The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Begyndelsen - Page 2 I_vote_lcapBegyndelsen - Page 2 I_voting_barBegyndelsen - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Begyndelsen - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Begyndelsen - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Begyndelsen - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Begyndelsen - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Begyndelsen - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Begyndelsen - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Begyndelsen - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Begyndelsen - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Begyndelsen - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Begyndelsen

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Begyndelsen - Page 2 Empty Sv: Begyndelsen

Indlæg  Christian Søn Maj 11, 2014 10:08 pm

Han kunne ikke undgå at smile, da han så den unge miss Parker skynde sig over i sit hjørne, som en forskræmt mus der ventede på fri bane til at kravle tilbage i sit hul.
Mon ikke lidt selskab kunne muntre hende op?
Han gik derfor over til hende, med en tallerken i den ene hånd, og det dampende krus i den anden.
''Godmorgen Miss Parker.'' sagde han roligt, med en fløjlsblød stemme, inden han satte sig overfor hende. Has tallerken bestod af en skive brød, med ost på - den neutrale, milde ost som de fleste elever godt kunne spise uden at kvalmen steg i deres hals - et æble og en skål med noget der kunne have mindet om havregrød - hvis det ikke havde været rødt.
Det dampende krus blev stratetisk placeret så hun ikke kunne se indholdet. Hun ville måske ikke på dette tidspunkt godtage hans trang og behov for blod.

''Jeg kan gætte mig til, at De fandt Deres værelse?'' spurgte han med et smil, men inden hun fik lov til at svare, forsatte han blot.
''Jeg kan også se, at søvnen ikke er kommet nemt til Dem?'' en bekymret rynke optrådte i hans pande.
Hans uglede hår, og hans løse jeans der hang om hofterne på ham, måtte gøre et eller andet ved de andre piger på skolen. Normalt var han vant til at der et ar gange om ugen var nogle der lavede jokes med ham, og hans navn. Men siden han droppede at knappe skjorten overhovedet, havde ingen nævnt ham med en stavelse i forbindelse med noget skidt.

Nu, derimod, gik han altid med skjorten åben. Morgenmad med miss Parker, var derfor ikke en undtagelse.
Christian
Christian
Yngling

Nye navn : Christian Martin Grey
Url Alder : 19
Antal indlæg : 91
Vampyr Erfaring : 7829
Respekt : 0
Skoleuniformen : Knapper ikke skjorten - viser den bare mave. Intet slips. Trins-nålen sidder i en kæde om hans hals i stedet for på skjorten.
Join date : 08/10/13

Tilbage til toppen Go down

Begyndelsen - Page 2 Empty Sv: Begyndelsen

Indlæg  Emilly Man Maj 12, 2014 4:18 am

Emilly sad i sin egen verden med sin mad, da hun hørte en velkendt stemme. Den eneste stemme hun kunne genkende her. Et lille, forsigtigt smil plantede sig på hendes læber, da hun kiggede op og så Christian fra i går. Det gjorde hende glad og en lille smule forfjamsket, da han gerne ville sidde ved hende her til morgen.
Det var først, da han havde sat sig ned overfor hende, at hun lod mærke til, at han ikke havde knappet sin skjorte. Om det var med vilje eller ej, anede hun ikke.
Med brændende kinder undgik hun hans blik, imens hun mumlede: "Godmorgen."

Da han kommenterede hendes søvn; eller mangel på det samme, sukkede hun indvendigt. Hun havde undgået at kigge sig selv i spejlet, før hun dragede ned til morgenmad, men at hun lignede noget, der var løgn, kunne hun ikke benægte.

"Ja, jeg havde lidt svært ved at sove," svarede hun genert. "Min hoved var ret kaotisk." Hun smilede svagt.
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7474
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Begyndelsen - Page 2 Empty Sv: Begyndelsen

Indlæg  Christian Man Maj 12, 2014 5:16 am

Han smilede lidt over hendes åbenlyse reaktion på hans overkrop.
Den var ikke den flotteste, men han måtte da indrømme at have en vampyrs krop ikke var noget der gik ham på.
''Et kaotisk hoved kan kureres med mange ting. Terapeutisk, ville jeg måske foreslå at De fik nogle af de aflåste og uforløste følelser ud af systemet.''
Han vidste godt at han ikke var i position til at belære hende om følelser - trods alt, fik hun ikke hans at se.

''Miss Parker, jeg undskylder for min uhøflige udspørgen om Deres privatliv. Ønsker De at jeg skal holde inde, så sig endelig til.'' han tog en tår af krusets indhold - og efterlod et spor af blodpå hele hans overlæbe.
Han havde ikke selv bemærket det.
Med et roligt, dog charmerende smil tog han en ordenlig bid af sin ostemad, inden han ganske roligt så rundt.
Christian
Christian
Yngling

Nye navn : Christian Martin Grey
Url Alder : 19
Antal indlæg : 91
Vampyr Erfaring : 7829
Respekt : 0
Skoleuniformen : Knapper ikke skjorten - viser den bare mave. Intet slips. Trins-nålen sidder i en kæde om hans hals i stedet for på skjorten.
Join date : 08/10/13

Tilbage til toppen Go down

Begyndelsen - Page 2 Empty Sv: Begyndelsen

Indlæg  Emilly Man Maj 12, 2014 6:59 am

Hun rynkede lidt på brynene over hans "foreslag". Det forvirrede hende en smule, men hun holdt inde i frygt for at virke dum eller uintelligent.

"N-nej, det er fint," forsikrede hun ham med et smil hvorefter hun forsatte morgenmaden i stilhed. Hun blev pinligt berørt, men prøvede at tænke på noget andet.
Emnet endte med at blive dagens lektioner. På hendes værelse havde hun nemlig også fundet sit skema. Dagens første lektion var musik. Hun havde absolut ingen musikalske færdigheder. Næste var psykologi. Det var heller ikke noget, hun vidste noget som helst om. Næste var spansk. Hun havde valgt at tage fransk i stedet for. Efter frokost ridning. Hun var bange for heste og havde aldrig siddet på sådan en før. At sige hun var nervøs var en underdrivelse.
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7474
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Begyndelsen - Page 2 Empty Sv: Begyndelsen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum