The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 
Rosa (1572)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 
Alma (1559)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 
Ciel (1525)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 
kattriona (1467)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 
Perceval (1358)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 
amiana (903)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 
Kayla (861)
den nye pige - kaitlin I_vote_lcapden nye pige - kaitlin I_voting_barden nye pige - kaitlin I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
den nye pige - kaitlin I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
den nye pige - kaitlin I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
den nye pige - kaitlin I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
den nye pige - kaitlin I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
den nye pige - kaitlin I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
den nye pige - kaitlin I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
den nye pige - kaitlin I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
den nye pige - kaitlin I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
den nye pige - kaitlin I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


den nye pige - kaitlin

2 deltagere

Go down

den nye pige - kaitlin Empty den nye pige - kaitlin

Indlæg  amiana Fre Aug 19, 2011 9:00 am

Tid: ved frokostpausen
Sted: spisesalen for eleverne
Vejr: regn
Omgivelser: en masse ynglinge som spiser
Tøj: en sort kjole og høje hæle

Amiana sad i spisesalen med sine venner og spiste. Hun så lidt rundt for at se om der var nogen hun kunne snakke med. Hun fik øje på en ny elev, rejste sig og gik hen til hende. "hej du ser ud til at være ny" sagde hun henvendt til pigen og smilede sødt. Man kunne tydelig høre at hun kom fra et andet land. Hendes accent var nemlig anderledes end de andres.
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10347
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

den nye pige - kaitlin Empty Sv: den nye pige - kaitlin

Indlæg  Kaitlin Fre Aug 19, 2011 12:25 pm

Det gav et lille sæt i Kaitlin, da en pige snakkede til hende. "Hnh? Ehh... Ja, jeg kom for et par dage siden.. Jeg er Kaitlin Lee Constanin, du er?" Kaitlin smilede et lille, men dog, bedårende smil. Pigen havde hun ikke set før, men hun virkede sød alligevel. Kaitlin rakte højre hånd frem mod pigen og smilet blev større, ved tanken om, endelig at snakke med nogen.
Kaitlin
Kaitlin
Yngling

Nye navn : Kaitlin Lee Constanin
Url Alder : 17
Antal indlæg : 8
Vampyr Erfaring : 9308
Respekt : 0
Join date : 12/08/11
Geografisk sted : hun er født i europa, men bor nu i amerika

Tilbage til toppen Go down

den nye pige - kaitlin Empty Sv: den nye pige - kaitlin

Indlæg  amiana Fre Aug 19, 2011 12:33 pm

"amiana starshine. Men bare kald mig mi" sagde hun og smilede sødt. Hun tog imod hendes hånd og trykkede den blidt før hun slap. " vil du med hen og sidde ved vores bord?" spurgte hun og pegede hen mod bordet hun var kommet fra. "vi hentes selvfølgelig noget mad til dig først inden vi sætter os" sagde hun og stak armen under hendes og gik med hende som om de havde været veninder siden de blev født. "hvad syntes du så om skolen?" spurgte hun og så på hende
amiana
amiana
Yngling

Nye navn : amiana starshine
Url Alder : 17
Antal indlæg : 903
Vampyr Erfaring : 10347
Respekt : 3
Skoleuniformen : en sort kort kjole med 5 trins emblemet siddende ved brystet. kjolens stropper går op i nakken og går til lårerne. den har ingen ryg så hendes ryg er bar så man kan se hendes smukke mærker. hun har høje hæle med nitter på
Join date : 27/07/11
Geografisk sted : på skolen

http://ayashi.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

den nye pige - kaitlin Empty Sv: den nye pige - kaitlin

Indlæg  Kaitlin Tirs Sep 27, 2011 4:56 am

Kaitlin så forbavset på Mi, da hun stak sin arm under hendes, men et større smil bredte sig, på hendes læber, kort tid efter. "Joo... Den er da meget rar.. Jeg har godt nok ikke snakket med så mange endnu.. Du er den første elev jag har snakket med, overhovedet..." Hun fulgtes med Mi op til tagselv-bordet, tog en lille skål med salat, en gaffel og gik ned til hendes bord. "Sååe.. Hvor længe har du gået på skolen?" Spurgte Kaitlin, med en mund fuld af salat, endelig efter at have sat sig.
Kaitlin
Kaitlin
Yngling

Nye navn : Kaitlin Lee Constanin
Url Alder : 17
Antal indlæg : 8
Vampyr Erfaring : 9308
Respekt : 0
Join date : 12/08/11
Geografisk sted : hun er født i europa, men bor nu i amerika

Tilbage til toppen Go down

den nye pige - kaitlin Empty Sv: den nye pige - kaitlin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum