The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 
Rosa (1572)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 
Alma (1559)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 
Ciel (1525)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 
kattriona (1467)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 
Perceval (1358)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 
amiana (903)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 
Kayla (861)
At være alene- scorpius  I_vote_lcapAt være alene- scorpius  I_voting_barAt være alene- scorpius  I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
At være alene- scorpius  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
At være alene- scorpius  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
At være alene- scorpius  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
At være alene- scorpius  I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
At være alene- scorpius  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
At være alene- scorpius  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
At være alene- scorpius  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
At være alene- scorpius  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
At være alene- scorpius  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


At være alene- scorpius

3 deltagere

Go down

At være alene- scorpius  Empty At være alene- scorpius

Indlæg  Moon Tirs Sep 14, 2010 8:03 am

T: Irl
S: Spisesalen
O: Spisesalen
V: Regn og koldt

Silver gik rundt ind på gangen, hun kiggede efter et sted at være. Hun ville ikke være på sit værelse mere. Det var så kedeligt, og hun havde nu hellere ikke noget at lave. Hun rettede på sit Skoleuniform, det var ikke noget særligt ved den. Den lignede de nye. Hun sukkede stille, hun kom kort i tanke om Rikki, hendes kat. Hun vendte sig om, og der stod den lille rødbrune kat og kiggede op på Silver. Et let smil gled ned over læberne på Silver. Hun bukkede sig ned og tog den op. "Hvorfor sige du ike noget," mumlede hun smilende med en let undertone. Hun gav Rikki et blidt klem. Hun elskede dyr, hun havde half mange dyr i England, hvor hun kom fra. Hendes smil gik stille væk fra hendes læber. Når hun tænkte tilbage på England kom hun til at savne alt ved det land. Hun gik ind i spisesalen. Hun satte sig på et brod og kiggede ud af vindue. Hun sukkede stille og lukkede øjnene. Hun prøvede at tanke på noget andet, men det kunne hun ikke.
Moon
Moon
Yngling

Nye navn : Moon Heartlin
Url Alder : 16 :3
Antal indlæg : 20
Vampyr Erfaring : 10014
Respekt : 0
Skoleuniformen : Normal, da jeg ikk ehar gjort noget ud af den endnu :3
Join date : 13/09/10
Geografisk sted : Nattens hus? :3

Tilbage til toppen Go down

At være alene- scorpius  Empty Sv: At være alene- scorpius

Indlæg  scorpius Tirs Sep 14, 2010 8:19 am

der kom en dreng gående. hans uniform var helt sort. swn havde metal spænder på der blev forbundet med sorte remme. bukserne så også sdan ud. han havde nogle store støvler på og en skulder taske hvor der stod noget. han kiggede sig rundt omkring. der var ingen ledige steder. han gik over til den nærmeste mur der var i nærheden af en pige med en kat uden nogen speciel uniform. han lagde dog ikke meget mærke til hende han gik i sine egne taker. han satte sig op ad muren. han trak en blok frem og en blyant og begyndte at skrive.
*gad vide hvad vi skal have at spisei aften* tænkte han og kom ufrivilligt til at skrive en masse retter ned på papiret. blandt andet risengrød. boller i karry. lasagne og en masse andre. han grinte lidt for sig selv og lagde blokken ned igen hvor efter han lukkede øjnene og slappede af,
scorpius
scorpius
Yngling

Nye navn : scorpius
Url Alder : 15
Antal indlæg : 152
Vampyr Erfaring : 10189
Respekt : 0
Skoleuniformen : han har en meget dyb blå lignene trøje på med sit 4, trin mærke på og stort Ed Hardy mærke på ryggen. han har nogle mørke bukser på, han har store militær støvler og en skuldertaske med Ed Hardy mærke.
Join date : 05/09/10
Geografisk sted : nattens hus - tulsa

Tilbage til toppen Go down

At være alene- scorpius  Empty Sv: At være alene- scorpius

Indlæg  Moon Tirs Sep 14, 2010 8:25 am

Silver hørte en komme ind i spisesalen, hun havde ellers troet at hun vra helt alene. Hun kiggede hen på ham, hun løftede øjenbynet lidt op.Hun kigggede på hans skoleuniform, det var ikke noget hun havvde set før. HUn vidste godt at mange lavede om på ders uniformer, men det hun hávde hun ikke gjorde endnu. Hun havde dog overvjret det op til flere gang. Hun klemt katten ind til sig med et lille forsigtig smil hen over læberne. Hun sukkede stille og vendte blikket væk, hun var ikke sikker på om hun kunne få sig selv til at sige hej eller noget til ham. Hun vendte blikket ned i jorden. Hun pustede stilel ud, og tog noget mod til sig. Hun hoppede let ned fra bordet. Hun gik over til ham, lidt elegant. "Hej," sagde hun smilende med en let og rolig undertone.
Moon
Moon
Yngling

Nye navn : Moon Heartlin
Url Alder : 16 :3
Antal indlæg : 20
Vampyr Erfaring : 10014
Respekt : 0
Skoleuniformen : Normal, da jeg ikk ehar gjort noget ud af den endnu :3
Join date : 13/09/10
Geografisk sted : Nattens hus? :3

Tilbage til toppen Go down

At være alene- scorpius  Empty Sv: At være alene- scorpius

Indlæg  scorpius Tirs Sep 14, 2010 11:05 am

scorpius fik et lille chok kiggede op. der stod pigen og havde åbenbart sagt hej til ham. han tog sig sammen og smilede nervøst tilbage. "hej" rejste sig op og rakte hånden frem til hende. han tænkte et kort øjeblik. kiggede på hende. hun så ikke ud til at være nogen af dem. med ordet dem mente han dem der altid var på nakken af ham fordi han var ham selv og ingen andre. "hvad heder du. mit navn er scorpius. eller rettere. mit nye navn er scorpius" han vidste at det var høfligt at sige sit eget navn før man spurgte. en vane han prøvede at komme af med engang men nød den eftersom det var en del af ham. ligesom at kramme personer han var rolig sammen med.
scorpius
scorpius
Yngling

Nye navn : scorpius
Url Alder : 15
Antal indlæg : 152
Vampyr Erfaring : 10189
Respekt : 0
Skoleuniformen : han har en meget dyb blå lignene trøje på med sit 4, trin mærke på og stort Ed Hardy mærke på ryggen. han har nogle mørke bukser på, han har store militær støvler og en skuldertaske med Ed Hardy mærke.
Join date : 05/09/10
Geografisk sted : nattens hus - tulsa

Tilbage til toppen Go down

At være alene- scorpius  Empty Sv: At være alene- scorpius

Indlæg  Moon Ons Sep 15, 2010 12:00 am

Silver lagde hovedet let på skrå og kiggede på ham, men et nuttet og venlig smil hen over læberne. Hun nikkede stille, da han svarede hende. Hun nussede katten ind til sig. Hun tænkte lidt på hvor mange der havde en kat som hende. Hun kunne godt huske at hun var lidt chokket over at en kat havde valgt hende så hurtigt, helt uden mening for hende. Men hun var nu glad for det, hun elskede dyr. Hun klukkede stille, da han sagde noget. Hun tog imod hans hånd. "Mit navn er Silver. Silver Heartlin Fang," sagde hun smilende med en venlig uindertone. Hun lavede et lille nik med hovedet da hun sagde det. HUn kom i tanke om at nok snart skulle til at komme af med, at hun sagde helt sit navn.
Moon
Moon
Yngling

Nye navn : Moon Heartlin
Url Alder : 16 :3
Antal indlæg : 20
Vampyr Erfaring : 10014
Respekt : 0
Skoleuniformen : Normal, da jeg ikk ehar gjort noget ud af den endnu :3
Join date : 13/09/10
Geografisk sted : Nattens hus? :3

Tilbage til toppen Go down

At være alene- scorpius  Empty Sv: At være alene- scorpius

Indlæg  scorpius Ons Sep 15, 2010 5:21 am

" jammen hej med dig silver" sagde han så med med et smil og kiggede på hende med sine dyb blå hav lignende øjne.
han kiggede på hendes kat "sød kat du har. hvad heder den?" spurgte han venlig og blev ved med at kigge på katten. han elskede dyr. alle former. måske lig eundtagen edderkopper som han var panisk over for selvom de ikke var en trussel imod ham.


//sorry det blev kort. min kreativitet forsvandt lige//
scorpius
scorpius
Yngling

Nye navn : scorpius
Url Alder : 15
Antal indlæg : 152
Vampyr Erfaring : 10189
Respekt : 0
Skoleuniformen : han har en meget dyb blå lignene trøje på med sit 4, trin mærke på og stort Ed Hardy mærke på ryggen. han har nogle mørke bukser på, han har store militær støvler og en skuldertaske med Ed Hardy mærke.
Join date : 05/09/10
Geografisk sted : nattens hus - tulsa

Tilbage til toppen Go down

At være alene- scorpius  Empty Sv: At være alene- scorpius

Indlæg  Natalie Ons Sep 29, 2010 11:17 am

Natalie stormer ind i spisesalen og går over til et bord med en sur mine. Hvorfor skulle alle drille hende med at hun ikke var så god til poesi. Så kiggede hun op og så at der var andre. Hun sendte et falsk smil og kiggede igen surt ned i gulvet.
Natalie
Natalie
Yngling

Nye navn : Natalie Soul Pierce
Url Alder : 17
Antal indlæg : 816
Vampyr Erfaring : 10894
Respekt : 0
Skoleuniformen : stram sort top, sort mini-skirt.
Join date : 27/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

At være alene- scorpius  Empty Sv: At være alene- scorpius

Indlæg  scorpius Man Feb 07, 2011 9:46 am

Scorpius kiggede op på pigen der lige var kommet stormene ind i lokalet. hun så en del vred u, da hun smilte kunne han godt se det ikke var et normal smil og tænkte lidt over hvad det mon hva der trykkede hende. hvem kunne vide det. men han vidste hvad han ville gætte sig til. garanteret en eller anden time eftersom de lige var færdige
scorpius
scorpius
Yngling

Nye navn : scorpius
Url Alder : 15
Antal indlæg : 152
Vampyr Erfaring : 10189
Respekt : 0
Skoleuniformen : han har en meget dyb blå lignene trøje på med sit 4, trin mærke på og stort Ed Hardy mærke på ryggen. han har nogle mørke bukser på, han har store militær støvler og en skuldertaske med Ed Hardy mærke.
Join date : 05/09/10
Geografisk sted : nattens hus - tulsa

Tilbage til toppen Go down

At være alene- scorpius  Empty Sv: At være alene- scorpius

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum