The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 
Alma (1559)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 
amiana (903)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 
Kayla (861)
Miribelle Owens I_vote_lcapMiribelle Owens I_voting_barMiribelle Owens I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Miribelle Owens I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Miribelle Owens I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Miribelle Owens I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Miribelle Owens I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Miribelle Owens I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Miribelle Owens I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Miribelle Owens I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Miribelle Owens I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Miribelle Owens I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Miribelle Owens

2 deltagere

Go down

Miribelle Owens Empty Miribelle Owens

Indlæg  Miribelle Søn Okt 16, 2011 3:32 pm

Navn: Miribelle Azriel Owens

kælenavn: Miri, Azzi

Alder: 16

Rank: 4. trins blå yngling.

Seksuelle Orientering: Det er ikke noget, hun har skænket mange tanker.

Status: Single og har aldrig haft en kæreste.

Køn: Hunkøn.

Øjnene: Så mørke at de næsten er sorte. De er nærmest bundløse og med hendes mascara og eyeliner virker de store som dukkeøjne.

Højde: Lille nips på 1,58

Vægt: Det holder hun ikke styr på.

Udseende: Unaturligt bleg, lille og slank, så hun mest af alt ligner en pocælensdukke - men hvis man behandler hende som en dukke, skal man nok ende med at miste hånden.
Øjnene er allerede beskrevet højere oppe. Hun har glat hår ned over skulderne. Det er helt sort men med to hvide striber.
Hun foretrækker også at gå i sort. Sorte kjoler, nederdele, gamacher og altid med et par sorte handsker, der går op til albuerne.

Mærket: Bare den normale safirblå halvmåne. Ikke udfyldt.

Bor: I Nattens Hus, selvfølgelig.

Hvordan hun har det med andre personer: "Vær mod andre, som du selv vil behandles." Det er dog ikke noget hun er god til, da hun for det meste støder folk fra sig.

Personlighed: Hun er en meget stille pige, men bestemt ikke genert. Hun kan have et meget mørkt sind, når hun er i det humør, men når man endelig for hende til at smile, kan hun virkelig få ens hjerte til at smelte.
Hun kan være meget kold overfor folk og ret dominerende. Hvis tingene ikke går efter hendes hoved, skal man passe på hvad man siger til hende, men hvis man endelig trænder ind, er hun en elskelig sjæl.
Men istedet for at læse det her, kunne du jo lære hende at kende?

Fortid/Baggrundshistorie: Efter en meget hård periode med familie-problemer, endte hun på et børnehjem og blot to år efter, blev hun mærket.

Forældrenes Navne: Senna Bennett og Rooney Owens.

Mors Job: Hjemmegående.

Fars Job: Politibetjent.

Søskene evnt.: Niks, ingen.

Hvad kan hun lide: Hun har altid haft en stor passion for alt der havde med natten at gøre. Astronomi, nattedyr og så elsker hun at skrive poesi, selvom hun selv synes hun er frygtelig til det. Hun nyder også at synge, men ville aldrig gøre det mens en anden hørte på det.

Hvad kan han/hun ikke lide: Dagslys og latter uden grund. Hun forstår ikke hvordan nogen mennesker kan se det positive i alt. Hun bryder sig heller ikke om langt de fleste grøntsager og sport er heller ikke lige hendes ynglingsaktivitet.
Miribelle
Miribelle
Yngling

Nye navn : Miribelle Azriel Owens
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9332
Respekt : 9
Skoleuniformen : Sort kjole, sorte gamacher og sorte hansker, der går op til albuerne, men hendes blege fingre stikker ud. Og så selvfølgelig hendes 4. trins emblem.
Join date : 16/10/11
Geografisk sted : Tulsa ~ Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Miribelle Owens Empty Sv: Miribelle Owens

Indlæg  Ciel Søn Okt 16, 2011 3:54 pm

Godkendt xP~
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11070
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum