The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 
Alma (1559)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 
amiana (903)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 
Kayla (861)
Reading - Amiana I_vote_lcapReading - Amiana I_voting_barReading - Amiana I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Reading - Amiana I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Reading - Amiana I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Reading - Amiana I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Reading - Amiana I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Reading - Amiana I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Reading - Amiana I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Reading - Amiana I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Reading - Amiana I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Reading - Amiana I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Reading - Amiana

2 deltagere

Go down

Reading - Amiana Empty Reading - Amiana

Indlæg  Kajina Tors Sep 08, 2011 12:01 pm

T: Lige efter skoletid ..
S: Biblioteket ..
O: Ingen elever, kun bogreoler og hvad der nu ellers hører til på et bibliotek ..
V: Regn

Kajina sad på gulvet på biblioteket med en bog i hånden efter en lang nats lektioner. At sidde og læse var hendes måde at slappe af på. Denne gang havde hun valgt en af sine egne bøger; en krimi. Det var muligvis åndssvagt at gå helt hen på biblioteket bare for at læse en bog man allerede havde, men biblioteket var et stille og roligt sted. Plus, hvis Kajina skulle vælge hvor hun helst ville tilbringe sin tid, så ville det blive biblioteket, omgivet af tykke og spændende bøger.
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9761
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Reading - Amiana Empty Sv: Reading - Amiana

Indlæg  amiana Tors Sep 08, 2011 12:57 pm

Amiana kom ind på biblioteket. Hun nynnede stille en melodi. Det var ikke så tit hun var her men det var ikke fordi hun ikke kunne lide det. Hun havde bare ikke rigtig the syntes hun. Nu havde hun så endelig og derfor var hun gået hen for at låne en bog med noder i så hun kunne spille. Desuden ville hun læse en bog da det var virkelig lang tid siden at hun havde gjort det. Hun gik lidt rundt og fandt så en bog hun gad læse. Hun gik hen til sofaerne og fik øje på kajina. Hun gik hen til hende. "hejsa" mumlede hun stille og satte sig ved siden af hende. "her er vel ikke optaget vel?" spurgte hun stadig stille.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10353
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Reading - Amiana Empty Sv: Reading - Amiana

Indlæg  Kajina Fre Sep 16, 2011 2:30 am

Kajina kunne høre at nogen trådte ind i biblioteket, så hun kiggede automatisk op fra sin bog. Derfra hvor hun sad kunne hun ikke få øje på nogen, så hun blev en smule usikker på om hun faktisk havde haft ret i at nogen var kommet ind. Men lidt efter hørte hun fodtrin rundt i lokalet, så det måtte jo betyde at der var nogen.
Hun begyndte at læse i sin bog igen, men kiggede igen op, da fodtrinene kom nærmere. Endelig kunne hun se at det var Amiana, der var kommet. "Hej." sagde hun med et venligt smil. "Nej, slet ikke." svarede hun og så undersøgende på hende. Amiana var ret så stille, så hun undrede sig over om, der var noget galt.

//Endelig .. undskyld det tog så lang tid ^^ //
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9761
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Reading - Amiana Empty Sv: Reading - Amiana

Indlæg  amiana Man Sep 19, 2011 10:09 am

amiana satte sig og smilede til hende før hun åbnede en bog og begyndte at læse. da hun havde læst lidt i den og den ikke interesserede hende tog hun en ny og lagde den anden i sofaen. da denne bog heller ikke interessered hende sukkede hun og så på kajina. hvordan kunne hun sidde der og koncentrere sig om en bog når der ikke var nogen bøger som var spændende på dette bibliotek. hun tænkte at det måske kunne være hendes egen. "kender du ikke en god bog man kan læse herinde?" spurgte hun stille.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10353
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Reading - Amiana Empty Sv: Reading - Amiana

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum