The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 
Alma (1559)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 
amiana (903)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 
Kayla (861)
Frokost - forbeholdt til Clary I_vote_lcapFrokost - forbeholdt til Clary I_voting_barFrokost - forbeholdt til Clary I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Frokost - forbeholdt til Clary I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Frokost - forbeholdt til Clary I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Frokost - forbeholdt til Clary I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Frokost - forbeholdt til Clary I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Frokost - forbeholdt til Clary I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Frokost - forbeholdt til Clary I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Frokost - forbeholdt til Clary I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Frokost - forbeholdt til Clary I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Frokost - forbeholdt til Clary I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Frokost - forbeholdt til Clary

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 10:59 am

Sted: Spisesalen til ynglinge
Tid: 1:32
Omgivelser: Andre ynglinge, der spiser frokost
Vejr: Vides ikke

Han lyttede stadig opmærksomt på, hvad hun sagde, mens de banede sig vej op mod maden. Der var mange sultne ynglinge og det gjalt om at komme først. Præcis som på alle andre skoler.
Så nikkede han alvorligt på hendes kommentar, og sagde derefter: "Det er rigtigt. Sådan var jeg også selv - fyldt med fordomme." Han tog lidt pasta på sin tallerken, og smilede så stort til hende. "Men dette skulle vise sig, at være det bedste, der nogensinde er sket for mig." Så gik han videre mod salaten, som han ikke tog så meget af - ikke en af favoritterne.

Da hun så pludselig begyndte at snakke om sin egen kæreste, spidsede han ører. Hendes tonefald gik fra drillende til meget alvorlig, så han turde ikke rigtig at spørge ind til det. I hvert fald ikke her blandt alle ynglingene. Derfor ventede han til hun havde fået sin mad, og gik derefter over til et ledigt bord, hvor han satte sig og begyndte så småt at spise - overvejede, hvordan det var bedst at spørge.
Men så blev han for utålmodig, og sagde derfor direkte: "Det er jeg ked af at høre... Det må været hårdt for dig. Må jeg spørge om, hvorfor han kom i fængsel?" Han bed sig nervøst i læben, bange for at hun ville blive alt for trist.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 11:42 am

Clary nikkede mens hun tog noget pasta. Faktisk havde hun aldrig selv rigtig haft nogle fordomme mod Vampyrerne. Altså hun vidste jo at de største kunstnere var Vampyrer. Engang havde hun endda ønsket at blive en Vampyr, så hendes drøm om at blive en kendt sanger og skuespiller måske kunne gå i opfyldelse. Hun smilte til ham. " Jeg har faktisk aldrig rigtig haft noget imod Vampyrer. Min far hadede dem og min mor holdt sig bare langt væk fra dem, men jeg har altid fundet dem ret fascinerende. På et tidspunkt ønskede jeg endda selv at blive en. Og det viste sig jo så at gå i opfyldelse. Men jeg indrømmer at jeg aldrig rigtig havde tænkt over at jeg så ville være nødt til at drikke blod. Det skræmte mig lidt at det kunne være tilfældet.." Hun gyste lidt. Så rettede hun sig op og smilte stort. "Men så er det jo heldigt at det ikke er tilfældet." Hun nikkede da han sagde det næste. Så tog hun noget salat og gik med ham ned til et bord. Hun kiggede lidt på ham da de spiste. Det var tydeligt at han gerne ville vide mere angående hendes kæreste, men at han var så sød at han ikke ville gøre hende mere ked af det. Clary besluttede sig hurtigt for at hun gerne ville fortælle ham det. Hun vidste ikke helt hvorfor men hun følte virkelig at hun kunne stole på ham. Hun havde ellers ikke rigtig troet at hun ville være i stand til at stole på en fyr i lang tid, efter den aften. Hun kiggede ham ind i øjnene med et trist udtryk i øjnene. Så nikkede hun. "Ja. Det har været hårdt. Meget hårdere end noget andet jeg har været igennem. Og han sidder i fængsel fordi han.." Hun tav og bed sig i læben. Nej! Han måtte gerne få det at vide. "Jeg var til et dansestævne da det var min tur til at gå på. Jeg gik ind på scenen men kunne ikke få øje på hverken min bedste veninde eller min kæreste. Jeg tænkte at de nok bare var gået på toilettet eller noget. Så jeg fik bare i gang. Lidt efter kom min kæreste ind og satte sig på sin plads. Han smilte til mig, men der var noget vanvittigt over smilet. Lidt efter var salen næsten helt fyldt med politimænd, og de tog fat i hans arme og lagde dem i håndjern. Jeg ville løbe derhen, men min mor greb fat i mig. Hun fortalte mig at han var blevet set med en blodig kniv i hånden komme ud fra en gyde bag salen. Og da man kiggede ind i gyden fandt man min veninde. Eller rettere hendes lig. Og jeg har hverken danset eller haft en kæreste siden. Jeg ville have været den næste.." Hun kiggede på ham med meget sørgmodige øjne og havde lyst til at græde. Hun kunne godt bruge et kram. Gid hendes mor var der.. "Jeg troede ikke jeg ville kunne stole på en fyr i lang tid. Måske endda aldrig, men.." Hun smilte til ham, en anelse trist. Det var ret mærkeligt at hun havde det sådan. Hun havde jo næsten lige mødt ham. Hun betragtede ham lidt mens hun tog en bid af sin salat. Hun ventede på hans reaktion.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 12:14 pm

Det overraskede ham lidt, at hun ikke havde haft nogle fordomme over for vampyrer. Havde næsten alle mennesker ikke det? Men det betød vel bare, at hun var anderledes. En egenskab han bestemt kiggede positivt på! Da hun så nævnte blodet, trak han på skulderen og sagde: "Tja, det er heller ikke noget jeg tænker meget på. Vi får først om det på sjette årgang eller sådan noget." Et svagt smil kunne skimtes på hans læber, mens han begyndte at spise igen. Salaten gemte han altid til sidst - så kunne det jo være, at han var for mæt til at spise den. Men det var sjældent tilfældet, da han altid syntes at være sulten. Meget drenge-agtigt.

Da hun så begyndte at fortælle - hvilket han var glad for, at hun havde bestemt sig for - lyttede han opmærksomt, men endte i et hosteanfald af ren og skær overraskelse. Mange blikke blev vendt mod dem i frygt for, at Percevals krop havde afvist forvandlingen, men det var heldigvis ikke tilfældet. Så fald han lidt ned igen, men stirrede stadig på hende med et blik, der viste både sørgmodighed, vrede og medfølelse.
"Det... Det er jo frygteligt," sagde han hæst og havde pludselig mistet appetiten - hvilket var lidt af en sensation! "Der må have været et eller andet mentalt galt med den dreng..." forsatte han og tvang sig selv til at synke. "Bare rolig," forsikrede han hende, "Du skal nok stole på en dreng igen en dag." Det var selvfølgelig ikke noget han kunne vide med sikkerhed, men tiden kunne hele alle sår, som mange før ham ofte havde sagt. Selv tvivlede han lidt på det, da også han led af et tab. Men det var ikke noget han snakkede højt om, faktisk var det kun to, der vidste det på denne skole. Og den ene var hans mentor. Han havde været ret langt nede - faktisk meget - og havde endda fået en tattoo i nakken med datoen for dødsfaldet. Og han havde det også meget bedre nu, selvom såret stadig var åbent.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 1:34 pm

Clary smilede til ham. Så nikkede hun. "Nej, når man alligevel først får det der er der jo heller ingen grund til at man begynder at få hovedpine over det, vel? Jeg plejer altid at sige at man bare skal tage tingene som de kommer." Hun smilte varmt til ham. Clary tog en bid af sin pasta mens hun betragtede ham. Så kiggede hun lidt rundt omkring i spisesalen, da hun hørte noget der fik hende til straks at vende hovedet bekymret om mod Perceval. Han hostede. Og Clary havde allerede fået fortalt hvad der skete hvis ens krop begyndte på at afbryde forvandlingen - man begyndte at hoste blod op og så åndede man langsomt ud. Hun spilede øjnene op i forskrækkelse. Og så rynkede hun bekymret panden mens hun kiggede på ham. Hun tog fat i hans hånd og klemte den. Hun opdagede først at hun havde gjort det da der gik et lille stød igennem hende. Da han lige efter faldt ned og så ud til at have det fint kiggede hun bare lidt på ham. Så kom hun i tanke om deres hænder og kom endnu en gang til at tænke på hvad hans kæreste mon ikke ville tænke. Det kunne jo godt se ud som om de holdt i hånden. Hun så ned på sin hånd, og trak den hurtigt til sig. Hun smilte en smule forlegent til ham. "Undskyld. Og ja. Det er ret frygteligt.." Hun smilte trist til ham. Hun kunne se at han måtte tvinge sig selv til at sluge maden. Hun bar ked af at hun nu havde ødelagt hans appetit. Faktisk var hun heller ikke selv sulten mere. Men det var nu mere på grund af det der var sket lige før. "Sikkert. Jeg håber bare at jeg aldrig får ham at se igen.." Hun kiggede ud i luften med et bange udtryk i øjnene. Clary smilte. Hun vidste godt at han havde ret. For hun stolte nemlig på ham. Hvilket var meget mærkeligt eftersom hun lige havde mødt ham og sådan.. Hun kunne se på ham at der var noget i vejen. Så hun kiggede endnu en gang bekymret på ham og spurgte så, "Er der noget galt? Jeg vil gerne lytte hvis der er.." Hun kiggede på ham med store øjne. Men hun vidste godt at der jo ikke var nogen grund til at han skulle have lyst til at fortælle hende det. Selvom hun lige havde fortalt ham hendes historie..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 1:53 pm

Han kiggede forvirret på hende, da hun pludselig klemte hans hånd, men kom så til at tænke på, hvordan hans hosteanfald mon havde set ud som udefra. Derfor smilede han stort til hende, hvorefter han træk sin hånd til sig. Dét ville Eli vidst ikke være særlig glad for, selvom det var en hel uskyldig situation.
Så skubbede han tankerne fra sig og sagde så: "Hvis du ikke vil se ham igen, er jeg sikker på, at det ikke vil blive en realitet. Især hvis han ikke har hørt om din nye identitet." Det var han sikker på.

Han blev straks utilpas, da hun havde opdaget hans dagdrømmeri. Åh nej - hvad havde hans ansigt afsløret? Derfor skyndte han sig at ryste på hovedet. "Nej, jeg har det fint," sagde han lidt for hurtigt med et lidt for stort smil. Så kiggede han sig omkring, hvorefter han genoptog spisningen. Han var ikke særlig glad for at snakke om det - især med folk han ikke kendte 100%. Jo, hun havde lige delt noget meget alvorligt med ham, men desværre kunne han ikke gøre det samme. Han var så dobbeltmoralsk til tider.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 2:15 pm

Clary kiggede lidt på ham. "Jeg tror ærlig talt ikke at han er bange for mig. Heller ikke selvom jeg er blevet mærket nu. Hvis.. NÅR jeg bliver forvandlet til en Vampyr, vil han også være ligeglad med det. Hvis han først har sat sig noget for, stopper han ikke før han har opnået det. Så hvis han vil dræbe mig.." Gør han det også. Hun sagde det ikke højt, men hun vidste at Perceval ville forstå hvad hun mente med det. Hun kiggede på ham med sørgmodige øjne.

Clary så længe og indtrængende på ham. Så kiggede hun ned på sin salat. Hvis han ikke ville fortælle hende det, skulle han jo heller ikke tvinges til det. Men hun havde bare håbet at han i det mindste ville have sagt at han ikke kunne lide at tale om det, eller noget. I stedet for at lyve. Måske kunne hun slet ikke stole på ham alligevel..? Hmm. Hun burde have vidst at der ville gå meget længere før hun ville kunne stole på nogen igen. Hun kunne tydeligt se på ham at han løj.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 2:26 pm

Han kiggede en smule skræmt på hende og kunne virkelig ikke forstå, hvad der var i vejen med den dreng. Dræbe hende? Så rystede han på hovedet og sagde: "Der skal meget til for at slå en vampyr ihjel. Ja, selv en yngling." Han håbede det ville berolige hende, bare en smule. Så slog han blikket ned og tog endnu et par bidder. Efter et par minutters stilhed fik han endelig taget sig sammen til at spørge: "Hvor længe er hans dom?"

Hun var nem at læse, så det var nemt at se, at hun var skuffet over hans svar. Det var han egentlig også selv, men han havde aldrig haft let ved at stole på folk, så det skulle ikke tages personligt. Han havde dog en dårlig samvittighed over det, når nu hun havde fortalt så åbent om nogle svare ting.
Derfor sukkede han og sagde: "Der er bare sket nogle ting, som jeg ikke er helt klar til at snakke om endnu.. Okay?" Han smilede pludselig glad igen. Et smil, som slet ikke passede ind i situationen. Men Perceval var nu heller ikke den nemmeste person at forstå, med alt den indflydelse han havde fået gennem årernes løb.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 2:41 pm

Clary kiggede på ham. Det kunne da godt være at der skulle meget til, men meget var bare ikke godt nok. Men han kendte jo ikke Kyle - hendes kæreste. Kyle var simpelthen forfærdelig. Selv før den aften, havde hun tit set vanvittige glimt i hans øjne. Som om han kunne finde på at slå hende ihjel hver gang hun glemte en aftale eller så meget som kiggede på en anden fyr. Så rynkede hun panden. "Hans dom? Så vidt jeg ved har han kun fået 7 år eller noget. Fordi han er ung fik han en mild dom. Og desuden har de konstateret at han er mentalt forstyrret. Men de skulle bare vide. Han lader som om. Han lader som om han ikke husker spor fra den aften. Men når de slipper ham fri - hvis han altså ikke selv bryder ud - vil han begynde igen. Camille var ikke den første han har dræbt. Åh og forresten: Camille var min bedste venindes navn.." Hun fik igen et trist udtryk i øjnene.

Clary kiggede på ham da han sagde noget. Så smilte hun. "Det er skam helt okay. Men du skal vide at du altså ikke behøver at lyve overfor mig. Jeg kan alligevel altid se på folk når de lyver. Så hvis der er noget du ikke har lyst til at fortælle mig skal du heller ikke tvinges til det. Men bare sig det som det er i stedet. Jeg bryder mig ikke om når folk lyver overfor mig." Hun kiggede ham dybt ind i øjnene og håbede at han forstod hende. Og hørte efter.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 2:49 pm

Han overvejede kort, hvilken stat hun mon kom far, da det jo var meget forskelligt fra stat til stat. Han kendte ikke særlig meget til jura, da det ikke rigtig fangede hans interesse. Måske lød han som en, der kun interesserede sig for musik, men han havde faktisk en skjult passion for politik. Det var dog ikke noget han snakkede højt om, da han kendte til konsekvenserne af det. Folk kunne virkelig blive sure, hvis man ikke delte deres politiske holdning.
Så kiggede han igen nervøst på hende og sagde så: "Jamen så må du da tale med din mentor om det... Få ham eller hende til at hjælpe..." Han kunne ikke lide tanken om en sindsyg morder på fri fod.

Da hun talte igen, fik han endnu engang dårlig samvittighed over at have løjet. Men han var trods alt en dreng - hvor mange drenge plabrede ud om deres problemer? Han kendte i hvert fald ingen, hvor det var tilfældet. Så syntes piger mere at have den trang.
"Det skal jeg huske," svarede han så bare med et skævt smil. Han havde på fornemmelsen af, at man ikke kunne løbe om hjørner med hende.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 2:58 pm

Clary kiggede lidt spørgende på ham. Han så faktisk ud til at være bekymret. Måske var han slet ikke så dum. Hun kiggede lidt ned. Så sagde hun stille, "Jeg ved hvad de vil sige. Voksne forstår ikke sådan noget. Og da slet ikke ældgamle voksne.. Og desuden har jeg ikke fået tildelt en mentor endnu. Desværre.." Hun smilede lidt til ham.

Clary smilte venligt til ham. Hun kunne se at han tænkte over det. Forhåbentlig ville han gøre det. Hun hørte godt at han sagde at han ville huske det, men det betød jo ikke nødvendigvis at han rent faktisk ville gøre det. Hun lignede en glad lille pige nu - var hu i hvert fald selv sikker på. "Godt! Jeg vil tage dig på dit ord." Kvidrede hun. Hun mindede lidt om en lille fugl. Blandt andet på grund af hendes højde. Men det skulle man nu ikke tage fejl af. Hun var ikke sådan lige at narre. Eller prøve på noget med..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 3:14 pm

Han forstod udmærket godt, at hun ikke stod i en nem situation, selvom han ikke kunne sætte sig i hendes sted. Men han var dog sikker på, at han ville være et omvandrende nervevrag, hvis det var ham. Hun tacklede det overraskende godt!
"Bare rolig - din mentor dukker snart op," forsikrede han hende om mens han smilede skævt. Der gik højest et par dage. "Og hvis ikke, kan du altid gå til hvilken som helst anden lærer. De er altid klar på at hjælpe," forsatte han så i håb om at berolige hende.

Hendes næsten kommentar fik ham til at klukke og svare: "Åh nej... Nu må jeg hellere tænke mig om en ekstra gang. Vi kan ikke have, at jeg dummer mig." Men det ville der vel egentlig ikke være noget nyt i. Han var fantastisk god til at tage de forkerte beslutninger. Ja, at dumme sig generelt. Det var et mysterium for ham, hvordan folk kunne holde ham ud. Men han var bestemt også glad for det!
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 3:31 pm

Clary smilede. "Ja det må vi håbe. For ellers bliver jeg jo nødt til at komme til dig med alle mine problemer. Og det ville nok være irriterende for dig. Jeg har nemlig ret mange problemer." Hun klukkede og smilte sukkersødt. Hun kunne nu altså godt lide at drille folk nogle gange. "Men som jeg sagde.. Lærere og voksne vil nok ikke kunne forstå det.." Hun kiggede på ham med et sørgmodigt ansigtsudtryk.

Clary lo også. "Nej. Det kan vi jo ikke. Det ville blive værst for dig selv." Hun smilte igen sukkersødt. Og på en måde mente hun det. Selvom hun var meget lille kunne hun sagtens forsvare sig selv. Hun var en rigtig kriger. Selvom man - når man så på hendes fuglelignene krop - ikke skulle tro det..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 3:41 pm

Han grinede lidt og svarede så: "Jamen jeg mener, hvad jeg sagde før - du kan bare komme til mig, hvis du har spørgsmål eller bare brug for en ven. Jeg kender alt til at være ny." Så smilede han skævt og håbede at hun ville lytte til ham. På mange måder var Perceval egentlig meget god til at få alle med.
Så trak han på skulderen og svarede: "Det har du nok ret i, selvom der nok findes nogle voksne, der forstår sig på børn." Hans egen far havde i hvert fald forstået Perce på alle tænkelige måde. Han sank en klump og tvang sig selv til at drikke noget vand og spise noget mere.

Han grinede også, men vidste udmærket godt, at hun mente, hvad hun sagde. Man skulle ikke prøve at køre hende rundt i manegen - det ville blive værst for en selv. Der var han nok selv meget dårligere til at slå fra sig og sige nej.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 3:53 pm

Clary smilte. "Tak. Det er meget sødt af dig. Men du kan jo ikke så godt have mig rendende hele tiden vel? Selvom din kæreste måske ikke er jaloux, er der ingen piger der er glade for at deres kærester hele tiden er sammen med en anden pige.." Hun kiggede alvorligt på ham. Så smilte hun igen. "Ja det har du nok også ret i. Men det er altså ikke frygtelig mange. Min mor er en af dem der kan. I hvert fald nogle gange." Hun smilte lidt trist. Det var lang tid siden hun sidst havde set Jocelyn - hendes mor.

Clary fik et meget overrasket udtryk i ansigtet. Hun kunne se på ham at han godt troede at hun kunne finde på - og endnu vigtigere; være i stand til - at give ham en ordenligt røvfuld. Hun klukkede. Han var vist ret smart. Klogere end de fleste andre drenge..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 11:52 pm

Han trak på skuldrene og begyndte at gnave af et brød. Så sank han og fik sagt: "Tja, man skal vel tage hånd om de svage. Og med dét mener jeg ikke at du er svag, bare rolig." Han smilede skævt af sin dårlig formulering, hvorefter han skyndte sig at tilføje: "Jeg mente bare, at du jo af ny, og nok har brug for en del hjælp... Præcis som os andre."

Hans smil voksede, da hun begyndte at snakke om sin mor. Ah - det var vel meget normalt, at datter og mor var meget tæt knyttet. Og også søn og mor for den sags skyld, så man kunne vel sige at Percevals situation var et lidt sjældnere syn - han var meget tæt knyttet til sin far. Eller det havde han i hvert fald været.
Han skyndte sig at skubbe tankerne om sin far væk, og drak en smule mere af vandet. Det nyttede ikke at hans tanker veg i dén retning.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Man Mar 12, 2012 10:24 am

Hun kiggede på ham i et stykke tid, med et løftet øjenbryn (Lidt ligesom på profilbilledet) og kunne så ikke lade være med at le af ham. Han var ikke så god til at formulere sig hva? Eller måske var det bare gået galt i den sætning. I hvert fald smilte hun til ham og sagde så, "Svag? Hmm. Du kunne jo bare prøve at teste mig." Hun smilte skævt, en smule udfordrende. Og så blinkede hun til ham. "Ej bare rolig. Jeg ved skam godt hvad du mener. Men du er skam stadig velkommen til at prøve på at give mig et par tæsk. Det ville nok være sjovt." Hun lo lidt. Velvidende om at hun var ret sej af en pige at være.

Clary kunne igen se at der var noget i vejen. "Hvad med dine forældre? Blev de meget sure over at du blev mærket?" Hun vidste at hendes far ville have flippet fuldstændig ud. Han ønskede kun at alle Vampyrer skulle dø. Han sagde tit; De er børn af Satan og derfor kan de også ligeså godt blive sendt tilbage til Satan. Hun var ret sikker på at han sagtens kunne have fundet på at gøre hende noget, hvis han havde levet nu hvor hun var blevet mærket..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Man Mar 12, 2012 10:34 am

Han grinede pludselig højlydt over hendes lille udfordring, og skyndte sig at afslå: "Nej, desværre. Jeg er desværre ikke særlig meget macho, så du ville højst sandsynlig vinde." Eller det var måske ikke korrekt formuleret - hun ville vinde! Uden tvivl. Åh gud, han havde brug for at begynde at dyrke sport igen.

Han blev endnu engang ukomfortabel, da samtalen igen havnede på hans familie. Normalt ville han elske at snakke om sin familie, da han virkelig elskede ham højt. De var det vigtigste for ham, men det var bare ikke så nemt mere.
Alligevel tvang han sig sel til at smile og sige: "De accepterede det fuldstændigt, og var vidstnok også stolte. Det så det i hvert fald ud til." Til sidst endte hans smil med at være stort og ægte, da han kom til at tænke på deres stolte ansigter.
Der gik dog kun et par sekunder, inden han sukkede igen - hvor han dog savnede dem. Især sin far.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Man Mar 12, 2012 10:47 am

Clary lo. "Øv. Det kunne ellers have set sjovt ud. Hmm. Jeg må vel bare finde en anden dreng at øve mig i mit selvforsvar på.." Hun surmulede for sjov, men smilte så til ham. "Jeg skal jo kunne forsvare mig selv, hvis Kyle nu kommer tilbage efter mig ikke?" Hun så på ham med et mere trist smil nu.

Clary smilte stort og klappede ham på skulderen. "Det er da fantastisk. Min mor er også sådan. Hun vil gøre stort set alt for mig. Jeg elsker hende virkelig." Hun smilte en smule trist ved tanken om sin mor. Hun savnede hende noget så forfærdeligt. Så kom hun til at tænke på at det måske var dét der var grunden til at han så så trist ud. Savn. "Du savner dem meget gør du ikke? Det er derfor du er trist..?" Det var egentlig mere noget hun konstaterede end et spørgsmål. "Jeg ved godt hvordan det er. Jeg savner også min mor." Så kom hun til at tænke på hendes far og hendes ansigt blev straks mørkt og dystert.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Man Mar 12, 2012 10:59 am

Han grinede lidt og trak på skuldrene. "Sorry - men jeg er sikker på, at du nok skal finde en bryde-makker," sagde han så med et drillende smil. Han kendte en del, der gik meget op i træning - hans modsætninger. Men de var venlige og kunne ikke drømme om at slå på piger, så det kunne vel godt fungere.
Da hun så bragte Kyle på banen, blev han mere alvorlig og forstod nu, at hun faktisk havde brug for at øve sig. Det gjalt vel liv og død.

Han nikkede blot, da hun konstaterede, at han savnede sine forældre. Det gjorde han virkelig. Og tanken om at han aldrig ville kunne se sin fars smilende ansigt igen, var som en mavepuster, som ramte plet hver eneste gang.
"I det mindste kan du besøge din mor," sagde han så stille. Det kunne han i realiteten også, men han havde aldrig været så tæt knyttet med sin mor, som med sin far. Hun havde altid arbejdet en del.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Man Mar 12, 2012 11:26 am

Clary smilte. "Ja det må vi jo bare håbe på så." Hun sukkede lidt og kiggede langsomt rundt i spisesalen. Ledte lidt efter en potential dreng til at kunne slås med - eller hvad man nu skulle kalde det for. Hun så et par ret kraftige fyre, men de var måske FOR kraftige. De fleste ynglinge her var dog ret tynde. Men mange af dem så også ret muskuløse ud, på trods af at de var ret tynde. Måske var det bare noget der fulgte med når man blev mærket. Clary så lidt ned af sig selv. Nej. Det var det nok ikke alligevel..

Clary så spørgende på ham. "Hvorfor kan du ikke det? Og må man godt det? Besøge sin familie og gå ud fra skolen altså..?" Hun blev straks glad igen. Det kunne være vildt fedt hvis hun kunne få sin mor at se noget oftere.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Man Mar 12, 2012 11:54 am

Han tænkte sig godt om, før han svarede. Han skulle endelig ikke sige noget forkert. Men vampyrerne tog sig ikke at småtterier som dét alligevel, så det værste, der kunne ske, var vel at hun blev bedt om at lave vær en anden gang.
"Jeg skulle mene, at man gerne må forlade skolens område. Det har jeg selv gjort en del," svarede han så og smilede venligt. Han kom pludselig i tanke om noget, og skyndte sig derfor at tilføje: "Men husk at du ikke kan være væk fra vampyrer særlig længe af gangen."

Da hun så spurgte ind til hans 'problemstilling' med sine forældre, sukkede han dybt, og besluttede sig for at fortælle det. Hvad fanden - hun var allerede under overfladen, så hvorfor ikke bare give hende hele historien?
"Min far bortgik for et par uger siden," sagde han så med en hæs stemme, som ikke passede til hans neutrale ansigt.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Man Mar 12, 2012 12:43 pm

Clary lo lidt. "Du skulle mene? Nu er jeg straks meget mere rolig!" Hun blinkede til ham. Så blev hun mere alvorlig. "Nej. Det har jeg ligesom fundet ud af.." Hun smilte lidt trist til ham. Så blev hun utrolig glad. Perceval havde åbenbart endelig bestemt sig for at han gerne ville fortælle hende det der nagede ham alligevel. Hun smilte glad til ham. Men glæden varede dog ikke længere end et par sekunder. Hun så på ham med sørgmodige øjne. Hun gav ham et kram og klappede ham på ryggen. "Det er jeg frygtelig ked af. Hvis det hjælper dig, er min far også død." Hun slap ham hurtigt og smilte opmuntrende til ham. Hun vidste godt at hans kæreste nok ikke ville bryde sig om det, men hun vidste hvordan det var når man havde mistet nogen og havde brug for et kram og en ven. Og det var alt der var i det. At hun var hans ven og det var bare et helt almindeligt venskabeligt kram. Det kunne hans kæreste da ikke blive sur over. Og hvis hun blev skulle Clary nok forklare hende hvad det var der var sket. Det var jo ikke Perceval's skyld.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Man Mar 12, 2012 1:08 pm

Han grinede lidt og kunne godt se, at hans forklaring ikke var til megen hjælp. Derfor sagde han mere beslutsomt: "Okay, jeg er sikker på, at det er helt iorden!"
Da hun så begyndte at have medlidenhed med ham, trak han på skuldrene. Det var ikke meningen - han brød sig ikke om, når folk havde medlidenhed med ham. Det fik ham til at føle sig svag, selvom det nok et eller andet sted var rigtigt.

Et overrasket udtryk gled over hans ansigt, da hun pludselig krammede ham, men han blev også glad for det. Især da han fandt ud af, at hun var i samme båd som ham. Så da hun trak sig ud af krammet, smilte han trist til hende og sagde: "I lige måde du... Jeg håber du er okay." Ikke fordi det egentlig hjalp ham - det forringede faktisk hans tilværelse en smule. Han var virkelig på bristepunktet med alle tingene, der skete i hans liv for tiden.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Clary Fray Man Mar 12, 2012 1:49 pm

Clary lo højt. "Se nu snakker vi! Men jeg havde sgu nok gjort det alligevel.." Hun smilte stort. Så kunne hun se på ham at han ikke havde det særlig godt med at hun følte medlidenhed for ham, så hun skyndte sig at sige, "Du er ikke svag fordi jeg føler med dig. Jeg har altid.. Ja haft et eller andet særligt talent. Jeg kan altid mærke hvad folk føler og jeg bliver også altid meget påvirket af det. Altså når f. eks. du er ked af det, bliver jeg det automatisk også.. Så det skal du ikke tænke så meget over." Hun smilte opmuntrende til ham.

Clary blev en smule flov.. "Øhm ja.. Jeg har det fint.. Jeg savner nu min veninde, men.." Hun havde aldrig kendt hendes far specielt godt. Og da hun lærte ham at kende fandt hun ud af at han var en ond mand der hadede næsten alle andre end ham selv - han var noget så selvglad.. Hun havde ikke kunnet lide ham og han havde ikke haft særlig meget til overs for hverken hende eller hendes mor. Det var hendes mor der havde forladt ham, dengang hun var gravid med Clary. Fordi at han var så forfærdeligt et menneske.. Clary kunne se på Perceval at han virkelig havde det skidt. Hun havde lyst til at give ham endnu et kram, men vidste ikke helt hvad han ville sige til det. Så hun sagde bare, "Hvis DU har brug for et kram og en god ven er jeg ikke langt væk. Jeg har selv været igennem ret meget, og jeg er en god lytter." Hun smilte opmuntrende til ham.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9076
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Perceval Man Mar 12, 2012 1:59 pm

Han kiggede interesseret på hende, da hun fortalte om sin såkaldte evne. "Du har en speciel gave fra Nyx? Wow, du er virkelig heldig. Det gad jeg godt have," sagde han drømmende, men han vidste ikke lige, hvad det skulle være for en gave. Måske at han var virkelig, virkelig dygtig til at spille guitar. Han overvejede det lidt - tjo, det kunne være fedt. Men han var ikke særlig heldig for tiden og måtte indrømme, at han følte sig en smule svigtet af Nyx, på grund af alle de dårlige ting, der var sket i hans liv. Måske trængte han bare til en nat i byen, hvor han kunne glemme virkeligheden i nogle timer og bare have det sjovt. Den idé syntes han godt om.

Da hun så tilbød sin hjælp, smilede han skævt - det var helt forkert. Det burde være ham, der hjalp hende, siden hun var ny. Og dog var han taknemmelig for tilbuddet. "Tak - det skal jeg huske," sagde han så og smilede skævt. "Men jeg er vel ikke typen, der taler så meget om følelser, hvis du forstår..." forsatte han så og kiggede næsten undskyldende på hende.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Frokost - forbeholdt til Clary Empty Sv: Frokost - forbeholdt til Clary

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum