The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 
Alma (1559)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 
amiana (903)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 
Kayla (861)
Vildfarende - Wodtcagt I_vote_lcapVildfarende - Wodtcagt I_voting_barVildfarende - Wodtcagt I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Vildfarende - Wodtcagt I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Vildfarende - Wodtcagt I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Vildfarende - Wodtcagt I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Vildfarende - Wodtcagt I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Vildfarende - Wodtcagt I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Vildfarende - Wodtcagt I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Vildfarende - Wodtcagt I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Vildfarende - Wodtcagt I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Vildfarende - Wodtcagt I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Vildfarende - Wodtcagt

2 deltagere

Go down

Vildfarende - Wodtcagt Empty Vildfarende - Wodtcagt

Indlæg  Amera Man Aug 29, 2011 11:02 am

Sted: på Gangene
Tid: efter skole
Vejr. det er efterår så det blæser og regner udenfor
Omkring: Elever der har fri fra timerne og som går frem og tilbage, endten for at gå i kantinen eller på værelserne.
Påklædning: Sin skole uniform. varme støvler, og en varmere hættetrøje.

Amera stod igen på gangene. hun så på det kort hendes kæreste havde tegnet til hende. hun bed sig i læben. godt nok var hun fjere trins elev og hun var rød yngling. men hendes stedsans var noget møg! det var kun nogle steder som biblotektet, musik lokalet og kantinen hun med 101% sikkerhed kunne finde i hovedet. nu var hun igen endt på en gang hun ikke kunne finde ud af. man skulle da tro hun snart ville få det indprintet i hendes hukommelse.
Amera
Amera
Yngling

Nye navn : Amera H. Wings
Url Alder : 17
Antal indlæg : 234
Vampyr Erfaring : 9568
Respekt : 0
Skoleuniformen : tætte Jeans, en lille top, og altid en hætte trøje der er alt for stor, korte sorte støvler med nitter, sin skulder taske med dvs. ting i. hun har en ring hun altid går med en lille sølv ring, med en grøn sten i. ellers bare nogle øreringe og en lille sølvkæde med en kvart måne.
Join date : 07/08/11
Geografisk sted : på sit værelse der tilhører skolen,

Tilbage til toppen Go down

Vildfarende - Wodtcagt Empty Sv: Vildfarende - Wodtcagt

Indlæg  Wodtcagt Man Aug 29, 2011 11:37 am

Wodtcagt gik med høretelefoner om halsen, så dem ude på gangen kunne hører hvad hun hører. hun havde hun sin skole uniform og et armbånd hun fået at sin formor til sin 13 års fødselsdag, og hun det meget sjælden på, men i dag havde hun det på. Det lignet efterårsblade, blade lavet at kobber og guld, og kæden var lavet af sølv.
Wodtcagt havde lige været til fægtning, som den sidste timer for dag, og i mens hun tænkte på timen, så hun på en pige, som så ud til at hun var lidt usikker på, hvad for et vej hun skulle går. Så Wodtcagt gik hen til pigen, og så at hun var en rød yngling, men hun gik alligevel hen til hende. Hun havde hørt af nogen af de rød yngling var lidt onde, men, nogen af de blå yngling onde. "Hej. Er du farer vild? Kan jeg hjælpe?" Spurgte Wodtcagt og smilede til hende.
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11391
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Vildfarende - Wodtcagt Empty Sv: Vildfarende - Wodtcagt

Indlæg  Amera Man Aug 29, 2011 11:42 am

Amera så hurtigt op og rødmede. "øhm jeg er vist nok faret vild igen" sagde hun forlegen og bed sig genert i læben. hun så på pigen med sine nøddebrune øjne. "min hukommelse er som en si når det gælder om at finde vej.." sagde hun stille og så ned på sine fødder. hun blev hurtigt flov over sig selv, og rimlig tit. det hjalp heller ikke spor at hun altid rødmede over den mindste ting.. hun så op på pigen igen. "du ved tilfældigvis ikke hvor jeg finder biblotektet?" spurgte hun stille og rødmede genert igen, og bed lidt i sine knorer.
Amera
Amera
Yngling

Nye navn : Amera H. Wings
Url Alder : 17
Antal indlæg : 234
Vampyr Erfaring : 9568
Respekt : 0
Skoleuniformen : tætte Jeans, en lille top, og altid en hætte trøje der er alt for stor, korte sorte støvler med nitter, sin skulder taske med dvs. ting i. hun har en ring hun altid går med en lille sølv ring, med en grøn sten i. ellers bare nogle øreringe og en lille sølvkæde med en kvart måne.
Join date : 07/08/11
Geografisk sted : på sit værelse der tilhører skolen,

Tilbage til toppen Go down

Vildfarende - Wodtcagt Empty Sv: Vildfarende - Wodtcagt

Indlæg  Wodtcagt Lør Mar 31, 2012 3:01 pm

"Jo, selvfølgelig," Wodtcagt nikkede en vej til højre for Amera, den var smal gang, som godt kunne blive overset, for dem der ikke ved, eller har set den. "Skal jeg går med dig?," Wodtcagt sendte hende et smil. "Det kan godt være lidt svært at finde vej her på skolen. Tror mig, vi har alle sammen faret vild. Selv dem, der er gode til at finde vej." Hun smilede til Amera som var hvis lidt genert, for hun havde meget røde kinder.
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11391
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Vildfarende - Wodtcagt Empty Sv: Vildfarende - Wodtcagt

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum