The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 
Rosa (1572)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 
Alma (1559)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 
Ciel (1525)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 
kattriona (1467)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 
Perceval (1358)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 
amiana (903)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 
Kayla (861)
let the musik move you - Douglas I_vote_lcaplet the musik move you - Douglas I_voting_barlet the musik move you - Douglas I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
let the musik move you - Douglas I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
let the musik move you - Douglas I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
let the musik move you - Douglas I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
let the musik move you - Douglas I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
let the musik move you - Douglas I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
let the musik move you - Douglas I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
let the musik move you - Douglas I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
let the musik move you - Douglas I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
let the musik move you - Douglas I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


let the musik move you - Douglas

2 deltagere

Go down

let the musik move you - Douglas Empty let the musik move you - Douglas

Indlæg  Elizabet Tors Nov 15, 2012 12:21 am

t omkring 22.30
s musiklokalet
v det regner voldsomt udenfor
o musikinstrumenter, scenen, tavlen
p sorte meget små shorts, selvsiddende strømper, stilletter, sort corsage-top, løst hår.

Efter få minutters morgenmad - hvilket ikke havde været noget for hende - havde hun valgt at gøre det hun så sjældent havde gjort siden sin prægning - hun var gået ned for at spille guitar.

Hun sad på scenen med en akustisk guitar, og spillede noget der lød som en akustisk udgave af en rocksang.
Hendes makeup var mørk og tåget at se på, og hendes smykker var alle af enten læder eller hvidguld.
Hendes hår dækkede for hendes røde halvmåne i panden.

Hun havde lukkede øjne, mens hun forsat spillede.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11102
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

let the musik move you - Douglas Empty Sv: let the musik move you - Douglas

Indlæg  Douglas Fre Nov 16, 2012 11:59 am

P: Sorte jeans, grå T-shirt, sort hættetrøje udover og sorte dr. Martens.

Han havde valgt at vandre hen til musiklokalet efter morgenmaden, inden hans første time begyndte. Han havde sin elskede guitar under armen, mens han afslappet vandrede af sted. Han åbnede hurtigt døren til musiklokalet og skyndte sig ind. Et lille smil spillede på hans læber, da han følte den særlige akustik, der fyldte musiklokalet.

Da fik han øje på en pige, der sad med sin guitar. Han havde ikke regnet med, at der var andre i lokalet. Men det kunne da være hyggeligt med lidt selskab, mens han spillede. Hvis hun da ikke havde noget i mod det. Han tøvede lidt, inden han rømmede sig.
"Hej," mumlede han og kiggede på pigen.
Douglas
Douglas
Yngling

Nye navn : Douglas
Url Alder : 18
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 8479
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte jeans, T-shirt, uglet hår og vans/converse
Join date : 10/11/12
Geografisk sted : Tulsa, Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

let the musik move you - Douglas Empty Sv: let the musik move you - Douglas

Indlæg  Elizabet Søn Nov 18, 2012 5:46 am

hun standsede sit guitarspil, og så på den yngling der var trådt ind.
''hej..'' sagde hun stille, med et svagt smil.
Hun vidste ikke om han ønskede hendes selvskab - burde hun overhovedet forsøge?

''du ved godt der er timer herinde om en times tid, ikk?'' hun satte kort sin guitar fra sig og rejste sig.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11102
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

let the musik move you - Douglas Empty Sv: let the musik move you - Douglas

Indlæg  Douglas Søn Nov 18, 2012 7:04 am

Han rystede på hovedet, "nej det vidste jeg faktisk ikke." Så smilede han til hende, "men nu ved jeg det, tak." Bare det at han smilede så kort inde i en samtale med en anden person var et tegn på, at hans humør var i forbedring. Han slog sig hurtigt ned på en stol og pakkede roligt sin guitar ud af dets etui.
Douglas
Douglas
Yngling

Nye navn : Douglas
Url Alder : 18
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 8479
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte jeans, T-shirt, uglet hår og vans/converse
Join date : 10/11/12
Geografisk sted : Tulsa, Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

let the musik move you - Douglas Empty Sv: let the musik move you - Douglas

Indlæg  Elizabet Søn Nov 18, 2012 7:24 am

'jeg går ud fra at du er ny?'' sagde hun med et llle smil
Hun samlede sin guitar op igen og spillede videre, mens hun mumlede en tekst til.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11102
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

let the musik move you - Douglas Empty Sv: let the musik move you - Douglas

Indlæg  Douglas Man Nov 19, 2012 9:14 am

Han hev guitaren op på sit skød og gav sig til at stemme den. Ikke fordi det var længe siden, han havde spillet, mere af ren vane.
"Njæ, det ved jeg ikke, måske lidt." Han smilede, "jeg har været her i omrent tre måneder," han kløede sig i håret, så det altid rodede hår blev endnu mere morgenhårsagtigt. "Og du? Hvor længe har du været her?" tilføjede han hurtigt. Han havde ikke set hende før, trods han havde været her i et par måneder. Tre måneder var selvfølgelig ikke så lang tid i forhold til andre, men for ham føltes det som en uendelighed allerede.
Douglas
Douglas
Yngling

Nye navn : Douglas
Url Alder : 18
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 8479
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte jeans, T-shirt, uglet hår og vans/converse
Join date : 10/11/12
Geografisk sted : Tulsa, Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

let the musik move you - Douglas Empty Sv: let the musik move you - Douglas

Indlæg  Elizabet Man Nov 19, 2012 9:40 am

''jeg husker det ikke rigtigt længere.'' smilede hun roligt.
''efter jeg mødte Ciel har alt været som en lang pærevælling.'' hun smilede akavet, fjoget.

''undskyld, det var... dumt'' grinte hun.
''Mit navn er Elizabet Nowren. Men du kan kalde mig Eli.'' smilede hun
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11102
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

let the musik move you - Douglas Empty Sv: let the musik move you - Douglas

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum