The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 
amiana (903)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Daliah - Elev. I_vote_lcapDaliah - Elev. I_voting_barDaliah - Elev. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Daliah - Elev. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Daliah - Elev. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Daliah - Elev. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Daliah - Elev. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Daliah - Elev. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Daliah - Elev. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Daliah - Elev. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Daliah - Elev. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Daliah - Elev. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Daliah - Elev.

2 deltagere

Go down

Daliah - Elev. Empty Daliah - Elev.

Indlæg  Daliah Tors Aug 26, 2010 7:52 am

Ja, det var nok ikke et krav at lave et skema (i hvert fald ikke endnu ;D) men jeg kan godt lide at lave sådan skemaer.. ^^

Navn : Daliah Isabell.
Kælenavn : Bell, Dali osv.
Alder : 15, snart 16 år.
Rank : Elev.

Seksuelle Orientering : Biseksuel.
Status : Single.
Køn : Hunkøn.

Øjnene : Hendes familie er kendt for smukke, mørkebrune øjne, men Daliahs blev mere ravfarvede da hun blev ældre. De er forskellige fra dag til dag, og hvordan lyset rammer dem. Af og til har de grønne plamager, andre dage er de meget mørke, og nogle gange har de rødt genskin.
Højde : Hun går ikke og måler sig selv, men hun er lidt over middel. 1,80 eller noget i den stil.
Vægt : Hun går heller ikke og vejer sig selv hele tiden, men noget omkring 60 vel.
Udseende : Hendes hår har altid været en mærkelig farve imellem sort og rød. Hendes forældre, søster og lillebror har altid haft smukt, sort hår, men Daliah er en outsider på det punkt, og mange andre. Hendes hår var mere rødt end sort, og havde en farve som falmede blade. Hun syntes ikke om det, og farvede det en kraftigere rød. Hun sørger for at det er kort, og hendes hår er uregerligt og altid pjusket.
Hun har et alfeagtigt udseende, med svagt markerede kindben, en lige næse, en lille hage og lyserøde læber. Hendes øjenbryn er mørke, og hendes øjenvipper er lange og mørke.
Hun har nogenlunde normal kropsbygning, og går i meget mørke farver. Før i tiden gik hun i pastelfarver med meget farverige tryk, og slidte, hullede, stamme og forvaskede jeans.

Mærket :
Mærket er selvfølgelig ikke fyldt ud.

Bor :
Hun boede i Pryor Creek, Hulbert, Oklahoma før hun blev mærket og flyttede til Nattens Hus.

Hvordan Han/hun har det med andre personer : Hun kan godt være lidt kold i starten, men det er kun fordi hun var misforstået i sit tidligere liv, og blev meget asocial. Men inderst inde er hun loyal, venlig, vis og meget, meget stædig.
Personlighed : Daliah er meget forsigtig, pga. hendes forestående mange fejl. Hun er ikke den store festabe, og er mere til hygge. Hun er ret elegant, og venter meget af sig selv.

Fortid/Baggrundshistorie : Når jeg har skrevet den færdig, skal jeg nok sætte den ind ^^.

Forældrenes Navne : Hendes mor hedder Lucy, og hendes far hedder Peter.
Mors Job : Hendes mor er hjemmegående, og maler, bare for ikke at dø af kedsomhed.
Fars Job : Hendes far er direktør for et stort teknisk firma, og er derfor velhavende og forventer meget af sine børn.
Søskende evt. : Hun har en storesøster ved navn Anastasia og en lillebror ved navn Julian.

Hvad kan han/hun lide : Hun kan godt lide at side sent oppe om aften og drikke varm kakao ude på hendes gamle terrasse, på kølige nætter. Og så elsker hun dyr, chokolade, romantiske/skræk film, og katte. Hun har altid været et kattemenneske, også før hun blev mærket.

Hvad kan han/hun ikke lide : Hun har altid været det sorte får i familien, og hendes forældre og hendes storesøster har altid været onde imod hende. Hun er bange for hunde, motorcykler og edderkopper kan gøre hende helt panisk. Og så lider hun af pludselig angstanfald, ved bestemte farver, dufte og lyde.

- Det var vist det ^^
Håber at i fandt ud af noget mere omkring Daliah og bliver nysgerrige nok til at skrive med hende.
Ses.
Daliah
Daliah
Yngling

Nye navn : Daliah Isabell.
Url Alder : 15 År.
Antal indlæg : 189
Vampyr Erfaring : 10257
Respekt : 0
Skoleuniformen : Lang, sort, blød hjemmestrikket cardigan, for det meste med mørke tilfældige t-shirts indenunder. En slidt og forvasket nedderdel, som er hendes yndlingsnedderdel. Lidt længere end lårkort. Som sko har hun et par sorte, lange, højhælede All Star sko (tro mig, det findes :D)
Join date : 23/08/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Daliah - Elev. Empty Sv: Daliah - Elev.

Indlæg  Clary Søn Aug 29, 2010 6:04 am

Godkendt hehe bare lige for at nævne det :'P og glæder mig til at læse din baggrundshistorie når den kommer ^^
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10754
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Daliah - Elev. Empty Sv: Daliah - Elev.

Indlæg  Daliah Søn Aug 29, 2010 6:49 am

Mange tak ^^
Jeg mangler lige at starte den, og give den et skub i den rigtige retning.
Daliah
Daliah
Yngling

Nye navn : Daliah Isabell.
Url Alder : 15 År.
Antal indlæg : 189
Vampyr Erfaring : 10257
Respekt : 0
Skoleuniformen : Lang, sort, blød hjemmestrikket cardigan, for det meste med mørke tilfældige t-shirts indenunder. En slidt og forvasket nedderdel, som er hendes yndlingsnedderdel. Lidt længere end lårkort. Som sko har hun et par sorte, lange, højhælede All Star sko (tro mig, det findes :D)
Join date : 23/08/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Daliah - Elev. Empty Sv: Daliah - Elev.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum