The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 
Alma (1559)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 
amiana (903)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 
Kayla (861)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_lcapRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_voting_barRo og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Fre Jun 10, 2011 4:47 pm


Tid:: Nogle timer før daggry...
Sted:: Stalden...
Omgivelser:: Heste, rideudstyr, hø, halm osv...
Tøj:: Sort lang T-shirt, leggins og sine converse-sko...
vejr:: Næsten helt overskyet og blæst...


Chelina småløb i retningen af stalden, vinden piskede hendes lange hår ind i ansigtet og omkring hende... Hun flåede stalddøren op og trådte indenfor i varmen.. Hun gjorde et kast med hovedet og fik håret væk fra ansigtet... For fanden da også, hvorfor skal det blæse sådan? Hun bandede for sig selv og så sig omkring i stalden, der var tilsyneladende ingen, udover hestene.... Det var først nu, hun opdagde den behagelige lugt, som fyldte hendes næsebor.... Chelina tog en dyb indåndning, lukkede øjnede og indånede duften af hest, hø og læder.... Hele hendes krop blev afslappet og hun sukkede dybt... Hvor ville jeg ønske jeg havde min egen hest.. Hvorfor har jeg egentlig ikke det? Chelina's indre blabremonolog tog over, imens hun langsomt gik fra bås til bås.... "Hvor er i smukke" hun nærmest hviskede ordene ud i rummet og lod sætningen hænge lidt i luften....

En af hestene stak hovedet ud af båsen og fnyste nysgerrigt.... Chelina snurrede rundt og kastede et blik på den smukke hest.... hun lagde hovedet på skå og smilte til den.. *Hvor er du fantasisk, smuk og stærk...* Hun lagde forsigtigt en hånd på dens mule, hun mærkede dens varme ånde og sukkede.... "heey...... ehmm.... hvad hedder du smuksak?" Chelina kiggede omkring for at finde et navn på hesten.... Hendes blik faldt på den ene pæl i båsen, hun knep øjnene i og læste prøvede... "liii.... liig.. Light?" Hun så hesten i øjnene... "Light, er det dit navn?" Hesten fnyste igen og fik hende til at grine...
Hun aede den kærligt på mulen og hen af halsen... Varmen fra hesten, 'Light', skød igennem Chelina's hænder og ind i hendes krop, hendes tanker og krop faldt endelig helt til ro og hun lagde hendes pande ind imod 'Light's' hals... Hun nød duften og varmen fra den og strøg den kærligt og roligt... En tanke slog hende pludselig... Hvad hvis Light's ejer ville blive sur over, at hun stod og klappede hans/hendes hest? Hun bed sig nevøst i læben, så ind i Light's dybe, smukke øjne og forsvandt ind i dem og hendes egne tanker....
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Tirs Jun 14, 2011 8:01 am

Niroka kom gående med en spand vand i den ene hånd og nogle saftige gulerødder i den anden. Hans tøj var gennemblødt han så hen på Light. Light var Sort som en ravn med et hvidt lyn i panden. hans store brune øjne kunne man forsvinde i. Når man sad på ham kunne man mærke dens rubuske ryg og han red ly hurtigt. Det var derfor han havde kaldt ham Light. Ved Light stod der en pige. Niroka smilede for sig selv. *Så har du lokket dig endnu en pige gamle drenge* tænkte han og rystede blidt på hoved. han var helt henne ved hende. Hun var helt gemmenblødt og mere end Niroka var.
"Nååå gamle ven du for lokket mange tøzzer til dig." han kiggede over på pigen og smilede bredt og beroligende for ikke at gøre hende bange. Niroka nussede sin skønne ven på halsen og gav ham en gulerod. selv om Light åd som et svin fra hånden, så var der alligevel en ynde over den sorte gådefulde hest. Da grovæderen var færdig hældte han vand ned i en kasse hvor Light drak fra. Inden den skøre yndefulde hest kunne nå al drikke tog Niroka fat i hans lange hård og hev ham ud af stalden. Han havde altid syntes at det var synd for heste at give dem tøjler på, så han holdt fat i dens manke og et lille tyndt tæppe på ryggen af ham.
Han smilte igen til hende for at fortælle at han ikke var on og ville tage Light væk fra hende, men så hun kunne nusse mere. "bare begynd at nusse vidrer hvis du vil." sagde han og gik ind i båsen igen for at lede efter børsten, men det store nokkefår af en hest havde vældet det hele. han kunne høre at Light fnøs som om den sagde "Ha! så kan du lære det!" Niroka grinede lidt. De to havde altid fjollet med hinande.
Han fandt børsten og gik ud til dem igen, stilte sig ved hesten med den anden preson over på den anden side. Niroka begyndte at børste sin ven blidt og svejede frem og tilbage. Han nød disse øjeblikke med Light og smilede ved sig selv. Samtidig holdt han øje med sine fødder. Light kunne nemlig godt lide at jogge folk over fødderne eller jagte dyr som en hun. Ja... Light var skør, men det var også det der gjorde ham speciel og betydningsfuld for Niroka. I gamle dage havde de travet rundt på den farm de havde boet på og i solskind endda. da han blev vampyr var det svært for Light at venne sig til mørket, men han havde klaret det.
"du skal nok passe på dine fødder. den lille klummerrøv elsker at jogge folk på fødderne." sagde han og kiggede på pigen og smilede.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Tirs Jun 14, 2011 2:24 pm

Chelina var væk i sine egne tanker og havde ikke hørt nogen komme ind i stalden, da hun pludselig hørte en drengestemme... Det gav et sæt i hende, hun drejede hurtigt hovedet og tog et hurtigt skidt tilbage.... Hun kunne mærke varmen i sine kinder og smilte genert tilbage til ham... *Han ser ikke sur ud* tænkte hun og fulgte ham med øjnene... Hun lagde mærke til det ømme blik han sendte Light og blev varm indeni over at se kærligheden imellem dem...
Hun grinte lettet og bed i en af sine negle (en nervøs vane hun desværre havde fået sig) "Han tiltrækker måske mange damer?" Hun var lettet over hun lød selvsikker og ikke nervøs...
Chelina fulgte dem begge ud af stalden, hun holdte blikket mod Light men sendte drengen skjulte blikke... Hun kunne ikke lade være, der var et eller andet over ham... Hun bed sig hårdt i læben og strøg Light over hans bløde mule.... Hun hørte drengen grine og fulgte hans blik, hun begynte selv at grine, da hun opdagde Light havde væltet alt udstyret for ham.... "Han driller dig måske tit?* Chelina sendte et drillende blik til Light og et til drengen, som stod og roede efter noget....
Hun fulgte drengen nysgerigt med øjnene og stod bare og så på, imens han børstede sin hest... Hun så op i Lights dybe brune øjne og smilede tilbage til drengen.. "Han har heldigvis ikke prøvet på at træde mig over føderne endnu, men skal nok være varsom.... tak for tippet..." Hun blinkede til ham og smilte lidt undskyldene... "Jeg er ked af, hvis jeg har trådt lidt over grænsen, ved bare at træde ind til din hest..." Hun slog blikket ned og bed sig i læben... hun løftede hovedet forsigtigt og så ham i øjnene... "Men jeg følte mig en smule ensom og søgte lidt selvskab... jeg er ny her og kender ikke rigtigt nogen..." Hun sendte et ømt blik til Light... "Og jeg tror Light kunne mærke det.. Han var den eneste af hestene herinde, der stak hovedet ud fra båsen, da jeg kom ind..." Hun smilte og kyssede Light på mulen... "Jeg håber virkelig det er iorden?" Hun så igen undskyldene på drengen og følte sig lidt skyldig... Hun trådte et skridt over mod drengen, tog om hans underarm og gav han et rigtigt vampyr håndtryk.. "Jeg hedder forresten Chelina.. Chelina Soófilos.. Soófilos er græsk og betyder dyreven..." Hun rødmede lidt.. "Men du kan bare kalde mig Chelina... " Hun smilede varmt til ham og håbede han ikke følte hun var gået over stregen...
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Ons Jun 15, 2011 8:13 am

Niroka startede med at svare på det der med at hun var ny.
"Det er altid svært at passe ind i starten især når man skal igennem nye ting med alt det der bide og blodsugning og at man skal bytte om på nat og dag." Han smilede mildt til hende.
"Jeg er da bare glad for at Light kunne hjælpe med dine ting. Han hjælper altid folk, selv om han ikke ved det." Niroka udstødte et lille fnis og nussede sin ven på ryggen. "Gamle traver." sagde Niroka til light. det plejede altid at berolige dem begge to. Light udstødte et vring og stilte sig på to ben. det gjorde han altid hvis han ikke lige blev nusset nok eller man ikke lige var over ham, for at klø ham eller sådan noget.
Niroka fortsatte med at børste Lights hår. "Chelina det er et pænt navn" sagde han og nikkede langsomt. Hun lignede også en Chelina. Dyreven til efternavn var meget fedt. og til efternavn var da bare supersejt. Så kunne han godt forstå at hun var kommet hen til dyrene for at søge tryst. Han kiggede på hende og smilede. "Mit navn et Niroka Night Light og jeg har været her i lidt tid." Ham rakte hånden frem og tog om hendes underarm som førte hen til hans underarm. Ret komisk at man tænkte over det, mennesker plejede jo at give hånd, men her tog man underarmen og for at vise respekt slog man hånden på hjertet og buggede dybt.
Light prustede lidt igen og ingen. Light vendte sig om og stod med mulen oven på Nirokas skulder. *Typisk* Tænkte Niroka og smilte opgivende på hende. Han håbede at hun forstod at Light godt kunne lide at blive puttet med eller putte om andre.
Niroka tog sin arm fri fra Chelinas greb og slap hende selv. Han tog sin hånd op til Lights mule (Stadig på hans skulder) og nussede den. Light skubbede lidt til ham så han var ved at falde til siden. Han rullede bare øjne af dette skøre dyr som han kaldte Light.
Han hviskede noget i Lights øre så Chelina ikke kunne høre det. Efter den lille hviske-samtale gik Light om bag Chelina og satte sit hoved på hendes skulder. *God dreng* Tænkte han og smilte med et nik eller to til sin gamle ven. Han havde hvisket at Chelina nok mere havde behov for at putte med ham en Niroka selv havde.
"Hvis du får behov for hjælp eller har spørgsmål, så kom bare til mig, jeg er altid parat til at hjælpe." Niroka smilede venligt hende og lagde hoved på strå. så så han alvorlig ud og gik hen til hende og fjernede Lights mule fra hendes skulder.
"Nej Light man spiser ikke folks hår." han tog mere fat i hans hoved og kiggede alvorligt på ham og rystede på hoved. Så tog han nogle gulerødder op og fodrede sin ven.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Lør Jun 18, 2011 7:20 pm

Chelina sendte Niroka et smil og lavede en grimasse... "yaa det sq lige meget om man er vampyer/yngling eller menneske, dét er sq lige svært at være ny.." Hun sukkede dybt og trak på skulderen... Hun så ømt på Light og trak på smilebåndet... "Jah var dejligt han var her til at tage sig af mig lidt..." hun grinte kort og så på Niroka "Jeg søger altid trøst hos dyrene og naturen, når jeg er trist.. men kunne være rart at have nogle venner man kunne snakke lidt med..."
Chelina sank noget og kunne mærke tårene presse sig på--hun vendte hovedet lidt væk fra Niroka's blik og tvang tårene væk... Hun var bange for hvad han ville tænke om hende, hvis hun pludselig begyndte at græde snot... For H..... Da! Hun sendte et ydmygt smil til ham.. "Tak Niroka, det skal jeg nok huske... dejligt at vide at jeg kan komme til dig, hvis det er..."
Chelina trådte et skridt tilbage, da Light rejste sig på bagbenene og smilte mildt til hesten... hun lagde beroligende en hånd på Lights mule og kyssede den blidt... Hun betragtede Niroka, da han kommenterede hendes navn og hun kunne mærke varmen i hendes kinder.. hun var sikker på hun var totalt rød i hovedet... *mon han virkelig mener det?* tænkte hun og bed sig i læben... "Tusind tak... Niroka er også et flot navn... meget specielt, til en speciel person... og Night Light kommer helt af sig selv..." Hun smilte varmt til ham og lagde hovedet på skrå.. Det navn passede bare så godt til ham, hun havde svært ved at slippe tankerne om det, indtil hun opdagede hun bare stod og gloede på ham, som en anden idiot... Hun rødmede og kiggede hurtigt væk. *Flot Chelina, nu har du opført dig som en klaphat foran ham* "Undskyld..." skyndte hun sig at sige og bed sig i læben... hun ville ikke have, at han ville vende sig om og gå... hun kunne godt lide Niroka og håbede på, at de måske kunne blive venner hen af vejen...
Chelina betragtede Light der lagde hovedet på Niroka's skulder og nød de blikke Niroka sendte hende... hun kunne ikke lade være med at grine... hun nød virkelig deres selvskab og var begyndt at holde lidt af de to, de var så herlige begge to... Hun nød at se det tætte bånd der var imellem dem, noget så betydningsfuldt var et sjældent syn for hende og det rørte hende dybt...
Chelina rynkede hendes bryn og sendte dem begge et skævt smil, hun kunne se at Niroka hviskede noget til Light, men hun kunne ikke høre hvad det var... *Hvad mon de to står og hvisker sådan om* Hun var blevet nysgerrig, men det kom jo ikke rigtig hende ved... Men Chelina's øjne belv store, da Light gik om bag hende og lagde hovedet på hendes skulder, som han lige havde gjort ved Niroka... Hun sukkede dybt, lukkede øjnene og smilte afslappet.. Hun rakte op og nussede Lights mule, hun havde måske nu en anelse om, hvad Niroka havde hvisket i øret på Light... "Tak" sagde hun stille og sendte Niroka et taknemmeligt smil, da hun mærkede noget trække i hendes lange hår.... Hun kastede et blik på Light, derefter på Niroka og begyndte at grine.. Hun kunne simpelthen ikke lade være.... "Hvor er i herlige" røg det ud af hende.. Hun bed sig i læben og prøvede at stoppe med at grine... hendes kinder var blevet varme igen og varmen havde spredt sig i hele hendes krop.. det var lang tid siden hun havde følt sig rigtigt godt tilpas og følt sig hjemme...
Chelina gik over ved siden af Niroka og smilte varmt til ham, hun tog også en gullerrød og gav den til Light... "Hvad kan du godt lide at lave, når du ikke er her i stalden sammen med Light? alstå... mere præcist, hvilke hoppyer har du? Hvis det selvfølgelig er oki jeg spørger om det?" Hun smilte genert, men varmt til ham... "Jeg kunne godt tænke mig at lærer dig bedre at kende, hvis det er iorden... du spørger også bare løs, hvis det er..." hun lagde hovedet på skrå og lyttede til ham... Hun følte sig godt tilpas og tryg i hans selvskab og det var sjældent hun gjorde det og så så hurtigt... hun følte virkelig han var rar og dejlig at snakke med, pluds at han fik hende til at grine... *Det nu rart, til en forandring* tænkte hun og lyttede opmærksomt til ham...



//jeg er ked af jeg først er kommet på nu, har lagt syg... Crying or Very sad håber det er oki?? Crying or Very sad
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Søn Jun 19, 2011 11:56 am

Niroka nussede Light en smule blidt og nussede ham. Han elskede Light over hele jorden og han kunne godt se at hun kunne se et stærkt bånd imellem dem. Niroka havde skam også opdaget at hun havde betragtet ham på en udiskret måde, men hey hvem ville ikke betragte en ny person eller en ny ven.
Han blev en smule chokeret over hendes spørgsmål. *Er vi allerede nået til det niveau?* Tænkte han og smilede lidt ved sig selv. Det var gået hurtigt, men det var da ikke noget der betød noget, han syntes at hun var sød nok og hun kunne jo godt lide hans navn og det var sjælendt. *Hun er godt nok god til at rødme* tænkte han og smilede ved sig selv. Det betød jo kun at man godt kunne lide dens andens selskab og at man følte sig afslappet hos personen.
"Min hobby... hrmm.. du vil nok syntes at det er nogle dumme nogen." Sagde han og blev en smule forlegen og rødmede. *Okay rødmen smitter åbenbart* Tænkte han og grinede stort. Hans sorte kraftige hår faldt tilbage så man kunne se hans letrøde kinder. (Han havde en intenst til at lægge hoved tilbage når han grinede)
Han kiggede Light i øjnene mens han fortsatte med at snakke til hende.
"Jeg er lidt af en bogorm og elsker Poesier. Naturen elsker jeg og maler meget. Så man kan vel også godt sige at jeg er en lille kreativ idiot." Han grinede lidt stille og kiggede lidt ned. "Og så er jeg også igang med at skrive mine egne bøger" Mumlede han stille, men højt nok til at hun kunne høre det. Han følte sig lidt som en idiot da han sagde det, for det var for det meste kun piger der kunne lide den slags og ikke drenge. Niroka var også blevet frillet meget med hans hobbyer, så han var ret bange for hvordan hun ville reagere på det. Han kiggede lidt over på hende i håb om at se hvordan hun ville reagere på det.
Han kiggede lidt på hende og smilede. Hun var stadig driv våd. Niroka slap Light og gik ind i båsen hvor der stank som Han og Light, men mest af den store hest Light. Han kom tilbage med et håndklæde og gav det til hende. "Så du ikke bliver forkølet." sagde han og kiggede på hende.
"Heller ikke foir at trænge mig på, men hvad er dine eller din hobby?" spurgte han og så lidt nysgerrigt på hende.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Søn Jun 19, 2011 12:00 pm

//Forståeligt at du har været syg, har også ligget 42 dage i dette år. :P//
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Søn Jun 19, 2011 3:43 pm

Chelina betragtede ham nysgerrigt og opmærksomt imens han fortalte...Hun var lidt bange for, at hun måske havde gået for hurtigt frem... men hun fik altid et bedre billed af, hvem person var, når de fortalte om deres hoppyer... Hun nød hans grin og de let røde kinder han fik, det gjorde at hun kunne mærke varmen brede sig i hendes bryst... da han havde fortalt om hvad han kunne lide at lave, smilte hun varmt og nysgerrigt, hun talte på fingrene imens hun ramsede op "Bøger, natur og maleri... Ejj hold dog op.. " Hun grinte stort af hans bemærkninger "Ingen hoppy er dum... og kreativ må man sige, at du lyder til at være, men idiot?? hmm... Idiot er bestemt ikke et ord jeg ville bruge, til at beskrive dig..." Hun smilte igen varmt til ham og gjorde store øjne.. "Sagde du lige at du er igang med at skrive dine EGNE bøger?" hun lod sin underkæbe falde... *wow, det må jeg give ham, han er jo fantastisk* Hun lagde en finger på sin hage, lukkede munden demonstrativt og smilte over hele hovedet, imens hendes øjne strålede... "Det lyder jo vildt spændende Niroka... Du må love mig, at jeg får en af de første kopier... og helst underskrevet af dig... " Hun blinkede hurtigt til ham og betragtede ham... hun håbede at hun ikke var for frembrusende, men at han ville tage det som en stor kompliment... *Havde jeg haft hjernen til det, ville jeg selv skrive bøger* Hun lagde hovedet på skå og grinte kort... Niroka havde virkelig imponeret hende... "Hvad skriver du så om i dine bøger?" Hun satte sig på en høballe og lagde benene over kors... Hun smilte venligt og varmt til Niroka.. "Du behøver ikke svare, det er helt forståeligt, hvis det bliver for personligt" Hun lagde hovedet på skå og betragtede ham nysgerrigt...
Chelina tog gladeligt imod håndklædet, sendte Niroka et stort smil og begyndte at tøre hendes lange våde hår, som gik hende til lænden... "Tusind tak... meget betænksomt, en rigtigt gentleman..." hun grinte kort og lod blikket falde på ham... *hvad med at han tænkte lidt på sig selv, han er jo selv driv våd...* Hun rejste sig igen og gik over til Niroka, hun lagde håndklædet om hans skuldre og puffede let til hans skulder, med en knyttet næve... "Husk nu dig selv, du er mindst lige så våd..." Hun sendte ham et drillende blik og klappede kærligt Ligt på halsen... varmen strøg igennem hende og hun lukkede øjnene...
Chelina grinte hjerteligt af Niroka og lænte sig lidt op af Light.. "Du er og bliver en gentleman hva? det var jo mig der var så ligefrem og spørge dig først...." hun lavde en grimasse og så undskyldene på ham... "er ked af hvis jeg gik for hurtigt frem... det var ikke meningen, hvis jeg gjorde dig utryg eller noget.." Hun smilte varmt til ham, lagde hovedet på skrå og håbede hun kunne se en reaktion fra ham... "men for at svare på dit spørgsmål, så har vi fanktisk, stort set, de samme hoppyer.." Hun sendte ham et sigende blik og smilte skævt.. "Jeg elsker også bøger, dyr og natur er en stor del af mig og jeg maler også selv en del..." Hun nikkede til ham og smågrinte.. "Så man kan vel også sige, at jeg er lidt af en kreativ idiot??" Hun lagde hovedet ind mod Lights hals for støtte, grinte stille og slog blikket ned... *skal jeg fortælle det til ham? han fortalte jo også mig at han faktisk skriver sine egne bøger* Hun kiggede på ham ud af øjenkrogen og sank noget.. "Der er en ting til... Jeg var professionel danser, før jeg blev mærket... men jeg kom ud for en skade i næet, før en optræden og har ikke kunnet danse professionelt siden... og så var det jeg blev mærket.." Hun kunne mærke tårene presse sig på og alt omkring hende blev uklart... Hun lukkede øjne og lod et par tårer falde, hun tog en dyb indånding og prøvede at få styr på sig selv igen... *Bare han ikke tror jeg er komplet idiot nu* Hun åbnede øjnene og prøvede at smile igen, men det blev bare til en grimasse og hun sukkede dybt... Hun skævede til Niroka for at se hans reaktion... "Jeg kan stadig danse og jeg elsker det stadig lige højt.. Men det er bare ikke helt det samme længere" Hun smilte igen med mere held og så direkte på ham med lige delt smerte og glæde i øjnene...





//Takker.. xD ork det var heller ikk så lidt da... xS håber da du er kommet dig igen så ^^ xD vi kan ikke have at du er syg.. ^^//
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Man Jun 20, 2011 1:29 pm

Niroka grinede over hendes kommentar med bøgerne. "Skal nok huske det med historierne" Sagde han og kiggede på hende. "Hmmm... Mine børe er i en verden hvor jeg har bygget den op fra grunden og der er ikke nogen der kender til stedet, ud over mig." han smilede og blinkede til hende. Da hun lagde håndklædet over ham kiggede han overrasket på hende og grinede en smule og kinderne begyndte at blusse. Niroka kiggede på hende med de røde kinder igen! han tog håndklædet og nullrede hårdet. Light vente siden til ham, som tegn på at han skulle nok tage den. Niroka besluttede sig i stedet for at give ham den i munden. Light gik med til det og gik ind i stalden og lagde den. *Fantastisk hest* tænkte han og smilede ved sig selv. ikke mange heste gjorde sådan noget, så det var jo vidunderligt.
Da Niroka opdagede at han hade sagt Idiot også om hende blev han knaldrød i hoved og prøvede at snakke anderledes, men det blev bare til en masse vrøvl og ord der hoppede hinanden over og så begyndte han at snakke fransk, som han altid gjorde når han var nervøs eller skulle omformulere noget til andre eller til sig selv.
Nirokas skjorte var plør våd så hvis man vred den ville der komme en sø. han tog den af og lagde den på høballen. "Håber ikke at det gør noget." sagde han og kiggede på hende. "Den klæber og det hader jeg." sagde han og kløede sig i nakken med et skævt smil på læben.
Niroka elskede at træne så han havde et vaskebræt på maven, men den var heldigvis sunket lidt efter at han ikke havde trænet i lang tid. Han vidste ikke helt hvordan hun ville reagere, så det var derfor at han spurgte.
Light blev ligsom inde i boksen så de to bare stod der og snakkede. *Pinligt* tænkte han og rødmede en smule igen. Typisk Light at gøre sådan noget.
//Mange tak, men der går først et år inden jeg er frisk og det er først til nytår:D//
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Man Jun 20, 2011 1:55 pm

Chelina smilte stort da Niroka begyndte at grine... Hun elskede det og kunne ikke selv lade være med at grine selv... det smittede af på hende... "Godt, det bliver jeg helt sikkert glad for, især hvis du underskriver den.." Hun blinkede tilbage til ham og lyttede interesseret og imponeret til ham.. *Har han selv bygget verdenen op fra bunden? wow.. det er sq imponerende* Hun løftede det ene bryn og nikkede til det han sagde... "Det lyder virkelig imponerende Niroka... Vil meget gerne læse dem på et tidspunkt.." Hun rødmede fordi hun følte hun blev lidt for ivrig med de bøger... men hun var blevet rigtig nysgerrig... hun smite lidt udskyldene og snoede en tåt hår om sin ene finger...
Chelina lagde mærke til de røde kinder han fik og hun lagde hovedet på skå... *Hvor er det sødt når han rødmer* Hun bed sig i læben ved tanken og rødmede selv en smule, men kunne ikke skjule hendes grin... hun fulgte Light med øjnene da han tog imod håndklædet fra Niroka... *En gentleman som sin ejer* hun smilte lidt fraværende og fandt igen Niroka med øjnene... hun havde selt ikk hørt ham vrøvle før nu... Hun begyndte at fnise voldsom og lignede et stort spørgsmål i ansigtigt.. "Øhhm undskyld, hvad??" Hun holdte sig for munden, for ikke at bryde ud i et grineflip... "Jeg fatter hat af fransk??" hun smilte varmt og beroligende til ham... han virkede pludselig så nervøs... *Det behøver han selt ikke at være* tænkte hun og lagde en beroligende hånd på hans skulder og klemte blidt...
Chelina gispede uhørligt og tog hånden til sig da Niroka tog sin trøje af, hun rødmede groft og så væk... Hun kløede sig selv i nakken og kunne mærke hendes hjerte slå et slag over... Hun pustede ud.. "Neej det er helt oki.. forstår det godt.." Hun tog sig sammen og kiggede tilbage på ham... hun smilte og trak på skulderen.. "Blev bare... ehmm.. lidt overrasket, for ikke at sige meget.." Hun grinte lidt og bed sig i læben... hun så lidt ned af sig selv og hendes tøj sad så tæt ind til hende, at det så ud som om det var malet på... hun trak lidt ud i tøjet og lavede en grimasse til Niroka... "Ville også tage min af, hvis jeg ellers bare kunne få mig til det" Hun prøvede på at lyde henkastet, men det nød mere nervøst og genert i hendes øre... Det fik hende til at tænke... *Hvordan kunne han bare smide den, foran hende, som om det var den mest naturlige ting i verden* Hun fniste lidt ved tanken og kiggede på ham med udforderende øjne... det begyndte at falde på plads for hende... men turde hun spørge??


//EEJ Shocked hvordan kan det være.... Sad er jeg da ked af og hører... //
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Man Jun 20, 2011 2:13 pm

Niroka grinede over at hun rødmede stort. Han skulle nok tage en bluse på.
"Øhm... jeg skal nok finde noget... Æhm.. hvis du føler at det er ubehageligt." sagde han og gik hen mod boksen og fandt en stor T-shirt. Han strakte hånden frem og Rødmede. "Her." sagde han og gav hende den, vente ryggen til hende så hun kunne tage den på. "Forresten skal jeg nok skrive under på den." sagde han og kiggede op i loftet. Han kunne mærke at der var noget.
"Din tur..." sagde han og tog en dyb indånding og kunstpause. "Din tur til at spørge om noget." sagde han og vente sig om med blikket stadig rettet mod loftet. "Sig lige til når du har klædt om tak." sagde han lidt fraværende.

//Har haft kyssesyge. P:S: det er sandt jeg skriver bøger. siger det bare for at løfte stemningen Very Happy//

//Undskyld at det ikke var så langt//
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Man Jun 20, 2011 2:24 pm

Chelina så på ham med store øjne.. da han begyndte at grine faldt hun til ro og grinte selv... *Helt klart, hans latter smitter* tænkte hun og pustede ud... Hun sendte ham et stort smil.. "Nej helt ærligt, det er oki... er bare ikk vant til fyre der smider tøjet foran mig, på den måde" Hun blinkede til ham og fulgte ham med øjnene... Hun så overrasket på ham, da han rakte hende en stor bluse... hun så lidt mistroisk på den og op på ham.. "Synes du jeg ser så stor ud?" Hun sagde det med en drilsk undertone, som hun håbede han ville opfange... Hun rakte ud og tog ydmygt imod trøjen.. "Tak" sagde hun blidt og taknemmeligt.. hun så han vendte sig om og finiste let... *Han er sq sød* tænkte hun og tog sin våde, klamme trøje af og trak den tørre over hovedet.... "Tusind tak, jeg ser virkelig frem til at læse din historie/historier" sagde hun mildt, hun kiggede lidt ned af sig selv og lavde en grimasse... Hun rettede sit hår og trøjen.. "Oki.. så er jeg anstændig igen.." Hun smilte gentert til ham, da han sagde, at det var hendes tur til at spørge... hun så ham nervøst i øjnede, hun havde spørgsmålet liige på tungen.. men.. var det oki hun spurgte... ? Hun smilte skævt til ham... "Jeg har et spørgsmål... men det er ret personligt... så ved ikk om det er oki jeg spørger?" Hun pillede nervøst ved kanten af den tørre trøje og så ned på sine fingere...


//argh.. kyssesyge... Shocked har jeg selv haft, ved hvor ubehageligt det er... føler med dig... *ae ae* hehe.. Wink
Sådan seriøst.... *klapper i sine hænder* så mener jeg helt seriøst jeg gerne vil have en kopi med din underskræft... *klapper igen i sine hænder* fuck, for fedt.. xD

Deet er heelt oki... ;P skal du ikke tænke på... lidt er bedre end ingenting? Wink ;P //
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Tirs Jun 21, 2011 6:51 am

Niroka grinede lidt af hendes kommentar med at blusen var for stor, men det var jo også en af hans egne bluser og han gik jo ikke rundt i tøssebluser og den var altså også alt for stor til ham. han kunne lige forestille sig med sådan en på og grinede lidt ved sig selv, stram tætsidende nedringet bluse. Han måtte være gal hvis han gjorde det.
Blusen var også alt for stor til hende. *Der kan jo være tre af hende i den!* tænkte han og følte sig lige pludselig meget tyk, som han sjældent gjorde. *Øv!* tænkte han og lavede et tænksomt udtryk. Det gjorde han atid når han var mukken. Nu da han tænkte over det så havde han og Light fået mange særre vaner igennem årene og de blev altid værre og værre. Han smilede til hende og grinede. "Hey! Hvis jeg siger at du må spørge, så må du spørge om hvad som helst." Han synts at det var sødt at hun gik op i om det var for personligt eller ej.

//STakkels at du ogå har været det igennem.
Du skal nok få en Kopi, men er kun nået til kapitel 6 og er langt fra færdig med den :P
Men kreativiteten er blevet lidt slørret ;P//
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Tirs Jun 21, 2011 11:45 am

Chelina betragtede ham imens hun bare stod der, han så meget eftertænksom ud og hun rynkede brynene... "Hvad er der galt?" Hun tænkte et kort sekund og lignede pludselig et lig i ansigtigt med munden åben.. "Ser jeg så forfærdelig ud?" Hun så ned af sig selv igen og bed sig i læben... *Hvor er jeg glad for den dækker min krop og arme... så er det ihvertfald ikke min krop, han er frastødt af...* Hun kiggede igen op på ham og lagde hovedet på skrå... *Jeg ligner nok bare en sæk kartofler* tænkte hun og smilte varmt til ham...
Chelina blev igen varm indeni, da hun så Niroka smile og hørte ham grine.. Hun hørte efter hvad han sagde, nikkede kort og smilte igen lidt nervøst... Hun betragtede ham lidt og tøvede... hun trak vejret dybt "Ehmm... oki.." Hun lænte sig tungt op af en høballe og sendte ham et skævt smil... "Du får det lige ud af posen så..." Hun blinkede til ham, for at berolige ham lidt... "Altså... kan se og mærke på dig, at du ikke er hetro" Hun holdte nøje øje med ham, da hun udtalte ordene og håbede han ikke ville klappe hende en på hovedet... "Så nu kommer spørgsmålet så... er du biskesuel eller homoseksuel?" Hun smilte varmt og beroligende til ham, lagde armene over brystet og nød varmen fra trøjen... Hun stivnede lidt, da en tanke slog hende, "Bare rolig, har ingen fordomme overhovedet!" røg det ud af hende, imens hendes arme gjorde et halvt kram imod ham... "Jeg er bare nysgerring, fordi jeg kan mærke der er noget... ... specielt ved dig.." Hun rødmede lidt og lod armene falde... hun mærkede et stik af uro, hun var lidt bange for hun havde ødelagt det hele nu...

//Ha ha du sød... Very Happy men er jo over det, så du er stakklen nu... ^^ ae ae ^^
Ihh det er heeelt oki... venter gerne spændt på den... :P
iiirrkk.. Noget der har taget dit mojo fra dig? arrgh kommer helt sikkert igen.. xD <3
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Ons Jun 22, 2011 7:59 am

Niroka smilede til hende og satte sig foran hende. "Fuldt ud bøsse du!" sagde han og blinkede til hende. "Har bare en total lækker kærste som jeg deler værelse med." han grinede lidt og lod som om hansavlede stort. Han rukkede sig tættere på hende. "Jeg er skam bare glad for at du ikke har fordomme om det." sagde han og krymmede sig lidt sammen, kiggede lidt op på hende med et nervøst blik og nullrede fingrene sammen og rundt om hinanden.
"Må man spørge hvad du er?" spurgte han forsigtigt. og krymmede sig mere sammen. Han var bange for hvordan hun ville reagere over hans samme spørgsmål og om hun nu ikke ville være venner med ham.

//mange tak, du virker også rigtig sød. Bare rolig skal nok skynde mig med begge dele Cool //
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Ons Jun 22, 2011 2:30 pm

Chelina betragtede ham da han svarede på hendes spørgsmål og kunne mærke hendes hjerte flyve rundt i brystet på hende... Ikke på den der forelskelses-måde, men på den der fantastiske venskabs måde... Hendes øjne blev store og smilet i hendes mundvig blev større og større... Et lille hvin slap fri af hendes hals "Eej hvor er det bare for fedt!!" Hun slog nakken tilbage, bukkede begge arme og slog alburene tilbage i luften, som i et YEES MAN!.. "Jeg vidste det, jeg vidste det, jeg vidste det!" Chelina grinte hjerteligt af Niroka, da han fortalte om hans heeellt viiidduuunndderliige og lææækkkrree kærste, og da han lod som om han savlede stort... Hun så roligt på ham og smilte varmt.. *Hvor er han bare skøn, altså* Tænkte hun, næsten højt... "Jeg har ingen fordomme om noget så.." Hun tænkte lidt og ledte efter det rigtige ord.. "ehmm.. noget så "Ligegyldigt", Hvis du forstår hvad jeg mener?" Hun bed dig i læben og tænkte igen.. "Jeg har stor respekt for folk der står ved den de er og især hvis det er dét, som gør dem lykkelige..." Hun tog varsomt hans hænder i sine egne og klemte dem blidt, blinkede til ham og slap ingen hans hænder... Derefter satte hun sig hårdt på høballen og klappede hænderne sammen... "Nåå... Niroka.. Fortæl, fortæl, fortæl... Hvordan er han, hvordan ser han ud?" Spørgsmålene fløj ud af hende, af ren og skær spændning..

Chelina mærkede Niroka nærme sig yderligere og hun mærkede hans nervøsitet... Hun rynkede brynene lidt og kiggede diskret på hans hænder, som han nullerede sammen og rundt om hinanden... *Helt sikket nervøs* Tænkte hun og så beroligende på ham, for at få ham til at slappe af.... Hun hørte ham stille det samme spørgsmål til hende selv og blev lidt varm i kinderne... Hun så han krymmede sig helt sammen, som om... var han bange for hende? Nej, det kunne ikke passe... hun løftede det ene bryn og klappede ham beroligende på låret... "Heey søde.. slap af... jeg bider ikk?" Hun fniste lidt over det ironiske i den sætning, som hun først hørte, da hun havde sagt det højt... Hun fattede pludselig hvad hans nervøsitet gik ud på... *Jeg var jo selv nervøs for, at han ikke ville skride, da jeg selv spurgte* Hun smilte varmt til ham.. "Helt ærligt, du kan spørge mig om alt, jeg bliver ikke sur over sådan noget... der skal MEGET til for at pisse mig af..." Hun smilte af ham, hun synes det var så sødt den måde han reagerede på... "Hvis du vil slippe af med mig, skal der mere til..." Hun blinkede til ham, for at få ham til at slappe af... "Nå svaret til dit spørgsmål...." Hun så lige ud for sig, men skulede skævt til ham og svarede med at skævt smil om munden.. "Jeg er selv 100% biseksuel..." Hun bed sig i læben og holdt vejret.. Hun afvente stille hans reaktion...


// ihh tark.. Embarassed hihi ^^... AAh jaa ja... rolig nu... bare tag dig god tid... ingen stress her... xD Cool //
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Tors Jun 23, 2011 9:08 am

Niroka rettede sig op og smilede. "Det er første gang at jeg møder en der er BI" sagde han og smilede stort til hende rettede ryggen og virkede fuldkommen det modsatte fra før (altså nervøsitet.) han så mere selvsikker ud og blinkede til hende. "Bare rolig ingen slipper af med mig når først jeg er blevet venner med dem." sagde han og grinede stort. Det var rat at have en ven det ikke tænkte på ham som en klam bøsse. *Ligsom alle gjorde før mærkningen.* Tænkte han ud over hans lillebror. Han smilede lidt trist, det var snart hans lillebrors fødselsdag og han kunne ikke være sammen med ham den dag. *Surt* tænkte han, men ville ikke gøre hende nervøs lige nu hvor de var blevet så gode venner.
Niroka satte sig godt til rette. "Okay klar til en overdosis af min nyperhed når jeg snakker lækker kæreste?" sagde han og lavede sjove stemmelege da han sagde det. Han kunne godt mærke nu at han var ved at blive lidt hyper ved tanken om ham.
"OKay parat" sagde han og kiggede på hende med et stort smil legende hypert på læberne. "Hans navn er Andy og han er bare en gud der er kommet hen til mig. Han er skide romantisk og ved lige hvordan man for sig til at føle sig speciel. "Niroka sukkede dybt og lagde hoved på hånden og sukkede drømmende. Andy var bare den lækreste dreng i hele verden.

//Fair nok ingen stress her fra. Og læg lige mærke til at der kom lidt mere på denne gang Wink //
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Tors Jun 23, 2011 12:29 pm

Chelina pustede glad luft ud og smilte lidt lettet til ham... Hun mærkede og så ændringen i hans holdning og blev igen meget glad indvenig... *Det er sådan han skal have det i min nærhed, selvsikker og ikke nervøs* tænkte hun glad og smilte stort tilbage til ham... Hun skulede (for sjov) lidt mistroisk til ham... "Seriøst...? sådan heelt seriøst?, har du ikke mødt andre end mig der er bi?" Hun blev ved at skule drillende til ham...
Hun nikkede og forstod... "Du har det på samme måde som mig... Heller ingen slipper af med mig, når jeg først er blevet venner med dem..." Hun smilte glad til ham, men lagde mærke til den meget lille forandring, i hans øjne... Hun lagde hovedet let på skrå og så kærligt på ham... "Hvad tænkte du på der søde? er der noget galt?" Hun betragtede ham roligt og smilte mildt til ham... "Jeg lytter gerne... er god til at lytte og jeg kunne ALDRIG finde på at dømme dig" Hun blinkede lidt opmundrende til ham, lage sin knyttede hånd over hendes hjerte og bukkede for ham... Niroka fortjente stor respekt i hendes øjne...
Chelina grinte hjerteligt over, hans måde at være på og nikkede ivrigt... "Er altid klar, sæt du bare i frigear" Hun smilte varmt til ham og lyttede intenst til hvad han sagde... "Andy" gentog hun, for nemmere at huske navnet... *Damn, han er virkelig ramt hårdt...* tænkte hun glad... "Så han er din Gud/Engel/Prins..?" Hun nikkede og lyttede.. Hun sukkede sammen med ham og så hvordan han drømte sig helt væk, i en verden, kun for ham og Andy... *Han er simpelthen for skøn og det dér er for fantastisk sødt* Hun smilte sødt af ham og lod ham drømme lidt.. Imens hun betragtede ham sådan der, mærkede hun pludselig et hårdt stik i hjertet og slog instinktivt armene omkring hende slev... Hun prøvede at få det til at se ud som om, hun bare skiftede stilling, men vidste ikke hvor godt det var lykkedes hende...


//Goodt.. tager tingene helt roligt og kunstnere skal have ro til at arbejde.. study xP Ha ha yaa lagde jeg godt mærke til... skøønt... xD Wink
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Tors Jun 23, 2011 2:22 pm

//Okay for det første lol mand! til læsesmilyen døde nær af grin. mange tak til indlæg//

Niroka gav et overrasket gisp fra sig da hun bukkede i respekt for ham og gjorde det samme. "Ja seriøst ingen Bi før, masser af Hetroer, men ingen Bier." Niroka grinede lidt. "Tag det ikke ilde op, men løber du så ikke rundt og samler hektar og stikker hårdt." han fnisede en af sine berømte fnis og løb lidt tøsset, så rødmede han og syntes at det var fantastisk den måde hun vidste hvordan han tænkte på Andy. Han nikkede ivrigt og smilede stort til hende for at fortælle at hun fuldkommen havde ret i det hun sagde.
Niroka lukkede øjnene og gav et lille overrasket gisp fra sig da hans hoved faldt ned fra armen. han kiggede op på hende og rødmede. Han havde drømt om Andys dejlige læber og hans sexede smil. Niroka smilte lidt mere og kiggede på hende. "Andymann er bare den bedste." sagde han og trak på skuldrene.
"Hva har du nogen i øjnkrogen lige for tiden?" spurgte han og blinkede til hende for at fortælle at hun kunne fortælle ham alt, han ville ikke sige noget til nogen, og lidt fjant skaede aldrig et venskab, på nogen måde.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Fre Jun 24, 2011 11:42 am

Chelina holdte vejret da han bukkede tilbage til hende... *DET havde jeg ikke regnet med* tænkte hun overrasket og følte varmen stige i kinderne.... Hun skulede igen drillende til ham, men tabte igen masken, da hun hørte hans sjove kommentar... Hun fniste sammen med ham og nød hans tøssede fnisen... *TO SJÆLE EN TANKE....! Havde sq selv tænkt på at kommentere det med bi/bier... * tænkte hun glad og rettede ryggen stolt.. "MOI?" sagde hun og spillede overdrevet arrogant, imens hun pegede på hende selv.. "Samle nektar? pyymf..! må jeg være her....! " hun spillede om muligt endnu mere arrogant og viftede fint og formelt hånden foran ham, som om hun kunne vifte ham væk.. "Moi, min gode herre, samler absolut ikke nektar... det er det jeg har arbejderbier for... Jeg er Bi-Dronningen og stikker hårdere en nogen anden bi" Hendes maske gik igen i stykker og begyndte at grine... "Så sig til, hvis jeg skal stikke nogen hårdt for dig, som ikke behandler dig ordenligt.." Hun blinkede til ham og skubbede ham blidt imod skuldren med hendes egen...
Hun smilte skævt af ham, da hovedet røg af hans hånd og hun lagde let hovedet på skå... Hun nikkede sigende af ham, da han sagde at Andy bare var den bedste.. "Yaa det kan jeg se på dig... Det rører mig dybt, at se dig så lykkelig" Hun klemte blidt hans hånd... Hun havde lyst til at kramme ham ind til sig, men vidste ikke om det ville være at gå over grænsen...
Hun gispede lidt og hendes smil forsvandt helt... farven i hendes ansigt falmede og hun begyndte at stirre ned på hendes hænder... Hun kunne mærke det svie i hendes øjne og hun sankt noget... "Nej ... " sagde hun tøvende og var ikke sikker på hvad hun ellers skulle sige... Hun ville gerne forklare... men hvorfor skulle han gide hører på hendes ikke-eksisterende-kærlighed..?


// Haha er sq glad for, at få dig til at grine... havde været endnu mere priceless at høre det Very Happy Wink men du må sku helst ikke dø af det Shocked affraid , så godt det kun var lige-ved-og-næsen... Very Happy Wink heey selv tak, det var sq så lidt... du siger bare til... xP//
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Fre Jun 24, 2011 1:31 pm

Da Chelina fortalte at hun var Bi-dronningen rejste han sig hurtigt op og bukkede som en fin herre i gamle dage. Han kiggede op på hende og grindede lidt. "Man siger at Bidronningen har en knobfarve på ryggen som kan være mange farver." sagde han og satte sig ned igen.
Da hun sagde at hun nok skulle stikke folk for ham hev han næsen i sky og så skide fornærmet ud og han var en ret god skuespiller, så... ehm... Han skulede til hende. "Bare fordi jeg er bøsse så kan jeg altså godt klare mig selv." sagde han og løsnede lidt op i primadonnaen med et venligt blink. Niroka kunne mærke at hun blev en smule nervøs og han tænkte ved sig selv at hun var usikker ved at fortælle det fordi han var bøsse.
"Jeg forstår godt hvi du ikke har lyst til at snakke om det, men jeg er her hvis du vil snakke om det." sagde han og kiggede lidt trist på hende og et trist lille smil på læben. Smilet legede ikke så energisk på hans læber som forhen.
*Mærkeligt? Light er helt ude af emnet* Tænkte han og syntes at det var ret komisk af lige vel. Han kiggede på hende for at se om hun var nervøs eller om hun ikke var nær så nervøs...

//Ej det ville ikke være så godt hvis jeg døde, så havde du jo ikke din bøsseven Wink Rolling Eyes
Hvad sker der for alle de Very Happy Smile //
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Søn Jun 26, 2011 12:46 pm

Chelina gjorde store øjne af ham, da han bukkede for hende og hun smilte bredt grinende... "Ha ha jaa har du helt ret i, de kan have mange farver... men jeg er en fri bidronning, så ingen farve på min ryg.." Hun blinkede til ham og fulgte ham med øjnene.... Hun rynkede brynene da han så fornærmet du, hendes mave snorede dig sammen... *Det var ikke det jeg mente med det, langt fra* tænkte hun trist, men blev lettet da han blinkede til hende... drillede han kun? hun var ikke sikker og besluttede sig for at forklare alligevel... "Cføli kan du klare dig selv... det var ikke det jeg mente...." Hun så undskyldende på ham... "Det var kun hvis du havde brug for hjælp..." Hun lagde hovedet let på skrå og så ham i øjnene... "Man kan ikke altid klare alting selv... slevom man nogen gange tror det..." Hun smilte forsigtigt til ham og håbede han nu forstod, hvad hun havde ment med det....
Chelina hørte hvad Niroka sagde og tvang sig selv til at se på ham... Hun så tristheden i hans ansigt og i hans smil.... Hun tvang sig selv til at smile tilbage og skukkede dybt... "Jeg vil gerne snakke med dig om det Niorka" Hun sank lidt sammen og følte sig meget lille... Hun så hvordan han kiggede på hende og hun rynkede brynene... "Grunden til jeg har svært ved at snakke om det, er fordi jeg ved hvilken smerte der følger med, når jeg bare så meget som tænker på det..." Hun smilte til ham og kunne igen mærke tårene presse på... Hun ville ønske hun havde det samme med 'ham', som Niroka havde med Andy.. men hun vidste det var umuligt... Hun så over på Light, som stod stille og hvilede på det ene bagben... *Hvis bare man var hest* tænkte hun lidt misundeligt og sukkede... Hun så igen over på Niroka og trak på skulderen... "Jeg er blevet såret en del gange, hvor mine ekskærester har været mig utro... Hvilket fik følelsen af, at jeg intet er værd, til at vokse.." Hun sank noget og slog blikket ned... Hun begyndte at ryste, fordi hun prøvede at holde følelser og gråd tilbage... "Den sidste jeg var i et forhold med, knuste mit hjerte så voldsomt, at jeg stadig tror det er umuligt at samle det igen...." Hun kiggede op på ham igen, med smerte i blikket... "Det er 4år siden og jeg elsker ham stadig lige højt..." Hun kunne mærke hun var ved at bryde sammen, hun rystede voldsomt og tårerne lå i øjenkrogen.... Hun trak været dybt og bed hårdt tænderne sammen... vreden over det han havde udsat hende for, sprædte sig som gift i hendes blodårer... hun knyttede hårdt hænderne sammen, så hendes lange skarbe negle, borede sig ind i hendes håndflader... hun lagde ikke mærke til blodet, som løb mellem hendes fingre og dryppede ned i høet...


//Haha neej ville sq være meget skidt hvis du satte træskoene... :/ for yaa.. så ville jeg jo miste min bøsseven... men selvom du så var hetro, ville jeg blive liige så trist... :'/
Ehhhmm... ved det sq faktisk ikke lige?? de er ikke til at stoppe Shocked hehe.. :P
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Man Jun 27, 2011 10:20 am

Niroka nikkede og smilede til hende. "Selvfølgelig har man altid brug for hjælp ellers ville man jo ikek kunen leve med sig selv." han smilede til hende, men da hun begyndte at fortælle hvad der skete fik hans ansigt mere og mere alvorlige øjne og han kunne ikke fatte hvor slemt dette måtte være for hende. Han løftede sin nummer lidt op (Altså numsen Very Happy ) så han stadig sad på knæene men stadig så han kom op i hendes højde. Han strakte armene og samlede den langsomt runde om hende så hun kunne stoppe ham hvis hun ikke ville have det, men eftersom hun ike skubbede han væk rørte hans hænder hendes ryg og han kunne mærke at hun rystede voldsomt og man kunne også godt se det.
Niroka trak hende ind til sig og vuggede hende i hans arme mens han sagde trøstende ord til hende. Han begyndte at stætte sig ned i skræderstilling mens hun var i hans arme. Til sidst sad hun i hans skæd samtidig med at han nussede hende i hårdet og sagde trøstende ord til hende. dette her var jo forfærdelig. "Hvus man må spørge og hvis du vil svare, hvad gjorde han så?" hviskede han i hendes hård. *OKai hvis Andy kommer så bliver han nok lidt "Hvadddd?"* tænkte han men ville hellere trøste hende så hun kunne føle sig nogen lunde tilpas.

//Fair nok med Cool forstår godt at dette er svært at stoppe mn hey det er da mega lol! Wink
gæt: jeg har nu ligget syg i 44 dage. Sad øv bøv, men livet går vidre. bounce //
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Chelina Zoòfilos Man Jun 27, 2011 1:34 pm

Chelina stivnede lidt da hun mærkede hans arme omkring hende, hun prøvede stadig at holde gråden tilbage, men da Niroka trak hende ind til ham, brød hun sammen... Hun faldt sammen i hans arme og gemte hovedet ved hans skulder.. Hun nød hans trøstende ord og prøvede på at få vejret igen... Hans nussen i hendes hår og den måde han holdt hende på, fik hende til at slappe mere af... Hun ragte hænderne op, for at tørre sine øjne, men stoppede da hun så noget rødt... *Hvad i??* Hun åbnede hænderne og så de dybe sår fra neglene i hendes håndflader... det blødte ret meget, men hun magtede ikke at gøre noget ved det... Hun lænte sig op af Niroka, snukkede dybt og lod hænderne hvile i hendes eget skød,
så hun ikke klisterede ham ind i blod...
Chelina hørte Niroka's spørgsmål og hendes syn blev igen sløret af tårer.. Hun sukkede igen... "Cføli må du spørge søde og jeg skal svare så godt jeg kan..." Hun lukkede øjnene og søgte tryghed ved ham... "vores forhold var fantastisk.. der var intet galt... han fortalte mig hele tiden hvor meget han elskede mig, at vi skulle blive gamle sammen osv..." Hun kunne mærke sine skuldre spændes... "Hans kammerater fortalte mig, hvor mange gange han havde sagt, at han var sikker på jeg var hans eneste ene.. og du ved, jeg blev jo super glad og om muligt endnu mere forelsket..." Hun sukkede igen og prøvede på at slappe af... "Den sidste dag i vores forhold, fortalte han igen hvor højt han elskede mig, at det bare skulle være os to, vi skulle blive gamle sammen og bla bla blah... og så 3 timer efter, ud af det blå" Hun lavde en håndbevægelse og skar ansigt.. "slog han op.. uden grund..." Hun sank sammen i Niroka's arme og tårerne begyndte at trille stille igen... hun snøftede lidt, lage hovedet tilbage og så ham i øjnene... "Han var pisse ligeglad med mig, han opførte sig som om intet var hent dagen efter, som om vi bare var og altid havde været pisse gode venner!" Hun borede igen neglene ind i hendes håndflader og bed hårdt sammen... "Det er bare lidt af det han har udsat mig for... han har aldrig nogensinde elsket mig, selvom han bliver ved med at sige det modsatte... Jeg elsker en som ikke elsker mig og aldrig har gjort" Hun sukkede og så ham i øjnene igen... "sikker på du gider høre mere om det?" Hun lagde hovedet på hans bryst og snøftede et par gange... Hun prøvede på at stoppe tårestrømmen, som virkede uendelig...


//(Det med ekskæresterne er virkelighed (hvis du ikke allerede havde gættet det Wink ), det meget hårdt at skrive om, men dejligt endelig at få det lidt ud... tark fordi du gider 'lytte') <3//

//ha ha det er meget svært at stoppe de Very Happy de tager hurtigt over.. What a Face hehe tongue eej søde da... :S føler virkelig med dig, man har det elendigt når man har kyssesyge... X( Crying or Very sad *ae ae* noget jeg kan gøre for dig?? //
Chelina Zoòfilos
Chelina Zoòfilos
Yngling

Nye navn : Chelina Zoòfilos
Url Alder : 24
Antal indlæg : 119
Vampyr Erfaring : 9570
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort lang stramt siddende trøje, med lange store ærmer og v udskæring, sorte stramme cowboybukser og sorte Converse sko.
Join date : 07/06/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Niroka Man Jun 27, 2011 2:05 pm

//det gør mig ondt at høre at det er sket i virkligheden, så hvis du ikke har lyst til at snakke om det så sig bare til så skifter jeg emne. så sig bare til. Og hvis du har lyst til at høre forhold fra mig som gik skod så sig bare til. Fyrre kan jo være idioter, og alle drenge har sådan en i sig.//

Niroka fik tåre i øjnene da han hørte hvad der skete og blev helt ked af det inden i. han lagde sit hoved ned i hendes hår og begyndte nu selv at græde pga. af hendes smerte.
"Hvad skete der ellers?" sagde han med grødet stemme og velvidende på at hun ikke ville svare eller at det var for hårdt at fortælle mere om det, men hvis hun fik det bedre med at snakke om det så ville han altid vøre der for hende uanset hvad der ville ske.
Niroka knugede hende ind til sig og lagde sit ansigt længere ind i hendes hår så hun ikke kunne høre at han græd. Hvor måtte det være ubehageligt det der var sket og så stadig vær forelsket i personen, man måtte være sur på sig selv.

//det der er blevet skrevet her er også ment til dig. Tænkte på om vi også kunne prøve at snakke ude fra vores profiler, som vi i virkeligheden er, jeg kan godt starte hvis du siger ja.//
//Er idt nervøs for svaret Embarassed //
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10572
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Ro og afslapning, heste.... *Niroka*?? Empty Sv: Ro og afslapning, heste.... *Niroka*??

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum