The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 
Alma (1559)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 
amiana (903)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 
Kayla (861)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_vote_lcapEt nyt venskab? - Clary Fray I_voting_barEt nyt venskab? - Clary Fray I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Et nyt venskab? - Clary Fray I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Et nyt venskab? - Clary Fray I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Et nyt venskab? - Clary Fray I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Et nyt venskab? - Clary Fray I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Et nyt venskab? - Clary Fray I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Et nyt venskab? - Clary Fray I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Et nyt venskab? - Clary Fray I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Et nyt venskab? - Clary Fray I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Et nyt venskab? - Clary Fray I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Et nyt venskab? - Clary Fray

Go down

Et nyt venskab? - Clary Fray Empty Et nyt venskab? - Clary Fray

Indlæg  Mynthe Søn Apr 01, 2012 8:02 am

S: Spisesalen for elever.
T: Frokost.
O: Ynglinge, der spiser & mad.
V: Blæsende og koldt.
P: Sort lårkort nederdel m. bare ben, lysegrå T-shirt, røde converse & fletning.
________________________________________________________________________

Mynthe stod og trippede ved bordet med al verdens mad. Det var frokost og hun havde arbejdet på højtryk med lektierne hele dagen. Nu var der kun ferien foran hende, hvilket hun havde en underlig fornemmelse med. Hun kendte endnu ikke så mange på skolen, så spørgsmålet om en god ferie hang over hende konstant.
Hun skænkede lidt salat op på sin ellers tomme tallerken, inden hun gik videre langs bordet. Hun fyldte tilfældige skråede stykker frugt op på tallerknen, før hun gik hen til den store kande med vin. Tøvende hældte hun et sjat vin op i et stort krus, bare for at prøve hvordan det smagte nu hvor hun var blevet mærket.
Mynthe gik ned mod et ledigt bord der var tomt, og satte sig forsigtigt.
Mynthe
Mynthe
Yngling

Nye navn : Mynthe Camille Tomlinson
Url Alder : 17
Antal indlæg : 28
Vampyr Erfaring : 8883
Respekt : 1
Skoleuniformen : Lårkort sort nederdel, sort tanktop, sort læderjakke, sorte converse & hestehale.
Join date : 30/03/12
Geografisk sted : Tulsa, Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum