The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 
Alma (1559)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 
amiana (903)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 
Kayla (861)
Every time we meeting ~Kattriona I_vote_lcapEvery time we meeting ~Kattriona I_voting_barEvery time we meeting ~Kattriona I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Every time we meeting ~Kattriona I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Every time we meeting ~Kattriona I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Every time we meeting ~Kattriona I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Every time we meeting ~Kattriona I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Every time we meeting ~Kattriona I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Every time we meeting ~Kattriona I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Every time we meeting ~Kattriona I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Every time we meeting ~Kattriona I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Every time we meeting ~Kattriona I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Every time we meeting ~Kattriona

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Tors Nov 28, 2013 2:43 pm

T: 05:50
S: gangen uden for spansk lokalet
V: overskyet, mørkt, køligt omkring frysepunktet
O: ingen andre ynglinge da de er til aftensmad

Xiëzi stod op af væggen og lignede en der ventede, egentlig vidste han ikke hvad han skulle lave, han havde for længst spist. I et kort øjeblik havde han overvejet at smutte på biblioteket, men var kommet på andre tanker da han end ikke havde haft lektier for. Så han var bare gået gennem skolen for at finde et sted han kunne tilbringe lidt tid, men havde ikke fundet et, da han ikke ville sætte sig i et lokale. Nu stod han bare og tænkte på hvor han skulle gå hen og være. Uden at blive forstyrret eller forstyrre nogen. Måske skulle han gå ned i spise salen for at se om der var nogen han kunne snakke med, måske var det selskab han manglede. Et lille smil prydrede hans læber, hvorfor vidste han ikke, måske fordi han havde gættet rigtigt, men hvilken form for selskab søgte han, det vidste han ikke. Måske skulle han gå ud og finde nogle af dem han kendte, måske skulle han finde nye bekendtskaber, eller også ville han se om der kom nogen inden for de næste pr. minutter. Mens sekunderne gik, besluttede han at han ville gå lidt, bare for ikke at ligne en der havde skumle tanker. Hvis han gik mens han ledte kunne det også holde nogle af hans tanker på plads. Ja han ville gå rundt og finde nogen han kunne snakke med, og måske vidste han også hvem han ville søge efter, det måtte tiden jo kun vise.


Sidst rettet af Xiēzi Søn Jul 27, 2014 1:53 am, rettet 1 gang
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Nov 28, 2013 2:59 pm

Påklædning: skole uniform.

Kattriona sukkede, det havde været en lang dag, skolen havde snøvlet sig af sted og der var ingen hun gad og snakke med.
Efter at hun havde gået et lille stykke tid opfangede hun færden af en velkendt person. 'og her er du så også' tænkte hun for sig selv og smilede roligt.
I et okay tempo gik hun lydløst hen ad gangen og fik øje på xiëzi. Hun besluttede sig hurtigt for at liste hen til ham og forskrække ham en smule. Lidt sjov skulle der også være plads til, selv på en kedelig aften.
Da hun var et eller to skridt fra hm smilede hun roligt og begyndte at tale. "burde man ikke være over at spise?" hendes spydige stemme afslørrede at hun drillede ham. "længe siden Xiëzi" hun grinede svag og gik op på siden af ham.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Tors Nov 28, 2013 3:08 pm

Han havde hørt hendes listende trin og at smil bredte sig om hans læber da han fandt ud af hvem det var. Han smilede kort endnu mere end før da han fik det bekræftet ved hendes stemme.
”ikke hvis man allerede har spist, fordi man gerne vil have lidt ro fra resten af skolen” sagde han så da han hørte hendes spørgsmål. Langsomt vendte han blikket mod hende og smilede kort til hende. ”Ja det er alt for længe siden” tilføjede han alt i mens at hans blik studerede hendes træk, med et skævt smil vendte han blikket frem igen og så ned af gangen ”Hvad har du så foretaget dig i al den tid der er gået siden sidst vi sås?” spurgte han venligt.
Mens han gik skævede han en gang i mellem til hende, hvorfor den nye interesse for hende var der, vidste han ikke. Men han ville ikke lade den vokse synderligt, med mindre han kunne finde et grundlag for den hvilket han tvivlede på selvom hans tvivl var svag, var den der stadig. Han vidste ikke hvad det var, men sidste gang de havde set hinanden havde hun rødmet en gang eller to, måske var det det han havde savnet, og det han studerede om det stadig var der.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Tors Nov 28, 2013 10:57 pm

Hun surmulede kort da han ikke blev forskrækket. 'keg duer ikke til at være stille... Ikke her.' tænkter hun kort og skubbede tanken væk igen.
Hun gengælte hans skæve smil, hold kæft hvor var det længe siden hun havde set ham, hvor havde han været?
Hun blev ræver ud af sine tanker da han spurgte hende hvadhan havde lavet i mellem tiden. "tja... Jeg har været på skolen, så er jeg begyndt til skydning i den lokale klub nede i byen, så har jeg været i praktikhos en militærenhed, som godt ville have mig...øm... Så har jeg været til flere koncerter.. Så har jeg redet, hm, tror det var det... Men jeg har sikkert glemt et eller andet." hun smilede skævt og stak hænderne i lommen. Hun mærkede hans blik på hende og smilede svagt. Havde hun noget siddende? Var der noget som der ikke burde være?
Hun kunne mærke, at hun begyndte at rødme en smule, ikke det helt store tomat farvede, men bare en under tone i hendes kinder. "hvad eller hvem kigger du på?" spurgte hun drillende og så dirkte på han med et skævt smil.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Fre Nov 29, 2013 1:21 am

Xiëzi så på hende da hun surmulede og smilede så til hende ”du kan ikke forvente jeg ville blive bange for dig. Eller havde du regnet med det?” spurgte han så venligt og smilede kort til hende.
Han betragtede hende mens hun smilede. Han havde egentlig savnet hende meget endda, nok mere end han ville kendes ved. Det var nu bare sådan det var, og det måtte han leve med.
Langsomt vendte han blikket frem mens hun talte, og nikkede kort og vendte blikket mod hende ”Det lyder faktisk spændende det du har foretaget dig” smilede han kort ”jeg har som altid været mest alene, læst, så har jeg været i Oklahoma City for at se min familie igen” sagde han så langsomt og smilet falmede ”så har jeg fundet ud af min søster er kommet ind på et stort privat akademi for unge talentfulde musikere” Sagde han langsomt med et lille smil. Selvfølgelig var han glad på hendes vegne, det ville helt klart gøre hende godt at være sammen med ligestillede som havde den samme gave som hende. Dog misundte han hende for at hun havde fået en chance for at komme så langt, når han ikke havde det. men der var ikke tid til at dvæle ved det. Nu når han også havde sin forvandling han skulle slås med også.
”der er intet i vejen med dit udseende du ser godt ud” sagde han så langsomt. ”jeg betragtede dig bare, for du plejer at rødme i mit selskab men det gjorde du ikke før nu… Jeg savnede det bare” sagde han langsomt, han var stoppet op og stod nu lænet op mod væggen igen, mens hans blik hvilede på hende.

Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Fre Nov 29, 2013 1:59 am

Hun grinede svagt. ”Jeg havde måske håbet at du blev en smule forskrækket.” hun så på ham da han smilede til hende.
Det kunne godt være at hun havde haft travlt med alt muligt, men der var noget som hun ikke var helt så stolt af. En sort skygge gled over hendes øjne da han sagde det var spændende. ”jah, det var det vel.” mumlede hun og så ned i jorden med et koldt blik. Hun var ikke stolt af det hun havde gjort… det var bare et uheld. Det var ikke hendes mening.
Han rev hende ud af tankerne og hendes triste humør da han begyndte at fortælle om hvad han havde lavet. Hun nikkede og smilede roligt da han snakkede om sin familie. ”Unge talenter? Wow, hun må være meget dygtig.” Hun så undrende på ham da hans smil falmede, der måtte ligge et eller andet under. I stedet for at, stikke til det smilede hun bare og så på ham.
Hun rødmede en smule mere da han kommenterede det. ”Seriøst… har du savnet at jeg rødmer?” hun rystede på hovedet og stillede sig foran ham. ”Men jeg har faktisk også savnet dit selskab.” hun betragtede ham og kløede sig på armen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Fre Nov 29, 2013 2:11 am

Xiëzi bemærkede skyggen der gled over hendes øjne og betragtede hende ”Det kan være der er noget der ikke var” sagde han langsomt, og rakte ud efter hendes hage og løftede kort hendes hove. ”undskyld hvis jeg sagde noget der sårede dig Kat” sagde han så langsomt og betragtede hende. Han forsøgte at fange hendes blik for at vise at han var ked af hvad han havde sagt hvis det havde gjort hende utilpas, det havde aldrig været hans mening.
Et smil prydrede hans læber igen da han hørte hendes ord, nikkede kort ”ja hun er et musikalsk geni” sagde han så langsomt, ”og jeg er glad på hendes vegne, selvom jeg misunder hende, mens hun kan dyrke hendes talent, dag og nat, eller mest om dagen, så kan jeg ikke udøve Parkour på fuldtid som jeg gjorde før når jeg ikke var i skole. Da jeg er her” sagde han så langsomt, ”Det er det der går mig på” sagde han langsomt med et lille smil.
Han smilede da hun rødmede, et venlig smil ”Ja jeg har savnet din kulør, din rødmen, og generelt bare dig” sagde han langsomt og betragtede hende, han vendte blikket mod hendes øjne og så direkte ind i dem, han bemærkede at hun stillede sig foran sig, og smilede kort indvendigt uden at vise det ”jeg er glad for at vide at du også har savnet mit selskab ” sagde han så venligt.

Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Fre Nov 29, 2013 3:52 am

Da han tog fadt i hendes hage så hun på ham. ”Der skete et mindre uheld.” sukkede hun og trak sin hage til sig. ”Det gjorde du ikke,” sagde hun mildt og smilede svagt. ”Det var bare noget som jeg gjorde… eller han var selv uden om det, men jah, der sket noget mindre godt.” hun sukkede.
”Musikalsk… Hm, cool, hvilke instrumenter spiller hun? Og hvor gammel er hun enlig? og du kan jo sagtens gøre. Det er bare at tage chancen, og du skylder mig en tur.” sagde hun drillende og prikkede til ham. Det kunne godt være at det var lang tid siden at de havde snakket sammen, men det med at han lovede at han ville lære hende det.. eller vise hende det, havde hun sq ikke glemt. ”jeg forstår dig… sådan har jeg det lidt med sollys… jeg savner at se solen og tage sol… men gudinden valgte noget andet for mig…” hun smilede roligt og så smilet om hans læber.
Hun grinede sødt og stillede sig ved siden ad ham op ad væggen. ”Du har savnet min rødmen.. tak tror jeg.” hun grinede stille og lænede sig op ad ham. ”Hm, glad for at jeg stødte på dig.” sagde hun roligt kradsede i en plet på hendes bukser.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Fre Nov 29, 2013 4:11 am

Xiëzi slap kort efter hendes hage da hun havde trukket den til sig og smilede så venligt og mildt til hende ”jeg ved dette lyder underligt og måske en smule hårdt, men du skal ikke dømme dig selv for noget du har gjort i selvforsvar.. Det er naturligt du vil forsvare dig selv. Det vi nu en gang er ved at blive til har nogle modhager” sagde han så langsomt og sukkede kort. ”jeg kan ikke sige hvad du gjorde, men du skal ikke dømme dig selv min ven” sagde han så langsomt.
”hun er klassisk, men giv hende et instrument og så vil hun kunne spille på det som om hun aldrig havde lavet andet inden for et pr timer” hans stemme var langsomt og mild mens han talte om sin søster, ”hun er 16, så der er to års forskel på os” sagde han så langsomt og smilede kort ”jeg ved godt jeg kan tage chancen, men jeg vil ikke udsætte mig selv for sådan noget ”jeg ved godt jeg skylder dig det, det behøver du ikke minde mig om at jeg gør” sagde han og puffede blidt hende, med et lille smil. ”er glad for din forståelse, men du har nok sværere end jeg har” sagde han så langsomt og betragtede hendes pande med blide øjne.
”ja jeg har savnet dig som en helhed, jeg syntes du er en ekstrem dejlig pige og et dejligt selskab” sagde han venligt og smilede kort. Han mærkede da hun lænede sig op af ham og var ved at lægge armen om hende. ”ja jeg er også glad for at du stødte på mig” sagde han så, han fulgte hendes hånd ned på hendes bukser.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Fre Nov 29, 2013 5:15 am

”Nej det jeg gjorde skulle jeg ikke have gjort.” hun sukkede og så på ham med kolde øjne. ”jeg skulle jeg skulle have styret mig, og taget mig sammen.” hun lukkede øjnene og sukkede svagt hvor efter hun åbnede dem igen. ”Men seriøst, knægten fortjente det…”
Hun lyttede til ham. ”Wow… og jeg kan knap nok spille.” hun grinede og lagde hovedet på skrå. ”Tja, nu hvor jeg selv kunne huske det, ville jeg jo bare lige på pege det, men hvorfor vil du ikke tage chancen? Er det ikke lidt underligt?” hun smilede roligt og grinede ad ham da han puffede til hende. Hun nikkede svagt og så ned.
Hun rødmede kraftigt da han gav hende et kompliment. ”Stop… jeg rødmer…” så ned og grinede en smule. ”Men tank. Det er jeg glad for.” en lille tanke tog form i hendes hoved da han ville lægge armen om hende. ”Hm, gad vide.” sagde hun og flyttede sig lidt så hans arm ikke blev mast helt vildt. ”Hm, bedre.” sagde hun roligt og lænede sig op ad ham igen.
Da han så ned på hendes hånd, smilede hun svagt. ”Hva’ noget spændende?” spurgte hun drillende og så op på ham, igen. ”og tja, jeg var sq nok sødt på dig et andet sted ellers.” hun så op på ham og kom i tanke om at hun ikke havde spist og at solen snart stod op. ”Hm, vil du ikke med over og have noget mad, jeg ved godt du har spist, men jeg har ikke spist og solen står snart op.” hun ventede på en reaktion fra ham.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Fre Nov 29, 2013 5:29 am

Xiëzi nikkede kort ”der er meget man ikke skulle have gjort, jeg ved ikke hvad det er du har gjort, og jeg ved ikke om du vil eller kan dele det med mig, men det er også lige meget” sagde han og gengældte hendes blik, selvom hendes øjne var kolde, gengældte han hendes blik med venlig og blide øjne. ”Kat.. Hvad der er sket er sket, og uanset om du vil ændre det eller ej, kan vi ikke ændre hvad vi har gjort, men vi kan prøve at rette op på det der kan være muligt at rette hvis det er en fejl der plager os for voldsomt” hans stemme var roligt. ”jeg ved ikke hvad den knægt gjorde kat eller hvad han fortjente. Men lige nu kan du intet gøre” hviskede han lavt.
”samme her jeg kan heller ikke spille, og jeg misunder hendes voksende talent, men jeg har mit eget talent, og jeg nyder til gengæld det jeg kan” smilede han kort ”jeg kunne regne ud at det var det der var hensigten” tilføjede han kort og trak på sine skuldre inden han svarede på hvorfor han ikke ville tage nogle chancer hvad hans parkour angik ”jeg vil ikke ende med at falde og komme alvorligt til skade, eller tage hele vejen ind til Oklahoma city for at træne hver dag, det ville blive for hårdt og derfor tager jeg ikke chancerne endnu” sagde han så langsomt.
Da han opdagede hendes stærkt røde kinder smilede han venligt og blidt ”jeg siger bare tingene som jeg ser det kat” sagde han lavt, men højt nok til at hun kunne hører det uden problemer. Han mærkede at hun lænede sig lidt frem, så hans arm havde nok plads. Da hun lænede sig ind mod ham, trykkede han hende blidt ind til sig. ”meget bedre, nu er det lidt mere behageligt” hans stemme var rolig og behersket.
”nej ikke mere end det plejer at være. Jeg fulgte bare en bevægelse” svarede han roligt. ”det var du helt sikkert, men skal jeg være ærlig er jeg glad for at det var nu” sagde han kort og vendte blikket mod hende og smilede. ”jeg kan godt gå med dig over for at du kan få noget at spise, det gør mig ikke noget” han holdt stadig sin arm om hende uden at tænke på at ville slippe hende lige foreløbig.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Lør Nov 30, 2013 4:31 am

Hun lyttede roligt til ham og sukkede svagt, skulle hun fortælle det der skete inde i militæret? Og det han gjorde mod hende? Hun så på de blide øjne. Hvordan kunne han se på hende med dem?
”nej, men jeg reagerede for voldsomt… men det han gjorde… jah… øm… okay nu får du en længere historie.” hun sukkede opgivende. ”Kan vi ikke snakke om det, når jeg har fået noget at spise og når vi er et lidt mere privat sted? Det er bare ikke noget jeg vil dele med alle da det er ret meget i mod det vi må…” hun kiggede nervøst omkring, bange for at nogen stod og så på dem, og lyttede.
”tja, der er jo nogen der bare er gode, men held og lykke til hende.” sagde hun venligt og smilede en lille smule.
Hun nikkede til hans snak om parkour. ”Du behøver jo ikke tage hele vejen til Oklahoma, når du jo udøver parkour, er det jo i gaden, og desuden kan du træne inde i Tulsa.” hun så på ham med et blidt blik, men kunne nu godt forstå at han ikke ville tage chancen hvis han kom til skade og derved ødelagde muligheden for at gennemgå forvandlingen.
Et lille fnis undslap hendes læber. Hun kunne ikke finde rundt i sig selv når hun var sammen med ham, normalt ville hun have taget det køligt og sagt tak, men sammen med Xiëzi, var hun helt tøset og sådan.
”er du sikker på at et bare var en bevægelse du fulgte?” spurgte hun drillende og blinkede en gang til ham.
Hun smilede svagt og nikkede. Det var godt at det var nu de mødtes, hun havde savnet ham, meget… måske lidt for meget…
Et lille smil dannedes om hendes læber da han gerne ville over og have noget at spise… eller hente noget mad til hende. Hans arm om hende, det føltes godt, rigtig godt.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Lør Nov 30, 2013 5:07 am

Xiëzi så roligt på hende og ventede på en reaktion, men han vidste selvfølgelig ikke hvad det var han skulle se efter, andet end at de kolde øjne ville forsvinde. Men han betragtede hende egentlig bare og betragtede hende og ventede.
”det sker af og til at man reagere voldsomt på nogle ting Kat, det må vi tage med… Jeg vil gerne høre det, hvis du vil dele det, men du skal være helt sikker på det” sagde han langsomt og smilede kort da hun sukkede opgivende. ”jo selvfølgelig kan vi snakke efter du har fået noget at spise” sagde han og smilede lidt ”vi kan tage et af vores værelser, jeg ved ikke om du bor alene, men jeg gør stadig, så vi behøver ikke bekymre os om at blive forstyrret med det samme, men ellers kan vi finde et andet sted, hvis du hellere vil det” sagde han så kort. Fulgte hendes blik rundt. Det måtte have været slemt, hvis hun var så bekymret. Han følte virkelig med hende.
”nogen af gode, andre kan blive gode, og få er født med store talenter” sagde han så og nikkede ”tak det skal jeg nok sige videre næste gang jeg ser hende” sagde han så kort og smilede
Han så overrasket på hende da hun fniste, han vidste ikke om han havde forventet det, men overrasket og glad blev han. ”jeg er bare en ærlig person for det meste” sagde han så kort og smilede lidt. Han forstod ikke altid piger og dette var en af de situationer. Dog brokkede han sig ikke. Dette var en hyggelig og dejlig stund.
”måske var det noget andet jeg fulgte det kan du have ret i” medgav han drillende og trykkede hende tættere ind til sig ”Det er ikke til at vide” sagde han så og klukkede.
Han havde savnet hende, det ville han gerne indrømme men han ville ikke indrømme hvor meget det egentlig var, for det var mere end han muligvis ikke var stolt af. Men savnet hende havde han langt mere end hvad godt var.
Da han så hun smilede kunne han ikke lade være ”skal vi gå?” spurgte han så og ventede på hendes svar ”vi burde gå inden alt det gode forsvinder” tilføjede han kort og havde stadig ikke tænkt sig at slippe hende før hun sagde han skulle.

Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Lør Nov 30, 2013 8:52 am

Hun smilede roligt til ham og grinede svagt. ”Nå? hvad var det så du fulgte? Du må da vide hvad du kiggede efter.” et lille grin forlod hendes læber og hun puffede blidt til ham.
Hun nikkede til ham. ”Hvis jeg ikke snart får noget at spise… tja, du vil ikke vide hvad der sker.” sagde hun drillende og puffede til ham med hendes hofte.
Hun kunne lide at han havde sin arm om hende. For en gang skyld følte hun sig tryg. En rar følelse hun havde savnet. Hun begyndte roligt at gå over i mod spise salen. Hun var sammen med Xiëzi, og havde det fedt. Hun kunne ikke ønske sig mere lige nu.

Kattriona åbnede døren over til spisesalen. Hun havde ikke brokkes sig over at han havde armen om hende og der for havde hun vel stadig armen om hende. Et lille smil dannedes om hendes læber da nogen af hendes veninder kiggede lidt underligt på hende. ”Hm, hvad skal jeg vælge?” mumlede hun for sig selv da hun var kommet op og så al maden. Hun snuppede en bakke og begyndte at snuppe nogle ting. En flaske med blodvin og et glas, en skål med noget ris sovs og mørbrad. ”nøj! Nam!” hun snuppede en dessert med budding og en ske. ”Sådan. Skal vi gå uden for?” spurgte hun og så op på Xiëzi og smilede roligt til ham.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Lør Nov 30, 2013 9:12 am

Xiëzi Betragtede hendes smil og lyttede til hendes latter ”er du sikker på at du vil vide det?” spurgte han så kort og smilede da hendes grin over at han puffede hende ”jeg ville bare se hvad det var du havde gang i” sagde han så og smilede kort.
”jeg har hørt rygter om at normale piger bliver til frådende monstre hvis de bliver sultne, så jeg tør ikke engang tænke på hvad der vil ske med sådan nogen pigerne her på stedet ville blive” sagde han og rystede som om tanken skræmte ham, men han kunne ikke holde den drillende tone tilbage.
Hans hånd var forsat om hende, og hvilede forsat om hendes talje, hvor den hele tiden hade ligget, selvom det havde været mere afslappende for ham at hvile den mod hendes hofte. Men han skjulte det godt ved bare at nyde at hun egentlig tillod det. Han fulgte med hende, forsat med armen om hende. Han kunne ikke benægte at han nød hendes selskab, det gjorde han, det var altid afslappende og let at være sammen med hende.

Da han fulgte med hende ind i spisesalen, forsat med sin arm om hende da hun ikke havde sagt noget. Han havde bemærket blikkende hos folk og der han så hendes smil undrede han sig kort over det ”folk kigger virkelig” mumlede han kort og smilede så selv mens han ventede på hendes svar eller noget. ”jeg ved ikke hvad du skal vælge, da jeg ikke er dig kat” sagde han så da han ikke havde opfanget at hun mulede for sig selv. Han stod afventende mens hun fandt hvad det var hun var i færd med at finde hvad det var hun skulle have, han lagde mærke til hvad det var hun tog og smilede så kort ”Ja lad os komme udenfor” sagde han så kort og smilede tilbage til hende.

Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Lør Nov 30, 2013 10:18 am

Hun grinede ad ham og svarede: ”Jah, jeg er ret sikker på at jeg vil vide det.” sagde hun drillende og så at han smil. Det passede rigtigt godt til ham at smile. Hun rødmede svagt da hun tog sig selv i at betragte ham.
Hun grinede venligt og kunne ikke lade være med at smile til ham. ”Tja, nu er jeg allerede et monster og hvis jeg så bliver sulten… oh… jeg tør slet ikke tænke på det.” sagde hun i et drillende toneleje.

”Jah, de kigger og lad dem glo. Jeg er pænt lige glad.” hun smilede op til ham. ”Men er nu glad for at det er dig jeg er sammen med.” hun blinkede til ham. Efter at hun havde valgt maden og han havde svaret på hendes spørgsmål smilede hun til ham. ”Super, vi kan sætte og ude ved det bord.” hun pegede på et rundt bord der stod uden for. Roligt gik hun ud mod bordet og åbnede døren med hendes frie hånd, så hun balancerede bakken med mad i den anden.
Hun stillede maden på bordet og kiggede op. Himmelen var stadig mørk, men hun kunne fornemme at der ca. var en time til at solen stod op. ”Hm, jeg skal spise hurtigt…” mumlede hun og fjernede blidt hans hånd fra hendes talje så hun kunne sætte sig ned på bænken. Hun satte sig roligt og begyndte at spise.
Hun lyttede rundt og prøvede at opfange lugten af ynglinge eller vampyrer men der var ingen. ”Okay, nu er vi lidt mere afsides, okay.” hun sukkede og pillede ved en snor på hendes vest.
”Tja, øm… hvor fanden skal jeg begynde?!” hun hældte noget af blod vinen op og drak et glas. ”Da jeg var i militærpraktik, kom jeg selvfølelig om aften og jeg fortalte at jeg var fra NH og de accepterede det. øm, så skulle jeg jo ind på et af værelserne og kom ind og fik en seng i underkøjerne længst væk fra vinduet. Pigerne snakkede roligt med mig og vidste ikke jeg var fra NH. Da vi så skulle ud om morgen… kom en af drengene og hev mig med ud af sengen. Han så mig uden min dækcreme og… først så han bare uforstående på mig og grinede ad mig, han kaldte mig en vandskabning og hev mig uden for i mens solen var på…” hun kunne mærke at det pressede på bag hendes øjne og en trykken for hendes bryst var begyndt. ”Jeg brændte… han grinede bare ad mig.” hun snøftede svagt og prøvede at holde det tilbage, men nogen af dem var trængt igennem. ”jeg flygtede indenfor og hvæsede ad ham, han gik sin vej og råbte på alle de andre. Slev pigerne kom for at håne mig…” hun trak benene op til sig og fortsatte. ”Øm, jah, jeg tog mig roligt sammen og stod så bare og så på dem alle sammen, men stille og roligt blev jeg mere og mere vred over at de hånede mig, så jeg reagerede på den måde at jeg løb ud og tog fadt i ham, og…” hun lukkede øjnene og sukkede svagt. ”Jeg var bare så rasende… jeg gjorde bare det at jeg trak ham indenfor og drak lidt ad ham… okay måske lidt mere end lidt, han var pænt døsig da jeg var færdig.” hun så op på Xiëzi og med et blik fuldt af smerte og anger.. Hun ville slet ikke have gjort det, men det tog bare over… hun havde set sig blind og havde glemt alle deres regler. Det havde slet ikke været hendes mening at gøre det.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Lør Nov 30, 2013 11:20 am

Xiëzi han mærkede hendes blik da betragtede hende. Smilet lå stadig om hans læber, Han vidste ikke hvorfor hendes rødmen den påvirkede ham på den måde som den gjorde. Men egentlig var han også ligeglad med hvad grunden var, han syntes det klædte hende.
”jeg ved ikke om jeg ville kalde dig et… Nej vi er ikke monstre, selvom mennesker syntes vi er det” sagde han så kort og smilede til hende ”du har ret, det er bedst ikke at tænke på hvad der ville ske hvis du blev for sulten” sagde han så og grinte kort.

”Jeg havde heller ikke tænkt mig at gøre andet end at lade dem betragte os” sagde han så, mens han gengældte hendes smil. ”Hvordan skal jeg forstå det?” spurgte han ”det kan jo tolkes på så mange måde, nogle mere vanvittige end andre, hvor nogen går over i en helt anden retning” sagde han så drillende. ”jeg er også glad for at jeg er sammen med dig” sagde han kort og trykkede hende endnu en gang ind til sig selv. Han betragtede forsat hendes mad, og var egentlig glad for at han havde spist. ”så lad os da komme af sted” sagde han så, han fulgte hendes hånd og nikkede. Han fulgte med hende da hun gik mod bordet. Et lille smil og en latter kom fra ham, da hun åbnede døren og balancerede med maden, latteren kom fordi hun gjorde det besværligt når han ikke havde noget i hænderne.
Han ventede på at hun havde sat maden fra sig, og så, så selv op mod himlen og sukkede kort, inden han rystede på hovedet. Da hun fjernede hans hån lagde han begge hænder i sine lommer i sine bukser og satte sig ned ved siden af hende ”du skal bare spise så du ikke kommer til skade, og der er god tid til at solen står op” sagde han så langsomt og betragtede hende mens hun spiste.
Han betragtede hende mens hun lyttede, sagde intet inden hun gjorde det, da han lyttede til hende, og vidste at han nu ville få at vide hvad det var der plagede hende, men han havde ikke forventet det, så han satte sig lidt til rette og tog hænderne på af sine lommer og rettede sig så han viste at han var interesseret.
Han lyttede til hendes fortælling og nikkede når han følte der var trang til det, og knyttede hænderne da han hørte hvad de havde gjort ved hende, han forsøgte ikke at skjule sin væmmelse over hvad menneskene havde gjort ved hende. Ikke på et eneste tidspunkt under hendes historie havde hans øjne fjernet sig fra hende. Da kunne se hun led rakte han ud efter hendes hånd og så på hende ”kat jeg er har for dig okay, du behøver ikke at forsætte lige nu hvis du ikke kan, ”hvis der altså er mere, jeg behøver ikke vide mere” sagde han lavt og lænede sig ind og lod den anden hånd finde hendes kind så han sad ubekvemt, hvilket han var ligeglad med.

Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Søn Dec 01, 2013 6:07 am

Hun grinede kort ad ham. ”Det skal forstås på den måde at jeg er glad for at jeg er sammen med dig, som i at jeg har savnet dig…” sagde hun glad og rystede kort på hovedet.

”tja, hvis jeg ikke spiser… jeg kommer ikke til skade… ikke helt.” hun grinede svagt og fortsatte i, et drillende tone leje. ”God tid til at solen står op? Der er en time til helvede begynder… og der sover jeg godt.” hun smilede roligt og spiste lidt mere.

Da han rakte ud efter hendes hånd, tog hun hans og kiggede ned. Hun kunne bare ikke fatte at hun havde gjort det. ”Tja, jeg fik lov til at være sammen med nat patruljerne så jeg ikke behøvede at brænde op.” hun smilede svagt og snøftede en smule. Et lille smil fandt vejen frem til hendes læber da han rørte ved hendes kind. Roligt så hun op på ham og grinede. ”Sidder du ikke lidt dårligt?” Kattriona rettede sig op og smilede venligt til ham. Hun slap hans hånd og rykkede sig lidt så hun kunne spise resten af sin mad. Efter kort tid var hun færdig med at spise og sukkede. ”Det var lækkert.” hun slog sig på maven og smilede til ham. ”Har du enlig smagt blodvin?” hun lænede sig ind til Xiëzi og havde et glas blodvin i hånden.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 01, 2013 7:46 am

Xiëzi så på hende og smilede kort ”jeg sagde bare det kunne forstås på mange måde” sagde han så med et lille smil. ”Men jeg har også savnet dig” sagde han så langsomt og smilede til hende, et ganske kort smil.
”jeg ved godt at solen står op om en time, og at det er et helvede for dig, at være ude i solen… Alt det er jeg godt klar over, men at spise på en time er god tid… Og jeg ser helst at du ikke kommer noget til, for så ville jeg få det dårligt med mig selv, og føle at jeg fik dig til at blive ude i solen” sagde han så langsomt og betragtede hende mens hun spiste.

Han så ned på deres hænder da hun tog hans hånd, et lille smil prydrede hans læber men de havde hinandens hænder. Han vidste ikke hvorfor, men han havde gjort det han gjorde for at vise at han var der for hende. ”det er jo så altid dejligt at du kom i en natpatrulje det har sikker været noget for dig” sagde han og simlede til hende. Han bemærkede hendes smil da hans hånd rørte hendes kind. ”Jo jeg sidder lidt ubehageligt, men det gør mig ikke noget lige nu” sagde han roligt og betragtede hende ”du skal bare vide jeg er her for dig, og jeg er din ven hele vejen igennem, og det er der ingen der skal ændre på” sagde han, hans blik var fast og besluttet. Da han mærkede hun slap hans hånd og hun rykkede sig så hun kunne spise smilede han kort. ”Så du skal ikke have mere?” spurgte han så roligt og smilede kort da hun slog sig på maven, slap en lille latter hans læber. ”Nej jeg har ikke smagt blodvin, men det bliver jeg nød til på et tidspunkt” sagde han roligt og betragtede hende da hun lænede sig ind mod ham, med et glas i hånden.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Søn Jul 13, 2014 3:33 pm

”Jeg skal ikke have mere Xiëzi, jeg er helt mæt.” hun grinede skævt og rystede på hovedet.
Da han nævnte at han ikke havde smagt det, nikkede hun stille. Xiëzi var jo også kun en 3. trins mærket yngling.. ikke en 5. eller 6. trins mærket, som hende selv. ”Hvis du ikke har smagt det, skal du nu, sammen med mig. Kom.” hun tømte sit glas og stillede det på bakken. ”Hvis jeg er heldig har jeg ikke nogen makker i nat, så du kan låne sengen ved siden af hvis du har lyst.” Kattriona smilede skævt og så på ham med et lille glimt i øjet. ”Jeg skal nok lade være med at grine for meget, når du spytter det hele ud igen.” Hun lænede sig helt ind til ham, så hun næsten kunne smage hans ånde. ”Men hvis du kan lide det, burde du smage den ægte vare.” hun lod en finger løbe op ad hans hals og fjernede sig igen inden han kunne nå at gøre noget. ”Så kom din syv sover inden jeg falder i søvn.” Kattriona løb hen mod indgang og vente sig om mod Xiëzi. ”Hvis du vil med selvfølelig?” Hun kom i tanke om at han slet ikke havde haft en chance for at lade ham tale.

//undskyld tiden.. jeg er virkelig ked af at du har måtte vente så længe, jeg har bare slet ikke haft tid :/ undskyld
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Man Jul 14, 2014 2:31 am

Xiëzi stirrede på hende, med et hævet øjenbryn og et skævt smil da hun sagde hun var mæt. "su er godt klar over at jeg slet ikke spiser ret meget, det er også en af grundene til at jeg ikke udøver så meget pakour mere, det er mit energi niveau ikke højt nok til mere." mumlede han kort. Hans overaskede udtryk da hun sagde han skulle smage blodvin sammen med hende, "tror du ikke det er bedre at vente til jeg natur ligt får trangen til det.?" Spurgte han langsomt stadig med det overaskede blik. langsomt løftede han et øjenbryn i et mistænkligt blik, "Så du vil have jeg skal gå med dig op på dit værelse.?" han smilede og rystede kort på hovedet med et smil. Han indåndede hendes ånde og lukkede øjnene "jeg tror meget hellere jeg vil vente med at smage noget der er i nærheden af blod, indtil jeg er klar kat." hans stemme var næppe en hørlig hvisken mens han betragtede hendes øjne. Han stivnede under hendes berøring af hans hals, et kort smil mens han muskler spændte da han ikke havde forventet det. "du burde ikke kalde mig en syvsover, kat," hviskede han og rejste sig da hun var begyndt at løbe, "Jeg kan da sagtens gå med," smilede han og gik mod hende.

// er intet at gøre ved vente tiden, så du behøver ikke at undskylde over det, tiden og lysten skal jo også være med, så jeg har ikke noget at klage over, så det er som sagt okay, og hvis du skulle bede om tilgivelse, for at lade mig vente så er du tilgivet, for der er ikke noget at tilgive Smile //


Sidst rettet af Xiēzi Søn Jul 27, 2014 1:53 am, rettet 1 gang
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Man Jul 14, 2014 3:43 am

”Ikke spise ret meget mere? Hvad er der galt? Du kan tro nej hvis du prøver at sulte dig selv, så stopfodre jeg dig med et eller andet.” Sagde Kattriona alvorligt, dog med et skjult glimt i øjet. ”Ej, men hvorfor spiser du ikke? Du elsker da at dyrke parkour..” Mumlede hun og prøvede at finde hoved og hale i hans underlige snak…
”nej, vi kan lige så godt se hvordan du reagere på blod nu.” Grinede hun. ”Men tja, hvis ikke du vil skal du ikke.” da han snakkede om at gå ned på hendes værelse, slog hun sig for panden. ”Nej jeg spørger og om du vil med ud og lege på vejen.. Selvfølelig spørger jeg om du vil med ned på mit værelse din papand.”
Hun mærkede godt han spændte i hele kroppen da hun rørte ved hans hals. Det var en lidt sjov måde at reagere på, eller… den var jo normal, men alligevel var den lidt uventet. Kattriona tænkte ikke længere over det og kom i tanke om at han faktisk havde sagt, at han ikke ville smage blod før han var klar til det. I et drillende toneleje grinede hun: ”Argh, du da lidt kedelig. Ej Fair nok, det er jo dig der skal smage det.”
”Jeg kalder dig syvsover fordi jeg kan, Xiëzi.” Mumlede hun og rystede på hovedet. Han var en sød knægt… hun skulle passe på det ikke gik galt.. hendes ”monster” kunne desværre godt finde på at tage over hvis ikke hun var opmærksom nok på at holde den nede.
Da hun fik bekræftet at han gerne ville med, lavede hun et lille glædes hop og tog fadt i hans hånd, for at trække ham indenfor og i den rigtige retning i mod hendes værelse.

//Springer lige i tiden så det bliver nemmere ^^ //

--- de røde ynglinges sovesal---

”Um, her over og ned af trappen, så er vi der.” Sagde hun med en glad stemme. Under hele turen havde hun holdt Xiëzi hånd, med mindre han havde gjort sig fri af hende.
Da hun kom til sin dør smilede hun glædeligt og skubbede den op. Et stilfuldt værelse trådte frem. Det som var standarten for 5 trins ynglinge var luksus for 3 trins. 2 store senge var placeret opad hver sin væg, to skriveborde og en reol. Skrivebordende var sort med røde udskæringer i, så de passede til deres ynglinge, to stole var også stillet frem. Kattriona var en bogorm, det kunne ses på reolen. Hver hylde var proppet til renden med alverdens bøger, engelske, tyske, franske og spanske bøger, inklusiv hendes lærebøger. Et lille køleskab stod også gemt godt væk over ved døren ud mod badeværelset. ”Godt, her bor jeg så helt alene.” Sagde hun venligt og slog ud med hånden mod hendes værelse.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Man Jul 14, 2014 7:02 am

Xiëzi så på hende og rystede på hovedet over hendes modereligwbopførsel, "Kat tro mig, jeg forsøger ikke at sulte mig selv, det ville jeg ikke kunne finde på. Men jeg har ikke brug for så stort energi forbrug når jeg nu ikke træner så voldsomt mere." sagde han venligt og smilede til hende, "du har ret i at jeg elsker parkour, men eftersom jeg sover om dagen, og det er for mørkt om natten oppe på tagene, kan man ikke rigtigt blive ved." sagde han langsomt og så ned på sine hænder.
han løftede et økøjenbryn og så på hende og klukkede, "du vil bare se mig lide" sagde han og grinede kort til hende, selvom han så fornærmet ud. "Ja lad os gå ud og lege på vejen det vil blive sjovt" sagde han roligt og lagde fornærmet hænderne over kors med et smil.
han stivnede fordi han blev overrasket over hvad hun gjorde. "åh ja jeg er meget mere kedelig end det" hviskede han drillende og udfordrede.  Da han lyttede til hendes ord smilede han, "sandt nok det kan du, men er det sand færdigt" sagde han langsomt og roligt. Han grinte over hende.

Mens de var gået havde han nusset hendes håndryg. "wauw der er ikke så mange ting har vi slet ikke, men dine bogsamling er dog imponerende" sagde han langsomt, ventede egentlig på at hun ville inviterer indenfor så han ikke bare skulle stå og se på hendes værelse.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  kattriona Man Jul 14, 2014 8:03 am

Hun bed sig stille i læben da han svarede på spørgsmålene omkring hans spise vaner. ”Men din krop har stadig brug for det.. forvandlingen.. den din krop helst skal overleve, ellers ender du som mig.” Hun pegede på hans mærke og grinede svagt. det var godt han ikke havde planer om at sulte sig selv, ellers var det først gået galt..
”Tal for dig selv din blinde øgle, jeg kan se bedre i mørke end i lys.” Hun grinede og rystede på hovedet. ”du kan gøre det lige inden sol opgang inde i byen, der er mulighed for det.. men jeg forstår godt du ikke vil.. du må ikke komme til skade..” Hun så ned og rødmede svagt.
Et uskyldigt smil dannede sig om hendes læber og hun så på ham med blide øjne. ”Jeg aner virkelig ikke hvad du taler om.” og der faldt masken af og Kattriona brød ud i latter. ”Undskyld, men lidt.” Hun blinkede drillende. Det var nu sjovt at være sammen med Xiëzi. Hvordan kunne det egentlig være de slet ikke havde mødt hinanden på skolen? fordi så stor var den da heller ikke…
”Det må jeg hellere lave om på, så nu du advaret.” drillede hun og smilede stort. Nu kunne hun få lov til at lave lidt sjov med ham.. eller bare prøve at få ham til at slippe hans hæmninger.

Hun grinede mildt da han så hendes værelse. ”Nu er jeg også en del længere oppe end dig, ik?” Drillede hun og hev ham med ind. Hun slap hans hånd og lukkede døren bag sig. ”Jøsses.. endelig kan jeg skifte.” Mumlede hun og smed hendes vest på sengen. ”um.. jah, her bruger jeg så ca. 99 % af tiden.” Hun grinede drillende og åbnede køleskabet. Glasflasker larmede og hun fandt en flaske blodvin frem. ”Ville du smage lidt, eller ville du hellere springe over?” Kattriona så på ham med et kækt og udfordrende smil. Hun ville se om han ret faktisk ville drikke det, eller smage på det… måske kunne han lide det?
Hun stillede flasken på skrivebordet og fandt to små glas og stillede dem ved siden af. ”Uh jeg er tilbage om lidt.” Hurtigt smuttede hun ud på badeværelset og lukkede døren efter hende.
Hun åbnede for vandet og lod det kolde vand løbe et øjeblik inden hun lod sine hænder blive våde. Med våde og kolde hænder kølede hun sit ansigt ned. Kulden hjalp lidt og beroligede hendes indre ”monster”.
Kort efter kom hun ud igen og smed sig på hendes seng. ”God… glæder mig til at sove.” mumlede hun og satte sig op og betragtede Xiëzi.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10306
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Xiēzi Tirs Jul 15, 2014 4:05 am


Da han lyttede til hende rystede han på hovedet af hende, "rolig Kat" hans stemme var afslappet "jeg spiser det jeg har brug for kaloriemessigt, jeg får mit behov dækket." sagde han langsomt og roligt, smilede kort til hende. "Du ved også godt at jeg ikke har det særlig godt med alt dette. Med forvandlingen." langsomt lukkede han øjnene. "Du er virkelig bare for meget Kat" rystede han på hovedet over hende. "jeg tror på at du kan se bedre i mørke, men, du kan jo ikke en gang tåle solen" sagde han langsomt og vendte blikket ned. Han betragtede hende roligt og så på hende.

"ja jeg ved godt du er længere oppe i forvandlingen end jeg" sagde han langsomt og smilede kort til hende, "nej jeg vil gerne vente til jeg er klar." Mens hun var ude på bade værelset havde han sat sig på den anden seng og betragtede sine hænder og knappet hånd sorte skjorte så den hvide t-shirt der sad tæt på hans muskuløse krop. Han havde lyst til at træne, men vidste det ikke ville være passende på hendes værelse. "det er helt okay at du lægger dig til kat." hviskede han roligt.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8572
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Every time we meeting ~Kattriona Empty Sv: Every time we meeting ~Kattriona

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum