The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 
Rosa (1572)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 
Alma (1559)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 
Ciel (1525)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 
kattriona (1467)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 
Perceval (1358)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 
amiana (903)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 
Kayla (861)
La La La - åbent for én person I_vote_lcapLa La La - åbent for én person I_voting_barLa La La - åbent for én person I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
La La La - åbent for én person I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
La La La - åbent for én person I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
La La La - åbent for én person I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
La La La - åbent for én person I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
La La La - åbent for én person I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
La La La - åbent for én person I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
La La La - åbent for én person I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
La La La - åbent for én person I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
La La La - åbent for én person I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


La La La - åbent for én person

2 deltagere

Go down

La La La - åbent for én person Empty La La La - åbent for én person

Indlæg  Elizabet Søn Sep 01, 2013 8:45 am


T: Omkring 00.00
S: Musiklokalet
O: instrumenter, ellers intet rigtigt.
P: jeans, korsæt, converse
V: Blæsende, trækker op til regn. En smule køligt.

Vinden udenfor virkede nærmest aggressiv. Ruskende i træerne, hylende som en klagessang.
Mange af de yngre ynglinge havde valgt at gå over til drengenes fællessal for at se en gyserfilm der ville komme i tv - en af dem der fra halvfemserne.
Eli derimod, sad ved klaveret i musiklokalet, og spillede routineret og klasses elegant. I hendes ører sad et par plug-in høretelefoner med jackstikket sat i hendes telefon. Sangen La La La kørte for fuld hammer.
I takt med sangen, sang hun med og spillede i de samme rytmiske bevægelser.
Det var et år siden, et langt og ensomt år. Og endegyldigt havde hun besluttet sig for at få sin eksamen og komme væk.
Iført et sort korsæt der var snøret i ryggen med silkebånd og jeans der afslørede hendes hipsters indenunder, og hendes sorte converse all-star, lignede hun noget fra en musikvideo med Avril Lavigne.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11104
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

La La La - åbent for én person Empty Sv: La La La - åbent for én person

Indlæg  kattriona Søn Sep 01, 2013 10:02 am

P: Grøn top, sorte stramme bukser og nogle convers.

Dårligt vejr og kedelig dag, ikke den bedste kombi. Kattriona havde siddet og kigget ud af vinduet i lang tid.
Med rest løse skridt gik hun rundt på må og få. Indtil hun opfangede noget musik. Stemmen var ukendt så det kunne ikke være Kayla. For at lave noget gik hun der hen... og som hun allerede havde tænkt var det ikke Kayla, men en anden yngling.
I et længer stykke tid stod hun bare i døren og lyttet til tonerne, imens hun nikkede i takt.
Med foden satte hun fra dørkarmen og gik over med hende. "Det lyder ret godt." Kattriona smilede og stoppede et stykke fra hende.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum