The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 
Alma (1559)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 
amiana (903)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 
Kayla (861)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_lcapIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_voting_barIkke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon

2 deltagere

Go down

Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  Empty Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon

Indlæg  Kristen Ons Dec 22, 2010 9:11 am

Sted: Klasseværelset, Drama xD
Tid: Ligesom Irl
Vejr: Overskyet
Omgivelser: Andre elever..
.......................................................................

Bonnie kom om hjørnet og gik ind i klasseværelset, det var første gang hun skulle have drama. Hun kiggede sig lidt omkring og stalte sig op af vægen i den ene ende, henne ved døren. Hun vidste ikke hvorfor hun bare ville stå, hun kendte ikke nogen endnu så det var måske derfor. Hun vidste ikke hvor hun skulle sidde sig. Hun kiggede igen omkring, på de andre, de fleste stod og pjattede mens de ventede på læeren.
Kristen
Kristen
Yngling

Nye navn : Kristen Lita Diggory.
Url Alder : 16 år.
Antal indlæg : 76
Vampyr Erfaring : 10155
Respekt : 0
Skoleuniformen : Mørke jeans med en rød skjorte.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus.

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  Empty Sv: Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon

Indlæg  Moon Ons Dec 22, 2010 9:24 am

//Sorry bliver nød til at logge -.-' :3
Moon
Moon
Yngling

Nye navn : Moon Heartlin
Url Alder : 16 :3
Antal indlæg : 20
Vampyr Erfaring : 10028
Respekt : 0
Skoleuniformen : Normal, da jeg ikk ehar gjort noget ud af den endnu :3
Join date : 13/09/10
Geografisk sted : Nattens hus? :3

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  Empty Sv: Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon

Indlæg  Kristen Ons Dec 22, 2010 9:35 am

Der er okay xD
Kristen
Kristen
Yngling

Nye navn : Kristen Lita Diggory.
Url Alder : 16 år.
Antal indlæg : 76
Vampyr Erfaring : 10155
Respekt : 0
Skoleuniformen : Mørke jeans med en rød skjorte.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus.

Tilbage til toppen Go down

Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon  Empty Sv: Ikke rigtig tryk endnu.. xD ~Til Moon

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum