The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 
Alma (1559)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 
amiana (903)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 
Kayla (861)
Amiana Starshine I_vote_lcapAmiana Starshine I_voting_barAmiana Starshine I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Amiana Starshine I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Amiana Starshine I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Amiana Starshine I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Amiana Starshine I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Amiana Starshine I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Amiana Starshine I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Amiana Starshine I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Amiana Starshine I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Amiana Starshine I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Amiana Starshine

3 deltagere

Go down

Amiana Starshine Empty Amiana Starshine

Indlæg  amiana Ons Aug 10, 2011 1:30 am

Navn : Amiana Starshine

kælenavn : Mi, Star

Alder : 17

Rank : yngling

Seksuelle Orientering : hetroseksuel

Status : i et forhold

Køn : kvinde/pige

Øjnene irgrønne mandelformet øjne omgivet af sorte øjenvipper som gør hendes øjne store at se på.

Højde : 1,68

Vægt : 50-60 kg

Udseende (Inkl. tøj) : langt sort hår og mange italienske træk. Spinkel krop med former. Sort top, en sort cowboy nederdel og sorte stilletter med nitter. på toppen sidder 4-trins emblemet lige ved brystet.


Mærket : en rød halvmåne med smukke tatoveringer i panden som snor sig ud fra månen

Bor : på nattens hus i tulsa men boede før i Italien i en lille by.

Hvordan hun har det med andre personer : hun elsker at møde nye personer så længe de syntes om hende syntes hun også om dem.

Personlighed :hun er meget åben når hun først kender andre mennesker men i starten kan hun godt være lukket for andre. hun åbner sig dog hurtigt når hun først stoler på personerne.

Fortid/Baggrundshistorie : amiana opvoksede i Italien. hendes far fik kræft da hun var 2 og de var for fattige til at kunne skaffe hjælp til ham. hendes mor har altid gået hjemme og passet hendes brødre og hendes far. som 12 årig blev hun sendt til Firenze på teateerskole for at tjene penge til familien. hun tjente lidt men det var stadig ikke nok til at kunne hjælpe sin far som blev mere og mere syg. da hun var 17 blev hun mærket og sendt til nattens hus i Firenze. hun nægtede at være i Italien nær hendes familie og til sidst blev hun flyttet til nattens hus i Tulsa.

Forældrenes Navne :
mor: Sophia Veneto
far: Tobia Veneto

Mors Job : går hjemme

Fars Job : er død af sygdom

Søskene evnt. : 3 brødre Antonio, Stefano og Carlo

datter: Amiana har en lille datter som hedder Maria

Hvad kan han/hun lide : hun elsker at være sammen med andre og så elsker hun musik og drama. Hun holder også meget af den kat som har valgt hende

Hvad kan han/hun ikke lide : hun kan ikke lide sure mennesker og gør alt for at gøre dem glad.


Sidst rettet af amiana Tirs Jan 17, 2012 2:23 am, rettet i alt 4 gange
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10371
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Amiana Starshine Empty Sv: Amiana Starshine

Indlæg  Ciel Ons Aug 10, 2011 2:03 am

Du kan ikke rigtig kalde katten "dit kæreste eje" for det er mere den der ejer dig xD
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11058
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Amiana Starshine Empty Sv: Amiana Starshine

Indlæg  Clary Lør Aug 13, 2011 7:50 am

- Og eftersom jeg lige har tjekket at du ER en blodvampyr vil jeg lige sige Godkendt ^^
Vil dog lige hilse og sige du meget gerne må fortælle om din død på Nattens hus i karakterskemaet også.
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10738
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Amiana Starshine Empty Sv: Amiana Starshine

Indlæg  amiana Tirs Sep 13, 2011 3:09 am

okay takXD
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10371
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Amiana Starshine Empty Sv: Amiana Starshine

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum