The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 
Alma (1559)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 
amiana (903)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 
Kayla (861)
Pige sang-Hope I_vote_lcapPige sang-Hope I_voting_barPige sang-Hope I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Pige sang-Hope I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Pige sang-Hope I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Pige sang-Hope I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Pige sang-Hope I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Pige sang-Hope I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Pige sang-Hope I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Pige sang-Hope I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Pige sang-Hope I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Pige sang-Hope I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Pige sang-Hope

2 deltagere

Go down

Pige sang-Hope Empty Pige sang-Hope

Indlæg  Rosa Tirs Aug 16, 2011 6:52 am

Tid: efter skole.
Sted: Musiklokalet.
Omkring: Instrumenter, scenen, borde og stole.
Tøj: Kort cowboy nederdel, rød top, sort læderjakke, og højehæle med nitter.
Vejr: Regn udenfor.

Rosa var på vej hen til musiklokalet for at øve sig i at synge, hendes lange sorte hår dryppede ned på gulvet hvor hun gik. Det regnede udenfor og hendes hår og læderjakke var blevet våd, hun kiggede rundt på gangen med sine nødde brune øjene. Da hun så at der ikke var nogen på gangen, smilte hun lidt for sig selv og skyndte sig hen til musiklokalet.
Hun kiggede nysgerrigt ind i lokalet og kunne se der ikke var nogen der inde, så hun skyndte sig ind og smed sin våde læderjakke på et af borderne. Et smil kom frem på hendes glinsende læber, mens hun gik op til scenen. Hun stillede sig op scenen, og kiggede rundt i lokalet igen for at sikre sig at der ikke var nogen. Hun kiggede hen mod døren og så at hun havde glemt at lukke den helt, men hun gad ikke til at gå ned og lukke den ordenligt. Hun tog en dybindånding og begyndte at synge, med sin smukke og sukkersøde sang stemme.

"Perfect by nature
Icons of self indulgence
Just what we all need
More lies about a world that

Never was and never will be
Have you no shame? Don't you see me?
You know you've got everybody fooled

Look here she comes now
Bow down and stare in wonder
Oh how we love you
No flaws when you're pretending
But now I know she

Never was and never will be
You don't know how you've betrayed me
And somehow you've got everybody fooled

Without the mask, where will you hide?
Can't find yourself lost in your lie

I know the truth now
I know who you are
And I don't love you anymore

It Never was and never will be
You don't know how you've betrayed me
And somehow you've got everybody fooled

It never was and never will be
You're not real and you can't save me
Somehow now you're everybody's fool."

Hun begyndte at danse rundt på scenen, mens hun sang. Hendes lange sorte hår dansede omkring hendes ansigt, mens hun drejede rundt på scenen og dansede med sig selv.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11267
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

Pige sang-Hope Empty Sv: Pige sang-Hope

Indlæg  Hope Fre Aug 19, 2011 11:36 am

Hope som havde gået ude i regnen, var blevet godt gennemblødt. "Hvorfor regn?" Piv hun, hun hadede regn, det var lige så vådt som det vand i en sø. Hun små løb, men mest for at komme et sikkert sted hen hun gik der efter noget tid inden for igen. Hen mod en dør der stod åben (musik lokale) stod der på et skil. Hun betragtede sin våde krop, våde ben og det hele. Selv den lå korte nederdel var våd. Hendes strømpebukser som var hvide var nu i en grå farve. Selv hendes cardigan så mere mørkebrun ud en rød. Hun rakte sine hænder op mod håret, som var sat op i en heste hale som hun løsnede. Inden hun trådte. Ind i lokalet, og rystede med sit rødlige hår så det meste af vandet kunne komme af, "åh undskyld jeg anede ikke der var nogen her inde" sagde hun med britisk accent. Hun smilede undskyldende for det kunne ligne at personen var i gang med at danse, men ikke rigtig lagde mærke til at Hope stod i det samme lokale.
Hope
Hope
Yngling

Nye navn : Hope Daye.
Url Alder : 17 år.
Antal indlæg : 55
Vampyr Erfaring : 9353
Respekt : 0
Skoleuniformen : Læs karakter skema :D
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Nattens hus, før en gang i England.

Tilbage til toppen Go down

Pige sang-Hope Empty Sv: Pige sang-Hope

Indlæg  Rosa Fre Aug 19, 2011 11:54 am

Rosa fik et chock da hun hørte en pige stemme, og stoppede med at synge. Hun kiggede hen på den fremmede pige med sine nødde brune øjene, og lagde nysgerrigt hovedet let på skrå. Hun smilte venligt til den fremmede pige, og betraktede hende lidt. "Det er oki, det er altid godt med noget selvskab." Sagde hun smilende, og hoppede elegant ned af scenen. Hun rettede lidt på sit sorte lange hår, så hendes huller i ørene kom til syne og hendes blyant, som sad ved det højre øre. Hun havde 6 huller i ørerne,og en næse piercing i venstre side af sin næse. Hun havde to huller i det højre øre, og fire i det venstre. Hun gik hen mod pigen med et smil om sine glinsene læber, "Jeg er Rosa, og du er?" Spurgte hun venligt, og kiggede hende i øjene.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11267
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

Pige sang-Hope Empty Sv: Pige sang-Hope

Indlæg  Hope Fre Aug 19, 2011 11:59 am

Hun betragtede let den venlige pige. Havde pigen sagt hun hed Rosa? Hed Matts kæreste ikke det? Hun betragtede let Rosa med et venligt smil. "Mit navn er Hope" præsenterede hun sig selv. Hun hævede lidt sine øjenbryn da hun så piercinger pigen havde. Dog brød hun sig ikke om piercinger selv, så ville hun kun have øreringe hvilket hun jo også kun havde i ørerne. Ud over et medsmykke af guld som hang omkring halsen på hende. "Hvor lang tid har du så været på denne skole Rosa?" Begyndte hun at spørger, de kunne jo lige så godt sætte en samtale i gang. Ellers ville de jo nok bare stå og stirre. Uden at nogen sagde noget. Men hun smilede lidt over at Rosa rent faktisk havde fået et chok, det var sjælden hun kunne give folk chok!
Hope
Hope
Yngling

Nye navn : Hope Daye.
Url Alder : 17 år.
Antal indlæg : 55
Vampyr Erfaring : 9353
Respekt : 0
Skoleuniformen : Læs karakter skema :D
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Nattens hus, før en gang i England.

Tilbage til toppen Go down

Pige sang-Hope Empty Sv: Pige sang-Hope

Indlæg  Rosa Fre Aug 19, 2011 12:11 pm

Rosa nikkede smilende da hun sgade hendes navn, "Hyggeligt at møde dig Hope." Sagde hun venligt, og kiggede på hende med et roligt blik. Hun lå med det samme mærke til at Hope kiggede på hendes piercinger, og smilte drillende til hende. "Det kan godt være jeg har piercinger, men jeg bider alså ikke. Eller ikke særlig tit." Sagde hun grinene og drillende til hende, og kiggede på hende. Rosa hørte hendes spørgsmål og så tænkende ud, "Hhmm lidt over tre måneder ca. Hva med dig?" Spurgte hun venligt, og kunne godt se at hun var en af de nye.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11267
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

Pige sang-Hope Empty Sv: Pige sang-Hope

Indlæg  Hope Fre Aug 19, 2011 12:27 pm

"Tror skam på at du er venlig nok og ikke bider" sagde hun og smilede til hende. Hun betragtede du stadig Rosas udseende, "ikke så lang tid igen. Blev mærket i England kom til det britiske nattens hus, hvor efter jeg så kom her over" sagde hun. Og talte på fingeren, "så hvor lang tid jeg har været her er cirka en uge nok" sagde hun efter noget tid, og betragtede sine fingre. "Åh bare det gad at holde op med at regne hader vand!!!" Sagde hun og kiggede hen mod et vindue, det regnede stadig en del. Og hun havde virkelig en bestemt grund til ikke at kunne lide vand.
Hope
Hope
Yngling

Nye navn : Hope Daye.
Url Alder : 17 år.
Antal indlæg : 55
Vampyr Erfaring : 9353
Respekt : 0
Skoleuniformen : Læs karakter skema :D
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Nattens hus, før en gang i England.

Tilbage til toppen Go down

Pige sang-Hope Empty Sv: Pige sang-Hope

Indlæg  Rosa Fre Aug 19, 2011 12:35 pm

"Oki, det var godt." Sagde hun grinene, og gik hen til et bord og hoppede op på det. Hun svingede sine ben frem og tilbage i luften, og kiggede hen på Hope. Rosa så at han stadig betraktede hendes udseende, og kiggede ned af sig selv. "Hvad?" Spurgte hun nysgerrigt, og lagde hovedet let på skrå igen. Hun lyttede til det Hope sagde, "Oki, men velkommen til nattens hus." Sagde hun venligt og smilte sødt til hende. Hun grinte af hendes komentar om rengen, og nikkede så "Helt ening." Sagde hun smilende.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11267
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

Pige sang-Hope Empty Sv: Pige sang-Hope

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum