The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 
Alma (1559)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 
amiana (903)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 
Kayla (861)
Lightning and thunder -Caynan- I_vote_lcapLightning and thunder -Caynan- I_voting_barLightning and thunder -Caynan- I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Lightning and thunder -Caynan- I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Lightning and thunder -Caynan- I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Lightning and thunder -Caynan- I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Lightning and thunder -Caynan- I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Lightning and thunder -Caynan- I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Lightning and thunder -Caynan- I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Lightning and thunder -Caynan- I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Lightning and thunder -Caynan- I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Lightning and thunder -Caynan- I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Lightning and thunder -Caynan-

2 deltagere

Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Nefertari Ons Maj 09, 2012 3:56 am

Tid ~ Kl. 08:09. Så de fleste er til undervisning.
Sted ~ Ude i gårdspladsen.
Omgivelser ~ Træer, buske, stien, muren og bænke.
Vejr ~ Overskyet, det lyner og det ser ud til at der kommer regn.
Årstid ~ I Maj måned.
Påklædning ~ En lang vinrød bluse med bar ryg, sorte busker med røde syninger, sorte converse stølver og en tyk sølvkæde.

Nefertari skatede på Nattens Husets sti, som var ujævn og rådnerne stak op, så man lidt kunne falder over dem. Hun havde vlagt at pjække fra timerne... igen, for hun kunne ikke finde en grund til at hun skulle. Nefertari kiggede op, tidsnok til at se et lyn lyse himnel op, hvorefter hun kunne hører tordenbraget. "Det var tæt på," sagde hun stille til sig selv.
Hun kunne godt lide lyn og torden, der var et eller andet beroligende over det synes hun. Hun sukkede dybt, og så sig om. Hvorfor var hun gået ud fra hendes værelse.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9597
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Caynan Tors Maj 10, 2012 12:39 am

Han stod under et træ i nærheden af et af stien... Han stod der bare med skoleuniformen der var fyldt med kæder og nitter... Han havde mørke makeuo rundt om øjnene, og han stod nok og alt i alt lignede han nok noget der var helt utroligt løgn...

Han stod bare og holdt øje med hende... Han vidste godt at med lyn var det farligt at stå under træerne... Men han var ligeglad han kunne vel ligeså godt bare dø... Han havde jo nok ikke så meget at leve for...
Caynan
Caynan
Yngling

Nye navn : Caynan Aninso
Url Alder : 18
Antal indlæg : 266
Vampyr Erfaring : 9060
Respekt : 6
Skoleuniformen : Flænget den... Tilføjet nitter kæder og sikkerhedsnåle...
Join date : 06/05/12
Geografisk sted : Skolen...

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Nefertari Tors Maj 10, 2012 8:13 am

Nefertari standsede op, og kiggede lige frem for selv. Hun synes hun havde noget noget, det ikke torden, men mere som kæder raslede. Eller noget ligne.
Hun kiggede selv rundt omkring, mere som en kat, end som en pige. Hun kunne ikke lige at der var nogen, der kunne se hende, imens hun ikke kunne se dem. Så hun kunne gøre to ting. det ene er at hun kunne går tilbage til sovesalen. Eller også kunne hun finde ud af om der var noget, ikke ej. End er hun dum, eller også.... Ja, ellers så er hun meget dum. For hun valgte det sidste, og gik hen til det sted, hvor hun tror hun hørt lyden fra.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9597
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Caynan Tors Maj 10, 2012 9:06 am

Han sad der og trak forsigtigt sine nåle frem fra sine inderlommer i skjorten... De glimtede skarpt i månens og lynenes lys... De glimtede mens han stak den ene af dem igennem sin egen arm, og bare lagde hovedet bagud og sukkede nydende men med en svag antydning af smerte i det også... Han havde ikke lagt mærke til hende og gav hende slet ingen opmærksomhed og var sådan set ligeglad med hende, mens han stak en nål mere igennem armen... De var lange nok til at stikke 5-10 cm ud af hans arm i begge ender...

Han trak så den første ud igen, og slikkede bare blodet af den...
Caynan
Caynan
Yngling

Nye navn : Caynan Aninso
Url Alder : 18
Antal indlæg : 266
Vampyr Erfaring : 9060
Respekt : 6
Skoleuniformen : Flænget den... Tilføjet nitter kæder og sikkerhedsnåle...
Join date : 06/05/12
Geografisk sted : Skolen...

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Nefertari Fre Maj 11, 2012 3:08 pm

Nefertari troede i starten at det var nogle små knive han havde i hånden, men et lyn afsørede at det var nåle han havde i hånden. Hvorfor har han nåle? Og kort tid efter viste han også selv hvorfor han havde de nåle. Nefertari, der selv hadet at folk kigger på en, selvom de ikke skulle. Så hun drejede om på hælen, og begyndte at går. Men hun nåede ikke ret langt, på grund af en rod der stak op af jorden. Så Nefertari landede, så langt hun, ned på jorden, og fik jord og mudder over det hele på sig.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9597
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Caynan Søn Maj 13, 2012 10:25 am

Han stak nålene tilbage i inderlommerne og gik så hen til der hvor hun var faldet... Den ene nål sad stadig i armen på ham den arm som han rakte frem for at hjælpe hende op... Han var ligeglad med om andre folk så den slags...

''Her... Op med dig...''

Han stod bare klar til at hjælpe hende op... Mens han kunne mærke blodet løbe ned af hans arm, og dryppede ned på jorden... Han reagerede dog ikke på det rigtigt...
Caynan
Caynan
Yngling

Nye navn : Caynan Aninso
Url Alder : 18
Antal indlæg : 266
Vampyr Erfaring : 9060
Respekt : 6
Skoleuniformen : Flænget den... Tilføjet nitter kæder og sikkerhedsnåle...
Join date : 06/05/12
Geografisk sted : Skolen...

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Nefertari Man Maj 14, 2012 8:39 am

Nefertari kiggede op på fyren, hvorefter på hans hånd, som han rakte hende. Hun så ikke nålen der var i hans arm, og hvis hun så den, var hun også ligeglad med det.
Hun tog i mod hans hånd og trak sig op af stå. "Mange tak for det" og selvom hun mente det, behøvede han ikke havde at gøre det. Men hun var på en måde glad for han gjort det. Hun kiggede ned af sig, alt ved hende var indsmurt i mudder, hendes tøj, hår og selv hendes ansigt var indsmurt. "Jeg har aldrig set bedre ud," sagde Nefertari og grinte af det.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9597
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Caynan Man Maj 14, 2012 9:19 am

Han grinede bare med ehnde da hun talte, og lod så bare armen hænge slapt ned af siden på sig selv... Han vidste ikke hvad han skulle gøre ved sig selv eller hvordan han skulle få det bedre med sig selv... HAn smilede svagt til hende...

''Ja det kan jeg ikke sige noget om da jeg ikke rigtigt har set dig før...''

Han smilede bare og forsøgte at være så venlig overfor hende som det var muligt for ham...
Caynan
Caynan
Yngling

Nye navn : Caynan Aninso
Url Alder : 18
Antal indlæg : 266
Vampyr Erfaring : 9060
Respekt : 6
Skoleuniformen : Flænget den... Tilføjet nitter kæder og sikkerhedsnåle...
Join date : 06/05/12
Geografisk sted : Skolen...

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Nefertari Man Maj 14, 2012 12:25 pm

Nefertari nikkede som svar, "det kan du har ret i." Hun kiggede på ned af sig selv igen. Der var ikke rigtigt noget hun kunne gøre med tøjet og håret, men hun kunne tag noget af mudderet fra ansigtet. "Måske får du muligheden får at se hvordan jeg ser ud en gang... uden mudder, selvfølglig." Sagde hun.
Et kæmpe lyn oplydte himlen efterfulgt af et næsten øredøvende brag, derefter begyndte der at regne. "Måske er muligheden der nu," hun kiggede op og smilede af de første regndråber ramte hendes ansigt.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9597
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Caynan Man Maj 14, 2012 12:31 pm

Han var ikke sikker på hvad han skulle svare hende på de ting hun sagde... Men det var vel ikke så skidt endda? Nej det tænkte han at det ikke var, han forsøgte denne gang at være lidt mere openminded og lade være med kun at se det sorte...

''Ja... Det kan jo tænkes...''

Han smilede nogenlunde venligt til hende... Han forsøgte virkelig at virke venlig... Han lagde så mærke til sin nål, som han lige trak ud og slikkede af...

''Undskyld...''
Caynan
Caynan
Yngling

Nye navn : Caynan Aninso
Url Alder : 18
Antal indlæg : 266
Vampyr Erfaring : 9060
Respekt : 6
Skoleuniformen : Flænget den... Tilføjet nitter kæder og sikkerhedsnåle...
Join date : 06/05/12
Geografisk sted : Skolen...

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Nefertari Man Maj 14, 2012 4:14 pm

"For hvad da?" Hun så på han, og så at han trak og slikkede en nål af, som han åbenbart havde i armen. Nefertari smilte varmt til han, som var hendes første varme, her på skolen. "Hvis det er det," Nefeertari pegede på nålen. "Har jeg set noget der var værre end det. Meget værre," tilføjet hun. Han virkede til at være sød nok, og venligt på sin egen måde.
Nu regne der mere kraftig og snart var det meste at mudderet på hende væk, men der var noget tilbage endnu.
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9597
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Caynan Ons Maj 16, 2012 12:55 pm

Han smilede bare til hende over at hun ikke tog sig af det, men det var nu ikke selve nålen men mere det at nu havde hun også blod på sig...

''Det var mere blodet på min arm som du tog fat i.''

Han smilede til hende... Han grinede lidt over det med regnen... Det var så behageligt at blive total gennemblødt... Han elskede den følelse...

''Hvad lavede du her ude?''
Caynan
Caynan
Yngling

Nye navn : Caynan Aninso
Url Alder : 18
Antal indlæg : 266
Vampyr Erfaring : 9060
Respekt : 6
Skoleuniformen : Flænget den... Tilføjet nitter kæder og sikkerhedsnåle...
Join date : 06/05/12
Geografisk sted : Skolen...

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Nefertari Fre Maj 18, 2012 6:29 am

Hun rynkede panden og kiggede ned på sin arm, hvor der virkelig var kommet blod på. "Det havde jeg ikke en gang set." Nefertari trak skuldrene, det var jo bare blod, hun har mange gang haft både sit eget og andres blod på sig.
Månen var kommet frem bag nogle skyer, så dens lys, lyse det meste af gårdspladsen op. Men det regnede stadigvæk.
Nefertari fjernede noget hår som som var kommet over hendes øjne. "Hvis jeg skal være ærlig. Aner jeg det ikke."
Nefertari
Nefertari
Yngling

Nye navn : Nefertari Black Convalarium. Efternavet er det samme, som hun altid har haft i hendes liv. Så Nefertari er nyt.
Url Alder : 17
Antal indlæg : 185
Vampyr Erfaring : 9597
Respekt : 2
Skoleuniformen : Intet er blevet ændret, og går med et halssmykke fra hendes mor.
Join date : 18/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus... Håber jeg

Tilbage til toppen Go down

Lightning and thunder -Caynan- Empty Sv: Lightning and thunder -Caynan-

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum