The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 
Alma (1559)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 
amiana (903)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 
Kayla (861)
Mit billed virker ikke her o.o I_vote_lcapMit billed virker ikke her o.o I_voting_barMit billed virker ikke her o.o I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Mit billed virker ikke her o.o I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Mit billed virker ikke her o.o I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Mit billed virker ikke her o.o I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Mit billed virker ikke her o.o I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Mit billed virker ikke her o.o I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Mit billed virker ikke her o.o I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Mit billed virker ikke her o.o I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Mit billed virker ikke her o.o I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Mit billed virker ikke her o.o I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Mit billed virker ikke her o.o

2 deltagere

Go down

Mit billed virker ikke her o.o Empty Mit billed virker ikke her o.o

Indlæg  Rosaleen Søn Jul 31, 2011 2:14 pm

Halløj der ude!

Er det kun mig der ikke kan se mit billed? Har prøvet med en masse forskellige nu, men det gider bare ikke at vise sig for mig D:
men kan i se det? Og er der nogen der har haft samme problem eller noget?
Rosaleen
Rosaleen
Yngling

Nye navn : Rosaleen Abigail Garnet Morana Scarlet
Url Alder : 17
Antal indlæg : 31
Vampyr Erfaring : 9691
Respekt : 5
Skoleuniformen : Skjorte, sorte jeans/lårkort nederdel/shorts, måske et slips, converse.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

Mit billed virker ikke her o.o Empty Sv: Mit billed virker ikke her o.o

Indlæg  Clary Søn Jul 31, 2011 3:26 pm

Hey, der er vist flere der har oplevet det, og ikke kun inde på denne side. Faktisk er der flere problemer. Men det er ikke kun The House Of Night. Det er selve serveren som siden er blevet bygget på, som crasher fudlkommen ^^'
Men som jeg står kan jeg ikke gøre andet end at fraråde, at ændre avatar foreløbigt.
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10720
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Mit billed virker ikke her o.o Empty Sv: Mit billed virker ikke her o.o

Indlæg  Rosaleen Søn Jul 31, 2011 3:30 pm

Oki doki ^^ Så beholder jeg et at dem jeg har nu... *Ikke at vide hvilket det nu er -.o*
Rosaleen
Rosaleen
Yngling

Nye navn : Rosaleen Abigail Garnet Morana Scarlet
Url Alder : 17
Antal indlæg : 31
Vampyr Erfaring : 9691
Respekt : 5
Skoleuniformen : Skjorte, sorte jeans/lårkort nederdel/shorts, måske et slips, converse.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

Mit billed virker ikke her o.o Empty Sv: Mit billed virker ikke her o.o

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum