The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 
Rosa (1572)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 
Alma (1559)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 
Ciel (1525)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 
kattriona (1467)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 
Perceval (1358)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 
amiana (903)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 
Kayla (861)
et tilfældigt møde-rafael I_vote_lcapet tilfældigt møde-rafael I_voting_baret tilfældigt møde-rafael I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
et tilfældigt møde-rafael I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
et tilfældigt møde-rafael I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
et tilfældigt møde-rafael I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
et tilfældigt møde-rafael I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
et tilfældigt møde-rafael I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
et tilfældigt møde-rafael I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
et tilfældigt møde-rafael I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
et tilfældigt møde-rafael I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
et tilfældigt møde-rafael I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


et tilfældigt møde-rafael

2 deltagere

Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  amiana Tors Sep 15, 2011 10:12 am

T: ved midnat
S: biografen
V: små regn og klar himmel
O: mennesker og ynglinge som skal ind og se film
Tøj: en sort langærmet trøje og et par cowboybukser. Goder mærker har hun dækket med dækcreme

Amiana stod udenfor biografen og ventede på sin kæreste barius. Der var 10 minutter til gyserfilmen startede men han var endnu ikke kommet. De havde aftalt det før en måned siden at de skulle se denne film men hun havde ikke set ham j flere uger nu. Hun begyndte at trippe lidt og stillede sig til sidst i kø. Hun måtte bare se filmen selv så. Hun havde to billeter og der havde været udsolgt da hun havde været inde for at bestille flere til nogle af vennerne. Det var to uger siden nu. Hun skulle til at stille sig ind i køen da en skubbede til hende så hun røg ind i en fyr som stod der. "øh.. Undskyld" mumlede hun og så på ham.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10381
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty Sv: et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  Rafael Tors Sep 15, 2011 10:20 am

Rafael var taget hen i bografen, for at komme lidt væk fra skolen. Han havde det stadig lidt svært i opstarten. Det virkede ikke rigtig som om han var helt velkommen. For at glemme det, havde han dækket sit mærke til, og var kørt herhen. Han elskede gyserfilm, så det passede ham perfekt. Han stod og ventede på nogle drenge fik flyttet sig så han kunne komme ind og sidde, da en pige dumpede ind i ham. Han havde sine normale mørke jeans på, og en sort skjorte. Det havde han næsten altid. Han så på pigen og smilte lidt til hende. "Det er ok.. " svarede han venligt. han havde intet imod det, det havde været et uheld. Han kom til at se at ingen hjalp hende eller reagerede. "Er du selv?" spurgte han lidt undrende. Han mødte sjældent piger der så den slags film alene. Han mødte faktisk bare sjældent piger.
Rafael
Rafael
Yngling

Nye navn : Rafael Charles McBride
Url Alder : 16
Antal indlæg : 10
Vampyr Erfaring : 9287
Respekt : 0
Skoleuniformen : Et par normale mørke jeans. Har altid mine lidt slidte sorte converse all stars på. En sort skjorte med mit trin-mærke.
Join date : 13/09/11
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty Sv: et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  amiana Tors Sep 15, 2011 10:28 am

Amiana så på drengen. Hun smilede da hun hørte hans spørgsmål. "ja min kæreste har brændt mig af men det betyder ikke at jeg er før tøset til at se en gyser" sagde hun og stilede sig ordentligt ind i køen igen. "hvad med dig? Hvornår købte du billeter?" spurgte hun for at vide hvornår de var blevet udsolgt. Det lød lidt sjovt når hun snakkede fordi hun havde en anderledes accent end dem der boede i byen og omegnen. Hun smilede og begyndte igen at trippe. Hun havde virkelig ingen tålmodighed når hun skulle stå i kø til en gyserfilm som hun glædede sig til at se. Det var hende som havde valgt hvilken film de skulle se denne gang.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10381
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty Sv: et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  Rafael Tors Sep 15, 2011 10:38 am

Rafael så på hende. Han trak lidt på skuldrene. "Det er jeg ked af at høre" sagde han venligt. Han havde aldrig selv brændt nogen af. Han havde så også kun haft én. Han tænkte lidt da hun spurgte. "Det er nogle uger siden tror jeg" svarede han med et smil. Han så undersøgende på hende. "hvilken skole går du på?" spurgte han lidt nysgerrigt. Han synes han havde set hende før, men da mærkerne var dækket, var det svært at afgøre helt. Han så kort rundt, og fangede nogle mennesker i at se på ham. De så dog hurtigt væk da han opdagede det. Han smilte for sig selv, over at de ikke ville tages i det. Han så igen på pigen og ventede svar.
Rafael
Rafael
Yngling

Nye navn : Rafael Charles McBride
Url Alder : 16
Antal indlæg : 10
Vampyr Erfaring : 9287
Respekt : 0
Skoleuniformen : Et par normale mørke jeans. Har altid mine lidt slidte sorte converse all stars på. En sort skjorte med mit trin-mærke.
Join date : 13/09/11
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty Sv: et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  amiana Tors Sep 15, 2011 10:51 am

Amiana lagde hovedet på skrå og smilede da hun så han også havde dækcreme på. Hun grinede lidt og trak op i sin trøje så man kunne se lidt af hendes røde tatoveringer. Hun gjorde det så diskret så det kun var ham som kunne se det. "øh.. Jeg går i skole her i tulsa på privat skole" sagde hun før at dem der var foran ikke skulle finde på at vende sig hvis de nu lyttede. "hvad med dig?" spurgte hun og lavede nyx tegn så han slet ikke var i tvivl om at hun allerede havde en ide om det men ikke var helt sikker. Det blev hendes tur og hun vidste den ene billet og fik den anden byttet så hun kunne få gratis popcorn og sodavand. Hun gik lidt væk men ventede pænt på ham.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10381
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty Sv: et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  Rafael Tors Sep 15, 2011 11:11 am

Han nikkede lidt og smilte til hende. Han havde lidt regnet med det. Han svarede først efter han havde vist billeten og gik hen til hende. "Det samme som dig" svarede han, efterfuldt af Nyx's tegn så hun var sikker. Det var rart at møde en fra samme sted. Bare underligt han skulle ud for skolen for at falde i snak med en yngling. "Hvor skal du sidde?" spurgte han nysgerrigt. Han håbede det var tæt på ham, han ville gerne være i nærheden af en bekendt. Bare for en sikkerheds skyld. Han så igen rundt. Der var overraskende mange teenagere, når man tænkte på det var midnat. Som menneske ville han aldrig ha' fået lov til det her. Men han var sin egen nu. Ingen bestemte. Han så på Amiana igen.
Rafael
Rafael
Yngling

Nye navn : Rafael Charles McBride
Url Alder : 16
Antal indlæg : 10
Vampyr Erfaring : 9287
Respekt : 0
Skoleuniformen : Et par normale mørke jeans. Har altid mine lidt slidte sorte converse all stars på. En sort skjorte med mit trin-mærke.
Join date : 13/09/11
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty Sv: et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  amiana Tors Sep 15, 2011 11:21 am

Amiana så ned på sin billet. "På sæde 53 lige i midtergangen" sagde hun og smilede. "hvad med dig?" spurgte hun og gik ind før at købe popcorn og sodavand. Hun så rundt på det slik der var men hun havde egentlig kun lyst til popcorn og sodavand. "skal du have noget?" spurgte hun og viste hendes billet så hun fik popcorn og sodavand gratis. Hun så på klokken. Filmen ville begynde om 3 minutter.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10381
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty Sv: et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  Rafael Tors Sep 15, 2011 11:29 am

Rafael så på billetten. "Øhm.. 51. Så utroligt nok ved siden af dig" sagde han med et lille smil. Heldigt. Han var meget glad for ikke at skulle sidde ved siden af to fremmede, der nok ville være mennesker. Nu kunne han sidde ved siden af en som ham, og en han havde snakket med. Det var lidt lettende for ham. Han rystede lidt på hovedet. "Jeg kan ikke tåle sodavand, og jeg har tendens til at få popcorn galt i halsen" sagde han og trak lidt undskyldende på skuldrene. Han smilte til hende. Han havde aldrig kunne tåle sodavand. Han havde smagt det, og han elskede det. Men han gad ikke hvis han skulle på hospitalet hver gang. Han ville vente på Amiana. Rent høflighed.
Rafael
Rafael
Yngling

Nye navn : Rafael Charles McBride
Url Alder : 16
Antal indlæg : 10
Vampyr Erfaring : 9287
Respekt : 0
Skoleuniformen : Et par normale mørke jeans. Har altid mine lidt slidte sorte converse all stars på. En sort skjorte med mit trin-mærke.
Join date : 13/09/11
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty Sv: et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  amiana Man Sep 19, 2011 10:18 am

amiana nikkede lidt. hun skyndte sig at blive færdig og gik så ind på sin plads hvor hun satte sig. hu stillede sin cola og sine popcorn på gulvet. hun satte sig og lukkede øjnene lidt. hun var egetntlig træt og ked af at barius havde brændt hende af.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10381
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

et tilfældigt møde-rafael Empty Sv: et tilfældigt møde-rafael

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum