The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 
Rosa (1572)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 
Alma (1559)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 
Ciel (1525)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 
kattriona (1467)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 
Perceval (1358)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 
amiana (903)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 
Kayla (861)
tøssesnak?? Kajina^^ I_vote_lcaptøssesnak?? Kajina^^ I_voting_bartøssesnak?? Kajina^^ I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
tøssesnak?? Kajina^^ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
tøssesnak?? Kajina^^ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
tøssesnak?? Kajina^^ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
tøssesnak?? Kajina^^ I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
tøssesnak?? Kajina^^ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
tøssesnak?? Kajina^^ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
tøssesnak?? Kajina^^ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
tøssesnak?? Kajina^^ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
tøssesnak?? Kajina^^ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


tøssesnak?? Kajina^^

2 deltagere

Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Rosa Søn Jul 24, 2011 2:53 pm

Tid: Efter skole.
Sted: Pigernes opholdsrum.
Omkring: Ingen ynglinge.
Tøj: sin uniform.
Vejr: Klar himmel.

Rosa sidder i pigernes opholdsrum for sig selv, og kigger rundt i lokalet. Hun føler sig meget ensom fordi der ikke er nogen, de andre piger er inde på deres værelser, udenfor, i spisesalen eller henne ved drengene. Hun sukker lidt for sig selv, og krymper sig sammen på sofaen som hun sidder i. Hun kigger hen på det slukkede fjernsyn, og overvejer at tænde det. Men gider ikke rigtig se noget, hun mærker pludselig en som ligger sig op i hendes skød og begynder at spinde. Hun kigger ned på sin sølv grå hankat, som har sorte ørere og lille sort snude. Hun smiler lidt ned til sin kat, og begynder at nusse ham. "Heisa Silver." Sagde hun til ham, og kysser ham forsigtigt i panden. Hun kigger rundt igen og føler sig stadig lidt ensom, hun tager fat i sin halskæde og åbener den. Der er et billede af hendes lille bror i den, og et billede af hende selv og hendes bedste veninde.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11263
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Kajina Søn Jul 24, 2011 3:22 pm

Kajina trådte ind i pigernes opholdsrum og overvejede kort, hvor alle dog var henne. Hun trak let på sin ene skulder, skubbede tanken til side og fortsatte længere ind i opholdsrummet. Hun stoppede dog brat op da hun fik øje på en pige henne i sofaen. Hun havde troet, der slet ikke var nogen.
Hendes læber bredte sig i et skævt smil, mens hun begav sig hen til pigen. Selvom hun godt kunne lide at være alene var det rart at have selskab sommetider. Og måske kedede den fremmede pige sig ligesom hun selv gjorde, så det skadede vel ikke at prøve at starte en samtale og måske endda opnå et venskab med denne pige.
Da hun stod bag sofaen lagde hun sine arme på dens ryglæn ved siden af pigen og sendte hende et venligt smil. "Hej. Lyst til lidt selskab?"
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9749
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Rosa Søn Jul 24, 2011 3:30 pm

Rosa fik et chock da en pige stemme sagde noget, hun kiggede om bag sig og så en pige hun ikke kendte. Hun smilte venligt til hende, Rosa smilte sødt tilbage til hende. "Ja self, bare sæt dig hvis du tør." Sagde hun sødt og grinte lidt. Hun lagde hovedet let på skrå og betraktede den fremmede pige. Rosas kat kiggede op på den fremmede pige og snerrede lavt, Rosa kiggede ondt på sin kat "Silver vær sød." Sagde hun bestemt til katten, og kiggede op på pigen "Det må du undskylde, Silver kan være gnotten nogen gange." Sagde hun venligt, og smilte undskyldene til pigen.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11263
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Kajina Søn Jul 24, 2011 3:43 pm

Kajina smilede undskyldende da hun kunne se at hun havde givet hende et chok. "Bare rolig, jeg er ikke så nem at skræmme." sagde hun med et let grin. Hun gik rundt om sofaen, så hun kunne sætte sig ned ved siden af pigen.
Kajina kiggede ned på pigens ben, da hun hørte en lav snerren. Hun havde ikke opdaget katten da hun stod på den anden side af sofaen. "Det gør skam ikke noget. Han .. eller hun" hun lagde hovedet lidt på skrå, da hun ikke var sikker på hvad køn navnet Silver ville tilhøre. ".. er vel bare ikke vant til at se fremmede. Men jeg er vant til katte, så jeg ved hvordan de kan reagere." Hun betragtede pigens kat en anelse nærmere. Den var nuttet. Hun sukkede svagt; hun savnede virkelig at nusse med sin egen kat derhjemme.
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9749
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Rosa Søn Jul 24, 2011 3:58 pm

Rosa grinte lidt af det hun sagde og smilte så, "Oki, det er godt." Sagde hun smilende og blinkede lidt. Rosa kiggede ned på sin kat, som kiggede nysgerrigt op på den fremmede pige. "Silver her er en hankat. Men bare rolig han bider ikke eller det har han aldrig gjort mens jeg har set det." Sagde hun sødt, og nussede stadig sin kat. Katten hoppede ned af Rosas skød og ned på gulvet, den strakte sig og smuttede ud. Rosa kiggede efter sin kat og rystede lidt på hovedet af den, hun kiggede hen på pigen igen. "Jeg hedder Rosa Drakfighter, hva er dit navn min pige?" Sagde Rosa smilende, og lavede en af sine hilsner. Hun slog sig let to gange der hvor hjertet sad, og lavede peace tegnet til hende mens hun smilte. Rosa var lidt undelig, men sød når hun ville. Hun kunne også godt være ond, hvis hun blev nød til det.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11263
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Kajina Man Jul 25, 2011 6:03 am

Kajina lagde hovedet en anelse på skrå. "Det gør egentlig heller ikke noget, hvis han gør. For af en eller anden grund finder jeg det ekstremt sødt, når katte leger på den måde. Før i tiden havde jeg hele tiden sår på min hånd, fordi jeg lod min kat krasse og bide alt det han ville." Hun smilede lidt genert. Hun vidste ikke om det ville blive set som en underlig ting at lege med sin kat ved at lade den bide og krasse i ens hånd, men hun kunne nu godt lide at lade sin kat gøre, hvad han havde lyst til.
"Kajina Lin.." Hmm. Rosa Darkfighter. Hun havde sikkert ændret sit navn da hun kom hertil. Det ville hun ikke selv gøre, for på den måde følte hun sig stadig tæt på sin familie, selvom de var så utroligt langt væk.
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9749
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Rosa Man Jul 25, 2011 12:12 pm

Rosa smilte venligt mens hun lyttede til den fremmede pige. Hun grinte lidt af det, "Oki, kan jeg også godt selv lide, men det var bare så du var advaret." Sagde Rosa sødt, hun hørte hvad pigen hed. Kajina lin sødt navn tænkte Rosa, "Jeg kan godt lide dit navn Kajina. Hyggeligt at møde dig." Svarede hun smilende og rakte hånden frem mod hende.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11263
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Kajina Man Jul 25, 2011 12:21 pm

"Så i orden." Hun lagde hovedet en anelse på skrå og smilede.
"Jeg kan også godt lide dit ... du ændrede det, da du kom hertil, gjorde du ikke?" Hun var ret sikker på at det var tilfældet. For hvor i verden har man lige et efternavn som Darkfighter? Men det var jo ikke sikkert.
Kajina rakte sin egen hånd frem og trykkede hendes. "I lige måde."
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9749
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Rosa Man Jul 25, 2011 1:14 pm

Rosa smilte sødt og nikkede af det hun sagde, "Ja, jeg ændrede mit efternavn men Rosa har jeg altid heddet. Tak Kajina." Sagde Rosa smilende, og tænkte på hvorfor hun ændrede sit efter navn. Der var nemlig nogen grunde til at hun havede ændret det. Rosa klemte lidt hendes hånd, og smilte sødt til hende. Hun håbede på at de kunne blive gode veninder.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11263
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Kajina Ons Jul 27, 2011 6:38 am

Kajina så undrende på hende. "Hvorfor ændrede du dit efternavn?" Hun forstod ikke hvorfor nogen ville ændre deres navne. Fornavnet ville hun kunne forstå, for der var vel mange der ikke var helt tilfredse med det navn deres forældre havde givet dem. Selv elskede hun dog sit fornavn. Det var unikt og sødt.
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9749
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Rosa Ons Jul 27, 2011 9:43 am

Rosa kunne se at hun undrede sig over hvorfor hun havede ændret sit efter navn, Rosa krassede sig lidt på armen og smilte usikkert. "Jeg ændrede det fordi at jeg ikke har noget med min familie at gøre mere, lige siden jeg blev mærket har de ikke villet se mig. Og de nægter at lade mig se min lille bror, så derfor ændrede jeg det." Sagde hun stille og kiggede hen på Kajina.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11263
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

tøssesnak?? Kajina^^ Empty Sv: tøssesnak?? Kajina^^

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum