The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 
Alma (1559)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 
amiana (903)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 
Kayla (861)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_lcapHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_voting_barHvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

2 deltagere

Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 7:56 am

Tid: 22:30
Omgivelser: Butikker og forskellige mennesker.
Sted: Centeret
Vejr: Stille og roligt, ingen skyer og månen kan kun lige ses.

Alma kom ud fra en frisørsalon. Hendes brune hår var tilbage og det bølgede ned over hendes ryg, krøllede og somme af dem var fine slangekrøller. Et lille smil var på hendes læber, hendes mærke var dækket af dækcreme og hun havde en sort bluse på der sad tæt til hendes krop, dog krøllede den ved maven da den var lang i det, og så havde den V-udskæring og så ny ud, hvilket den var, og så havde hun sine ynglings sorte, slidte cowboy bukser på og fine støvler. Hendes røde og blå øjne var lidt triste. Det var hendes fødselsdag, men ingen andre end hendes adoptivforældre, og Espíritu var de eneste der kendte til det, men skidt med det, hun klarede sig nok. Hun rodede lidt op i sit hår og så rundt.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11510
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 9:52 am

Dracius kom gående ud fra en af de mange butikker, boghandlen, hans sorte skjorte var skiftet ud med en hvid t-shirt, med v-udskæring og afslørede lidt af hans veltrænede bryst, t-shirten sad stramt over hans overkrop og afslørede den senede krop, han var van til at blive set efter, men han ignorerede det, for han havde sine tanker hos Alma.
Mærket i hans pande var tildækket med dækcreme, og blikket var søgende, somm om han søgte efter noget eller nogen, han mumlede lidt for sig selv, bukserne sad stramt over hans ben og afslørede ligeledes som t-shirten, en veltrænet krop.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9872
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 9:57 am

Alma havde lukket for alle slags følelsesmønstre, gik bare mod en bestemt butik med blikket vendt nedad. Hun tænkte faktisk faktisk på Dracius imens, hun havde ikke fået fortalt hvornår det havde ville blive hendes fødselsdag. Pludselig kom hun til at gå ind i én, hun genkendte hurtigt hans dejlige duft. Hun så op og 'overfaldte' ham hurtigt, ganske kærligt, og stod nu med armene om hans hals og smilede bare og grinede stille. Hun tænkte slet ikke på at hun sikkert så ret anderledes ud med sit nu lange brune og krøllede hår, han måtte jo være vant til at se hende med det korte, glatte og sorte hår.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11510
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 10:08 am

Drake mærkede der var noget der stødte ind i ham, hans tanker var kun rettet mod Alma, han smilede stort da han mærkede duften af hende i hans næsebor "Alma" smilede han og mærkede så hun overfaldt ham, han tabte posen med bøger i sin hurtige bevægelse for at lægge armene om hende. Han blik faldt hurtigt på hendes frisure, "du har fået ny frisure, den klæder dig meget" hviskede han i hendes øre, mens han blidt nappede i det med sine læber, hans vejrtrækning, ramte hendes ører. han løftede hende og svingede hende en enkelt gang rundt inden han satte hende igen.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9872
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 10:14 am

Alma lo af glæde og krammede sig bare ind til ham. Hun smilede stort over ham. "Det er originale hårfarve og mine egne krøller," Hviskede hun blidt igen. Hun lod sine tanker filtrere sig med hans følelsesmønster og kærtegne ham mentalt. Hun sukkede nydende over hvad han gjorde og fik de dejligste gysninger i kroppen over at mærke hans varme ånde mod sit øre.
Hun grinede og hvinede da han løftede hende op og svang hende rundt. "Hvad laver du her?" Spurgte hun blidt og så på ham med nærmest strålende øjne da han havde sat hende ned igen. Hun havde stadig sine arme om hans nakke og stod lidt på tær og så smilende på ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11510
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 11:42 am

"det tror jeg også på.. Du snakker i søvne ved du godt det?" spurgte han ´blidt og smilede stort til hende "du har faktsisk være rolig her på det sidste og urolig over noget" sagde han og så ned i jorden han kyssede hende i håret, inden han så kyssede hende på munden, han vidste ikke hvorfor han var blevet så glad for at se hende, de havde jo set hinanden fra morgenen, men han følte eet savn når de ikke var sammen.
"ledte efter min kæreste hår jeg ud fra" sagde han blidt og grinte og kyssede hendes kind. Hans øjne strålede og af glæde og lykke. "jeg har noget til dig" hviskede han blidt og slippede hende helt og smilede til hende.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9872
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 11:57 am

Alma så på ham med et virkelig overrasket blik. "Gø.. Gør jeg?" Spurgte hun og så bare på ham, stirrede nærmest. Hun lagde sit hoved let på skrå og betragede ham lidt undrende. Men smilede så lidt da han kyssede hende ned i håret. Hun smilede større da han kyssede hende rigtigt, og hun gengældte det ganske blidt. Hun var virkelig glad for at han havde fundet hende, men det var jo ikke så underligt at han havde, de var jo forbundet på alle måder nu.
Hun klukkede blidt over ham. "Aha?" Grinte hun blidt og smilede over ham da han kyssede hendes kind. Hun så ind i hans øjne og mærkede et sug af lykke i mellemgulvet. *Han er altså bare fantastisk* Tænkte hun med et forelsket og lykkeligt smil og blik. "Du har hvad?" Spurgte hun og rødmede, hun rystede på hovedet over sig selv og smilede så nysgerrigt til ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11510
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 12:59 pm

"ja du gør Alma... Du er virkelig sød når du sover" grinte han og silede blidt til hende. "Du siger nogle ret sjove ting" smilede han blidt "det meste ved jeg i forvejen men her på det sidste har du sagt det samme igen og igen" smilede han og betragtede hende.
Han vidste ikke hvorfor han var taget til byen idag, eller jo han ville være sammen med hende, og han vidste hvor han skulle finde hende. Sådan havde det været siden han smagte hende, og hun smagte ham.
"ja jeg har noget til dig" sagde han og trak sig tilbage fra hende og smilede "tillykke med Fødselsdagen Alma" sagde han blidt og fandt en lille æske frem og rakte hende den og smilede. "jeg faldt over den, og syntes den mindede om dig så.. Jeg måtte bare have den til dig" smilede han blidt og så på æsken.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9872
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 1:10 pm

Alma var efterhånden blevet helt rød i kinderne og lidt ned ad halsen. Hun så kort ned inden hun så på ham igen. "Hvad har jeg sagt?" Spurgte hun, men kendte allerede svaret.
Hun sank en klump der pludselig var der og så usikkert rundt. Hun havde med vilje ikke fortalt ham om sin fødselsdag, det var den dag hun var blevet bortført, hun ville ikke fejre sin fødselsdag derfor, hun blev hele tiden mindet om det.
Hun endte til sidst med at se på ham med et blegt ansigt, men et lille smil om læberne. "Drake," Hviskede hun svagt da han ønskede hende tillykke. Hun var virkelig blevet bleg. "Ta-ak," Stammede hun lidt og tog langsomt imod den lille æske. Hun kæmpede lidt med at holde det mentale skjold oppe og sank endnu en gang inden hun åbnede æsken. Hun blev helt målløs ved synet af ringen med den røde diamant og den havblåsafir. Hun kunne virkelig ikke sige noget, kun stirre på ringen. Hun blev nærmest helt bange for at det hele bare var en virkelig vidunderlig drøm og hun snart ville vågne alene op i sin seng..
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11510
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 1:42 pm

Han smilede blidt og betragtede hende og lagde hovedet på skrå og betragtede hende blidt og stod stille mens han ventede på at han komme komme til sig selv.
Drake betragtede hende og så hvordan hun reagerede "Er der noget i vejen Alma?" han havde hørt hvad hu havde sagt i søvne, og han faldt over ringen, og ville så gerne give den til hende, for at hun skulle tænke på sin fødselsdag som noget godt.
"Ja Alma" han så hvor bleg hun var, han tog hendes ene hånd. "Har du det godt... Er der noget i vejen?" spurgte han og så på hende, men bekymringen strålede ud af øjnene på ham "det var så lidt" hviskede han, men han var stadig bekymret for om der var noget galt med hende, han kunne intet føle på hende, kun se hendes raktion. Da han så hvordan hun reagerede lagde han armene om hende "det er forståeligt hvorfor jeg tænkte på dig min elskede" hviskede han blidt men bekymret.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9872
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 2:01 pm

Alma rystede bare stille på hovedet. "Dårlige fødselsdags minder," Mumlede hun stille. Hun så ikke på ham, men på den smukke ring. "Dracius," Hviskede hun hæst, med tårer i øjnene, hun havde aldrig fået sådan en smuk gave før. "Du skulle ikke.. Jeg.. Det er for meget, Drake, du.. Jeg," Hun kunne virkelig ikke få en sætning til at hænge sammen. Hun fik en klump galt i halsen og rømmede sig lidt over det. Hun så op på ham med tårer i øjnene da han lagde armene om hende, hun lænede sig trygt ind til ham. Hun åbnede sin mund for at sige tak, fortælle hvor højt hun elskede ham, hvor fantastisk han var, men hun kunne ikke få et ord ud. Hun endte med at komme lidt fri fra hans greb, række ham æsken igen og række sin højre hånd frem for at han skulle give hende den på, som om han lige havde friet til hende.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11510
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 2:17 pm

Dracius så på hende og smilede kort inden han nikkede "jeg forstår, du har mumlet i søvne" sagde han og betragtede hende. Hans smil blegnede da hun sagde hans navn, han havde misforstået hendes reaktion, men det kunne ikke føle, kun se det "skulle jeg ikke give dig en gave?" spurgte han kort og smilede lidt selvom det var tvunget frem. Det var stadig ikke gået op for ham at hun var glad for gaven, selvom han troede det modsatte, at hun ikke ville have den. Det begyndte langsomt at give mening da hun lænede sig tæt ind til ham. han holdte hende bare tættere "jeg elsker dig alma... Den mindede mig om dig.. Du behøver ikke takke mig." Hviskede han blidt og nussede hendes ryg.
Han mærkede hun kom ud af hans greb, og smilede da hun rakte ham æsken, "må jeg have lov?" spurgte han og tog forsigtigt ringen ud, og efter det, tog han hendes venstre hånd, og fik forsigtigt ringen på hendes ringefinger.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9872
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 2:36 pm

Alma så på ham og nikkede lidt og så så ned igen på ringen, den var virkelig bare så utrolig smuk. Hun mærkede hans følelser og krympede sig under dem. Hun så lidt panisk rundt. "Jeg.. Drake.. Jeg har bare.. Fået så mange dårlige gaver da jeg var yngre," Hviskede hun halvkvalt. *Som en bortførelse, flere år kun med pinsler og smerte, døde dyr* Tilføjede hun tavst i tankerne.
Hun så op på ham med et blidt og blank blik. Men hun kunne stadig ikke få et ord ud, han havde virkelig gjort hende mundlam ved den gave.
Hun smilede lidt til ham og nikkede lidt ivrigt mens hendes smil bare blev større da den smukke ring endelig sad på hende ringefinger. Hun beundrede den kærligt og havde nærmest funklende øjne.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11510
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Dracio Ons Jan 18, 2012 1:38 pm

"Jeg ved din barndom og opvækst ikke har været den bedste min elskede... Men din tid sammen med mig.. Den skal... Ja den skal helst gerne være noget specielt" han stemme var kun en hørlig hvisken, han holdte hende tæt til sig efter at have givet hende ringen på. Drake så på hende "hvad har du egentlig lyst til at lave?" spurgte han så, noget af et emne skift, men hvad så, han ville bare forkæle hende i dag, være sammen med hende hele dagen og gøre alt for hende.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9872
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Alma Ons Jan 18, 2012 1:47 pm

Alma nikkede lidt til det første han sagde og lænede sig bare ind til ham imens. Et lille smil viste sig ved det næste. Hun så op på ham med et blik der sagde; Den er speciel.
Hun blinkede tårene lidt væk og sank en gang. "Bare have dig hos mig," Hviskede hun blidt og smilede lidt til ham. Hun puttede sig ind til ham og vidste ærligt ikke hvad hun ville lave på sin fødselsdag.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11510
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Dracio Fre Maj 11, 2012 1:29 am

Drake så på hende og smilede "jeg ved den er speciel... Ligesom du er... Ligesom min kærlighed til dig er" hviskede han blidt, strøg hende over hovedet og kyssede hende på håret.
"Jeg bliver hos dig hvis det er det du vil have Alma, Jeg forlader aldrig din side" Hans stemme var intet andet end en hvisken. Han holdte hende bare tæt ind til sig og nussede hendes kind.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9872
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Alma Lør Aug 25, 2012 12:28 pm

Alma smilede over ham, hun kunne bare ikke lade være. Hendes kinder fik en fin rød farve og hendes hjerte satte farten op på grund af hans ord. Hendes øjne lukkede sig halvt i da han strøg hende over håret og kyssede hende der.
Hun så op på ham, da han sagde, at han aldrig ville forlade hende. Det smil hun sendte ham sagde alt, fortalte ham hvor meget hun elskede ham og hvor meget han betød for hende. Hendes højre hånd fandt sin plads i hans nakke og hun stillede sig på tær for at presse sine læber mod hans i et blidt og kærligt kys. "Du er alt hvad jeg vil have, Dracius," hviskede hun kærligt og smilede til ham med øjne og læber.

//Har du osse tænkt dig at ændre det her?
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11510
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen Empty Sv: Hvem mon jeg møder rundt om det næste hjørne? ~Alle er velkommen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum