The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 
Rosa (1572)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 
Alma (1559)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 
Ciel (1525)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 
kattriona (1467)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 
Perceval (1358)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 
amiana (903)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 
Kayla (861)
et musikfyldt måltid - åbent I_vote_lcapet musikfyldt måltid - åbent I_voting_baret musikfyldt måltid - åbent I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
et musikfyldt måltid - åbent I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
et musikfyldt måltid - åbent I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
et musikfyldt måltid - åbent I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
et musikfyldt måltid - åbent I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
et musikfyldt måltid - åbent I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
et musikfyldt måltid - åbent I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
et musikfyldt måltid - åbent I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
et musikfyldt måltid - åbent I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
et musikfyldt måltid - åbent I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


et musikfyldt måltid - åbent

2 deltagere

Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Katherine Lee Fre Nov 23, 2012 1:55 am

T: "aftensmad" eller morgenmad, i ved hvad jeg mener.. *griner*
S: Spisesal - elever
O: Borde, kantine, mad, ynglinge osv.
P: Skoleuniform
V: Kan ikke ses.

Det var tid til at skulle spise. Katy gik ind i spisesalen og fandt noget mad, hun kiggede rundt i lokalet, der var ingen borde hvor der sad nogen hun kendte. Hun fandt et tomt bord, satte sin guitar og skoletaske ved siden af hende, hun havde lige haft musik i hendes sidste time, hun tog en blyant og papir op af hendes taske. Hun satte sig til at spise og skrive videre på en sang hun var igang med.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9338
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Miribelle Fre Nov 23, 2012 1:49 pm

Det sorte hår svævede næsten om hende, og de små fødder flyttede sig så let som en ballarinas. Miribelle var iført et sort korset med hvide snørre, der fremhævede hendes figur. Hun var et lille, fint nips, og hendes lille barm og store øjne gav hende et udtryk af, at være meget ung.
Nederdelen fløj om hendes ben og hendes 3. trins emblem var over venstre bryst. Hun bevægede sig ubesværet imod det nærmeste bord, efter at have taget et hvidløgsflut og et glas vand med fra det store bord i midten af rummet.
En anden pige sad der allerede, men hun dog ikke rigtig notis af hende. Istedet gumlede hun på brødet og snoede fraværende en af de to hvide totter hår om hendes finger.
Hun virkede lille og uskyldig. Utroligt, som udseende kan narre.
Miribelle
Miribelle
Yngling

Nye navn : Miribelle Azriel Owens
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9314
Respekt : 9
Skoleuniformen : Sort kjole, sorte gamacher og sorte hansker, der går op til albuerne, men hendes blege fingre stikker ud. Og så selvfølgelig hendes 4. trins emblem.
Join date : 16/10/11
Geografisk sted : Tulsa ~ Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Katherine Lee Fre Nov 23, 2012 2:07 pm

Katy sad i sin egen lille verden, men lagde pludselig mærke til at der sad en pige foran. Hun kiggede op og smilede til pigen der sad og gumlede i sig, det virkede ikke som om pigen rigtig lagde mærke til hende. Katy havde aldrig mødt hende før, men kunne se hun var 3.trins yngling så hun besluttede sig alligevel for at sige noget, for at være høflig, "hej" sagde hun med et lille smil på læben.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9338
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Miribelle Fre Nov 23, 2012 2:15 pm

Miri så op på pigen foran hende. Hendes store, sorte øjne virkede bundløse og kolde. Et godt værn imod andre, når man var trist, var jo at virke ligeglad med alt, ikke sandt.
Istedet for at komme med et typisk, kedeligt 'hej,' valgte hun, at springe det formelle over. "Hvad skriver du?" Hun så ned imod den lille bog, der lå foran pigen. Hun kunne selvfølgelig godt se, at det var en sang. Det afslørrede kompositionen og guitaren ved hendes side. Det var ikke det svar, hun fiskede efter. Hun ville vide, hvad der stod i sangen, selvfølgelig.

Hendes stemme var lav og en kende kradsende, som om hun ikke brugte den så meget. Hvilket hun heller ikke gjorde. Og dette var det eneste, der klingede imod hendes dukke-agtige optræden.
Miribelle
Miribelle
Yngling

Nye navn : Miribelle Azriel Owens
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9314
Respekt : 9
Skoleuniformen : Sort kjole, sorte gamacher og sorte hansker, der går op til albuerne, men hendes blege fingre stikker ud. Og så selvfølgelig hendes 4. trins emblem.
Join date : 16/10/11
Geografisk sted : Tulsa ~ Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Katherine Lee Fre Nov 23, 2012 2:21 pm

Katy lavede et lille grin inden hun svarede, "jeg skriver en sang," hun kiggede hurtigt i bogen og sank en klump, "en ehm.. typisk kærligheds sang" hun grinede og kiggede i bogen, hun skrev lidt videre men kiggede op efter lidt tid, "er du ny her?" spurgte hun. Hun var som sædvanlig nysgerrig og i et vildt glad humør, medmindre hendes hoved blev afledt af fortiden.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9338
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Miribelle Fre Nov 23, 2012 2:25 pm

"Hvis du vil have, din kunst slår igennem, så lad være at skrive noget typisk. Giv istedet det typiske nyt liv." Hun talte som en erfaren digter og stoppede en ordentlig klump brød ind i munden, mens hun lagde hovedet på skrå og så ned i bogen, mens hun forsøgte at læse bogstaverne på hovedet. Det var sikkert meget uhøfligt, men høflighed var ikke noget, der faldt hende nemt.
Hun rystede på hovedet, som svar på det næste spørgsmål og slugte brødklumpen uden at tygge det ordentligt igennem. "Næh, jeg skal snart starte på 4. trin." Hun havde en let britisk accent. Det var rimelig tydeligt, at hun i hvert fald ikke var født i Tulsa.
Miribelle
Miribelle
Yngling

Nye navn : Miribelle Azriel Owens
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9314
Respekt : 9
Skoleuniformen : Sort kjole, sorte gamacher og sorte hansker, der går op til albuerne, men hendes blege fingre stikker ud. Og så selvfølgelig hendes 4. trins emblem.
Join date : 16/10/11
Geografisk sted : Tulsa ~ Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Katherine Lee Fre Nov 23, 2012 2:32 pm

Katy smilede taknemmeligt, det gav hende en vildt god idé til sangen. "det var en god idé, tak" svarede hun. Hun skrev hendes idé ned på siden ved siden af, og kiggede på pigen. "ej hvor fedt," svarede hun. "hvor længe har du så været her?" spurgte hun. "jeg mener, at det er bare, jeg ikke rigtig har set dig før osv." da hun som sædvanlig også blev lidt forsigtig med hvad hun sagde.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9338
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Miribelle Fre Nov 23, 2012 2:43 pm

// Undskyld. Der skulle have stået, at hun lige var startet på 4. trin. Jeg har ikke været på den her bruger i noget tid jeg jeg kludrede lige rundt i trin-farverne.//


"Det er den teknik enhver god digter bruger," sagde hun og hævede det ene øjenbryn, som om det var det mest oplagte i hele verdenen. Men mere sagde hun ikke. Hun havde en del tanker kørrende i hovedet, men for det meste sagde hun kun essensen af dem. Mere behøvedes der jo i virkeligheden ikke.
Hun var overrasket over, at pigen spurgte, hvor længe hun havde gået der. Det gav vel lidt sig selv, at når hun lige var startet på 4. trin, havde hun jo været der i lidt over et år. Men hun trak på skuldrene. "Jeg har ikke tænkt over det, egentligt. Jeg er ikke så social. Det er ikke sært, at du ikke har set mig før." Den britiske accent gik ikke særligt godt med den kradsende lyd af hendes stemme.
Miribelle
Miribelle
Yngling

Nye navn : Miribelle Azriel Owens
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9314
Respekt : 9
Skoleuniformen : Sort kjole, sorte gamacher og sorte hansker, der går op til albuerne, men hendes blege fingre stikker ud. Og så selvfølgelig hendes 4. trins emblem.
Join date : 16/10/11
Geografisk sted : Tulsa ~ Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Katherine Lee Lør Nov 24, 2012 7:10 am

//det er helt i orden Smile

Hun smilede "ja, der er jo også så mange, mange flere end man lige kan ligge mærke til" sagde hun og bed sig i læben, "jeg tror ikke det har så meget at gøre med hvor social man er, når man tænker over det" Hun kiggede lidt på pigen og det gik op for hende at de ikke engang havde præsenteret sig for hinanden. "Hvad hedder du egentlig" spurgte hun nysgerrig.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9338
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Miribelle Lør Nov 24, 2012 7:17 am

Hun havde stadig det ene bryn hævet, mens hun sippede til glasset foran hende. "Jeg tror nu, det har alt at gøre med, at være social. Hvis man sidder og studerer og læser dag ud og dag ind, møder man ikke særligt mange andre ynglinge, tror du vel?" I de sidste par uger havde hun brugt alt sin tid i poesi-lokalet, biblioteket og -når solen var stået op og alle andre sov- musiklokalet.
"Jeg hedder Miribelle Azriel Owens. Du kan kalde mig Miri eller Azriel." Hvis hun kaldte hende 'Belle', ville pigen højst sandsynligt miste en håndfuld tænder. Kun én person havde kaldt hende Belle uden at hun blev rasende.
Hun spurgte ikke efter pigens navn. Hun forventede, at det var en selvfølgelighed, at pigen ville præsentere sig, når hun havde bedt Miri gøre det.
Miribelle
Miribelle
Yngling

Nye navn : Miribelle Azriel Owens
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9314
Respekt : 9
Skoleuniformen : Sort kjole, sorte gamacher og sorte hansker, der går op til albuerne, men hendes blege fingre stikker ud. Og så selvfølgelig hendes 4. trins emblem.
Join date : 16/10/11
Geografisk sted : Tulsa ~ Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Katherine Lee Søn Nov 25, 2012 12:42 pm

Katy tænkte lidt over pigens svar, "tjo jeg ved det ikke, jeg har aldrig rigtig tænkt over det på den måde" sagde hun mens hun koncentreret tænkte lidt over det. Hun rystede på hovedet, da hun lagde mærke til at pigen skulle til at svare. Azriel hmm ok, tænkte hun. "Jeg hedder Katherine, men bare kald mig Katy eller Katty" svarede hun med et smil på læben.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9338
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Miribelle Søn Nov 25, 2012 1:56 pm

Miri følte sig fristet til at komme med en spydig kommentar, men hun valgte at holde det for sig selv. Ikke, fordi hun ikke ønskede at såre pigen, men bare fordi hun ikke følte for at tale, når det ikke var nødvendigt. Hendes tanker vedkom alligevel heller ikke andre. Hvilket var et princip, hun vægtede højt. Hendes tanker var hendes små, dyrebare juveler.

"O.k.," mumlede hun fraværende og bundede glasset i hendes hånd. Hvorefter hun tog fat i hjørnet på pigens bog og vendte den, så hun kunne se, hvad der stod. Det faldt hende slet ikke ind, at sangene måske var private eller at pigen ville flippe ud. Ifølge hende ville man ikke skrive noget ned, hvis man ikke ønskede, andre skulle vide, hvad der stod.
Og hvis man skrev sange, var det vel lige præcis med det ønske, at ens sange blev hørt.
Miribelle
Miribelle
Yngling

Nye navn : Miribelle Azriel Owens
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9314
Respekt : 9
Skoleuniformen : Sort kjole, sorte gamacher og sorte hansker, der går op til albuerne, men hendes blege fingre stikker ud. Og så selvfølgelig hendes 4. trins emblem.
Join date : 16/10/11
Geografisk sted : Tulsa ~ Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Katherine Lee Man Nov 26, 2012 1:28 am

Katy kiggede op da Azriel tog hendes sangbog, og smilede, hun tænkte ikke videre over det, hun spiste bare lidt videre mens hun kiggede på Azriel's ansigtsudtryk over sangen, men det var det samme hele vejen igennem. Det gjorde hende nysgerrig, "nå hvad syntes du?" spurgte hun og løftede det ene øjenbryn.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9338
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Miribelle Man Nov 26, 2012 4:45 am

Hun lavede en svag 'phm'-lyd igennem næsen og hævede brynet endnu engang. En vane, hun havde tilegnet sig.
"Du har brug for at lære nogen teknikker," sagde hun lavmælt. Det lød næsten som om, hun talte med sig selv. "Om at give klichéer nyt liv og være mere præcis. Hvis ikke, vil det lyde som alt det andet pop-shit man hører i tv." Hun var ikke god til at pakke ting ind. Hun var født til at være hudløst ærlig.
"Men det er godt af en begynder. For du er vel kun begynder, ikke sandt?" Først der flyttede hun blikket fra teksten og op på pigens ansigt. Hendes tekster mindede Miri om hendes egne, før hun begyndte at dykke i dybten af kunstarten.
Miribelle
Miribelle
Yngling

Nye navn : Miribelle Azriel Owens
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9314
Respekt : 9
Skoleuniformen : Sort kjole, sorte gamacher og sorte hansker, der går op til albuerne, men hendes blege fingre stikker ud. Og så selvfølgelig hendes 4. trins emblem.
Join date : 16/10/11
Geografisk sted : Tulsa ~ Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Katherine Lee Man Nov 26, 2012 5:16 am

Hun kiggede overrasket på pigen og mumlede, "nej egentlig ikke" Hun kiggede lidt rundt omkring, i spisesalen, alle var begyndt at gå. "jeg har skrevet i 5 år eller sådan noget" fortsatte hun. "skriver du selv sange siden at du ved så meget" spurgte hun lidt spydigt med en anelse nysgerrighed. Hun var ikke særlig glad for kritik selvom at det skal man have engang imellem, så hun prøvede at skubbe irritationen lidt væk og smilede i stedet bagefter som om hun ikke havde noget i mod det.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9338
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Miribelle Tirs Nov 27, 2012 2:04 am

Hun hævede brynet lidt og nikkede kort.
"I så fald er det godt af en, der ikke kender de basale skriveteknikker." Hun smilede kort og hendes kradsende stemme gjorde det svært at høre nogen følelse i hendes stemme.
"Nej. Mine tekster er ikke bestemt til at være sange. De er poesi. Om jeg sætter musik på dem er en anden sag for mig." Hendes fine, britiske accent og det blide ansigt passede ikke til den rå attitude eller de hudløst ærlige ord.
"Jeg har skrevet poesi siden jeg kunne skrive. Og jeg gik til alle skrivekurser der var i min by, da jeg blev gammel nok til at kunne forstå den slags. 11-års alderen, vil jeg tro. Så det vil sige, jeg nok begyndte at studere cirka på samme tid du begyndte at skrive." Hun lagde hovedet på skrå. Det var egentlig et sjovt lille sammentræf.
Hun ænsede ikke pigens spydighed. Hun var vant til at hendes ærlighed skaffede hende uvenner. Denne her pige ville nok heller ikke bryde sig om hende særligt længe. Fint nok ... Der var ikke noget galt i at være alene.
Miribelle
Miribelle
Yngling

Nye navn : Miribelle Azriel Owens
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9314
Respekt : 9
Skoleuniformen : Sort kjole, sorte gamacher og sorte hansker, der går op til albuerne, men hendes blege fingre stikker ud. Og så selvfølgelig hendes 4. trins emblem.
Join date : 16/10/11
Geografisk sted : Tulsa ~ Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Katherine Lee Ons Nov 28, 2012 3:42 am

Katy nikkede mens pigen snakkede, "det lyder faktisk ret fedt, jeg ville ønske at jeg også havde gået til skrivekurser" svarede hun og smilede igen til hende. Hun var begyndt at syntes mere om pigen end før og syntes faktisk hun virkede interessant. Det gik op for hende at hun var faldet i stavet, da pigen vinkede i hovedet på hende, og hendes krop lavede et ryk. Hun slog øjnene op og grinede. "shit" hviskede hun og kiggede smilende på pigen.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9338
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et musikfyldt måltid - åbent Empty Sv: et musikfyldt måltid - åbent

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum