The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 
Alma (1559)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 
amiana (903)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 
Kayla (861)
Rinto Haine I_vote_lcapRinto Haine I_voting_barRinto Haine I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Rinto Haine I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Rinto Haine I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Rinto Haine I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Rinto Haine I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Rinto Haine I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Rinto Haine I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Rinto Haine I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Rinto Haine I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Rinto Haine I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Rinto Haine

3 deltagere

Go down

Rinto Haine Empty Rinto Haine

Indlæg  Rinto Lør Aug 06, 2011 1:45 pm

Navn : Rinto Haine
kælenavn : Toto
Alder : 15 år
Rank : Elev - 3. trin

Seksuelle Orientering : Bi - altså til både drenge og piger.. ^^
Status : Single

Køn : Ja meget Wink Eij - dreng xD
Øjnene : Store og gråblå øjne med meget - meget - lidt grøn helt ude i kanterne
Højde : 1.83
Vægt : 65 kg

Udseende (Inkl. tøj) : Rinto er rimelig høj i forhold til sin alder og også ret så tynd. Hans hår er halvlangt - altså i forhold til at han er en dreng - og pjusket. Hans pandehår er dog rimeligt langt og oftest sat op med tre hvide spænder - to i venstre side og et i højre. Derudover at det ikke særligt sjældent man kan se en hårbøjle der egentlig bare pynter - enkelte gange med en lille sløjfe. Han har en ret feminin fremtræden da han godt kan gå med bluser der viser en smule mave, samt lidt korte shorts. Dog er han trods hvor feminin han ser ud til at være umulig at putte i nederdele og kjoler! Hans tøj er oftest sort, hvidt og gult og enkelte gange lidt orange, men oftest de tre første. Derudover er et tørklæde om halsen, med en fin sløje bagpå, også ret fancy hos ham, ligeså vel som skjorter og bukser.
Hans ansigt har fine og feminine træk, der godt kan få folk til at tro at han er en pige - men ikke når man lærer ham at kende. Så er det oftest det ansigt man frygter, med mindre han er en af dem han godt kan lide. Hans øjne er rimeligt store og helt naturligt har han mørke øjenvipper.

Mærket : Hverken stort eller fyldt ud - er jo stadig kun en yngling (.__.')
Bor : Nattens hus
Hvordan Han/Hun har det med andre personer : Han er ikke så god med nye personer, og er utroligt overbeskyttende for dem han holder af - Lenka.

Personlighed : På trods af sit nuttede og feminine udseende skal man ikke tage fejl af at han er en agresiv fyr man ikke kan regne med da han virkelig har det man kan kalde humørsvingninger. Han er ret grov overfor nye personer der blander sig i hans sager og er langt fra blid hvis man svarer igen. Slåskampe er ikke noget han hopper udenom og piger kan ikke engang slippe fra ham, eftersom hans temperement har det med at have en kort lunte. Mildest talt en rigtig teenager. Han er også barnlig til tider og til tider ret uvidende og reagerer derved med vold fordi at det er det eneste han rigtigt stoler på - det og sin søster (som er den eneste der kan få ham til at falde ned). Dog er der også en venlig side, men selv der, kan man ikke undgå at få nogle enkelte slag - dog ikke så meget eller så hårdt som ved folk der kommer på hans forkerte side. Apropos at komme på hans forkerte side; Det er en virkelig dårlig ide. Man skal i hvert fald ikke regne med at når man går forbi ham på gangene, at han ikke kommer med en spydig kommentar eller giver nogle ret hårde skub.

Fortid/Baggrundshistorie : Rinto blev født med sin yngre tvillingesøster Lenka. De blev født i New york, men senere flyttede de med deres forældre til L.A., da de var blot 5 måneder gamle. Rinto og Lenka voksede op som meget tætte søskende - ligesom et hvert andet sæt tvillinger - trods at de var vidt forskellige. Rinto, som var den overbeskyttende, lettere voldelige og ondskabsfulde storebror, og Lenka, som den søde, genert og venligtsindede lillesøster, men trods dette forstod de hinanden på både ondt og godt.
Da de var godt 2år døde deres mor af kræft i halsen. Deres far tog dette meget hårdt og det gjorde det ikke lettere at tvillingerne lignte deres mor mere end ham, med blond hår og blågrå øjne. Da de var kun 4år begik deres far selvmord og tvillingerne blev sat på børnehjem. Her voksede de op og deres dage var altid de samme. Nogle drillede Lenka, Rinto gav dem tæsk, kom selv til skade, Lenka passede på ham derefter og så blev hun drillet igen. Tingene cirklede i det samme i mange af de år de boede på børnehjemmet. Det lykkedes dem dog ikke at blive adopteret. Lenka var sød nok, men man ville ikke bortadoptere hende uden sin bror. Men da han var så voldelig som han var, havde et groft sprog og var rapkæftet, endte det alt sammen i fejltagelser og ingen ville have tvillingerne.
Da de nåede en alder af 15 år, blev begge tvillinger mærket.

Forældrenes Navne : Lianna og Karito
Mors Job : Var social-og-sundhedshjælper
Fars Job : Var idrætslærer
Søskene : Lenka

Hvad kan han/hun lide : Appelsiner, Lenka, slåskampe og at synge(med sin søster)
Hvad kan han/hun ikke lide : Lyserød, folk der irriterer hans lillesøster (som han ynder at kalde hende), at tabe i en slåskamp og at se folk - som han ikke har gjort noget - græde.


Bermærkning: Lenka og Rinto er i en familie der ret langt tilbage er fra Japan og det er derfra deres lidt sære efternavn og navne kommer fra.

Navnene byttede de lidt om på, da de blev mærket og lavede dem så om, så det passede med deres køn.


Sidst rettet af Rinto Søn Aug 07, 2011 2:31 am, rettet 1 gang
Rinto
Rinto
Yngling

Nye navn : Rinto
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 20
Vampyr Erfaring : 9363
Respekt : 0
Skoleuniformen : intet ændret endnu
Join date : 06/08/11
Geografisk sted : U.S.A. Los Angelos

Tilbage til toppen Go down

Rinto Haine Empty Sv: Rinto Haine

Indlæg  Ciel Lør Aug 06, 2011 5:40 pm

Det er ret usædvandigt at et par tvillinger bliver mærket. =='' Og ærligt talt ville jeg sige at det er meget ukreativt, at tage navne fra Vocaloid. Men go with it.
Jeg skriver egentligt bare for at sige at i begge (eller måske én person bag skærmen?) skal huske at melde jer ind på jeres trin.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11066
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Rinto Haine Empty Sv: Rinto Haine

Indlæg  Lenka Lør Aug 06, 2011 5:51 pm

Tilfældigheder måske?
Ciel, hvem af dem er det du mener er vocaloid? ud over Luka og Gakupo?
Jeg troede man bare blev sat på 3. trin o.o
Lenka
Lenka
Yngling

Nye navn : Lenka Haine
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 19
Vampyr Erfaring : 9360
Respekt : 0
Join date : 06/08/11
Geografisk sted : Nattens hus.

Tilbage til toppen Go down

Rinto Haine Empty Sv: Rinto Haine

Indlæg  Ciel Lør Aug 06, 2011 6:01 pm

Sikkert. Men muligheden er en til en milliad.
De er begge en del af Vocaloid. Rin og Len.
Nej, i skal melde jer til, og så vil jeg eller en anden med-admin godkende jer.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11066
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Rinto Haine Empty Sv: Rinto Haine

Indlæg  Lenka Lør Aug 06, 2011 11:31 pm

Du tænker på deres forrige navne, håber jeg, for Lenka Kagemine og Rinto Kagemine er fanmade. Altså er vores billeder også fanmade.
Gjort ^^ Eller Rinto har dog ikke p.p kom på D:

Nu syntes jeg det er synd for Rinto at vi skriver så meget.
- Vil admin slette vores beskeder tak?
Lenka
Lenka
Yngling

Nye navn : Lenka Haine
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 19
Vampyr Erfaring : 9360
Respekt : 0
Join date : 06/08/11
Geografisk sted : Nattens hus.

Tilbage til toppen Go down

Rinto Haine Empty Sv: Rinto Haine

Indlæg  Rinto Søn Aug 07, 2011 2:29 am

Til det med navnene; Vi er begge ukreative hvad angår lige det med navne til folk - men kan selvfølgelig altid rette det, hvis det er ^^ Og det med tvillinger; så er det vel ligeså usandsynligt at en af dem blev det, som hvis de begge blev det, og da de er to halvdele af en hel person skulle jeg da mene at det vel kunne lade sig gøre ^^ Og vi er to personer - mange tak -.- Men jeg skal nok ændre det der ikke er godt nok og så må Lenka jo lige se om det er fint nok til også at komme med hos hende ^^ Hvis der stadig er noget der irriterer dig, må du hellere end gerne skrive :3
Rinto
Rinto
Yngling

Nye navn : Rinto
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 20
Vampyr Erfaring : 9363
Respekt : 0
Skoleuniformen : intet ændret endnu
Join date : 06/08/11
Geografisk sted : U.S.A. Los Angelos

Tilbage til toppen Go down

Rinto Haine Empty Sv: Rinto Haine

Indlæg  Ciel Søn Aug 07, 2011 5:25 am

Det irritere mig skam ikke, jeg informere jer bare om det.
Det med tvillinger: I bøgerne høre man faktisk om et tilfælle af tvillinger, hvor kun den ene blev mærket. Det ville være så godt som umuligt for to i én familie at blive mærket. Selv hvis man var "to dele af en person"

I har ret til at vælge de navne, men jeg synes alligevel i burde læse Demetri's forum: http://thehouseofnight.niceboards.org/t67-kreativitet-skal-lases

Lenka: Jeg kan godt slette jeres indlæg, men der sker egentligt ikke noget ved, at man kommentere på et karakterskema. Rinto, vil du have det skal slettes?
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11066
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Rinto Haine Empty Sv: Rinto Haine

Indlæg  Rinto Søn Aug 07, 2011 2:52 pm

Altså jeg vil jo ikke beklage mig over dette, da vi jo fik sat nogle ting på plads; men Ciel, du bestemmer selv om du gider eller ej. Jeg er træt og forvirret ligenu, så jeg tror bare at jeg lader den ligge der ^^'
Rinto
Rinto
Yngling

Nye navn : Rinto
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 20
Vampyr Erfaring : 9363
Respekt : 0
Skoleuniformen : intet ændret endnu
Join date : 06/08/11
Geografisk sted : U.S.A. Los Angelos

Tilbage til toppen Go down

Rinto Haine Empty Sv: Rinto Haine

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum