The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Every time we meeting ~Kattriona

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tirs Jul 15, 2014 7:15 am

Kattriona rystede på hovedet. "Om du kan lide forvandlingen eller ej, det ødelægger dig at ende sådan her." Hun plejede på dig selv og lagde armene overkors.
"Nej jeg kan ikke tåle solen, og? Ja jeg savner den men jeg har givet slip... det forandre sig aldrig tilbage til det før, og sådan er det bare, men hvis du tager chancen kan du altså godt dyrke parkour." Kattriona så på Xiëzi og prøvede at smile.. men det lykkedes ikke helt..

"Det vel fint, så der mere til mig." Grinede hun glad og smilede stort. Hun kunne godt lide det, men det hun brugte det som var jo næring... uden blodet ville hun jo, Jah, gå amok.
Kattriona nikkede. Det var vel okay at hun lagde sig.. men ville hun? Nej.. hun ville bruge den sidste tid sammen med Xiëzi. "Det kan jeg gøre senere." Hurtigt rejste hun sig op og hældte lidt blodvin op i et glas.
Hun satte sig ved siden af Xiëzi og lænede sig op ad ham. "Må jeg?" Spurgte hun stille.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Tirs Jul 15, 2014 7:44 am


Xiëzi så på hende og smilede. "du er utrolig kat, virkelig. Men dette liv har aldrig været noget jeg ønskede, men jeg er blevet her fordi du bliver ved med at åbne mine øjne, du er grunden til at jeg er blevet her" hans stemme var lav, en næppe hørlig hvisken. "jeg får den træning jeg har brug for, men kommer aldrig til at løbe over byen. Mærke vinden på den måde." han betragtede hende. Da han så hendes smil der ikke blev,til noget, så han ned "undskyld Kat." Hviskede han

"Der vil altid være mere til dig" hviskede han langsomt og så på hende. Han smilede over hendes grin. Da hun satte sig hos ham, smilede han kort. Forsigtigt og prøvende lagde hun en arm om hende da hun lænede sig op af ham, "selvfølgelig må du Kat" sagde han blidt, og vendte blikket mod hende og, pressede kort og blidt sine læber mod hendes hoved bund.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tirs Jul 15, 2014 8:23 am

"Utrolig? Jeg er mange ting, men utrolig er ikke en af dem." Mumlede hun og følte hun havde sagt noget forkert... hun var jo glad for at gudinden havde valgt ham, hun var glad for at bruge sin tid med ham.. Kattriona hørte resten hvad han sagde og tabte ansigt. Han var blevet her på grund af hende? Havde hun gjort noget godt? Det var nok første og sidste gang hun havde det...
da han fortsatte med at snakke, prøvede hun igen at genvinde fatningen. "Hvorfor undskylder du?" Spurgte hun stille og kløede sig på armen, han havde jo ikke gjort noget galt? - havde han?

Da han lagde armen om hende stillede hun glad et på bordet igen og satte sig godt tilrette op ad ham. Et svag smil spillede om hendes læber da han kyssede hende på hovedet. En smule farve havde også fundet vej til hendes kinder, Ikke meget men nok til at man kunne se det.
Kattriona trak hendes ben på under sig. Roligt og meget forsigtig nappede hun kælent i hans kæbe og grinede svagt.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Tirs Jul 15, 2014 8:47 am


Xiëzi smilede og grinte kort over hende "du bliver ved med at få mig til at kæmpe mod mit hår for det jeg er ved at blive, hvis jeg ikke havde kendt dig, havde jeg nok fundet ud af en måde at du ved.." sagde han langsomt, "derfor er du utrolig" tilføjede han venligt og smilede. "du ved at jeg at jeg hader mit liv fordi jeg ikke, kan være ude i solen, jeg brokker mig til dig, men tænker ikke over at du er den der burde brokke dig, over ikke at kan se solen som du en gang kunne, ikke mig.

han fulgte hende da hun stillede glasset fra sig. Han smilede da hun satte sig til rette og lukkede sine øjne. Et smil spillede om hans læber mod hendes hoved bund. Han mærkede hun rykkede på sig, stadig med hans øjne lukkede. Kort stoppede hans hjerte da hun nappede i hans kæbe. Han åbnede øjnene, og smilede
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tirs Jul 15, 2014 9:05 am

"Hader du virkelig at have fået gudindens gave så meget? Vil du virkelig dø for at komme væk?" Kattriona var lamslået.. hvad foregik der oppe i den drengs hjerne?! "Jeg holder dig faktisk i live?" Mumlede hun for sig selv og rystede på hovedet.
"Brokke mig? Ha!" Kattriona grinede og rystede på hovedet. "Ja det er synd jeg kunne kan være i solen, men jeg brokker mig ikke over at blive valgt af gudinden, det gør jeg bare ikke." Hun smilede glad og grinede svagt.

"Hva smiler du over?" Drillende hun og nappede ham i København igen, mere kælent og drillesygt end før. "Hvad sker der mon hvis jeg gør noget andet?" Hvis kede hun drillende og lagde en hånd bag hans nakke og nussede ham blidt. Hun var vild i varmen efter ham. Men hun skulle jo passe på hvis han nu ikke ville noget..
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Tirs Jul 15, 2014 9:23 am


"jeg hader det fordi der ingen videnskabelig forklaring er på hvordan vi er blevet til" sagde han langsomt og lukkede øjnene. "og ja hvis jeg ikke havde mødt dig, så havde jeg" hviskede han og så ned. "På en måde er det" sagde han kort og smilede lidt. "Kan du nu se hvor det er jeg vil hen?" hans stemme var lav, "jeg brokker mig, og det burde jeg ikke" sagde han lavt.

"Jeg smiler over dig" hviskede han blidt og smilede kort. Hans hjerte var stadig ikke blevet regelmæssigt. "der er måske en måde at finde ud af det på," sagde han i en næppe hørlig hvisken, han lukkede øjnene da han mærkede hendes hånd i sin nakke. Han havde kun kysset en anden pige inden han mødte Kat, så han ville nok være forsigtig.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tirs Jul 15, 2014 11:57 am

”Men hvem siger der behøver være en forklaring? Gudinden er jo virkelig.. men hun er blandt os, hun er jo Ånd, det femte element. Man kan ikke komme med en videnskabelig forklaring til alt.. det samme gælder mit røde mærke. Jeg burde jo være død af at kaste blod op.” hun så ned og lyttede roligt Xiëzi. Hans stemme beroligede hende. En underlig følelse, men det var som om han havde en effekt på hende som hun ikke havde haft før…
”Men.. hvorfor? Hvorfor vil du ikke være en af os? Eller en af de blå ynglinge? Jeg ved godt jeg spørger meget men.. jeg er bare så, jah, forvirret…” Kattrionas stemme var lav, hun var bange for at såre ham, eller træde for meget rundt i det..
Kattriona tog hans hånd og trykkede den kærligt. ”Alle brokker sig, det kan man jo ikke gøre for, og du er ikke vand til det endnu, du har jo ikke engang været her i et år. Se på mig, jeg døde på 4. trin, og er nu på 5. trin, jeg har været her i 3 år. Du skal nok falde rigtigt til, hvis du åbner dine arme og tager i mod den gave gudinden har givet dig. Det skal nok ordne sig, Xiëzi.” hun smilede sødt til ham og prøvede at få ham til at føle sig tilpas.

Da han sagde de skulle finde ud af det, grinede hun mildt og lagde hendes pande mod hans hals. ”Er du nervøs? Dit hjerte. Du er afsløret.” Grinede hun og flyttede sig så hun kunne se ham ordentlig, men hurtigt satte hun sig overskrævs på hans ben og lagde roligt armene omkring hans nakke. ”Hm, skal? Skal ikke?” drillede hun og lagde sin pande mod hans, bare for at holde spændingen og drille ham lidt.
Det var langt fra første gang Kattriona havde med fyre at gøre. Men det her var alligevel lidt anderledes.. hun følte virkelig noget for Xiëzi, noget som havde manglet ved de andre.. noget som gjorde hende rundt på gulvet, og fjollet.. var hun virkelig begyndt at blive forelsket i Xiëzi?
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Tirs Jul 15, 2014 12:36 pm


Xiëzi så på hende og smilede kort, "du snakker med en der ville, når jeg ville have været færdig med uni, en læge eller professor. Så jo jeg vil have en videnskabelig forklaring, hvis det ikke gør noget" sagde han og smilede kort. "min familie tror på noget andet, nogle andre guder." sagde han roligt og smilede kor mens han trak på skuldrende "det jeg er ved at blive til er ikke en del af det vi tror på, vi har myter om vampyrer, men de er blod tørstige og farlige." sagde han "drablige" tilføjede han.
Han gengældte hendes klem og smilede til hende "jeg er skam van til dette, men jeg vil ikke vænne mig til det, jeg vil have solen, varmen." sagde han roligt og smilede kort.

"Jeg er ikke nervøs, jeg er i nydelse, ophidselse," hviskede han og smilede kærligt til hende. Lukkede sine øjne, da han mærkede hun satte sig på ham. Han lagde sine hænder mod hendes hofter og kærtegnede dem blidt, "jeg syntes du skal" hviskede han blidt
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tirs Jul 15, 2014 2:32 pm

"Arg.. jeg opgiver det her.." knyttede hun og rystede på hovedet. Han var slet ikke tilsat tale til fornuft, han var åbenbart så videnskabeligt anlagt, at han ikke kunne overtales til andet. Da hun hørte om de ting hans forældre troede på.. De troede på nogle som hende.. vandskabninger som kun gik efter blodbanken kunne komme ind hvid hun blev inviteret indenfor.. det gjorde lidt ondt at tænke på.. men så kom hun i tanke om hendes ejet tidligere liv.. "de tror på mig.. eller myterne om min slags.. "
Hun lyttede roligt til Xiëzi. :?"du kan jo stadig få den.. men det er ubehageligt nu.. du kan se når den står på.. du skal bare gribe chancen." Hun prøvede virkelig at mindre ham op og få ham til at blive glad igen.. om det lykkedes måtte tiden vise

Hun smilede svagt da hun mærkede hans hænder mod hendes hofter, følelsen var behagelig... som at blive omfavnet af en sky. "Så det syntes du? Hm.. skal jeg overveje." Drillende hun og fjernede din pande fra hans. Blidt lænede hun sig ind mod hans ansigt og lukkede sine øjne. Roligt hviskede hun: "jeg har aldrig haft det sådan her." Blidt trykkede hun sine løber mod hans og mærkede suset der gik igennem hende. Hun kørte den ene hånd blidt op i hans hår og sukkede stille.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Tirs Jul 15, 2014 3:05 pm


"jeg tror på mere mellem himmel og jord end blot mennesker og dyr, jeg tror på varulve, vampyrer, spøgelser, engle dæmoner, selvom der ikke er videnskablige beviser, men jeg har svært ved dt, da jeg ved der har fandtes dinosaur." Xiëzi's stemme var rolig og blid. "vores vampyrer Bluver svækket ved dødmands blod, kan dræbes ved sølvkugler. Eller en pæl gennem hjertet medmindre man kapper hovedet af dem." sagde han og smilede mens han rystede på hovedet, "men rolig kat, det er bare myter overtro, ligesom drager" sagde han langsomt. "kan vi glemme min mangel på solen, og savn på den" smilede han og klemte hendes hånd, " det skal ikke ødelægge øjeblikket" hviskede han blidt.


Han forsatte med at kærtegne hendes hofter og smilede kort, og kærligt til hende. "syntes ikke bare om det, men mener det skam også vildt meget" hviskede han blidt og roligt, samt kærligt. " samme her, men det ville også være underligt, har kun kysset en anden pige, inden jegnmødte dig" hviskede han. Han stivnede under hendes læber, og så gengældte han kysset.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Ons Jul 16, 2014 7:18 am

"Drikke en dødmands blod, klamt.. Det ulækkert... Skyd mig med en sølvkugle og jeg dør, men hvem gør ikke det." Jokkede hun og smilede skævt. "Kap hovedet af, jah.. Hvem dør ikke af det? Seriøst.. Det dør alle jo af." Hun grinede stort og prøvede at have det lidt sjovt med Xiëzi. "Og igen.. En pæl gennem hjertet.. Yeah.... Det dør man altså af.." Kattriona sukkede og prøvede at smile sødt til Xiëzi.
Men ja... Han havde jo ret.. Det var bare overtro... Men hun var jo nok det tætteste på noget af det der var i deres myter..
Hn sukkede stille og nikkede. Det var nok bedst hvis de kom væk fra det emne om sol.

"Så det godt jeg har lidt erfaring." Hviskede hun drillende og grinede svagt.
Da han besvarede kysset smilede hun indvendigt. Roligt afbrød hun deres kys, helt forsigtigt og blidt. "Det var da ikke så slemt." Grinede hun og kyssede ham hurtigt på munden. "Men dårligt var det bestemt ikke, en pige eller ej." Kattriona nussede blidt videre i hans hår og lagde hovedet lidt på skrå. Hendes blå øjne betragtede hans ansigt. Han var flot. Tænk at hun først så det rigtigt nu? Hvorfor havde hun ikke set det før?
Kattriona fjernede sig blidt fra ham og rejste sig op. Med hurtige bevægelser fik hun sine sko af og rakte sine hænder over imod Xiëzi. "Jeg tænkte på om du måske ville sove sammen med mig? I min seng?" Hun så ned og rødmede svagt over sit ejet spørgsmål.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Ons Jul 16, 2014 8:21 am


Xiëzi betragtede hende og klukkede kort. "dødmandsblod svækker dem, sølvkuglen er det primærer i vampyrjagt, da kun sølvkugler virker, så kan man være heldig hvis man kommer tæt nok på til at halshugge, eller jage pinden gennem dem" sagde han med et smil. Han holdt hendes hånd og kærtegnede henda håndryg .

"håber du kan give noget videre til mig. Så jeg kan blive bedre" hviskede han kort og kærligt med et smil på sine læber.
han smilede kærligt og varmt til hende, indtil hun stoppede kysset, så han spørgende på hende lige inden hun talte, "nej det var ikke slemt" hviskede han og smilede så, "jeg ved ikke om man kan kalde det godt, eller ikke dårligt, da jeg kun har gjort det en gang før, så lad os sige det var behage ligt" hviskede han og smilede varmt, han gengældte hendes kys igen og kærtegnede forsat hendes hofter, og lod prøvende sine hænder glide op af hendes talje. Han betragtede hendes træk, kindben og kæbe linje, hun var smuk, langsomt smilede han, han havde altid syntes hun var køn, på den ene eller den anden måde, men først nu ville han indrømme det. Da han hørte hendes spørgsmål, smilede han efter han havde set hvad hun gjorde. "jo vil jeg da gerne" hviskede han og tog fat i hendes hænder og kom op og stå, og trak hende ind til sig, hvis hun lod ham.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Ons Jul 16, 2014 8:46 am

”Jeg siger bare jeg ikke er så langt fra de vampyrer. Men at drikke fra en død mand for at se om eg bliver svækket, ville jeg aldrig undersøge.. det er bare for klamt, og jeg har prøvet mange underlige ting.” grinede hun svagt. ”Men resten, alle vil dø af det, helt ærligt, har du nogensinde mød en som har overlevet at få hugget hovedet af?” hun blinkede i sjov til ham og rystede på hovedet.

I det han sagde han ville, lyste hendes øjne op. Hun lod sig trække ind til ham og lagde armene omkring ham. ”Det jeg glad for.” Hviskede hun og gav ham et knus. Færden af Xiëzi beroligede hende. Roligt brød hun omfavnelsen og gav ham et kys på kinden. ”Jeg skal lige noget.” Hun slap hans hænder og smuttede hurtigt ud på toilettet.
Kort efter listede hun ud igen og smuttede hen til sengen. ”Hm.. der er en lille halv time til solen står op.. cirka.” Mumlede hun og kløede sig i håret. ”JEG VED HVAD VI SKAL!” Jublede hun og tog fadt i Xiëzi’s hånd. Uden at lade ham snakke eller stille spørgsmål trak hun ham ud af værelset og op i de røde ynglinges fællesstue. ”Se her.” Kattriona slap Xiëzi’s hånd igen og løb hen til et af de store vinduer, gardinet trak hun fra og en lyserød horisont viste sig. ”Vi kan se den her.” Kattriona lavede et lille glædes hop og sprang hen til Xiëzi. ”Kom se.” Sagde hun kærligt og trak ham hen til vinduet. Selv stod hun i sikkerhed i skyggen. ”Du kan se den nu.” Roligt klemte hun hans hånd. Hun ville gøre hvad der skulle til for at Xiëzi skulle kunne se solen igen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Ons Jul 16, 2014 9:36 am


Xiëzi betragtede hende. "jeg er her ikke for at sammenligne dig med en myte" hviskede han og smilede kort, og skjulte et kort grin, "jeg er ligeglad med hvad du er, det betyder intet" hviskede han. "jeg ser da tit folk der render rundt med sygninger der skal holde deres hoved sammen med resten af deres krop" grinte han i sjov og puffede blidt og venligt til hende.

"alt for dig kat, inden for rimelighedens grænser" sagde han blidt og roligt, med et kærligt smil. Han havde selv lagt armene om hende og smilede kort. "Du tager bare alt den tid du skal bruge Kat," hviskede han langsomt og smilede efter hende. Han lyttede til hendes udbrud, og så overrasket på hende. "hva.." mere nåede han ikke at sige inden hun havde trukket ham med sig, "tak fordi du vil have vi skal se solen," hviskede han og lukkede sine øjne, han trykkede tilbage da han mærkede hun klemte hans.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Ons Jul 16, 2014 1:51 pm

”Hey, alt for dig.” Sagde hun stille og klemte hans hånd igen. Kattriona smilede stille og rykkede sig hurtigt om bagved Xiëzi så  hun kunne se sol opgangen uden at blive ramt af solens farlige stråler.
”Xiëzi, hvor længe siden er det du har set en sol opgang?” Kattriona havde ikke set  den i et år.. for omkring et år siden døde hun. Bare tanken om at blive ramt igen gjorde ondt.. hun ville ikke føle den smerte hun følte da hun var i Italien sammen med Kayla… Kayla havde hjulpet hende af med det italienske politi der havde angrebet hende, fordi hun ikke ville vise hendes ansigt, da hun ikke havde nok dæk craem.

Lidt efter begyndte solen at stå op. Den gule sol farvede den ellers lyserøde himmel gylden. Små skyer dansede ind over solen i ny og næ, hele himlen lignede noget man kun så i film, eller forestillede sig i fantasien, men dette var virkeligt. " det er så smukt." Hviskede Kattriona og glemte alt om hendes frygt. Hun trådte ud af Xiëzi's beskyttede skygge og ud i der svage sol lys. "Det..." Hun blev afbrudt af sig selv og fløj nærmest tilbage i skyggen ved siden af vinduet. "Af for en i helved!" Hvæsede hun og gned sig i ansigtet. "Det gjorde ondt." Brokkede hun sig og så roligt hen på Xiëzi igen, for at se hans reaktion på solopgangen o hendes på solen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Ons Jul 16, 2014 2:41 pm


Da han hørte hendes ord smilede han og, flettede sine fingre ind i hendes. Han opfangede hendes bevægelse ud af øjenkrogen og smilede, mens han vendte blikket mod hende et kort sekund, da hun havde rykket sig ind bag ham vendte han blikket frem igen.
"så en da jeg var hos min familie, der stod vi ude i haven, men det at vide at det ikke ville, være det samme som før i tiden, men det var skønt. Ligesom nu" hviskede han lavt og smilede kort for sig selv.

Xiëzi lukkede øjnene og smilede da solen stod,op, han vidste det ikke ville føles rigtigt, men gjorde ham intet eftersom han var hos Kattriona. "alle solnedgange og opgange er smukke kat" hviskede han, da han fornemmede hun bevægede sig, åbnede han øjnene og vendte blikket mod hende og bed tænderne sammen. "kat, det er ikke..." Han nåede ikke at sige mere end det, inden han hørte hende. Han rakte ud og stillede sig foran hende, og lagde en hånd på hendes skulder. "er du okay?" Spurgte han forsigtigt og betragtede hendes pande. Han glemte alt om solen for at bekymre sig om hende.

Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Jul 17, 2014 10:43 am

Kattriona lyttede stille til Xiëzi’s fortælling omkring hans familie og forstillede sig hvordan de stod ude i haven og nød varmen fra solens stråler ramme deres hud uden at brænde op. ”Jeg ville gerne kunne have oplevet det.. jeg satte aldrig pris på solen før den forsvandt.” Hviskede hun mod hans skulder og lukkede øjnene.

Med et lille nik rettede hun sig op og tog et par dybe indåndinger. ”Ja.. jeg har det fint.. jeg glemte bare, ja du ved..” Mumlede hun og lagde armene om sig selv. ”Du finder bare selv ned på værelset.. jeg skal lige noget.” Kattriona ventede ikke for at høre et svar, og vendte bare om og gik ned mod hendes værelse der jo lå under jorden.
En ensom tåre trillede ned over hendes forbrændte ansigt. Hun lod den trille og mærkede hvordan den sved. ”For bandede sol!” Hvæsede hun og lod et svagt hulk slippe ud. Hun havde glemt alt om at solen kunne brænde hende, glemt de forpligtelser hun havde fået da det røde mærke var dukket op efter døden. Ingen sol. Hvis du er i solen brænder du op, du vil gå i flammer. Kattriona slog døren op og løb ud på badeværelset og låste døren.
Med opgivende ben gled hun ned af væggen og sank sammen på gulvet. Indvendigt skreg hun. Det kunne ikke passe hun havde været så dum at gå ind i sollyset. ”Du dum! Hvad fanden tænkte du på?!” Hvæsede hun af sig selv og begyndte at græde. ”Du så snot dum!” skreg hun ad sig selv og rejste sig op.
Med rystende hænder åbnede hun for vandet i vandhanen. Hun fandt lidt sæbe frem og begyndte at vaske hendes ansigt.
Efter nogle minutter var alt væk.. Kattriona brugte makeup.. eller dæk creme for at skjule nogle grimme ar. De blå øjne så ind i en ynglings ansigt. Hendes øjne var de samme som altid, men hele hendes ansigt var ikke smukt, langt fra.. vide ar på alle led hen over hendes ansigt kunne ses. En afstraffelse fra hendes tidligere liv.. hun fulgte ikke en ordre, og det endte galt…
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Søn Jul 20, 2014 10:37 pm


Xiëzi vendte blikket mod hende og smilede kort, "Lat, det er ligemeget om du kan se solen sammen med mig, så længe jeg har dig, kam jeg undvære dem" hviskede han blidt og kærligt. "Jeg syntes at det at vi er sammen, er mere værd en at kunne se solen" hans stemme var forsat rolig og kærlig.

Han gav hende nogle minutter inden han gik op på hendes værelse, da han ville give hende noget til til at falde til ro, han satte sig på hendes seng og lænede sig tilbage og lukkede øjnene mens han lod en hånd glide gennem sit år. Kort efter satte han sig ret op og ventede på hende. Han kunne vente så længe det skulle være, langsomt rejste ham sig og gik hen foran døren, lagde hans venstre hånd på døren. Ikke et ord slap over hans læber, kun et smil kom frem, ham var hos hende når hun kom ud igen, han vendte ryggen mod døren ud til toilettet og gik hen til hendes seng igen.

Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Lør Jul 26, 2014 4:27 pm

Efter at Kattriona havde været ude på badeværelset i nogle minutter, fandt hun hendes krus der stod ude på vasken og kylede det ind i spejlet. Skår fra både krus og spejl, fløj rundt i hele rummet. Ikke et ord slap over hendes læber, men et bredt grin var smurt ud i hele hendes ansigt. ”Yeah, så blev det problem løst.” Med en rolig hånd og faste skridt, gik den smilende Kattriona hen mod døren og tog fadt i håndtaget.
”Undskyld jeg stak af.” sagde Kattriona med et smil og lod som om der ikke var sket noget ude på badeværelset.. men Kattriona kunne ikke se det. nogle enkelte skår havde ramt hendes arme og hals, så små røde steger af blod viste sig. ”Jeg skulle bare.. afreagere.” grinede hun. Siden hun var kommet ud fra badeværelset havde hun haft ryggen til Xiëzi så han ikke skulle se det forfærdelige ansigt.
Hun var flov over det, flov over hendes tid før Nattens hus, en tid hvor det hele handlede om overlevelse og spille på at man var en lille pige. Kattriona var henne ved hendes kommode og rodede efter en top at sove i, og da hun endelig fandt en trak hun sin egen top af.
Igen kunne man se afstraffelsens ar på hendes ryg. Det meste af ryggen var nemlig dækket med små sorte prikker eller hvide ar, fra et tyndt blad. Hvis man ikke gjorde det rigtige endte det galt.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Lør Jul 26, 2014 4:47 pm

Xiëzi havde sat sig på hendes seng, lænet sig tilbage så han hvilede hans kropsvægt på sine albuer, betragtede døren, men et roligt blik. Han ventede tålmodigt på at hun ville komme ind til ham igen, ikke fordi han ventede noget, men fordi han ville vide hvad der var galt. Han hørte knaldet og var hurtigt kommet op på benene og så mod døren med et skræmt blik, han vidste ikke hvad han skulle gøre hvis hun var kommet eller kom noget til. Han forsøgte at skubbe de grimme tanker væk, og forsøgte at finde ro i hans sind igen, langsomt bakkede han tilbage til sengen og satte sig ned, denne gang var hans krop bare spændt, som en bue.
”Så længe du ikke kom noget til Kat” hans stemme var en næppe hørlig hvisken, langsomt rejste han sig fra hendes seng, og tog et skridt i mod hende. ”var det dig der fik det til at baldre?” hans spørgsmål var lige så lavt som hans ord til hende før, han var bare glad for at hun var kommet ud fra badeværelset igen.
Da hun begyndte at hendes top af, stirrede han på hendes ar uden en lyd, studerede dem bare, hendes historie ville han hører når hun følte sig klar til at give ham den, indtil da, ville han være ved hendes side, og holde af hende. Da han ikke længere kunne sidde stille, gik han forsigtigt hen til hende, stillede sig en meter fra hende og rakte forsigtigt og tøvende ud efter hendes skulder ”Er du sikker på at du er okay kat?” hviskede han spørgende
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Lør Jul 26, 2014 4:59 pm

”Jeg er ikke… oh, jo lidt til skade er jeg da kommet.” grinede hun hæst og rystede på hovedet. Det var en ren maske hun bar, for hun var alt andet end okay…
”Og ja, det var mig der sørgede for det der lille balder.” mumlede hun og trak på skuldrene, det hele kunne fixes næste nat, eller senere, faktisk var hun ligeglad…
Kattriona kunne høre Xiëzi’s fodtrin. Svage men de kunne høres. ”Hvis du gerne vil beholde den hånd, trækker du den til dig igen.” Stemmen var lettere fjendtlig og en svag snerren kunne faktisk høres. ”Og ja, jeg har det fint.” Undvigende tog hun toppen på og slukkede for lyset så man ikke kunne se hendes ansigt. ”Men klokken er mange, lad os smutte i seng.” Pludselig lød hendes stemme blød og venlig, noget den slet ikke var før. ”Med mindre du da hellere vil være vågen?” den forførende undertone spillede virkelig igennem på Kattriona.
Hun løftede forsigtigt sin ene hånd og lagde den mod hans kind. ”Hvad syntes du vi skal, Xiëzi?” hun stillede sig helt hen til ham og afventede et svar, men hvad han ville vidste hun ikke… hvad ville hun egentlig selv?
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Lør Jul 26, 2014 5:11 pm

”Du behøver ikke skjule noget for mig Kat” hans stemme var blid, og rolig, han kunne fornemme der var noget galt, og han ville til bunds i det hele, men han ville ikke presse for hårdt på, det var trods alt hende der kunne forklarer ham hvad der foregik.
”Jeg blev måske en lille smule forskrækket og bekymret over den pludselige larm” hans stemme var i et roligt stemmeføring, og han betragtede hende roligt og med hovedet lettere på skrå.
Da Xiëzi hørte hendes ord smilede han kort ”jeg er ligeglad med hvad du gør ved mig kat, om du så tager hele min arm, tilhører den alligevel dig” hviskede han roligt, selvom han var stoppet op og betragtede hende med et lettere skævt smil. ”Det lyder ikke som om du har det fint, men hvis du siger det” han ventede til hun havde fået toppen på, så smilede han indtil hun slukkede lyset. ”du har ret, klokken er ret meget” han havde lyttet til hendes stemmeskift og smilede stort, men kort over det. ”hey, jeg er ligeglad, jeg bliver her under alle omstændigheder, men jeg kan ikke sove ligt foreløbig” hviskede han og tog et skridt nærmere hende. Han havde nemt hørt de undertoner hun kom med, og det forførte ham ganske rigtigt.
Han mærkede hendes hånd mod sin kind og smilede, hvilede hovedet mod den, inden han lagde en hånd på hendes hofte. ”der er noget jeg gerne vil prøve inden vi går i seng, og nej det er ikke noget vi vil fortryde i morgen” hviskede han drillende og udfordrende inden hen trak hende forsigtigt ind til sig og lod en finger hvile på hendes kindben, og følge hendes træk, inden han lod sin finger glide op i hendes hår.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Sep 04, 2014 12:48 pm

”Forskrækket over at jeg larmede?” hun grinede koldt og rystede på hovedet. ”Der er ikke noget at bekymre sig om eller være forskrækket over..” mumlede hun og bed sig i læben.
”Tro mig, du er ikke ligeglad.. og det bliver et være rod.. samt jeg skal gøre rent efter det.. men pas på, jeg bider.” hvæsede hun.
Kattriona grinede skævt over Xiëzi. ”Hvorfor kan du ikke sove? Om jeg må spørge?” lød det drillende fra hendes mund, da han var gået helt tæt på hende.
Det kunne godt være at han blev forført af hendes undertone, men det gjorde hun sandelig også. Kattriona smilede da hun mærkede hans hånd på hendes hofte. Alt var rart. Hun havde ikke makeup på og hun var i selskab med en sød dreng, uden at have bidt ham. Imens han snakkede nikkede hun blidt og smilede svagt. ”Hvad vil du gerne prøve, Xiëzi?” hviskede hun nysgerrigt. Hvis dette var en udfordring, ville hun gerne prøve. Med lukkede øjne mærkede hun hvordan han trak hende ind til sig og, mærkede at han fulgte hendes træk.
Uden videre omtanke, flyttede hun sin hånd fra hans kind til hans nakke, og trak sig helt tæt på. den søde ånde, var som blod… forførende. Hvorfor påvirkede han hende sådan? det var aldrig sket før på samme måde… men hvorfor så nu?

//Undskyld det er så kort.. men skal lige i gang igen Smile
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Tors Sep 04, 2014 1:11 pm

”jeg havde ikke forventet det Kattriona” hviskede han kort, han hørte hendes kolde latter og så da hun rystede på hovedet ”jeg er bekymret for dig, virkelig meget Kat” hviskede han lavt og overvejede om han skulle bakke væk, men han blev stående hvor han var.
”Jo Kat det er det værd, hvis det kunne have gjort at jeg kan være hos dig” hans stemme var blik og rolig selvom hun hvæsede af ham, han tog det helt roligt og betragtede hende bare.
Da han hørte hendes latter smilede han kort. Xiëzi lukkede sine øjne. ”jeg kan ikke sove fordi jeg lige nu ikke er træt” sagde han så langsomt. Han havde lyttet til hendes drillende tone og smilede kort igen. Over hende,
Jo mere han var sammen med hende, jo mere han lyttede til hendes stemme jo mere blev han draget mod hende. Xiëzi kunne ikke forklare hvad det var ved hende. Da hans hånd ramte hendes hofte kærtegnede han den, med blide og rolige bevægelser. Han stillede sig lidt tættere på hende og lod den anden hånd forsætte sin leg med hendes kind, fulgte hendes træk, fra kindben til kæbelinje, hage, op til hendes øre, så til hendes kindben igen. ”det skal jeg nok vise dig” hviskede han. Lænede sig forsigtigt mod hende, pressede blidt sine læber mod hendes, kyssede hende forsigtigt og blidt. Han pressede hende prøvende mod hende og lod hans hånd glide fra hendes kind, til hals, ned over hendes skulder, arm, og videre til hendes hofte og løftede forsigtigt og prøvende.
Han mærkede hendes hånd mod sin nakke. Han var glad for hende meget mere end hvad godt var. Han holdt hende bare ind til sig.




// det er helt okay, du tager dig bare tid. Very Happy
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8574
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Man Nov 24, 2014 1:13 pm

Med en blid knurren og et fast greb om ham, lod hun ham trække hende op. Hun sad nu med benene omkring livet på ham og begge hendes hænder var plantet i hans mørke hår.
”Hvad er det du vil vise mig, Xiëzi?” Hviskede hun svagt og kyssede grådigt hans mund. Han fik dyret frem i hende, det som kun Mall kunne trylle frem, da de var sammen.
Kattriona trak sig fra kysset igen, og så på ham. Hendes dybe blå øjne hvilede i hans. Hendes hjerte slog svagt, men nok til at hun selv kunne hører det i hendes egne øre. Kunne han også hører det? eller var det noget hun bildte sig ind?
Med en blid bevægelse lænede hun sit hoved mod hans hals og lod sin tunge strejfe den bløde og svage hud. Det ville være så nemt at sætte tænderne i og bide, og suge den søde og bløde væske ud fra den varme krop, men han var en vampyr på første år… hun var på 5… det måtte snart gå galt…
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona - Page 2 Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum