The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 
Alma (1559)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 
amiana (903)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 
Kayla (861)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_vote_lcapNy og alene i mængden... Åbent emne I_voting_barNy og alene i mængden... Åbent emne I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Ny og alene i mængden... Åbent emne I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Ny og alene i mængden... Åbent emne

2 deltagere

Go down

Ny og alene i mængden... Åbent emne Empty Ny og alene i mængden... Åbent emne

Indlæg  Rafael Tirs Sep 13, 2011 5:20 am

S: spisesalen
T: spisetid
O: Eleverne der spiser
V: overskyet

Rafael gik lidt usikkert ind i spisesalen. Han havde fået en rundvisning tidligere, og havde været oppe på sovesalen og vænne sig til det nye liv. Nu var tiden så kommet hvor han var nødt til at møde de andre. Det så ikke ud til han var specielt interessant for de andre, så han ånede lidt lettet op. Han så rundt og gik hen for at få mad. Det passede ham helt fint at de skulle spise sundt. Han var ikke så glad for fedt og sukker. Efter at ha' taget mad så han søgende rundt. Han udså sig et tomt bord, vist det eneste herinde, og satte kurs mod det. Han fik det og smilte lidt for sig selv. Det var ikke for at være asocial. Han kendte bare ikke nogen. Og at sætte sig hos fremmede teenagere, virkede lidt akavet. Han begyndte roligt at spise for sig selv, og tænkte på de forskellige ting der var sket. Han var blevet mærket, og var kommet hertil. Det nye navn han skulle vænne sig til. Bare skolen, og omgivelserne var helt fantastiske. Selv i mørket. Han havde ellers været mørkeræd, men det havde han ikke mærket noget til endnu. Han løftede blikket og så på de andre ynglinge i salen. De sad alle og spiste, og snakkede. Det var hyggeligt, selvom han ikke var en del af fællesskabet endnu. Han vendte igen sit blik mod maden og fortsatte med at spise.
Rafael
Rafael
Yngling

Nye navn : Rafael Charles McBride
Url Alder : 16
Antal indlæg : 10
Vampyr Erfaring : 9273
Respekt : 0
Skoleuniformen : Et par normale mørke jeans. Har altid mine lidt slidte sorte converse all stars på. En sort skjorte med mit trin-mærke.
Join date : 13/09/11
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Ny og alene i mængden... Åbent emne Empty Sv: Ny og alene i mængden... Åbent emne

Indlæg  Alma Ons Sep 14, 2011 9:47 am

Alma kom ret sent ind i spisesalen, hun havde sin kat Luna Roja lige i helende og smilede ret genert. Hun fik hurtigt noget mad og så sig omkring for et bord og fik øje på en ny yngling der sad for sig selv, hun havde selv været her i noget tid, hun gik jo på 5. trin nu og skulle liige vænne sig til det. Hun gik forsigtigt over mod ham og passede på at hun ikke kom til at skubbe til Luna Roja imens. Hun nåede hurtigt over til ham og smilede sødt og venligt til ham, men hun havde et genert blik, hun var virkelig genert. "Har du noget imod at jeg sidder her?" Spurgte hun genert og rødmede. Hun hadede det, især da man tydeligt kunne se det mod hendes snehvide hud. Hun så nysgerrigt og genert på ham med sine blå og blodrøde øjne, somme tider glemte hun dem og tænkte ikke på at andre plejede at mobbe hende på grund af det, her var alle så søde og venlige at hun nærmest havde glemt sin fortid.

//Håber det er okay jeg svarer ^^//


Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ny og alene i mængden... Åbent emne Empty Sv: Ny og alene i mængden... Åbent emne

Indlæg  Rafael Ons Sep 14, 2011 10:12 am

Rafael holdte ikke øje med de andre ynglinge. Han sad dybt fortabt i sine tanker. Så da han hørte en stemme ved siden af sig kom han med en hurtig bevægelse. Han så på pigen der stod ved siden af ham. Hun så ikke ud til at være specielt snobbet. Hun så ret venlig ud. Det var altid det første han tjekkede ved piger. Det var muligvis overfladisk, men sdan var han. Han så lidt rundt og smilte så venligt til hende. "Selvfølgelig ikke. Der er masser af plads" sagde han venligt og henviste elegant til pladsen overfor sig. Ikke fordi han ikke ville sidde ved siden af hende, det var bare nemmest at snakke sammen sådan. Han proppede en mundfuld salat i munden og så på hende. Han kom i tanke om han nok måtte fortælle hvad han hed, så da han havd sunket rømmede han sig lidt. "Rafael forresten. Jeg hedder Rafael" sagde han. Det lød kluntet, at han nævnte sit navn to gange. Men han skulle selv vænne sig til det.

//self x3
Rafael
Rafael
Yngling

Nye navn : Rafael Charles McBride
Url Alder : 16
Antal indlæg : 10
Vampyr Erfaring : 9273
Respekt : 0
Skoleuniformen : Et par normale mørke jeans. Har altid mine lidt slidte sorte converse all stars på. En sort skjorte med mit trin-mærke.
Join date : 13/09/11
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Ny og alene i mængden... Åbent emne Empty Sv: Ny og alene i mængden... Åbent emne

Indlæg  Alma Ons Sep 14, 2011 10:22 am

Alma smilede lidt af ham og rødmede. "Tak" Sagde hun med et sødt og genert smil og satte først bakken foran sig og derefter satte sig foran ham. Hun så lidt på ham med et nysgerrigt blik og tænkte slet ikke på at det ville virke mærkelig eller underligt, sådan var hun. Hun kunne ikke lade være med at grine lidt da han sagde sit navn to gange. "Nyt navn?" Spurgte hun med en blid stemme og smilede sødt til ham. Hun rakte ham sin hånd over bordet. "Sjæl. Blodig Sjæl" Sagde hun med et lille grin. "På dansk altså. Mit navn er Alma, hvilket betyder Sjæl og mit efternavn, Sangrienta, som betyder Blodig.." Hun smilede lidt genert. "Men bare kald mig Alma eller Als, det kalder nogle af mine venner mig" Hun tænkte stadig ikke over sine øjne, et rødt, hvilket i sig selv var unormalt, og et havblåt. "Du er ny her ikke?" Spurgte hun nærmest blidt og ser stadig ret nysgerrigt på ham mens hun smilede genert.

//Goodie x3//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ny og alene i mængden... Åbent emne Empty Sv: Ny og alene i mængden... Åbent emne

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum