The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 
amiana (903)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_lcapHeisa^^ - Jules - Page 3 I_voting_barHeisa^^ - Jules - Page 3 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Heisa^^ - Jules - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Heisa^^ - Jules

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Heisa^^ - Jules - Page 3 Empty Sv: Heisa^^ - Jules

Indlæg  Rosa Søn Aug 28, 2011 9:06 am

Hun rystede lidt på hovedet da han prikkede hende på næsen, og rakte barnligt tunge af ham. Hun kunne ikke lade vær med at række tunge af folk nu, det var blevet til en stor vane nu. Hun lyttede nysgerrrigt til det han sagde, og lagde hovedet let på skrå. Hun grinte igen af det han sagde, og kunne slet ikke se ham med et gedeskæg. "Jeg kan slet ikke forstille mig dig med et gedeskøg, overhovedet ikke nogensinde i sit liv." Sagde hun grinene, og prikkede ham i panden med sin ene pegefinger. Hun synes tanken om Jules med gedeskæg var morsom, og kunne ikke lade vær med at grine af det.
Hun så lidt tænkene, med et smil om sine læber. "Hvorfor skulle jeg have noget imod det egentlig?" Spurgte hun tænkene, og smilte til ham. Hun fulgte ham med sine nødde brune øjene, da han kom på benene igen. Hun grinte igen da han snakkede til sin mave, og lagde igen sit hovede på skrå. "Jeg har måske noget der kan hjælpe dig lidt." Sagde hun smilende, og tog sin taske hen til sig. Hun kiggede ned i sin taske, og fand noget chokolade frem og en dåse sodavand. Hun satte det ved siden af ham, og smilte stort til ham. "Her værsgo." Sagde hun grinene og kiggede på ham.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11269
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

Heisa^^ - Jules - Page 3 Empty Sv: Heisa^^ - Jules

Indlæg  Jules Tirs Aug 30, 2011 1:12 pm

"Det kan jeg heller ikke... For jeg er ikke engang begyndt at få skæg endnu" han gned tænkende sin kind. "Der følger jeg i min brors fodspor. Han begyndte at få skæg da han var sytten... Fuck..." han lavede store øjne. "Jeg vil ikke have skæg om to år!" han peb og skød underlæben frem. Jules var nok yngre, end han så ud til at være... Han var 15 år, og lige gået ud af 8. klasse. De fleste ville tro at han var færdig i 9. allerede, men han var kun 15 år... Og høj... mente han selv... Selvom man ikke skulle være specielt høj, for at være højere end ham... 1.80, så måtte han se op på en. Der var han absolut ikke fulgt i sin storebrors fodspor, da han var 1.94 høj, med brede skuldre... Der havde Jules nok arvet lidt mere fra sin mor.
"Men det med skæg... det er nok ligeså usandsynligt som at se mig rende rundt kjole... Udover hvis jeg skal giftes med min storebror, han er overbevist om at jeg ville se smuk ud i brudekjole" han himlede med øjnene, og grinede så. Sjovt nok havde de faktisk haft den samtale.. Men brudekjoler... Og Jules... Men ikke noget med skæg...
"Fordi at du er en pige? Piger er en sær version af drenge, you know... Men tror ikke du har arvet det pige-gen der gør piger dumme" sagde han og prikked hende på næsen. "Det svage køn" drillede han. Egentlig fattede han ikke pointen med 'det svage køn', men det var sjovt at sige... "Noget der hjælper? Jeg tager imod alt, for at få Markus-junior her til at holde kæft" han smilede skævt. Da hun trak chokolade og en dåse sodavand op lavede han store øjne. "Gud må have hørt min bøn og sendt mig en lama, tak!" udbrød han glad og gav hende et kram, inden han inspiserede chokoladen, og knækkede et stykke af, som han begyndte at gnaske, tilfredst på.
Jules
Jules
Yngling

Nye navn : Jules
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 81
Vampyr Erfaring : 9441
Respekt : 1
Skoleuniformen : Han elsker som sagt sin hoodie/trøje så meget at han tager den ud over skole uniformen, men har den åben så man stadig kan se hvad man skal kunne se Ö
Join date : 15/07/11
Geografisk sted : Nattens hus? XD

Tilbage til toppen Go down

Heisa^^ - Jules - Page 3 Empty Sv: Heisa^^ - Jules

Indlæg  Rosa Ons Aug 31, 2011 1:27 am

Hun grinte af det han sagde, og kiggede ham i øjene med et roligt glimt i øjene. "Godt så er vi eninge, for det ville slet ikke ligne dig." Sagde hun grinene, og prikkede ham lige midt i panden med en pegefinger. Hun lyttede til det han sagde, og rystede let på hovedet af ham. "Du er og bliver mærklig alien dreng." Sagde hun grinene, og drillende for hun mente det kun godt. Hun grinte endnu mere, da han begyndte at snakke om kjoler.
Hun himlede med øjene da han snakke om at piger var det svage køn, "Hvor er det fornærmene, jeg er total fornærmet nu." Sagde hun og prøvede på at lyde alvorlig, men hvis man kendte hende godt kunne man se at hun ikke var alvorlig. Hun kom til at smile stort, og grinte lidt igen. Hun fik et chock da han krammede hende, og kiggede på ham med et nogenlunde roligt blik. Hun begyndte at smile af det, og lagde forsigtigt en hånd omkring ham. "Det var så lidt." Sagde hun smilende.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11269
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

Heisa^^ - Jules - Page 3 Empty Sv: Heisa^^ - Jules

Indlæg  Jules Ons Sep 07, 2011 10:44 am

"Nej vel?" grinede han og trak sin hætte over sit hår igen. Da hun så prikkede ham på panden så han vildt koncentreret på den, hvilket fik ham til at se utroligt dum ud. Men okay, så han ikke altid lidt dum ud? Det var der folk der mente, men selv syntes han nu at han var ekstremt klogere end alle andre... okay, det mente han ikke, men man kunne vel ikke være så dum hvis man havde et gennemsnit på 7!
"Alien?" spurgte han og grinede kort. "Kan du gætte hvilken planet, og hvad afslørede mig?" jokede han og smilede drillende. Hans grønne øjne blev store da hun grinede af det med kjoler. "Griner du over mine bryllupsplaner?! Eller... Erh... Min storebrors bryllupsplaner der indeholder mig med brudekjole!" han slog ud med armene for at vise præcist hvor slemt det hele var!
"Du er da utroligt fornærmet idag" konstaterede han og prikkede hende i siden, med et bredt, varmt smil, ligesom normalt. Han var jo bare en smilende person, derfor betød det også noget for ham at andre smilte og var glade. "Smil, det bli'r dit ansigt jo så kønt af~" citerede han drillende fra en sang og smilede skævt.
"Jeg mener det virkelig, hvis du ikke gav mig noget, ville jeg måske begynde at spise dig i stedet" drillede han og satte sig på hendes skød, mens han gav sig til at gnaske lidt på chokoladen.
Jules
Jules
Yngling

Nye navn : Jules
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 81
Vampyr Erfaring : 9441
Respekt : 1
Skoleuniformen : Han elsker som sagt sin hoodie/trøje så meget at han tager den ud over skole uniformen, men har den åben så man stadig kan se hvad man skal kunne se Ö
Join date : 15/07/11
Geografisk sted : Nattens hus? XD

Tilbage til toppen Go down

Heisa^^ - Jules - Page 3 Empty Sv: Heisa^^ - Jules

Indlæg  Rosa Lør Sep 10, 2011 8:31 am

Hun rystede på hovedet, mens hun grinte af det han sagde. Hun betraktede ham da han fokuserede på hendes pegefinger, da hun prikkede ham i panden og begyndte at grine igen.
Hun smilte sødt til ham og lod som om hun tænkte sig om, mens hun kiggede ham i øjene med sine nødde brune øjene. "Hhhhmmmm.... Lad mig se... Jeg tror du kommer fra mars eller pluto." Sagde hun grinene, og betraktede hans reaktion med et spændt blik. "Dig i en brudekjole." Sagde hun grinene, og klappede ham blidt på hovedet.
Hun kunne ikke lade vær med at smile af det han sagde, og angreb ham med et stort kram. Hun synes at Jules mindede mere og mere om sin egen lille bror, selvom hendes bror var yngre end Jules var.
Hun rytsede grinene let på hovedet af ham, "Det var så lidt Jules." Sagde hun smilende, og kiggede på ham med blide øjene. Hun fik et lille chock da han satte sig op på hendes skød, men sagde ikke noget til det. Hun smilte blidt til ham, og betraktede ham lidt.
Rosa
Rosa
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosa Darkfighter
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1572
Vampyr Erfaring : 11269
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort kort nederdel, sort top, sorte høje hæle, en sort handske med blod røde silkebånd på, en sølv halskæde med et hjerte og en sølv ring som er formet som et hjerte, som sidder på højre ringefinger.
Join date : 01/04/11
Geografisk sted : Nattens hus.

http://vampire.catch-forum.com/

Tilbage til toppen Go down

Heisa^^ - Jules - Page 3 Empty Sv: Heisa^^ - Jules

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum