The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 
Rosa (1572)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 
Alma (1559)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 
Ciel (1525)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 
kattriona (1467)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 
Perceval (1358)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 
amiana (903)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 
Kayla (861)
toner i natten - Ciel I_vote_lcaptoner i natten - Ciel I_voting_bartoner i natten - Ciel I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
toner i natten - Ciel I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
toner i natten - Ciel I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
toner i natten - Ciel I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
toner i natten - Ciel I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
toner i natten - Ciel I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
toner i natten - Ciel I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
toner i natten - Ciel I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
toner i natten - Ciel I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
toner i natten - Ciel I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


toner i natten - Ciel

2 deltagere

Go down

toner i natten - Ciel Empty toner i natten - Ciel

Indlæg  Amera Man Sep 26, 2011 10:47 am

Sted: gårdspladsen, øst muren.
Tid: efter skole
Omkring. egentlig er der ikke nogen, men det blæser også en smule.
Vejr: mild blæst og overskyet.
Påklædning: sin skole uniform

Amera gik hen mod pigerns opholdsstue, da hun af en eller anden grund skifter retning hen imod østmuren. hun så op på den lidt høje mur, mens hun bider lidt i sine knorer af ren og skær vane. vinden blæste op i de ildrøde lokker, hvor efter hun klatrede op af et træ, hun var lidt i en slags dyssende trance, hun havde haft det underligt hele dagen, en hovedpine der gnavede løs inden i hendes hoved og slet ingen appetit. hvilket overhovedet ikke lignede hende, hun havde før haft dage som disse, hvor hun var lidt små syg, og gik i en dyssende trance, men hun kunne aldrig selv huske dem. det var altid hendes mor der spurgte hvordan hun havde det dagen efter. hun fandt en bred gren der var tyk nok til at bærer hendes vægt, og satte sig ellers til rette. lidt efter havde sin elskede flojte i hånden, som var håndlavet af hendes far, og af blankt poleret træ. tonerne begyndte at flyde ud i natten.
Amera
Amera
Yngling

Nye navn : Amera H. Wings
Url Alder : 17
Antal indlæg : 234
Vampyr Erfaring : 9588
Respekt : 0
Skoleuniformen : tætte Jeans, en lille top, og altid en hætte trøje der er alt for stor, korte sorte støvler med nitter, sin skulder taske med dvs. ting i. hun har en ring hun altid går med en lille sølv ring, med en grøn sten i. ellers bare nogle øreringe og en lille sølvkæde med en kvart måne.
Join date : 07/08/11
Geografisk sted : på sit værelse der tilhører skolen,

Tilbage til toppen Go down

toner i natten - Ciel Empty Sv: toner i natten - Ciel

Indlæg  Ciel Man Sep 26, 2011 11:01 am

// Husk at skrive i datid. Det er lidt blandet i dit indlæg xD//

Ciel gik udenfor med Ringo mjavende i sine arme. Han sukkede svagt mens hans fingre var travlt optagede af at klø dem kære kat bag øret. Efter et par minutter hvor de bare gik rundt i natten, sprang Ringo ud af armene på ham og begyndte at løbe. Ciel reagerede ikke rigtig. Ringo gjorde det jo så tit. Men da han så hørte Ringos hæse hvæs blandet med musikalske toner, stoppede han op for at lytte.
Så gik han imod lyden.
Han vidste ikke hvorfor, men han følte sig rimelig draget mod lyden, som en slange for tæmmerens fløjte.
Lavmælt begyndte han at nynne med på melodien, mens han listede hen imod træet, hvorfra lyden kom. Hans lysende grønne blik hævede sig op ad træets stamme og han gispede.
"Amera for helvede!" Han havde fået et frygteligt chok! - Ikke at han havde regnet med andet end, at der ville sidde nogen deroppe, men hans bevidsthed havde ikke kunnet følge med.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11054
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

toner i natten - Ciel Empty Sv: toner i natten - Ciel

Indlæg  Amera Man Sep 26, 2011 11:15 am

//sorry ^^ en smutter ^^//

Amera fik et chok da hun hørte Ciels udbrud. fløjten smuttede mellem hendes hænder, og faldt ned i det bløde græs, hun selv havde nær mistet ballancen men nåede dog at grippe fat i n gren. hun havde slet ikke hørt ham komme, og havde derfor slet ikke regnet med at han ville sige noget. hendes hjerte slog hårdt mod brystet, hun slog en hånd mod brystet, ikke hårdt. for at falde lidt ned. "åh Gudinde! hvor du skræmte mig" sagde hun med en lidt tyn stemme, og smilede blegt med sit skæve smil. hun klatrede ned af træet, ikke specielt yndefuldt, og faldt da også det sidste stykke, hun rødmede lidt over sig selv og børste sine bukser af da hun var kommet op og stå.
Amera
Amera
Yngling

Nye navn : Amera H. Wings
Url Alder : 17
Antal indlæg : 234
Vampyr Erfaring : 9588
Respekt : 0
Skoleuniformen : tætte Jeans, en lille top, og altid en hætte trøje der er alt for stor, korte sorte støvler med nitter, sin skulder taske med dvs. ting i. hun har en ring hun altid går med en lille sølv ring, med en grøn sten i. ellers bare nogle øreringe og en lille sølvkæde med en kvart måne.
Join date : 07/08/11
Geografisk sted : på sit værelse der tilhører skolen,

Tilbage til toppen Go down

toner i natten - Ciel Empty Sv: toner i natten - Ciel

Indlæg  Ciel Tirs Sep 27, 2011 12:23 pm

Ciel grinede højlydt af hende, da han så, hun også fik et chok. Han blev næsten tvunget i knæ af sin egen latter, selvom den ikke var så hysterisk at det så voldsomt ud.
"Undskyld, Amera. Men du burde altså heller ikke sidde alene udenfor så tæt på muren." Han overvejede lidt hvad de her amerikanske mennesker kunne finde på. Han anede det ikke og han var efterhånden ved at være ret ligeglad. Det betød jo ikke noget inden for skolens mure.
"Hvad lavede du overhoved her?" Han løftede fløjten op fra græsset og rakte den mod hende. "Altså, udover at lege slangetæmmer."
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11054
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

toner i natten - Ciel Empty Sv: toner i natten - Ciel

Indlæg  Amera Søn Okt 02, 2011 9:18 am

Amera rødmede lidt og smilede til ham, hun var ikke helt sikre på sine ben og vaklede lidt. "tja jeg kan faktisk ikke huske det, det har været sådan en underlig dag, men jeg fik vel lyst til at kravle op i et træ, med stor chance for at brække noget og spille på min fløjte" sagde hun med et lille skævt grin og lagde hovedet på skrå. "men du har ret jeg burde ikke sidde så tæt på muren tænk hvis jeg faldt den forkerte vej." sagde hun med lidt spøg i stemmen, selvom hun egentlig ville være rædselslagen for at falde den forkerte vej. hun smilede skævt og bed lidt i sine knorer. "hvad laver du selv herude?" spurgte hun, da hun lidt nysgerrigt.
Amera
Amera
Yngling

Nye navn : Amera H. Wings
Url Alder : 17
Antal indlæg : 234
Vampyr Erfaring : 9588
Respekt : 0
Skoleuniformen : tætte Jeans, en lille top, og altid en hætte trøje der er alt for stor, korte sorte støvler med nitter, sin skulder taske med dvs. ting i. hun har en ring hun altid går med en lille sølv ring, med en grøn sten i. ellers bare nogle øreringe og en lille sølvkæde med en kvart måne.
Join date : 07/08/11
Geografisk sted : på sit værelse der tilhører skolen,

Tilbage til toppen Go down

toner i natten - Ciel Empty Sv: toner i natten - Ciel

Indlæg  Ciel Man Okt 03, 2011 11:36 pm

// Jeg samler lige energi til at svare xD
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11054
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

toner i natten - Ciel Empty Sv: toner i natten - Ciel

Indlæg  Ciel Tirs Okt 11, 2011 12:18 pm

"Så du havde brug for at være lidt alene? Undskyld." Ciel stak flovt hænderne i lommerne og ønskede svagt at han ikke havde blandet sig. Han burde nok ikke have været kommet på tværs.
"Men du har jo ikke brækket noget, så ... " Han grinede lidt og lagde hovedet på skrå. Hvad han lavede der? Det anede han egentligt ikke ... Han havde ikke haft nogen grund til at gå ud. Han kedede sig vel bare.
"Je ne sais par," mumlede han lidt og så fraværende op mod den mørke nattehimmel.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11054
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

toner i natten - Ciel Empty Sv: toner i natten - Ciel

Indlæg  Amera Lør Okt 15, 2011 3:45 am

hun grinede lidt "niks rent held" svarede hun til det med at hun ikke havde brækket noget, hvilket kun var godt. hun smilede lidt "tja, ved ikke rigtig, om det var ensomheden jeg søgte. men det nu meget rart at ha en og snakke med alligevel" sagde hun med et stille smil og betraktede ham.
Amera så på ham og forstod ikke det sidste han sagde da det jo var på et andet sprog. hun lagde hovedet på skrå og så temlig uforstående ud. men det var helt iorden hvis han ikke havde lyst til at fortælle hende det. det var jo heller ikke alt hun skulle vide, selvom hun var pænt nysgerrig.
Amera
Amera
Yngling

Nye navn : Amera H. Wings
Url Alder : 17
Antal indlæg : 234
Vampyr Erfaring : 9588
Respekt : 0
Skoleuniformen : tætte Jeans, en lille top, og altid en hætte trøje der er alt for stor, korte sorte støvler med nitter, sin skulder taske med dvs. ting i. hun har en ring hun altid går med en lille sølv ring, med en grøn sten i. ellers bare nogle øreringe og en lille sølvkæde med en kvart måne.
Join date : 07/08/11
Geografisk sted : på sit værelse der tilhører skolen,

Tilbage til toppen Go down

toner i natten - Ciel Empty Sv: toner i natten - Ciel

Indlæg  Ciel Lør Okt 15, 2011 2:13 pm

"Hvad med at vi går indenfor? Her er ved at blive ret koldt." Han smilede skævt til hende og ved sig lidt i læben. De nye piecinger føltes mærkelig. Han havde fået snake-bite, da han var rykket op på 6. trin. Han havde fået nye piecinger hver gang han var rykket et trin op, men han havde aldrig tænkt så meget over det, som han gjorde denne gang.
"Hvor har du egentligt lært at spille fløjte?"
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11054
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

toner i natten - Ciel Empty Sv: toner i natten - Ciel

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum