The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 
Alma (1559)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 
amiana (903)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 
Kayla (861)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_lcapDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_voting_barDrama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

2 deltagere

Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Clary Fray Tors Mar 08, 2012 10:12 am

Sted: I Dramaklasseværelset..
Tid: Kl. 21.30 eller der omkring..
Omgivelser: Nogle få andre elever der sidder og snakker..
Vejr: Aner det ikke. Har ikke været udenfor i to dage nu..
Påklædning: Hendes uniform (læs i siden) idag med højhælede støvler der går til lige under knæene.

Clary kom gående ind af døren til Drama. Hun havde heldigvis haft Drama på sin gamle skole, og kendte derfor ret meget til det. Og desuden havde hun jo været vild med Drama på hendes gamle skole, så mon ikke hun også ville kunne lide det her? Selvfølgelig var alle eleverne her jo totalrt talentfulde og smukke. Såå. Hun ville nok føle sig lidt udenfor. Altså hun havde jo aldrig selv syntes at hun var særlig køn. Nok egentlig mest på grund af hendes dumme fregner. Dem hadede hun virkelig. Men det var jo også derfor hun tit dækkede dem. Dog havde hun ikke gjort det idag. Hun vidste godt at hun nok så endnu mere kikset og lillepigeagtig ud nu hvor der også var et skinnende mærke i hendes pande, men hun havde bare været for træt til at putte noget makeup i ansigtet i morges - Hvilket jo så egentlig var i aftes - så hun havde valgt bare at gå til timerne sådan her. Det var hendes første dag, så hun kendte ikke nogen endnu. Hun håbede bare at hun hurtigt ville få sig nogle venner. Så ville hun ikke føle sig så ensom mere..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9086
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Perceval Fre Mar 09, 2012 6:33 am

Drama havde aldrig været en af Percevals favoritter, da han simpelthen ikke tog faget seriøst. Hver gang han prøvede at opføre noget, endte det oftest i et grineflip, som professoren - og ikke mindst de ambitiøse - bestemt ikke var tilfredse med. Men det var ikke noget han tog så tungt - det var da hyggeligt nok, selvom han til hver en tid foretrak musik. Det havde han dog taget en pause fra, af personlige grunde - et dødsfald i sin nærmeste familie. Guitarspil mindede ham bare om ulykken, så han ville vente lidt. Og siden at tegning var et no-go, blev det altså drama.

Han satte sig ved et tomt bord, og stirrede ned på bordfladen. Det var egentlig ikke fordi han var en loner - han var meget allround, hvad angik venner - han var bare ikke særlig populær i denne time, da han jo ikke tog det seriøst nok. De plejede egentlig at være to drenge, som spøgte med det hele, men ham den anden var vidst til noget familie tam-tam.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10402
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Clary Fray Fre Mar 09, 2012 5:23 pm

Clary rev sig ud af sine egne tanker og kiggede hen mod bordene for at finde et tomt et, hvor hun kunne sætte sig. Hun fik øje på et tomt bord ved siden af en fyr på hendes egen alder. Han sad og kiggede ned i bordpladen, så hun regnede ikke rigtig med at han reserverede pladsen ved siden af ham til en anden. Hun satte sig ned, en smule afventende. Så besluttede hun sig for at snakke lidt med fyren. Måske kunne hun få sig en ven på den måde. Hun vendte sig en smule om imod ham og smilte så venligt. "Hey. Jeg er ny her.. Mit navn er Clary." Hun valgte ikke at præsentere sig som Clarissa. Det var nemlig ret sjældent at hun gjorde det. Hun kunne lidt bedre lide Clary. Det var hun så vant til. Hun rakte ham venligt hånden, men kom så i tanke om at Vampyrer hilste ved at tage hinanden om underarmen. Så hun rakte bare armen frem og ventede på at han tog den. Eller lod være.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9086
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Perceval Lør Mar 10, 2012 2:18 am

Hans tankegang blev afbrudt, da en pige han ikke kendte, satte sig ved bordet og præsenterede sig selv. Så hun var ny - det forklarede grunden til, at han ikke kendte hende, da han ellers syntes at kende langt de fleste.
"Hej," smilede han og tog fat om hendes underarm, da hun rakte sin arm frem. Så slap han den hurtig igen og forsatte: "Velkommen til... Mit navn er Perceval."
Så betragtede han hende lidt; hun havde langt, rødligt hår og et kønt ansigt med fregner, som han nu syntes var meget pæne. Og ikke mindst hendes mærke, som sad i panden.vHan kom til at tænke på, hvor gammel hun mon var, da hun ikke for ham så særlig gammel ud. Højst seksten år eller noget i den stil. Men hvad gjorde det også?
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10402
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Clary Fray Lør Mar 10, 2012 10:26 am

Clary tog et fast tag i hans underarm og slap så da han også gjorde det. Hun smilte lidt genert til ham. Hun var ikke så vant til at omgås fyre. I hvert fald kun hendes mors kæreste Luke og hendes bedste ven. Men det var jo noget helt andet end fyre der ikke havde kendt hende siden hun var helt lille. Selvom hun stadig var meget lille. Og hun blev snart 17. Det havde hun faktisk helt glemt i al hendes forvirring på grund af mærket og den nye skole. "Hey Perceval.. Og tak. Jeg er ikke så vant til at være ny nogle steder. Og jeg kender jo ikke rigtig nogen endnu.." Hun smilte til ham og kiggede så lidt ned da han betragtede hende. Hun rødmede let. Som sagt var hun ikke vant til at omgås fyres. Hun var sikker på at han syntes hun så kikset og lillepigeagtig ud. Hendes højde gjorde det svært at virke som en der snart blev 17, og hendes dumme fregner fik hende til at virke endnu yngre. Hun blev en smule nervøs da han kiggede på dem. Hun frygtede at han ville le eller noget værre..
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9086
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Perceval Lør Mar 10, 2012 11:10 am

Det var nemt at se, at hun var nervøs og genert, men det var jo også helt forståeligt - det var trods alt hendes første skoledag. Eller det gættede han i hvert fald på. Det var altid svært at starte et nyt sted. Det havde det i hvert fald været for ham. Han havde altid været i trygge rammer, så at flytte til en helt ny stat og skole var et stort, skræmmende skridt. Og oveni havde han jo også fået mærket. Men det havde jo resulteret i noget godt - han elskede stedet her og ynglingene omkring ham.
"Det forstår jeg godt," nikkede han og smilede varmt til hende i et forsøg på at få hende til at slappe lidt mere af. Man kunne nu skimte et rødligt skær fra hendes kinder, så han skyndte sig at forsætte: "Men hvis du har nogle spørgsmål, eller bare brug for en ven, er du mere en velkommen til at komme til mig. Folk var rigtig gode til at tage imod mig, så jeg vil gerne give andre nye den samme oplevelse."
Så kom læreren ind i klassen og Perceval kløede sig lidt i sin krøllede manke, hvorefter han lyttede opmærksomt på, hvad der foregik. De skulle åbenbart se hende opføre et eller andet stykke, som alligevel ikke ville fange hans interesse.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10402
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Clary Fray Lør Mar 10, 2012 12:15 pm

Clary holdt blikket nede. Hun kunne tydeligt fornemme at han stadig kiggede på hende, og hun vidste at hendes kinder stadig var lidt røde. Hun kiggede forsigtigt op på ham. Han var en ret køn fyr. Nogle piger ville nok ligefrem have sagt at han var lækker. Mn nu havde Clary ikke specielt meget erfaring med fyre og vidste derfor ikke hvornår fyre var lækre. Han så virkelig sød ud. Specielt nu hvor han smilede til hende. "Tusinde tak. Og jeg kunne nok godt bruge en ven.. Det ville jo nok gøre det at være ny en hel del nemmere." Hun smilte varmt tilbage til ham.
Læreren kom gående ind i klassen og Clary kunne forstå på hende at de skulle høre og se hende opføre et eller andet. Hun vendte sig stille væk fra Perceval og kiggede ukoncentreret op på læreren. Hun kunne ikke lade være med at kigge over på ham ud af øjenkrogen nogle gange. Han virkede jo virkelig sød. Måske ville hun endelig lære at opføre sig normalt i fyres nærvær. Hun kunne ikke lade være at tænke på hendes bedste ven, der altid sagde at hun bare havde brug for at få sig en kæreste. Måske havde han rent faktisk ret. Hun kiggede lidt rundt i klassen. Der var ikke frygtelig mange elever. Og der var slet ikke særlig mange fyre. Og det gjorde det jo lidt vanskeligt ikke?
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9086
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Perceval Lør Mar 10, 2012 12:57 pm

Som sædvanligt sov Perceval næsten gennem professorens monolog. Han var dog også typen, som næsten altid sov. Hvis han havde en halv times fritid om 'eftermiddagen', kunne man ofte finde ham på sit værelse eller i opholdsstuen, hvor han sov. Søvn kunne man vel altid bruge. Eller også sad han og drak cola og spiste chips. Man kunne ikke ligefrem sige, at hans livsstil var sund, så det var bestemt heller ikke noget han pralede af, men sådan var de fleste drenge jo.

Efter noget, der virkede som flere timer, ringede klokken endelig, hvilket resulterede i et lettet suk fra Perceval. Det var endelig frokost! Han rejste sig med en pludsen energi og smilede over hele ansigtet.
Så kom han til at tænke på pigen ved siden af ham, som nok ikke havde nogen at spise med. Derfor kiggede han venligt på hende og spurgte: "Vil du med til frokost? Jeg kan desværre ikke huske dagens menu..." Så tog han sin gamle taske og svang den over sin ene skulder, hvorefter hans blik endnu engang fandt hendes. "Hvad så? Hvad siger du til drama?" Spurgte han kækt og regnede med, at hun var helt vildt med det, ligesom alle andre piger. En passion han simpelthen ikke forstod.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10402
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Clary Fray Lør Mar 10, 2012 2:27 pm

Clary sad helt tryllebundet og kiggede på denne smukke Vampyrkvinde. Hun tænkte på om hun mon også en dag ville blive en smuk Vampyr. Hun kunne måske endelig få fyldt hendes drøm ud, og blive sanger og skuespiller. Hun havde i hvert fald massere af tid til at prøve i. Hvis hun ellers overlevede forvandlingen. Det havde hun nemlig hørt at mange af ynglingende ikke gjorde. Hun prøvede at lade være med at tænke på det, og var derfor en smule lettet da klokken ringede ud. Hun så over på Perceval der så umådeligt glad ud. Hun kunne ikke lade være med at smile. Hun havde altid været meget letpåvirkelig når det gjaldt sådan noget. Både når folk omkring hende var kede af det og når de var glade. Så derfor smittede Perceval's glæde af på hende. Hun blinkede. "Øhm.. Ja tak." Hun så overrasket på ham. Mon ikke han skulle sidde sammen med sine egne venner? Og desuden var hun en smule bange. Hun kunne godt forestille sig hvad der stod på menuen. Blod og råt kød. Men nu vidste hun jo ikke så meget om Vampyrer endnu.. Måske drak de kun blod nogle gange. "Øhm.. Får i tit.. Du ved, råt kød og b..bl.." Hun kunne ikke få sig selv til at sige det. Hun slugte den klump hun havde i halsen og kiggede på ham med store øjne. Så smilte hun lidt. "Jeg har altid godt kunne lide Drama. Men jeg tvivler på at jeg vil kunne leve op til alle de talentfulde og smukke ynglinge der går her.." Hun kiggede ham ind i øjnene. Gad vide om han havde et specielt talent. Eller måske var han bare god til alt. Hun tog langsomt hendes skuldertaske over hovedet så den hang ned mod hendes højre side. Lige omkring hendes hofte.. Lidt nede på hendes lår.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9086
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Perceval Lør Mar 10, 2012 2:40 pm

Hendes overraskelse kom bag på ham - havde hun virkelig troet, at han bare ville smutte og efterlade hende mutters alene? Det var heldigvis ikke tilfældet. Han skulle nok spise med hende - og måske kunne hans venner joine dem, hvis hun altså var frisk på at møde dem? Det kunne selvfølgelig godt blive lidt for meget, men han måtte se tiden an. Han var typen, der tænkte alt for meget på alt og intet.
Han kiggede interesseret på hende, da hun meget nervøst begyndte at formulere et spørgsmål. Hun stammede endda! Fordi hun havde været så nervøs, gjorde han sit bedste for ikke at komme til at grine, og bed sig derfor i læben. Det var det klassiske spørgsmål, som også havde fyldt hans tanker i sin tid.
"Nej, bare rolig. Vi får aldrig råt kød eller blod, men i stedet helt almindelig mad," forsikrede han hende med et selvsikkert smil, som forhåbenlig ville få hende til at stole lidt på ham, selvom det kunne være svært at stole på fremmede. Det gjorde han i hvert fald ikke selv.
Da hun så svarede på hans spørgsmål, smilede han skævt og klukkede indeni. Selvfølgelig kunne hun det! Det var for eksempel ligesom at langt de fleste piger elskede heste, og de langt de fleste drenge elskede motorsport. Dér var Perceval vel lidt af en outsider.
"Jamen det er jeg glad for at høre. Og bare rolig - dit talent skal nok få dig til at stå ud af flokken," sagde han nikkede. Så smilede han igen til hende og spurgte: "Skal vi gå?" Han havde knap spurgt, før han kom til at tænke på, om hun mon kendte vejen derned. Derfor begyndte han at gå, så hun bare kunne følge med.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10402
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Clary Fray Lør Mar 10, 2012 3:46 pm

Clary smilte til ham. Han var faktisk utrolig sød. Hun kiggede på ham. Hun kunne se at han havde lyst til at grine af hende. Men hun havde jo vidst lige fra starten af at han ville synes at hun var latterlig eller sådan noget i hvert fald. Hun kiggede lidt på ham. I det mindste lod han være. Og det var hun dybt taknemmelig for. Hun smilte taknemmeligt til ham. Og så hørte hun hvad han sagde. Hun overvejede lidt om han mon talte sandt. Men han så ud til at tale sandt, og desuden kunne hun ikke komme i tanke om nogle grunde til at han skulle have lyst eller behov for at lyve for hende.. Så hun blev utrolig glad. Måske var det slet ikke så slemt at være en Vampyr. Hun havde lyst til at springe op og ned eller give ham et stort kram. Hun skulle lige til at gøre det da hun trak sig tilbage. Hvad skete der dog for hende? For blot en time siden ville hun aldrig have krammet en fyr. Og da slet ikke en hun overhovedet ikke kendte. Hun rødmede lidt. Hun havde allerede været gået helt hen til ham. Nu stod hun kun en halv meter fra ham og bed sig lidt i læben. Hun kiggede ham ind i øjnene med hendes egne øjne der var blevet en smule store. Hun smilte lidt nervøst til ham. "Undskyld. Jeg er bare glad for at høre at jeg ikke skal tvinges til at spise som et dyr.. Eller sådan noget." Hun skævede op til ham. Når hun stod tæt på ham følte hun sig igen meget lav. Og så kom hun pludselig i tanke om noget. Han havde jo højst sandsynligt en kæreste!! Og Clary tvivlede på at hans kæreste ville blive særlig begejstret for at han var sammen med en anden pige. "Åh! Jeg kommer lige i tanke om at din kæreste måske ikke vil være så glad for at du er venner med andre piger.. Jeg havde engang en kæreste der var sådan ved mig. Men det kunne jeg godt nok heller ikke holde ud særlig længe." Hun smilte til ham. Hun kunne personligt ikke lide dominerende kærester, men der var jo nogen der bare holdt det ud.. Hun smilte. "Det håber jeg." Så fulgte hun stille efter ham. Hun måtte bare håbe at hans kæreste ikke var den mest dominerende pige på hele skolen.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9086
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 1:10 am

Han lagde hovedet på skrå, og betragtede hende opmærksomt, da hun pludselig gik tilbage mod ham. Men så stoppede hun midt i sin bevægelse og hele situationen blev ret akavet. Hendes nervøsitet syntes at være tilbage, og han vidste virkelig ikke, hvad han skulle gøre for at hjælpe hende.
"Tja, det blev jeg også," indrømmede han og kløede sig forlegent i nakken. "Jeg tror at alle her på et eller andet tidspunkt også troede, at vi skulle spise sådan noget," forsatte han med et skævt smil.
Da hun så begyndte at snakke om hans kæreste, klukkede han og rystede på hovedet. Han vidste faktisk ikke præcist, hvor han stod henne. Om han var i et forhold eller ej. Men han valgte alligevel at svare: "Det tror jeg hun har det fint nok med. Ellers er det synd for hende - hun bestemmer ikke, hvem jeg snakker med." Han smilede skævt og forsatte så: "Og jeg er sikker på, at hun har det på samme måde." Det havde hun i hvert fald givet udtryk for en del gange. Men der havde det også været noget andet - det havde været dårlig selskab! Denne pige virkede meget flink og rar, så han kunne ikke se problemet i, at han snakkede med hende.
"Han lyder som en nar," sagde Perceval direkte og der var pludselig ikke et smil at spore på hans ansigt. Han var rimelig alvorlig, når det kom til jalousi - det var en slem ting, som aldrig førte noget godt med sig.

Så begyndte de at bane sig vej mod spisesalen, mens han pegede og fortalte om forskellige ting de passerede.
Da han kom ind i spisesalen, opdagede han, at de skulle have en eller anden form for pastaret, hvilket resulterede i et stort smil fra hans side af.
"Told you," smilede han drillende.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10402
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 5:49 am

Clary stod og trippede lidt. Det hele var blevet en smule akavet nu.. Hun fik styr på sig selv og blev mindre nervøs. Hun smilte skævt til ham. "I det mindste er jeg ikke den eneste som havde det sådan så.. Jeg vil jo nødig være en outsider.." Hun smilte og blinkede til ham. "Det er jo også hvad folk går og siger derhjemme, og når man ikke selv ved særlig meget om Vampyrer, vælger man jo bare at tro på det folk fortæller én, ikke?" Hun smilte lid trist. Det var jo faktisk helt forfærdeligt hvordan folk snakkede om Vampyrerne. Hendes far havde altid snakket sådan. Og hendes mor havde bare holdt sig væk fra dem. Men da Clary blev mærket havde hun dog lagt frygten - eller hvad det nu end var hun gik og følte og tænkte - på hylden, og støttet Clary fuldt ud. Og det var Clary virkelig umådelig taknemmelig for at hun havde gjort - og stadig gjorde.
Clary kiggede spørgende på Perceval da han klukkede og rystede på hovedet. Hvad var det nu der var? Måske havde han slet ikke en kæreste..? Jo. Det måtte han da have. Hun vidste ikke hvorfor, men hun regnede nærmest automatisk med at næsten alle her på skolen ville have en kæreste. Hun regnede med at det nok havde noget at gøre med at de alle sammen var så smukke her på skolen. Hun havde ikke set en eneste grim - eller bare ikke specielt heldig, som hendes mor ville have haft sagt - Yngling eller Vampyr siden hun var kommet hertil. Derfor følte hun sig også en smule udenfor. Hun syntes nemlig ikke selv at hun var specielt smuk. Hvis hun var noget, var det sød og piget. Og det var altså ikke altid godt nok! Altså hendes mor sagde altid at hun var virkelig smuk, men det var jo fordi at mødre skulle sige sådan nogle ting til deres børn. Hun blev revet ud af sine tanker da han svarede. Hun nikkede. "Sådan har jeg det også. Og jeg er da glad for at du også tænker på den måde." Hun smilte til ham. "Nej, så kan man jo ikke så godt tillade sig at blive jaloux.. Hvis altså man selv hader når ens kæreste er det." Hun blinkede til ham. Så blev hun også alvorlig. Og en smule stille. Hun brød sig ikke om at snakke om ham. "Øhm, ja. Det var han - er han også. Men han.. Han kan ikke gøre nogen noget mere. Han sidder i fængsel nu.." Hun kiggede lidt ned. Hun brød sig virkelig ikke syndeligt om at tale om ham. Så kom hun bare til at tænke på den aften..

Clary hørte nysgerrigt efter mens Perceval pegede og fortalte om de forskellige ting der var på vej ned til spisesalen. Bagerst i sit hovede, vidste hun godt at hun nok burde være mere opmærksom på hvad vejen ned til spisesalen var - hun skulle jo gerne kunne finde derned uden at fare totalt vild hver gang - men hun var bare for travlt optaget af at lytte til hvad Perceval sagde. Hun åndede lettet op da de nåede hen til spisesalen og hun så at det bare var en form for pastaret de skulle have - og ikke råt kød og blod. Hun smilede til ham. Nu kunne hun godt se at hun nok ikke helt havde troet fuldstændig på ham. Selvom hun ikke troede at han ville lyve overfor hende. Hun nikkede langsomt. "Yeah. You did." Hun smilte skævt og blinkede til ham. Heldigvis var hun ikke en af dem der aldrig indrømmede når hun havde taget fejl.
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9086
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 9:00 am

//Måske skulle vi snart lave et nyt emne i spisesalen..?
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9086
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Perceval Søn Mar 11, 2012 10:37 am

//Øhm, okay...//
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10402
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Clary Fray Søn Mar 11, 2012 10:45 am

//Laver du det? Og du kan bare skrive det som om vi begge kommer i d af døren. Altså bare tage det fra her hvor vi var nået til.. xD
Clary Fray
Clary Fray
Yngling

Nye navn : Clarissa Fairchild Fray. Droppede min fars navn: Morgenstern, da det vakte dårlige minder..
Url Alder : Bliver meget snart 17 ^^'
Antal indlæg : 146
Vampyr Erfaring : 9086
Respekt : -1
Skoleuniformen : Nedringet, sort bluse med ærmer til albuerne, rødt miniskirt, sorte, lidt gennemsigtige leggins og højhælede sorte støvler, nogle gange stiletter.
Join date : 05/03/12
Geografisk sted : Nattens Hus i Tulsa

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD Empty Sv: Drama. Præcis som i mit liv for tiden.. - Perceval xD

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum