The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Frokost - forbeholdt til Clary

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Man Mar 12, 2012 2:18 pm

Clary kiggede undrende på ham. "En gave fra Nyx? Er du sikker på at det er det? Hvis det er, burde jeg så ikke først have fået den efter jeg blev mærket? Hun har vel ikke vidst at jeg ville blive mærket siden jeg var helt lille.." Hun smilte lidt til ham. Det var da mærkeligt hvis det var det der var tilfældet. Hun havde godt hørt nogle af de andre ynglinge snakke om specielle evner. Affiniteter, mente hun at de havde kaldt dem for.. "Og du må da også have et specielt talent. Det har alle. Nogle ved det bare ikke endnu." Hun smilte til ham.

Clary smilte. "Godt." Så nikkede hun forstående. "Det ved jeg. Det er de færreste drenge der er sådan.. Men du kunne godt have brug for at få talt ud om alt det der går og nager dig.. Og det er så der jeg kommer ind i billedet. Altid klar til at hjælpe. Man kan jo kalde mig en god fe." Hun lavede en bevægelse med sin højre hånd, som om hun svang en tryllestav. Så knækkede hun sammen af grin.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Man Mar 12, 2012 3:22 pm

Han skyndte sig at trække det han havde sagt tilbage - han skulle nødig gøre sig klog på Nyx' gaver.
"Det ved jeg ikke... Men det er vel en mulighed," sagde han så og smilede skævt. Man kunne aldrig vide med Nyx.
Da hun så snakkede om hans skjulte talent, rystede han smilende på hovedet og sagde: "Egentlig ikke... Medmindre chips-spisningen og cola-drikning gælder. Så er jeg the champ!" Han grinede svagt og rystede på hovedet.

Hans grin voksede, da hun prøvede at efterligne en fe. Det fungerede faktisk ret godt. "Okay - det vil jeg huske, eventyrfe." sagde han så og kløede sig klukkende i nakken. Det var faktisk rart at vide, at han havde en at komme til, selvom han ikke rigtig kendte hende så godt. Men hun var god at tale med, og han følte ligesom at de var på bølgelængde - præcis, hvad han søgte i en ven.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Man Mar 12, 2012 3:37 pm

Clary nikkede. "Jae.. Det er det jo nok." Hun smilte til ham. Så kiggede hun igen lidt rundt. De fleste var ved at være færdige med at spise deres frokost nu. Hun tog endnu en bid af sin salat, men skubbede det så væk. Hun var ikke specielt sulten.. Clary lo af ham. "Argh, ved du nu hvad. Chips-spisning kan det godt være du vinder i, men jeg er altså virkelig en Colaholiker!!" Hun smilte stort til ham. "Så du kan godt opgive den titel." Hun blinkede drillende til ham.

Hun lo og daskede ham på armen. "Det gør du bare. Men gør det nu ikke til et kælenavn. Eller bliver jeg jo også nødt til at finde på et mærkeligt et til dig.." Hun smilte drillende til ham. Så kiggede hun lidt på ham. "Skal du have mere at spise? Næsten alle andre er gået.." Hun smilte til ham. Hun vidste godt at hun ikke spiste særlig meget. Og hun var ikke anorektiker eller noget. Hun kunne bare ikke spise særlig meget - det havde nok noget at gøre med at hun var så lille. Men når det kom til Cola, kunne hun til gengæld drikke totalt meget..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Man Mar 12, 2012 3:56 pm

Han kiggede sig forundret omkring, da hun påpegede at næsten alle var gået. Så skyndte han sig at tage et par mundfulde mere, inden han kom på benene. "Vi kommer for sent til næste time!" Sagde han hurtigt. Han skulle have spansk, og havde en vigtig opgave, der skulle afleveres.
Mens han gik hen til bakken, hvor de skulle stille deres affald, slappede han en smule mere af. Så sent var de alligevel ikke på den.
"Bare vent - hvis du så mit værelse... Det er fyldt med tomme cola-dåser.." sagde han så. Og det var ikke engang løgn. Han var for doven til at fjerne det.

Da de så kom ind på hendes 'kæle-navn' igen, grinede han og spurgte: "Hvad er der galt med det? Jeg synes nu det er meget catchy, hvis du forstår..." Men det hele syntes ligesom at blive mindre sjovt, da hun begyndte at tale om et navn til ham. "Don't you dare!" sagde han alvorligt, med en drillende undertone, selvfølgelig.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Tirs Mar 13, 2012 9:22 am

Clary rejste sig hurtigt op. Hun ville ikke starte op med at komme for sent på hendes første dag. "Øhm.. Jeg kan ikke rigtig huske hvad jeg skal have i næste time.. Enten er det Spansk eller også er det Ridning.." Hun kiggede lidt på ham. Måske - kun måske - vidste han det. Hun gik med ham hen til der hvor man skulle stille resterne fra ens mad og alt ens affald. Hun smed resten af sin mad ud og kiggede så over på Perceval med et smil på læben. Hun lo. "Hmm. Måske skulle jeg se det. Godt nok rydder jeg op på mit værelse, men min skraldespand derhjemme er - eller var - fyldt til randen med Coladåser.." Hun smilte til ham.

Clary skulede til ham. Men kun meget kort, før hun smilte stort. "Okay. Knock yourself out! Men hvis du kalder mig før 'Eventyrsfe' kalder jeg dig for.." Hun tænkte sig lidt om. Så lo hun lidt. "Valnød! Du skal hedde Valnød!" Hun smilte stort og meget drillende til ham. Så lo hun højt. "Oh! Believe me, I will!" Hun blinkede og daskede ham på armen. Meget let. Ikke noget der ville gøre ondt på selv den svageste person.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Tirs Mar 13, 2012 9:39 am

Han kiggede forundret på hende, da hun ikke kunne huske, hvad hun skulle have. Det var der jo egentlig ikke noget galt i, men havde hun ikke fået udleveret et skema?
"Har du ikke medbragt dit skema?" Spurgte han så. Ellers var hun da lidt på den. Men så kom han på noget. "Jeg skal have spansk nu, så vi kan gå derhen sammen, for så at spørge om du skal være der?" Foreslog han med et skævt smil. Det var måske ikke så praktisk en idé, men det var desværre alt han havde - han havde problemer nok med at huske sit eget skema, selvom det hver dag var det samme.
Da samtalen så endnu engang vendte tilbage til coladåser, smilede han tilfreds og sagde: "Hvis du så det, er jeg sikker på at du ville indrømme at jeg er værst." Og det mente han - det var et kaos! Guskelov boede han alene, så han ikke behøvede at rydde op særlig tit.
Han grinede højlydt af hendes forsøg på at finde et navn til ham. Det var heldigvis ikke så slemt, som han havde frygtet, men han valgte dog at svare: "Okay, jeg holder mig bare til Clary så..." Et skævt smil gled over hans læber, mens han svang sin taske over sin skulder.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Tirs Mar 13, 2012 11:19 am

Clary rødmede lidt. "Øhm.. Nej, desværre ikke.." Hun smilte flovt. Man måtte da kunne finde ud af det alligevel. Så nikkede hun. "Ja. Lad os da bare gøre det." Hun smilte også skævt til ham. Det var jo trods alt den bedste idé der havde været indtil videre - der havde jo ikke rigtig været andre endnu.. Så lo hun igen. "Hmm. Måske. Men man ved aldrig med mig." Hun blinkede til ham. Så kunne hun ikke selv lade være med at grine højt. Det var nu altså ikke lige det allerbedste navn. Men det var da stadig bedre end ingenting.. Hun smilte stort til ham. "Det var godt. Men jeg må nu altså stadig finde på et kælenavn til dig. Du har jo et ret langt navn ikke?" Hun smilte stort til ham. Hun tog sin skuldertaske over hovedet så den endnu en gang hang ved siden af hendes hofte og øverste del af højre lår.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary - Page 2 Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum