The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 
Alma (1559)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 
amiana (903)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 
Kayla (861)
Long time, no see ~Wodtcagt I_vote_lcapLong time, no see ~Wodtcagt I_voting_barLong time, no see ~Wodtcagt I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Long time, no see ~Wodtcagt I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Long time, no see ~Wodtcagt I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Long time, no see ~Wodtcagt I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Long time, no see ~Wodtcagt I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Long time, no see ~Wodtcagt I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Long time, no see ~Wodtcagt I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Long time, no see ~Wodtcagt I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Long time, no see ~Wodtcagt I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Long time, no see ~Wodtcagt I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Long time, no see ~Wodtcagt

2 deltagere

Go down

Long time, no see ~Wodtcagt Empty Long time, no see ~Wodtcagt

Indlæg  Alma Søn Jan 08, 2012 10:40 am

Sted: Gårdspladsen
Omgivelser: De færreste ynglinge og vampyrer
Vejr: Køligt
Tid: Omkring midnat
Påklædning: En sort tanktop, samt et par slidte sorte jeans og sorte converse.

Alma gik i et langsomt tempo mod østmuren, hendes affinitet afsøgte om der var nogen, ved at mærke på alles følelsesmønster, men kun i udkanten, hun ville virkelig ikke infiltrere nogen privatliv eller noget lignende, sådan var hun ikke, hun mærkede kun om der var andre end hende, hvilket der ikke rigtig var.
Da hun nåede derover, satte hun sig ned langs muren og hvilede sit hoved mod muren bag hende mens hun trak vejret langsomt. Hendes hår var igen blevet klippet, glattet og farvet sort. Og hendes arme afslørede de mange lange, tynde og sirlige ar hun havde op og ned ad armene og halsen og generelt bare alle de steder hvor man kunne se hendes snehvide hud, bortset lige fra hendes ansigt. Et lille smil havde hun om sine læber da hun tænkte på sin elskede Dracius, mødet med ham havde mindsket det store tab efter hendes bedsteven, Magnus, var død i en ulykke.. Det ville jo have været sket uanset hvad, at han døde, han var jo et menneske, og deres liv var jo bare så utrolige korte.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11472
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Long time, no see ~Wodtcagt Empty Sv: Long time, no see ~Wodtcagt

Indlæg  Wodtcagt Fre Jan 20, 2012 10:52 am

Påklædning: En stort t-shirt med et mønster af visne grene, et per sorte cowboybukser og mørkegrøne converse støvler.

En pige gik hen mod østmuren, hen til hendes yndlings træ, tæt ved den hemmelig udgang, som ikke alle eleverne kender til.
Ude armen havde hun en sin male bog hvor hun designede tøj. Men hun har ikke kunne finde på noget i lang tid, så der for gik hun hen til hendes yndlings træ.
Der hun havde sat sig ned, og fundet bogen, have hun stædig ikke nogen idéer, så hun lagde den væk, og i stædenfor tænkte hun på hendes veninde, Alma som hun ikke har set i lang tid, og hendes kæreste Elliot. Og hendes farmor som hun ikke har set, siden sidste år.
Da hun ikke kunne hold tårerne tilbage, begyndte hun at græde fordi hun savnede dem så meget.
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11389
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Long time, no see ~Wodtcagt Empty Sv: Long time, no see ~Wodtcagt

Indlæg  Alma Fre Jan 20, 2012 12:00 pm

Alma mærkede lige så stille en små velkendt følelsesmønster. *Wodt* Var det eneste hun tænkte da hun mærkede at hendes bedste veninde var trist. Hun skyndte sig at løbe mod hende og sad lidt tid efter ved siden af hende. "Hvad sker der Wodt? Snak med mig, please," Bad Alma bedende og bekymret på sin venindes vegne. Hun havde sine arme om Wodt i et trøstende kram og samtidig brugte hun sin affinitet til at prøve at finde grunden til at hun græd. Alma's forskelligfarvede blik lyste af bekymring. Ringen på hendes finger glimtrede svagt i mørket.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11472
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Long time, no see ~Wodtcagt Empty Sv: Long time, no see ~Wodtcagt

Indlæg  Wodtcagt Ons Feb 08, 2012 1:59 pm

"Alma" Wodtcagt var så glad for at se Alma, at det fik hende til at græde endnu mere. "Undskyld, det var ikke mening." Wodtcagt tørrede sine øjne, "men der er så længe siden," Sagde hun og tog Alma om halsen, hun var glad, men også stadig en smule ked af det, selv om hun ikke viset hvorfor hun var kad af det, men fordi hun var glad begyndte hun at hikke. "Åh nej," sagde Wodtcagt og grinede, "det blever også bedre og bedre."
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11389
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Long time, no see ~Wodtcagt Empty Sv: Long time, no see ~Wodtcagt

Indlæg  Alma Ons Feb 08, 2012 11:33 pm

Alma kunne ikke lade være med at grine en smule over sin værelseskammerat, "Det er okay min tøs," Sagse hun med et lille grin og krammede stadig Wodt og havde selv blanke øjne af glæde over at se hende igen, det var jo så længe siden!
Hun grinede lidt da hun begyndte at hikke. "Wodt altså!" Grinede hun og smilede stort til hende og krammede hende stadig, men hun trak sig så lidt bæk så hun kunne se på sin veninde. "Må jeg prøve at hjælpe?" Spurgte hun med et lille grin og så storsmilende på sin veninde.
Der var egentlig virkelig sket meget siden sidst.. Magnus var død, hun havde fået sin affinitet, mødt Dracius, blevet hamrende forelsket i ham og.. Blevet præget i ham faktisk..
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11472
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Long time, no see ~Wodtcagt Empty Sv: Long time, no see ~Wodtcagt

Indlæg  Wodtcagt Ons Apr 11, 2012 10:56 am

"Tak Alma. Du er den bedste værelseskammerat og veninde man kunne ønske sig." Wodtcagt prøvet at lad være med at hikke, men det gik ikke særlig godt. Hun så spørgende på sin veninde, "hvad mener du når du siger 'prøve at hjælpe'?" Spurgte Wodtcagt Alma. Det var ikke fordi hun ikke stolede på Alma, men på en eller anden måde, vidste hun om du skulle kunne lide det eller ikke. Og det er måske også fordi hun ikke vidste noget om Almas affinitet.
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11389
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Long time, no see ~Wodtcagt Empty Sv: Long time, no see ~Wodtcagt

Indlæg  Alma Man Aug 27, 2012 11:54 am

Alma smilede og lo blidt over hende. "Det var da så meget, Wodt," sagde hun med et kærligt smil og krammede hende stadig. "Jeg har fået en affinitet for at mærke og påvirke andres følelser." Alma smilede, hele hendes ansigt lyste op og hendes forskellig farvede øjne skinnede af glæde over dette. Bare tanken om at deres gudinde havde valgt hende til at få denne specielle gave, og somme tider forbandelse, gjorde hende så utrolig lykkelig.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11472
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Long time, no see ~Wodtcagt Empty Sv: Long time, no see ~Wodtcagt

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum