The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 
Rosa (1572)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 
Alma (1559)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 
Ciel (1525)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 
kattriona (1467)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 
Perceval (1358)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 
amiana (903)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 
Kayla (861)
dig igen!! - Rinto I_vote_lcapdig igen!! - Rinto I_voting_bardig igen!! - Rinto I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
dig igen!! - Rinto I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
dig igen!! - Rinto I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
dig igen!! - Rinto I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
dig igen!! - Rinto I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
dig igen!! - Rinto I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
dig igen!! - Rinto I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
dig igen!! - Rinto I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
dig igen!! - Rinto I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
dig igen!! - Rinto I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


dig igen!! - Rinto

2 deltagere

Go down

dig igen!! - Rinto Empty dig igen!! - Rinto

Indlæg  amiana Ons Aug 31, 2011 1:00 am

t: lige til en time.
s: gangen
v: regn
o: en masse ynglinge som er på vej mod timerne.
tøj: en kjole med nitter og 5 trins emblemet samt et par sneakers

amiana gik midt i alt det kaos der altid var når alle ynglingene skulle til deres forskellige timer. hun gik stille ned af gangen og var egentlig langt væk i sin egen lille verden da hun stødte ind i en. "hov undskuld" mumlede hun og så på personen hun var stødt ind i. hun håbede det var en i godt humør for hun havde ikke brug for skænderi eller en slåskamp lige nu.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10347
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

dig igen!! - Rinto Empty Sv: dig igen!! - Rinto

Indlæg  Rinto Ons Sep 07, 2011 8:21 am

Rinto gik med en pillet appelsin i hånden, som han gik ned af gangen. Han håbede at kunne nå at spise den, inden timen, så hans humør kunne være nogenlunde. Han ploppede en lille appelsinbåd i munden og gik ellers videre mod sin time. Godt nok var Lenka ikke ved hans side, men det var fint nok, eftersom at han vist havde skræmt nogle af de modigere fyre væk. Det var dog nogen der havde givet ham en mindre kamp, så hans kind var rimelig rød, og hans arme og ben havde også nogle mærker, men det var ikke så slemt. Rinto havde brugt et Rinto-trick og bidt når han var fanget. Det var et godt trick, hvis man spurgte ham!
Som han gik ned af gangen, lød en nærmest lydløs nynnen over hans læber og han mumlede ord, der ikke havde nogle mening. Dog blev han straks afbrudt, da der var en der stødte ind i ham, men ikke hårdt nok til at han tabte sin appelsin - heldigvis! Han så på personen og genkendte hende hurtigt. "Dig?!" udbrød han og lavede store øjnene. What the fuck?
Rinto
Rinto
Yngling

Nye navn : Rinto
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 20
Vampyr Erfaring : 9331
Respekt : 0
Skoleuniformen : intet ændret endnu
Join date : 06/08/11
Geografisk sted : U.S.A. Los Angelos

Tilbage til toppen Go down

dig igen!! - Rinto Empty Sv: dig igen!! - Rinto

Indlæg  amiana Ons Sep 07, 2011 10:24 am

Hun så forskrækket på ham og begyndte nærmest at bakke igen. Hun havde slet ikke regnet med at det var ham drengen der havde været så vred. Da hun ikke kunne klare mere begyndte hun at græde. Hun begyndte at løbe mod udgangen for at komme væk fra dem alle. Da hun kom ud faldt hun ligeså lang hun var. Hun blev liggende og havde egentlig ikke lyst til at rejse sig igen.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10347
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

dig igen!! - Rinto Empty Sv: dig igen!! - Rinto

Indlæg  Rinto Fre Sep 30, 2011 1:15 pm

Normalt var Rinto fuldstændig ligeglad med om han skræmte folk - han havde rigeligt i sin søster. Og hende der var ingen undtagelse. Så han vendte om på hælen og begyndte at gå den modsatte vej, da hans irriterende storebror-gen sparkede igennem hans iskolde facade og skreg at det kunne være Lenka det var sket for - havde han så været ligeglad? Nok ikke. Men nu var han knotten, så hvis tøsen gjorde noget forkert, fik hun en på hovedet og så var han skredet. Som en tordensky gik han den vej som pigen var gået - hvis navn han enten ikke kunne huske, eller ikke havde fået fat i - men måtte også spørge folk på sin vej om de havde set en pige løbe grædende forbi. Efter noget tid fandt han ud af at hun var løbet ud. Fedt!
Da han kom ud, så han at hun lå på maven - tydeligvis efter at være faldet. Han ploppede endnu en appelsinbåd i munden og satte sig ved hendes side. "Hvis du slår mig skrider jeg" sagde han kort. Derefter lagde han blidt og utroligt forsigtigt sin hånd på hendes ryg. "For jeg er faktisk kommet fordi at jeg ville hjælpe" tilføjede han. Hans babyblå øjne hvilede kort på hende så kom et næsten-ægte smil frem på hans læber. Han brød sig ikke om at regnen gjorde hans hår og tøj vådt, men det måtte han lige overleve. Faktisk resulterede det i at en del af det hår han normalt havde sat i spænder, hev sig løst og det blonde hår gled hurtigt ned i hans øjne.
Rinto
Rinto
Yngling

Nye navn : Rinto
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 20
Vampyr Erfaring : 9331
Respekt : 0
Skoleuniformen : intet ændret endnu
Join date : 06/08/11
Geografisk sted : U.S.A. Los Angelos

Tilbage til toppen Go down

dig igen!! - Rinto Empty Sv: dig igen!! - Rinto

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum