The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 
Rosa (1572)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 
Alma (1559)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 
Ciel (1525)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 
kattriona (1467)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 
Perceval (1358)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 
amiana (903)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 
Kayla (861)
finaly Home. ~Kattriona I_vote_lcapfinaly Home. ~Kattriona I_voting_barfinaly Home. ~Kattriona I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
finaly Home. ~Kattriona I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
finaly Home. ~Kattriona I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
finaly Home. ~Kattriona I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
finaly Home. ~Kattriona I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
finaly Home. ~Kattriona I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
finaly Home. ~Kattriona I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
finaly Home. ~Kattriona I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
finaly Home. ~Kattriona I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
finaly Home. ~Kattriona I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


finaly Home. ~Kattriona

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Tors Aug 23, 2012 8:49 am

T: 14:30
S: gaderne ved McClure park
V: overskyet og lunt i vejret, så det er til at holde ud
O: en masse mennesker der nyder deres fritid
P: en hvis skjorte, mørke jeans, en sort jakke, og sorte Nike freerun.

Drake kom gående ned af S 73rd E ave ved McClulure park han ville ned og træne svinget til Baseball, sport havde altid være en stor del af ham, ligesom musik,
det var noget der ikke kunne ændres, og han ville ikke ændre det. Hans mørke hånd stod godt i kontrast med hans lyse hud, den hvide skjorte under den sorte jakke, han havde et pr, virkelig mørke jeans, og sorte Nike Freerun. Langsomt lod han blikket glide rundt, de safir grønne øjne, spejdede ikke efter noget specielt, mere efter om der var noget der var anderledes end da han var der sidst, nu havde han også været andetsteds da han kun havde været på en rund rejse hvor han havde oplevet sport i andre lande, men Nattens Hus i Tulsa var nu hans hjem og nu var han hjemme, og han var glad. Hans hår dækkede for panden, hvor hans mærke ville være, hvis han ikke havde dækket det. Det var bare en vane at han dækkede det automatisk, sådan havde det altid været siden han var begyndt at gå lidt op i sig selv og sin krop
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Aug 23, 2012 9:00 am

P: Sorte jeans, t-shirt og convers.

Hun kom tøffende ned af gaden. hvorfor hun var kommet her hen hviste hun ikke helt. hun så på baskeball banen og råbte: "Hey drenge? kan jeg spille med?" hun lø den sidste vej hen til drengene. de grinede af hende. "en pige? der spiller basket! Klart!" sagde en af drengene ironiskt. "Okay hvis i tror jeg er så dårlig, så tag mig med." hun så ud på drengene med løftede øjnbryn. "Fint, du er med dem." drengen der var anføre på den ene hold. hun gik ind på banen og tog boldten. gik ind på midten og skød. den ramte kurven perfekt. "Når skulle vi spille?" hun så på drengene der måbede.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Tors Aug 23, 2012 9:23 am

Drake ventede til han var kommet tættere på baseball banen, han fik hurtigt fat i noget udstyr, han skiftede og kom ud med battet og lænede sig lidt tilbage. Så ventede han til den første bold kom mod ham, han ramte den hårdt, og sendte den langt ud over Basebold banen og lukkede øjnene kort for at vente til den næste bold kom, han åbnede øjnene og ramte den igen ”mere fart på tak” sagde han og bolden kom hurtigere hårdere, han ramte igen og smilede lidt og rystede da han slog den mod basketball banen uden at tænke over den kunne ramme nogen, hans slag var bare hårdt og da han havde lært at ramme rigtigt, og udnytte modstanden fra bolden kunne han nu slå hårdere og længere på en gang. ”Jeg skal bruge mere fart end det der” hans stemme var mere hård end sidste gang han havde bedt maskinen om at sætte farten op ”sæt den på fuld kræft” sagde han og så på maskinen med et fokuseret blik.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Aug 23, 2012 12:04 pm

Hun driblede fram og tilbage. "Du er squ sej nok!" den ene af drengene og gav klør fem. "Ses drenge jeg skal hjem." Kattriona gik over til bænken og tog noget vand. lidt efter forlod hun banen. alle drengene der lavede de forskellige sports aktiviteter. en af dem trak hendes opmerksomhed. hun gik hen til baseball banen og så en dreng som virkede bekendt. Drengen slog hårdt til Baseballen der kom susende. "Wow du slår hårdt!" hun gik hen til nettet og smilede. hun drejede hovedet og så på ham med sammen knebende øjne. "Kender jeg dig?"
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Tors Aug 23, 2012 12:19 pm

Drake forsatte med at slå til bolden hans åndedrag steg i takt med at svingene blev hårdere og hårdere. han svedte en smule eftersom han havde stået i en halv time og bare smækket bolde afsted. Han hørte nogen komme hen til sig og hørte en pige stemme, han svarede ikke med dig samme men lyttede bare, da der var en længere pause i boldende der kom ”det er ikke slaget der gør det…(endnu et slag) Det er den teknik jeg bruger…(endnu et slag) sammen med det slag jeg kan lave… (endnu et slag)” han vendte sig så han kunne se pigen der snakkede ”det tror jeg ikke du gør” sagde han og sendte endnu en bold af sted og smilede lidt ”jeg ved ikke hvor du skulle kende mig fra” han slog endnu en gang ”stop” sagde han og lod battet falde og vendte sig ”jeg ved ikke hvor du skulle kende mig fra” han syntes ikke han havde set pigen før nemlig
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Aug 23, 2012 12:31 pm

"Okay du liner en der går på min skole." hun trak på skulderne. "Hvordan har du lært det?" hun smilede til ham. 'han så nu ret bekendt ud.' "er du fra byen?" hun kiggede på de andre fyre der var rundt omkring.
"Kan jeg prøve? og hvis det ikke går godt kan du så hjælpe mig?" hun så på ham med løftet øjnbryn. hun krasede sig lidt i panden og så på hendes nejle. 'pis!' noget af hendes dæk-craem var gået af.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Tors Aug 23, 2012 12:41 pm

”jeg bor fast i Nattens hus og går i skole der, så med mindre du er yndling så kan jeg ikke se hvordan” sagde han og betragtede hende ”rejser” sagde han bare og smilede ”der er mange lande der er gode til forskellige teknikker, og kan man kombinere dem, så har man et slag som det her” sagde han ”Jeg er Fra L.A. men som sagt, jeg bor i Nattens hus” sagde han og betragtede hende og fulgte hendes blik rundt.
”hvad kan du prøve?” spurgte han og gik hen og fandt hans flaske og tog en tår af hans vand og vædede lige munden og løftede sit venstre øjenbryn ”hvad skulle jeg kunne hjælpe dig med?” han. Han så hvad hun havde gang i og rystede på hovedet ”du burde ikke få det væk” sagde han og fandt noget fra hans taske. Han rakte hende dåsen med dæk-creme til mærket ”jeg har altid med når jeg træner” sagde han.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Aug 23, 2012 12:51 pm

"Jeg tænker i det hele taget. jeg du'er ikk til det." hun så ned og tog i mod craemen. "Tak. jeg kommer om lidt." hun gik hen til om klædningsrummet. tog noget af det sports tøj hun havde liggende i sin taske. sort top og sorte shorts. hun kom ud på den anden side og gik hen til ham. "så har jeg set dig før. Jeg har boet på Nattens hus de sidste måneder." hun smilede og så på ham. hun tog battet og spurgte er det her rigtigt." højre øverst, venster nederst.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Tors Aug 23, 2012 1:16 pm

Drake smilede ”det er ikke så svært det er ikke” sagde han og smilede lidt inden han grinte ”du kan bare tage dig god tid” sagde han og smilede lidt og satte sig op af nettet og ventede på hun kom tilbage igen. Han vendte sig og så på hende da hun kom ”nej, jeg har ikke været på skolen i et halvt år, så det ville være underligt hvis du har set mig på skolen” sagde han og grinte lidt. Du skal have den arm du helst vil slå med øverst så hvis du er højrehåndet er det den” sagde han og smilede til hende han stillede sig bag hende og lagde hænderne på hendes og fik hende til at stå rigtigt ”sådan her” sagde han og smilede og stillede sig så lidt væk.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Aug 23, 2012 1:25 pm

hun fulgte hans råd og gjorde som han sagde. "Bare kom med den!" maskinen gik igang. hun ramte den, sådan okay. ikke så langt som hans men okay lang. i og med det var hendes første slag. "Yes." mumlede hun. "Du har ret...(et slag).... det er ikke så svært." bolden kom flyvende og... forbier. "Pis... Stop!" maskinen stoppede. "Hvordan kan det lige være du er så god? hvor lang tid har du spillet?" hun så på ham med hævet øjnbryn.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Tors Aug 23, 2012 1:41 pm

Drake smilede og betragtede hende og grinte ”du klarede det godt af et første slag” smilede han og betragtede hende med et agtsomt blik mens han analyserede hende hvordan hun stod, han smilede da hun ramte bolden første gang ”det godt, det ser godt ud” sagde han og nikkede ”det er ikke svært det er nemlig rigtigt” sagde han og betragtede hende, da hun så ikke ramte den næste bold, han så så mod maskinen lige inden hun snakkede ”hvad mener du med at jeg er god`” spurgte han og smilede til hende ”jeg har ikke spillet lang tid, nogle måneder” sagde han og bar blevet hemmeligheds fuld,
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Aug 23, 2012 1:50 pm

Hun hørte efter. "Er du ikke god?!" hun måbede. "Hør," hun begyndte at smile til ham. "Jeg har set mange spille. og du er pisse god! og det siger ikke så lidt." hun løftede øjnbrynene og smilede endnu mere end før. "Kan du slet ikke se at du har stjerne-stof?" hun kiggede indtrængende på ham, kastede battet og smilede. "så vis dit fulde, hvis det du gjorde før ikke var godt nok." hun så udfordrene på ham. 'når man var okay, var man som hende, når man var mega god var man som ham.' "Hov, hvad hedder du enlig?" hun så på ham med sammen knebende øjen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Tors Aug 23, 2012 2:25 pm

Drake smilede til hende ”nej jeg er ikke god” sagde han bare og betragtede hende ”hvad er der?” spurgte han og smilede lidt skævt ”jeg har også set mange spille og det siger heller ikke så lidt, bare fordi jeg har nogle heldige slag så” sagde han og så lidt ned han så, så op på hende og smilede mere end før ”jeg kan ikke se hvad du mener med det der stjerne stof tingeltangel der” han så på hende, rystede på hovedet, opgivende. Han greb battet og så på hende ”jeg ved ikke om det er en god idé at jeg gør det her” sagde han og så på hende ”hvad skal du udfordre mig, hvad sætter vi på højkant?” spurgte han og smilede lidt udfordrende tilbage igen. Han smilede da hun spurgte til hans navn ”bare Kald mig Drake, Mit navn er Dracio Leonidas” sagde han bare og smilede lidt. ”Og du er?” spurgte han venligt.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Aug 23, 2012 11:12 pm

"Du har talentet til at blive en af de store. Og hvad mener du med at det her ikke ae et godt sted?"hun så på ham med milde og blide øjne. 'Hvad skal vi spille om?' tænkte hun og hørte at han spurgte til hendes navn. "Jeg bliver kaldt: Kat." hun trak på skulderne og sagde: "Mit rigtige navn er Kattriona Night." hun smilede til ham."Du bestemmer hvad vi spiller om." hun tog noget fra sin vandflaske, mens hun vendtede på at han svarede.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Fre Aug 24, 2012 12:04 am

"Jeg er nu sikker på at jeg ikke er god, eller har talent" sagde han og så væk fra hende. Drake betragtede hende, "det er ikke et godt sted, fordi jeg ikke er vild med at prale med mit talent og gave, som jeg har haft siden Altid" sagde han og smilede til hende, "Jeg analysere og forbedre på nogle punkter og det gør at jeg har talent for sport og sådan" mumlede han lavt og sukkede. "Jeg ved ikke hvad vi skal spille om, det var dig der udfordrede, så du må vide hvad vi skal spille om" sagde han og betragtede hende med et nysgerrigt blik. "Det glæder mig at møde dig Kat" sagde han
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Fre Aug 24, 2012 11:46 am

hun så på ham og smilede selv sikkert. "Okay den der taber giver middag. Så skal vi spille?" hun stod og vendtede på svar. Lidt efter gik hun hen og fandt et bat så hun kunne spille. "Hvor er det du har været henne? og jeg beklager hvis jeg har spurgt om det." hun så ned i jorden og smilede lidt.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Fre Aug 24, 2012 11:54 am

Drake så på hende mere sikkert og smilede så ”så du tør godt?” spurgte han og smilede ”en middag lyder godt” sagde han og gjorde sig klar. ”den første der misser taber” sagde han og betragtede hende så, inden han så ned, og svingede kort nogle gange ud i luften, ”bare vi rammer er det okay, vi skal fokusere på at ramme” sagde han så. ”jeg har været rund i alle verdenshjørner” sagde han bare og smilede lidt. ”Kina, Japan Korea, Spanien, Italien, Frankrig, Argentina, Peru og rundt om i Amerika og Europa, og bare i asien” sagde han lidt og smilede
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Fre Aug 24, 2012 12:02 pm

"Ja jeg tør godt.... men lov mig lige ikke at det ikke bliver alt for mange penge..." hun smilede stort til ham. "Fordi så mange penge har jeg heller ikke." hun ragte tunge til ham og grinede. "Skal vi starte." hun hævede øjnbrynene og gik hen på pladsen ved siden af ham. "3-2-1-NU!" maskinerne gik igang og, 1. slag, 2. slag, 3.slag.....
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Fre Aug 24, 2012 12:12 pm

Drake smilede og betragtede hende ”jeg kan intet love, eller jo.. Jeg spiser ikke ret meget, så det ville være spild hvis jeg forsøgte” sagde han og grinte da hun snakkede om penge. ”det bliver ikke dyrt for dig” sagde han og så hun rakte tunge ”ja lad os da komme i gang med at spille” sagde han og smilede han så hun hævede øjenbrynene og hørte hvad hun sagde. Drake sende første, andet, tredje og fjerde af sted med høj hastighed og præcision han var varm virkelig han timede hver slag præcis.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Fre Aug 24, 2012 12:30 pm

HUn smilede. efter et par minutter kunne hun mærke at hendes arme var ved at syre til. 'jeg stopper ikke! ikke før ham!' hun blev ved. 4. 5. 6. 7. 8. 9.... den fløj langt, "Mine... (slag)... arme...(slag)... Syre!" hun stønnede. "Gør dine slet ikke?" *pust.* hun pustede og stønede. det gjorde ondt. Men hun ville ikke give op.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Fre Aug 24, 2012 12:38 pm

Drake lidt han forsatte sådan som han aldrig havde lavet andet hele livet, an mærkede intet i armene og forsatte med hans slag 5. 6. 7. 8. 9. 10. han smækkede dem præcist og langt og han betragtede hen de ikke, kun bolden og maskinen havde hans opmærksomhed ”nej (slag) jeg (slag) har (slag) det (slag) helt (slag) fint” sagde han og sendte endnu et slag igen ”du (slag) burde (slag) ik (slag) presse (slag) dig (slag) selv (slag) så (slag) voldsomt” han sendte et slag igen da han var færdig med at snakkede han sendte det 23. slag af sted
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Fre Aug 24, 2012 12:53 pm

Hun fik det hele forbundet. hun smilede og prøvede ikke at presse sig selv så hårdt. ikke at det hjalp, men hun prøvede. 12..... 16..... 25.... hun ramte ikke nr.26 "PIS!" råbte hun. "Det her var da lige godt SATENS!" Hun gik hen til nettet og ruskede i det. "Hvordan kan du det?!" hun så på ham med øjnene på vid gab.
hun var sur. 'hvordan kunne han være så god?!' hun gik hen til bænken og tog en flaske vand, og tømte den ud i et hug.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Fre Aug 24, 2012 1:12 pm

Drake forsatte bare og kunne følge hende ud af øjenkrogen, han smilede kort og smækkede forsat boldende af H til han talte endda hendes slag, han nød egentlig bare at få smækket til nogle bolde efter så lang tid. Han kunne hører at hun ikke ramte nummer 26 og hørte hende, det fik hende dog ikke til at stoppe før han hørte hende ruske i nettet ”det er bare talent, og så teknik” sagde han, ”og jeg spiller for sjovt, ikke bare for at vinde, jeg har mere fysisk og mentalt styrke og det giver mig en fordel også” sagde han bare og så på hende med et smil.
”lad være med at blive sur, jeg spurgte om du turde” sagde han lavt og lagde hovedet lidt på skrå ”jeg er født med talent inden for ting jeg analysere og sådan og så er det som om jeg har lavet det et helt menneske liv” sagde han og smilede lidt han var stoppet med at slå, og gik over og vædede munden og fugtede læberne og smilede så lidt inden han drak.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  kattriona Fre Aug 24, 2012 1:26 pm

"Så har du jo talent!" hun grinede. "Det var som sådan det eneste jeg gik efter." HUn grinede. "Har jeg sagt, at jeg er en fantastisk skuespiller. Det hele var ofr at få dig til at inrømme det." hun puffede til ham med et smil. "Men, derfor giver jeg stadig en middag." hun blikede til ham.
"Ses vi om lidt... alså når vi har været i bad og sådan." Hun kiggede på ham med løftet øjnbryn.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Dracio Fre Aug 24, 2012 1:32 pm

Drake smilede og nikkede inden han blinkede ”ja jeg har talent inden or sport og sådan, men jeg kan bare ikke lide at prale om det, eller snakke om det” sagde han bare og så på hende ”så jeg skulle bare vise dig jeg har talent?” spurgte han og rystede på hovedet over hende ”det er du vel” sagde han ”jeg havde indrømmet uden du skulle ødelægge din egen krop, du kommer til at lide af kramper i morgen” grinte han og nikkede så til at hun gav middag ”okay, hvor vil du give middag henne?” spurgte han,
”ja vi ses om lidt” sagde han og pakkede sammen, gik mod omklædningsrummende og gik i bad, og klædte om. Han kom ud og stillede sig inden han gik hen og satte sig på en bænk
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9862
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

finaly Home. ~Kattriona Empty Sv: finaly Home. ~Kattriona

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum