The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 
Alma (1559)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 
amiana (903)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 
Kayla (861)
Heste snak } åbent emne I_vote_lcapHeste snak } åbent emne I_voting_barHeste snak } åbent emne I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Heste snak } åbent emne I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Heste snak } åbent emne I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Heste snak } åbent emne I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Heste snak } åbent emne I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Heste snak } åbent emne I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Heste snak } åbent emne I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Heste snak } åbent emne I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Heste snak } åbent emne I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Heste snak } åbent emne I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Heste snak } åbent emne

2 deltagere

Go down

Heste snak } åbent emne Empty Heste snak } åbent emne

Indlæg  Tessie Fre Sep 16, 2011 7:28 am

S: Stalden
T: efter skolen
O: Heste, bokse, strigler, halm osv.
P: Et par normale jeans og en lidt stram, lyseblå t-shirt. Mørkeblå converse.

Tessie stod med kinden mod Dinas hals. Hesten var ligeglad, hun stod og gumlede på en gulerod. Duften af hest og halm snoede sig om Tess. Hun lukkede øjnene og nød det. Hun drømte sig væk fra alle tanker og problemer, og hen til et sted hvor der kun var glade folk. Ingen sure, eller travle ynglinge eller vampyre. Hun ønskede virkelig verden var sådan. Men hun vidste godt, og når hun åbnede øjnene ville den gode verden forsvinde. Og det gjorde den. Hun sukkede da hun så rundt i boksen. Hun strøg kærligt en hånd over hestens skinnende pels. Dina vendte hovedet og så på hende med store mørke øjne. "Undskyld" lo Tess til hesten og fjernede hånden. Hun strøg den kort over mulen og gav hende så endnu en gulerod. Det gjorde hende glad, og hun prustede som et tegn til det var godtaget. Tess striglede Dina et par gange, inden hun lagde striglen helt fra sig og gik ud af boksen. Hun lukkede døren efter sig og skulle til at gå ud da hun hørte skridt. HUn blev stående lidt og lyttede.
Tessie
Tessie
Yngling

Nye navn : Tessie McBride
Url Alder : 17½
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 10113
Respekt : 0
Skoleuniformen : hun har sorte leggins på. Hendes sko er sorte Kawasaki, og hendes nederdel er en sort lille sag, men den er anstændig. Hun har en t-shirt på, lavet af sort og blødt stof, med ærmer der minder lidt om puf-ærmer. Hun har en sjælevarmer på med 6. trins mærke
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Heste snak } åbent emne Empty Sv: Heste snak } åbent emne

Indlæg  Alma Fre Sep 16, 2011 7:48 am

P: En sort bluse og sorte slidte cowboybukser og sorte conwers.


Alma gik lydløst mod stalden, hendes øjne var stadig forgrædte, men det var ikke det eneste der var nyt ved hende. Hendes normale mørkebrune, krøllede hår var blevet kuldsort og glat og hendes smil og glade blik var væk. Hun sank lidt for at holde gråden nede, hun havde ikke været sig selv siden hun havde modtaget det opkald fra sine forældre. Hendes bedsteven var død, ramt af en bil. Hun så ned mens hun fortsatte mod stalden og kørte kort en hånd gennem hendes egentlig ret korte hår og gik ind i stalden, hun havde været for langt væk i sine egne tanker til at tænke på at høre om der var nogle. Nu stod hun og så på en 6. trins yngling med sine forgrædte øjne og forskellige farvede øjenfarve. Det højre øje var mørkerødt, samme farve som blod, og det venstre var blå som havet. "Hey.." Sagde hun med en lidt hæst stemme og så bare trist på den anden.

//Håber det er okay jeg svarer ^^//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11492
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum