The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 
Alma (1559)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 
amiana (903)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 
Kayla (861)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_lcapkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_voting_barkun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 Empty Sv: kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle)

Indlæg  amiana Søn Aug 21, 2011 12:21 am

"hej min prins" sagde hun og gengældte kysset. Hun havde ikke taget noget mad for hun var ikke sulten. Til gengæld sad tira og spiste fisk så det svinede helt vildt. Amiana rystede på hovedet af hende. "den kat bliver vist aldrig normal men det gør ikke noget" sagde hun og smilede.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10345
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 Empty Sv: kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle)

Indlæg  Barius Tirs Aug 23, 2011 6:20 am

Barius smilte sødt til hende, og så at hun ikke havde taget noget mad. Han løftede sit venstre pierciede øjenbryn, og kiggede hende i øjene. "Skal du ikke have noget at spise?" Spurgte han lettere bekymret. Han kiggede ned på Tira, og grinte lidt af det Amiana sagde.
Barius
Barius
Yngling

Nye navn : Barius Darknight
Url Alder : 18
Antal indlæg : 204
Vampyr Erfaring : 9510
Respekt : 0
Skoleuniformen : Starme jeans, med sølv kæder på. En sort skjorte der er åben, så man kan se hans muskuløse overkrop. Han har et hundetegn af sølv, om halsen som har været hans fars.
Join date : 11/08/11
Geografisk sted : Nattens hus.

Tilbage til toppen Go down

kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 Empty Sv: kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle)

Indlæg  amiana Tirs Aug 23, 2011 7:35 am

"nej jeg er ikke sulten" mumlede hun og så på ham med et smil. "du må bare vende dig til at jeg ikke er så sulten som alle andre" sagde hun. "min familie var jo fattig så jeg spiser ikke så meget" mumlede hun og så på tira.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10345
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 Empty Sv: kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle)

Indlæg  Barius Man Sep 26, 2011 2:54 am

Han lyttede opmærksomt til det hun sagde, og kiggede hende i øjene og havde stadig et lettere bekymret blik. Han rystede lidt på hovedet, "Men der er usundt hvis man ikke spiser nok søde prinssese." Sagde han stille, og kiggede rundt i lokalet med sine røde øjne.
Barius
Barius
Yngling

Nye navn : Barius Darknight
Url Alder : 18
Antal indlæg : 204
Vampyr Erfaring : 9510
Respekt : 0
Skoleuniformen : Starme jeans, med sølv kæder på. En sort skjorte der er åben, så man kan se hans muskuløse overkrop. Han har et hundetegn af sølv, om halsen som har været hans fars.
Join date : 11/08/11
Geografisk sted : Nattens hus.

Tilbage til toppen Go down

kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle) - Page 3 Empty Sv: kun et godt hjerte kan spille godt musik... (åbent for alle)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum