The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 
Alma (1559)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 
amiana (903)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 
Kayla (861)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_lcapde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_voting_barde Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
de Berry, Avery - Elev på 6. trin. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


de Berry, Avery - Elev på 6. trin.

2 deltagere

Go down

de Berry, Avery - Elev på 6. trin. Empty de Berry, Avery - Elev på 6. trin.

Indlæg  Avery Ons Sep 15, 2010 10:01 am

Navn: Avery de Berry.
Kælenavn: Hun har droppet dem alle sammen, da der ikke er nogen at kalde hende for dem.
Alder: 19 År.

Rank:
Elev.
Seksuelle Orientering: Biseksuel.
Status: Single.
Køn: Hunkøn.

Øjnene: Meget mørkebrune. Nogen gange kan de virke sorte.
Højde: Høj af sin alder. Og nu er hun også ældre end de fleste i Nattens Hus. Omkring 180 cm.
Vægt: I midten af 60'erne sidst hun vejede sig.
Udseende: Hun har mørkebrunt, tykt og lækkert vampyr hår. Det hår ca. til albuerne. Oftest er hænger det bare løst. Normalt går hun i stramt tøj, men elsker at gå i enkle, mørke kjoler. Hun elsker at have smykker på, men aldrig særlig mange, og de er for det meste meget enkle.

Mærket: Til hendes frustration er hun ikke blevet Forvandlet endnu, selvom hun går på sidste trin. Mange af hendes trinkammerater er allerede blevet Forvandlet, og er taget videre i deres liv.
Bor: Inden hun blev mærket boede hun lidt uden for Tulsa, ved Oologah Lake.
Hvordan han/hun har det med andre personer: Hun er meget sky og kold, for hun har trukket sig ind i sig selv, efter at hendes nærmeste venner ikke klarede Forvandlingen. Hun vil ikke knytte venskab med ynglinge fordi hun er bange for at de bare dør.

Personlighed: Avery er lidt kold og svær at komme ind på, men inderst inde er hun venlig og aldeles loyal. Hun vil helst ikke knytte stærke venskaber med andre, for hun er bange for at deres krop vil modsætte sig Forvandlingen og at de vil dø.
Fortid/Baggrundshistorie: Kommer.

Forældrenes navne: Mor = Taya de Berry. Far = Martin Ray.
Mors job: Hun arbejder som journalist og nyhedsoplæser.
Fars job: Hendes far døde da hun var omkring seks.
Søskende evnt.: To småbrødre Marcus og William.

Hvad kan han/hun lide: At sidde alene på sit værelse for at læse, tegne eller bare sidde og tænke. Og så elsker hun kirsebærte, sin bamse og det tørklæde som hendes bedstemor strikkede til hende inden hun døde.
Hvad kan han/hun ikke lide: At blive forfulgt af klistrende mennesker, at blive presset af folk og så kan hun bare ikke klare koffeinfri kaffe.


Sidst rettet af Avery Tors Sep 30, 2010 10:48 am, rettet i alt 6 gange
Avery
Avery
Yngling

Nye navn : Avery de Berry.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 340
Vampyr Erfaring : 10374
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort, stram top med cowboyvest med 6. trins mærke over hjertet. Sort plisseret nederdel.
Join date : 14/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus.

Tilbage til toppen Go down

de Berry, Avery - Elev på 6. trin. Empty Sv: de Berry, Avery - Elev på 6. trin.

Indlæg  Clary Ons Sep 22, 2010 6:13 am

Tjaa lad mig sige det sådan her: Foreløbigt Godkendt
Jeg mangler trods alt personligheden og baggrundshistorien ^^
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10736
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

de Berry, Avery - Elev på 6. trin. Empty Sv: de Berry, Avery - Elev på 6. trin.

Indlæg  Avery Man Sep 27, 2010 10:10 am

Åh ja, det mangler jeg stadig...
*Suk*
Undskyld ^^
Avery
Avery
Yngling

Nye navn : Avery de Berry.
Url Alder : 19 År.
Antal indlæg : 340
Vampyr Erfaring : 10374
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort, stram top med cowboyvest med 6. trins mærke over hjertet. Sort plisseret nederdel.
Join date : 14/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus.

Tilbage til toppen Go down

de Berry, Avery - Elev på 6. trin. Empty Sv: de Berry, Avery - Elev på 6. trin.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum