen på pigen igen. "Hej." svarede hun og sendte pigen et svagt smil. Hun krøb lidt sammen i lænestolen, mens hun nærmest stirrede på pigen.
Cia
Cia
Yngling

Nye navn : Cia Dayné Kensey.
Url Alder : 16 år.
Antal indlæg : 8
Vampyr Erfaring : 9838
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort langærmet, som altid er smøget op ved ærmerne. Et par sorte, slidte jeans og et par sorte støvler med en lillebitte hæl på.
Join date : 08/12/10
Geografisk sted : Nattens Hus?

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Grace Ons Dec 08, 2010 1:38 pm

Grace smilte til pigen. "Jeg ved godt, mit hår ligner en fuglerede. For resten, så hedder Jeg Grace, eller.. Før hed jeg Kia, men da jeg blev mærket og kom hertil skiftede jeg navn. Hvad hedder du?"
Grace
Grace
Yngling

Nye navn : Grace Elizabeth Katharina Jones
Url Alder : 16
Antal indlæg : 6
Vampyr Erfaring : 9840
Respekt : 0
Skoleuniformen : Tit en rød top, eller lign., sorte jeans eller skirt, converse eller ballerina sko.
Join date : 05/12/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Cia Ons Dec 08, 2010 1:57 pm

Cia betragtede pigen. "Cia," svarede hun blot og lagde hovedet en anelse på skrå. Hun rynkede på næsen, en vane. "Cia Antoniette Kensey." præsenterede hun sig helt og nikkede kort til pigen. Et lille smil bredte sig over hendes læber.
Cia
Cia
Yngling

Nye navn : Cia Dayné Kensey.
Url Alder : 16 år.
Antal indlæg : 8
Vampyr Erfaring : 9838
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort langærmet, som altid er smøget op ved ærmerne. Et par sorte, slidte jeans og et par sorte støvler med en lillebitte hæl på.
Join date : 08/12/10
Geografisk sted : Nattens Hus?

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Grace Tors Dec 09, 2010 3:28 am

"Okay. har du heddet det hele dit liv, eller skiftede du navn, da du kom?" Spurgte Grace nysgerrigt og smilte.
Grace
Grace
Yngling

Nye navn : Grace Elizabeth Katharina Jones
Url Alder : 16
Antal indlæg : 6
Vampyr Erfaring : 9840
Respekt : 0
Skoleuniformen : Tit en rød top, eller lign., sorte jeans eller skirt, converse eller ballerina sko.
Join date : 05/12/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Wodtcagt Fre Dec 10, 2010 4:10 pm

//Hej. Jeg håber det er ok at jeg er med :}//

Wodtcagt vae på vej til TV-stuen for måske kan hun se lide nyheder. Hun så ret godt ud når med så, men det var Wodtcagt ligeglad med, bare hun har nogen venner, noget bøger og gyser film var hun glad. I sammer nu så Wodtcagt på nogen ny piger som hun ikke har set, hun gik i mod dem hvor hun siger *Hej med jer* Hun smilt til dem*Må jeg sidder her lidt?* Wodtcagt vente på deres svarer.

//Det er ikke for at ret jer, men i må husk at i skriver min. 4 linjer Ellers låse Clary emnet. //
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11433
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Grace Lør Dec 11, 2010 12:43 pm

Grace så op på pigen og sendte hende et venligt smil. Hun tøvede dog et øjeblik inden hun høfligt sagde "Hej. Jeg hedder Grace, det er Cia." Hun pegede over på Cia. "Hvad hedder du?"

//Okay, tak. det vidste jeg ikke. (:
Grace
Grace
Yngling

Nye navn : Grace Elizabeth Katharina Jones
Url Alder : 16
Antal indlæg : 6
Vampyr Erfaring : 9840
Respekt : 0
Skoleuniformen : Tit en rød top, eller lign., sorte jeans eller skirt, converse eller ballerina sko.
Join date : 05/12/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Zoey Søn Dec 12, 2010 9:06 am

//Håber også jeg må Smile //

Zoey kom ned gående ned ad trappen. Hun kiggede rundt, og et smil bredte sin på hendes læber.
"Hej Wodt," sagde hun, da hun var kommet tæt nok på.
"Hej med jer.... Jeg er Zoey," sagde hun, og rakte hånden frem... Hun sukkede over sig selv. Gud hvor var hun dog opmærksomheds krævende... Mig det var ikke noget hun var vantil... Hun plejede at være stille, og når hun så gjorde sig lidt opmærksom, kiggede alle bare på hende, med et blik der sagde: Hvornår er du kommet. Hun smilede venligt. Måske var det bare fordi hun elskede at møde nye personer... Ja det måtte være derfor ( Very Happy )
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11014
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Wodtcagt Søn Dec 12, 2010 3:54 pm

*Ja, jeg hedder Wodtcagt Dark Moon men Zoey kalder mig Wodt og Natelie kalder mig Cagt. Og I må kalder mig hvad I vil*
Wodtcagt sendt et smil til dem alle sammen får hun sidder sig ned i en sofa og Zoey siddet sig også i sofaen ved siden af Wodtcagt *Må jeg se lidt nyheder, det skulle måske kommer en snestorm snart og det vil jeg godt se. Hvis jeg må?*
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11433
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Zoey Søn Dec 12, 2010 9:59 pm

Zoey smilte til Wodt.
"Jeg har hørt at der kommer sne... Men ikke snestorm... Men det er et stykke tid siden.... Så jeg er lidt bagud..." sagde hun, og kiggede ned...
"Jeg er sikker på at der kommer sne," sagde hun, overbevist....
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11014
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Opholds/TV-stuen Empty Sv: Opholds/TV-stuen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum